Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]504[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]503[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]502[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]501[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500[/ATTACH]

even wat afleiding om de tijd door te komen als we op nieuws van Sandra zitten te wachten

Geplaatst

hey girls, kom ff kijken of er al nieuws is van San maar zie dat ze na de echo nog wat bezoekjes gaat afleggen ow San wat doe je ons aan ;) en ik moet zo ook weg en dan kan ik pas vanavond weer op het forum arghhhhh

Nico, wat goed dat je niets bent bijgekomen meid!

Hebben we allemaal de feestdagen weer overleefd? ik ben ook blij dat ze voorbij zijn hoor... voelde zo'n leegte *snik*

nu op naar oud-en-nieuw, mn mannetje is die dag ook jarig.

vanmiddag ga ik naar de botox kliniek in Rotterdam, niet om rimpels op te vullen maar om mn voorhoofdspieren te verlammen want ik heb al jaren bijna dagelijks hoofdpijn en dat moet nu maar eens afgelopen zijn... hoop dat het gaat helpen.

meiden fijne dag nog

Geplaatst

Nico wat leuk die foto's! Ziet er sportief uit hoor. En fijn dat je niks bent aangekomen...!!!

Sen heftig hoor chronische hoofdpijn. Dat lijkt me iets afschuwelijks. Hoe kom je er zo bij om botox te gaan gebruiken? Is dat gebruikelijk als er niets andes helpt?

Ik ben ook wel blij dat de feestdagen voorbij zijn hoor. Heb echt wel fijne dagen gehad maar ik heb ook echt wel momenten gehad dat ik het lastig vond. Dat zullen er wel meerderen onder ons gehad hebben?

Ben ook zo benieuwd hoe het met sandra is!

Geplaatst

Breek hier even in:

Sen,

Succes en ik hoop dat het gaat helpen!

Sandra,

Ook ik zit in spanning. Hopelijk zijn jullie aan het genieten en 'vergeet' je hierdoor een berichtje te plaatsen.

Mijn duimen draaien voor jullie!!!

Geplaatst

Hoi meiden

we hebben de dagen weer overleefd.....blij da ze achter de rug zijn.

Sandra, ik kwam ook even spieken maar jeetje, wat laat je ons in spanning hihi

Ursela, het is dan wel je werk maar je hebt er ook het hart voor en je neemt hoe dan ook de moeite en de tijd om iedereen wat extra aandacht te geven, dat is toch een pluim waard?

Wat heeft je moeder geluk gehad zeg, jammer van haar jurk maar jeetje,het had zo verschrikkelijk anders kunnen alflopen....

Nico, wat goed van je dat je per saldo gelijk bent gebleven, een hele prestatie met deze dagen toch?

Esther, ik denk ook dat het lastig is om positief te blijven maar wat Sylvie zegt, ergens is het gevoel er anders beging je er niet aan, het goede gevoel komt vast wel terug hoor meid!

Debbie, jouw startdatum komt ook al dichterbij gelukkig...heel dubbel he? Hoe heb jij de kerst ervaren?

gisteren waren er me de hele familie van mijn man zijn kant. pfff was toch wel even emotioneel moet ik zeggen, heb heel wat traantjes gelaten, ook de vriendin van mijn zwager eventjes gesproken, wil zeggen elkaar omhelsd en even gehuild, was fijn, woorden waren niet nodig en dat was wederzijds.

Ik had voor hun wat kleertjes gekocht voor de kleine, ze was zo verrast, zelf hadden ze nog helemaal niets aan kleertjes dus ik was weer enorm verbaasd.

Wat een muts ben ik, net om 11,00 ging de bel, moeders voor moeders, helemaal vergeten!!! had dus ook geen urine klaar staan maar snel even geproduceerd.

lieve meiden, ik ga even ontbijten

liefs

Babeth

liefs

Babeth

Geplaatst

hihihi...Sylvie...ik krijg er juist weer energie door...het was ook gewoon een hele leuke les en daarvan alleen al krijg je energie...tenminste, ik dan...hihihi...heb het 's middags ook weer flink gegeten..hahahaha...dus dit was ook een beetje een prechristmasdinnerspinningles...hahahahaha...

Babeth...vaak zijn er ook geen woorden nodig om elkaar toch te begrijpen. Alles nog goed gegaan met Moeders voor moeders?

Ik zat me dat inderdaad af te vragen of je toch hieraan kunt meedoen, omdat je ja allemaal hormonen gespoten hebt bij een ivf/icsi...maar als jij het ook doet, dan hoef ik daar denk ik ook niet meer over te twijfelen en ga ik het ook gewoon weer doen...

nou girls...vanmiddag ga ik thuis verder werken, want vriend heeft middagdienst en dan kan hij de auto meenemen en hoef ik vanavond niet meer de deur uit...morgen en overovermorgen (Donderdag dus) ga ik wel weer even terug naar mijn werk als ik hem heb afgezet, want dan moet ik toch weer de deur uit 's avonds...woensdag heeft hij hem weer.

ga weer ff shaken!

baai baai,

Nico

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhh chips, ik had gehoopt iets van Sandra te lezen.......ze houft ons wel in spanning hoor!!

Nico, je kan inderdaad meedoen, je mote wel een vragenlijstje invullen maar een hormoonbehandeling is geen punt.

Geplaatst

Haha hier ook een nieuwsgierig Aagje.

Allemaal goede dagen gehad lees ik? Wij waren gister bij m'n vader en z'n nieuwe vrouw en kids. Zag er nogal tegenop, maar het was een superleuke en gezellige avond!! Nu gaan we kijken naar nieuwe auto, hopen dat t wT is!

Spiek straks nog wel ff of er al nieuws is!!

Geplaatst

Nou hier ben ik dan, hou die spanning nog maar even vast voor echo nr. 2 op 6 jan.

Het vruchtzakje was moeilijk te vinden, dat als eerste. Lag wel op een goede plaats geloof ik. De groei van het vruchtzakje ligt op schema 1.14 cm. Er is alleen nog geen hartactiviteit te zien......... Helemaal k*t. Dat was nou net de bevestiging die ik nodig heb....... We mogen weer geduldig afwachten tot 6 jan. Tot die tijd hoop ik genoeg afleiding te vinden om niet helemaal gek te worden hihi.

[ATTACH=CONFIG]505[/ATTACH]

Geplaatst

He sandra, eindelijk. Fijn wat van je te horen.

Wat heftig dat het spannend blijft bij jullie. vanaf wanneer is er normaal gezien hartactiviteit?

Geplaatst

Het is mogelijk vanaf net over de 6 weken. Kan net 1 of 2 dagen te vroeg geweest zijn dus. Tja alles zijn gemiddelden. Wij horen daar nooit bij dus waarom nu wel hihi.

Geplaatst

Hai meid,

daar ben je dan!!!! ik snap dat je gehoopt had om hartactiviteit te zien maar je moet niet angstig zijn hoor, op de eerste echo van onze jongens (6 weken en 2 dagen) was ook nog geen hartactiviteit te zien, je vruchtzakje ligt mooi op zijn plek, de grootte is goed en een mooi hcg, klinkt allemaal erg goed meid!!

Van harte gefeliciteerd!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Nee ben alles behalve gerustgesteld. Ik heb constant buikpijn, geen enkel ander kwaaltje en nu geen kloppent hartje te zien.

De komende 10 dagen worden zwaar, maar we zullen er toch doorheen moeten. Moet hier heel blij mee zijn maar ben het dus niet echt. Zo raar. Maar het posi is wel dat we over 10 dagen een beter echobeeld hebben omdat het dan gegroeid moet zijn dus ook mooiere foto's. Geluk bij een ongeluk zeg maar.

Ga er vandoor, met de tweeling mee naar de dokter en de laptop doet een beetje raar dus daar gaat Paul eens even naar kijken.

Tot later!!!!!

Geplaatst

Hé san wat rot dat je je zo voelt. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je niet helemaal blij kunt zijn en er nog niet gerust op bent. Wat slopend is het dan om nog tien dagen te moeten wachten. Mochten jullie niet eerder komen?

Geplaatst

Sandra, wat spannend. Maar wat Sylvie zegt, groei lijkt mij ook goed. Het AMC wilde bij mij pas vsnaf 7 wrken een echo om deze reden hoor. Dus je bent ook erg vroeg. En misschien omdat de uk verstopperje speelde dat daardoor een evt hartje ook moeilijk op te speuren was.

Als je gek word, zou ik proberen tussendoor nog ergens anders een "echo te scoren". Maar ja, misschien is dat dan ook nog te vroeg. Zucht, al dat wachten ook! Sterkte.

We duimen en hebben goede hoop hoor!

Geplaatst

Wat was de reactie in het zkh? Garantie heb je nooit maar als de groei op schema ligt is dat positief. Snap dat je meer bevestiging wilt vind het vervelend voor je dat je dat nu niet hebt. 10 dagen zijn dan lang.

Geplaatst

He getsie Sandra, kan me zó goed voorstellen dat je teleurgesteld bent! Nu moeten jullie wéér wachten...Maar neem van de experts hier aan dat het volgende keer gewoon goed gaat zijn. Aangezien alles op schema ligt.

Nog even volhouden meisje.

Hebben jullie nog leuke dingen in t verschiet of moet je werken? Enne...kun je niet nog een keer bloed laten prikken? Of doen ze dat niet meer...?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden