Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Witje, veel plezier bij je ouders!

Caroline, hoe met jou vandaag?

Mart, verdorie... wat heftig zo'n nacht. En dan ook weer "in het gareel" overdag. Gelukkig wel met veel liefde overstelpt. Materie kan soms helpen. Ik heb een dikke diamant op de trouwring gekregen tijdens de vorige poging en laatst nog een diamantenring met mijn 35e. Er naar kijken herrinert je eraan dat je geliefd bent en dat doet heel veel goed, zeker op de moeilijke momenten. Een warme knuf.

Esther hoe is ie met jou? Hoe gaat het spuiten?

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een klote nacht heb je gehad Mart, je zult wel gebroken zijn.

Wel fijn dat je een afleiding had met de lunch en wat een lief gebaar, zoiets koester je altijd nog.

Ben het met Miki eens, vorig jaar een bling bling ring gekregen en ook een dikke diamanten knoeperd met ons trouwen.

Helaas zit dat er dit jaar met de crisis niet in, maar dat is niet erg. Als ik ze nog ooit op marktplaats moet zetten laat ik het wel weten, haha. (hoop het niet)

Babeth wat toevallig dat 18 klopt op wat voor een manier dan ook, ben daar toch altijd wel voorzichtig mee maar mooi als het uitkomt zeg.

Esther hopelijk gaat alle goed.

Geplaatst

Helemaal vergeten te vertellen heb met mijn schoonzusje weer zitten mailen.

Ze had nog gereageerd op mijn eerlijke verhaal wat ik hier ook had geschreven en kreeg een lieve reactie terug. Voel me echt veel beter.

Ze heeft het echt druk en te weinig energie dus ik zie ze waarschijnlijk toch met de rest van de familie erbij maar dat is voor nu prima, we spreken in januari voordat de baby er is met zijn tweetjes af.

Heb nu ook zin om haar te zien omdat we al veel via de mail hebben besproken.

En het is een jongetje, opluchting, Jeroen heeft een wens voor meisjes dus ben altijd blij als het jongetjes zijn, stom he.

Geplaatst

Komisch dat Jeroen zijn wens zo concreet is voor meisjes. Ik kan daar totaal niet concreet in zijn. Ik wil uberhaupt zoooo graag een kind, dat "wat voor 1" me totaal niet (meer?) uitmaakt. Desnoods een lief klein chineesje. ;-) Nee hoor, zover zijn we nog niet.

Fijn dat je schoonzus lief reageert en nog beter dat het jou oplucht. Zal vast minder beladen zijn nu.

Helemaal vergeten te vertellen heb met mijn schoonzusje weer zitten mailen.

Ze had nog gereageerd op mijn eerlijke verhaal wat ik hier ook had geschreven en kreeg een lieve reactie terug. Voel me echt veel beter.

Ze heeft het echt druk en te weinig energie dus ik zie ze waarschijnlijk toch met de rest van de familie erbij maar dat is voor nu prima, we spreken in januari voordat de baby er is met zijn tweetjes af.

Heb nu ook zin om haar te zien omdat we al veel via de mail hebben besproken.

En het is een jongetje, opluchting, Jeroen heeft een wens voor meisjes dus ben altijd blij als het jongetjes zijn, stom he.

Geplaatst

Martha, wat een nacht heb jij achter de rug zeg, het is ook niet verwonderlijk met jouw situatie maar het is heftig! Erg lief van je collega dat ze jullie verrast heeft met een armband, een mooi en bijzonder gebaar! Hou je haaks meid!!

Carloline, ik weet hoe moeilijk het voor je is maar vind het erg lief van je! ik hoop dat jij de dagen ook wat door kan komen, echt, ik had het ook voor jou (net als voor Martha en iedereen hier) zo graag totaal anders gezien!

Sylvie, je hetb gelijk, sommige uitspraken kunnen eng en gevoelig zijn, alleen zij gaf duidelijk aan niet te weten waar het getal voor stond, toen ik zwanger bleek en ging tellen moest ik eraan denken.Wat fijn te lezen dat je via email elkaar goed gesproken hebt en dat je er op deze wijze vrede mee hebt en zelfs ernaar uitkijkt om haar te zien! Echt fijn om te horen.

ik heb net 3 wensballonnen besteld , een blauwe en een witte voor onze jongens een een gekleurde, voor ons allemaal, dat al onze wensen op wat voor manier dan ook maar uit mogen komen! we gaan ze met oud en nieuw oplaten.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth, wat een bijzonder verhaal zeg van het getal 18.....

Mart, vind het zo vervelend voor je wat je allemaal door moet maken!

Sterkte meis. Een dikke knuffel voor jou.

Geplaatst

Jeetje Mart, wat een nacht, en wat stoer dat je gewoon aan het werk bent gegaan zeg! Ik was waarschijnlijk uit zelfmedelijden in bed gebleven. Jij redt het wel, je bent zo sterk.

Sylvie, fijn dat je weer wat adem kunt halen na die mail. Wellicht kom je de kerst een beetje beter door nu.

Miki, gave foto's zeg!! echt onwijs mooi joh!

Henne, ik snap precies wat je bedoelt, ik ben op dit moment ook snel geirriteerd, door een menstruatie die niet lijkt te komen. Wat kan wachten dan lang duren he? Misschien moet je even een potje sneeuwballen gooien ;-)

Sandra: wat een ellende zeg, kan me zo voorstellen dat je wilt weten wat er in je buik gebeurt. Ik wens je sterkte de komende dagen!

Nico, een worstenbroodje? zoiets lees ik tussen de regels door ;-) Mag jij dit wel hebben? hahaha, jammie hoor.

Babeth, hmm een voorspelling, nou best intrigerend, maar lijkt me ook best eng...denk ik. Of zegt ze geen 'enge' dingen? Wensballonnen, mooie gedachte en lief dat je ook aan anderen denkt.

Caroline, hopelijk gaat t een beetje met je...Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, t lijkt me zo rot allemaal..

Fren, ik las iets over je baan? Sorry is een beetje langs me heengegaan, je hebt een andere baan? Functie? Iig van harte hoor! Of ben ik totaal in de bonen en bentreft dit jou Sen, sorry dan, kan t niet allemaal bijhouden ;-)

Ursela, hoe is dat nou daar wonen, lijkt me prachtig iig. Wel gezellig dat je af en toe 'aanloop' krijgt uit NL

Ik vergeet ongetwijfeld iemand, maar ik doe mijn best haha.

Nou, ik moet zo eten maken, roerei met gerookte zalm en daarna trainen.

wat eten jullie? hihi

tot later vanavond, groetjes Sab

Geplaatst

Miki jongen/meisje maakt uiteindelijk niets uit ook voor Jeroen. Dit zegt hij al zolang wij bij elkaar zijn omdat hij een hekel heeft aan voetbal/sport. Ook heeft hij al een meisjesnaam bedacht.

Geplaatst

Sab ik heb net kreeft op en daarna steak tartaar, rauwe ossenhaas, ei, kruiden. We hebben ons pre kerst diner, Jeroen en ik. Roerei met zalm klinkt ook erg lekker.

Geplaatst

nou das beter dan dat van mij, klinkt heerlijk zeg. Dat van mij is op een gegeven moment net ff too much, word ik altijd een beetje misselijk van op t laatst. Dus net even een glaasje cola zero gedronken en nu omkleden, blehhhhhh helemaal geen zin.....

Geplaatst

Babeth...fijn zeg, een goed echo. Weer een stap verder. Geniet ervan!

Martha...vind het zo verdrietig voor jullie. Wat een moeilijke tijd zal dit zijn en wat zal het bakken vol met energie kosten om zoveel emoties te hebben momenteel. Maar wel goed dat het er allemaal uit komt denk ik, al heb je daar natuurlijk helemaal niks aan. Sterkte en ik hoop dat jullie toch een goede kerst hebben.

Met mij gaat alles wel goed ik ben alleen knotsdruk, bijna niet thuis. Ik lees wel elk dag tussen de bedrijven door even op mijn mobiel mee hoor maar van reageren komt het momenteel niet.

Ik wens jullie in elk geval fijne en goede kerstdagen toe. Sterkte als er moeilijke momenten zijn, ik hoop dat de fijne en bijzondere momenten toch de overhand hebben. Geniet van al het goede wat er toch ook is.

Geplaatst

Martha...een dikke knuffel voor jou....ellendig dat je zo'n nacht achter de rug hebt...hoop dat het nu steeds een beetje beter gaat...take your time!!! en lieve collega's heb je!!!

Sylvie...wat een opluchting, toch? kan me voorstellen dat je blij bent dat je schoonzus zo gereageerd heeft...gelukkig dat je nu niet meer zo opziet tegen jullie ontmoeting!!! een hele last van je schouders...en wat een lekker eten...al een pre-kerstdiner...mjam mjam...

wij hebben gisteren heel eenvoudig chicken tonight gegeten...kerriesmaak...

en 's avonds nog een kerstzumbalesje gegeven...had toch nog 7 deelnemers...niet verwacht...want het rijden was best wel een ramp...het sneeuwt hier nu nog steeds gigantisch...zit nu op mijn werk...heb bijna een half uur in de kou gestaan vanochtend...bewaking was te laat aanwezig...hahaha...zat vast in de sneeuw...hahahaha...

Esther...wat fijn dat het goed gaat...wanneer begin je metde puregon??? Hoop dat het ook steeds beter met je zus gaat!!!

Babeth...erg mooi...die wensbalonnen!!!

Klaartje....is de bongi al doorgebroken of nog niet??? ik ga eens wat energie naar je sturen dat die bongi doorbreekt...:eskimo02:(om in de sfeer van het weer te blijven)...

voor de rest allemaal....fijn kerstfeest alvast...geniet ervan op een manier die voor jou/jullie goed voelt!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

het was weer vroeg deze ochtend ben nog steeds op zoek naar mijn kerstgevoel, zoals het er nu naar uit ziet gaan we straks maar niet de weg op richting Brabant en familie.

Heb ook nog een potje chicken tonight staan Nico, haha, maar goed dat we gisteren uitgebreid gegeten hebben.

Kreeg net een foto van mijn broer door uit Helmond en daar staat alles vast, bijna niet rijden, hij heeft winterbanden maar had nog moeite met bochten en grip houden.

Het is idd een witte kerst.

Ik wens alvast iedereen een hele fijne kerst toe.

Met veel lekker eten. :36_2_64:

Geplaatst

oh meiden, ik krijg net een berichtje van een hele dierbare collega dat haar zwager vannacht is overleden. (43 jaar, 2 jonge kinderen) Hij was al geruime tijd( 3 jaar) ziek, maar waarom net nu....ik ben helemaal van slag. Heb kippenvel allover....

Van alle dagen in het jaar..vreselijk zeg...sorry ik moest het even kwijt...

Geplaatst

Oh Sab wat een verschrikkelijk nieuws zeg, zeker in deze tijd. Mijn hart gaat uit naar de vrouw en kinderen en alle naaste..... (dus ook jij). Sterkte......

Nico wat fijn dat er toch nog mensen bij de les waren, anders had je voor niks in je eentje staan zumba-en!!

Sylvie jammer dat je niet naar je fam kan zeg. Je had je er natuurlijk op ingesteld. Maar veiligheid gaat voor natuurlijk. Een fijne geïmproviseerde kerst voor jullie dus.

Babeth wat een mooie gedachte idd de wensballonnen....

Esther meis loop jezelf niet voorbij hoor!! Neem ook de tijd voor jezelf en je mannetje hoor. Ook niet onbelangrijk.

Wij zijn gisteravond onderweg naar huis lekker gaan tafelen en Paul heeft toen een heel lief beertje gekocht voor onze kindjes...... Gaat goed in mijn buik momenteel. Dat goede gevoel gaan we vasthouden!!!!!

Geplaatst

oh Sab...dat nieuws wil je liever niet horen..krijg er kippenvel van...heel veel sterkte voor je collega en haar kids en hun familie, maar ook voor jou natuurlijk!!

Sylvie...jammer dat jullie kerst niet met familie kunnen vieren...dan hoop ik dat jullie toch een leuke geimproviseerde kerst ervan maken...dat kerstgevoel komt ook nog wel...en als het niet komt, is dat helemaal niet erg...volgend jaar!!

Witje...wat klink je positief meid met de zin "en Paul heeft toen een heel lief beertje gekocht voor onze kindjes...... Gaat goed in mijn buik momenteel. Dat goede gevoel gaan we vasthouden!!!!!" heel erg blij voor je!!! op naar een mooie echo op maandag!!!

hier op het werk is het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig...

nog 2,5 uur en da lekker vrij tot maandag...hihihi...

Als er gisteren niemand was gekomen, dan was ik ook weer lekker naar huis gereden...hahahaha....maar het zijn gelukkig echte diehards, mijn deelnemers...hihihi...werd vanochtend om half 9 al opgebeld of ik niet kon komen vervangen bij het fitnesscentrum waar ik gestopt ben vandaag om 10.00 uur....uhm...helaas...dat gaat dus niet...had ik ook niet gered met reistijd...denk dat de les niet is doorgegaan...

liefs,

Nico

Geplaatst

Sab wat een verdrietig nieuws en waarom nu!

Het is al zwaar om iemand te verliezen en vooral rond de feestdagen.

Kan me voorstellen dat je kippenvel krijgt.

Sandra wat fijn om te lezen dat het goed gaat in je buik. Doe je wel rustig aan de komende dagen en geniet ervan dat alles goed gaat.

Nico lekker vooruitzicht nog 2.5 uur!

Hier nog wat dingen aan het afwerken, medewerker wilde nog een gesprek, bleh, helemaal geen zin om serieus te doen..........:bottom:

Geplaatst
Sylvie...kan ik me voorstellen...succes met het gesprek....ga je hem/haar billenkoek geven..hihihi...

Denk het wel, vond het wel een leuk plaatje....spanking bitch....

Geplaatst

Sab, jemig, kan me voorstellen dat dat nieuws er in hakt!

Sylvie, fijn dat je schoonzusje zo goed reageerde, maar bgrijp ik nu goed dat je haar uiteindelijk niet gaat zien dit weekend?

Babeth, wat een mooi gebaar, die wensbalonnen.

Nico, bijna vakantie, lekker hoor. Is het bij jullkie echt zo erg qua sneeuw als ze op het nieuws zeggen?

Net de kerstboodschappen (laatste deel) gedaan, viel me zowaar mee qua drukte.

Geplaatst

Hoi Fren, ik zie haar op 30-12 op een verjaardag en dat is prima ook als iederener nu bij is, hoewel dat natuurlijk per dag wisselt, ligt er maar aan wat mijn stemming is, nee ben niet labiel....haha.

Gelukkig alle boodschappen binnen, ik moet er denk ik nog uit aangezien wij niet naar brabant gaan rijden, te gevaarlijk.

Geplaatst

t schijnt dat de weg rond E'hoven is afgesloten? Jeetje, ben stiekem blij dat wij t vorige week gehad hebben. Oeps ik hoor iets over 40 cm sneeuw???!!!!

Sylvie, is je zweep nog heel :-)

Nico, moet je niet vast gaan rijden, straks kom je niet meer weg!

Sandra: wat ontzettend lief van Paul en jeetje nog maar 3 dagen dan is de echo al! t weekend vliegt ook vast voor jullie voorbij met die 2 drukke dagen!

Woont er nog iemand richting t oosten? Wij moeten morgen richting Deventer/Zwolle, ben benieuwd hoe het daar is. Volgens mijn schoonzusje is het droog, maar die wil veel te graag dat wij gewoon komen hahahhaah

nog 4 uurtjes en dan vakantie!! jippeieiieieiii

Geplaatst

Hoi meiden

Sab, wat een verschrikkelijk nieuws zeg, het overlijden was zo te lezen onvermijdbaar maar wat heftig net nu met deze dagen, wat ontzettend verdrietig, jij ook erg veel sterkte, logisch dat je het er moeilijk mee hebt!

Esther, gelukkig ben je straks wel even vrij, dat heb je wel verdiend!!!!

Nico, hoe is het bij jullie met de sneeuw, hier ligt zo enorm veel, zag er leuk uit onze Berner zonder poten...die heeft zo´n plezier! heeft mijn man "geholpen" met sneeuwscheppen.

Sylvie, wat jammer dat het tripje naar Brabant niet doorgaat, maar is denk ik inderdaad geen doen, de weg tussen Ekkerswijer en Leenderheide is afgesloten! Hoop dat het gesprek goed zal gaan.

Sandra, wat fijn te lezen dat je je zo lekker positief voelt!!! nog even meid en dan heb jij ook de echo

Wij moeten nog boodschappen gaan doen pffffffffff misschien een slee achter de hond en lopend naar de supermarkt? We kijken wel wat we vanavond gaan eten, ik houd het het liefste bij stamppot met hachée maar ja daar loopt mijn man niet echt warm voor.

Klaartje hoe gaat het momenteel met jou? en Martha?

lieve meiden, ik wens jullie allemaal toch bijzondere kerstdagen toe, hoezo uiteeenlopende gevoelens....de een in een vrolijke feeststemming en de ander met heel wat verdriet....ik hoop dat ze op wat voor manier dan ook goed doorgekomen zullen worden en dat jullie allemaal steun en warmte bij elkaar en familie en/of vrienden vinden....

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden