Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nico ik was ook altijd zo lamlendig van de deca. Meer dan je er aan overgeven kan je niet. Die stemmingswisselingen vond ik zelf het meest vervelend. Als ik mijn omgeving mag geloven had ik daar zelf meer last van dan anderen.

Ja ga gelijk de bank uitproberen. Hoop dat ze wel op tijd komen. Heb 2 lange drukke dagen achter de rug en ben zo moe dat ik eigenlijk alleen maar terug in mijn bedje wil kruipen.......

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ha meiden,

Babeth, succes vandaag!

Nico, lekker geslapen? Vind het ook niet zo gek dat jouw lichaam even op de rem gaat staan met al die actieve lessen van je!

Mik, nog 1 dagje en dan lekker op vakantie. Las het verslag van je gesprek gisteren en vond het erg positief klinken!

Klaartje, doe je rustig aan, je klinkt erg moe!

Esther, Sylvie en Sen, hoe is het met de dip? Zijn jullie al weer een beetje omhoog aan het klimmen?

Carolientje, wat ben je stil?

Sandra, ik vertelde Vin gisteren dat je zwanger bent van tese én een cryo, waarop zijn droge reactie kwam; "nou, dan moeten ze hun kindje maar Eskimo als tweede naam geven". Moest er erg om lachen :-)

Verder gaat het an sich goed met Vin, hij heeft niet veel pijn, alleen bloedt het wondje af en toe. Het gaasje blijft eraan vastzitten en als hij dat losmaakt gaat het wondje bloeden. Daar schiet hij telkens een beetje van in paniek. En ik moet hem ongeveer aan zn bed vastbinden, hij doet veel te veel, verveelt zich ook dood...

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

hier is het dipje wel iets beter. Vannacht ook iets meer geslapen alleen blijft Kayla naar buiten moeten en blijft me wakker maken. Met die regen al helamaal niet handig die blubberpoten.

Ze ligt nu ondergestopt want ze is net in bad geweest en daar is ze het totaal niet mee eens.

Hier aan het wassen en boodschappen doen, vanavond stoofvlees maken met friet, mjam.

Sandra joehoe eindelijk een bank, bij bezorging meteen op installeren met een dekentje voor de grote bankproef.

Nico geef je over aan de slaap, toch lekker dan heb je het blijkbaar nodig.

Fran mannen blijven ook altijd ergens aan pulken, genetisch bepaald volgens mij hij zal zich ook wel zielig voelen.

Anders op de bank met een paar dvd's of werkt dat ook niet.

Ik ga shoppen.

Geplaatst

Hai meiden, gisteren twee deadlines gehaald, de derde is verschoven. Prompt vandaag ingestort. Buikgriep was al aan het sluimeren, maar nu echt aanwezig: vanochtend kotsmisselijk en diaree, nu hoofdpijn en slap (en slaap). Moest met Jay mee naar de garage om hem terug te rijden (zijn auto apk vandaag), op de terugweg twee tijdschriften gehaald waarmee in nu mijn bed in duik.

Allemaal veel succes en sterkte vandaag!

Geplaatst

Oh Klaartje de klap toch nog gekomen. rust lekker uit met je boekjes in bed. Beterschap.

Haha Fran zeg maar tegen Vin dat ik de 2e naam Eskimo in gedachten houd. goeie humor heeft ie.

Bij Paul was er een hechting gesprongen, was erg vervelend. duurde lang voordat het wondje echt dicht was. Zijn zijn ballekes al wat geslonken????? Die van Paul waren bijna 3x zo groot opgezwollen. Nou hadden ze bij hem ook gelijk onderzoek gedaan waar de verstopping zat dus de loodgieter had er ook aardig in zitten roeren en aan de leidingen getrokken. Zal ook wel gescheeld hebben hihi. (leedvermaak)

Hier is onze prachtige bank geleverd en hij zit fantastisch, ga het bankhangen echter uitstellen tot vanmiddag, duik nog even een paar uurtjes mijn bedje in. Weer veel te veel gedaan vanmorgen en daar betaal ik nu de prijs al weer voor. Eigen schuld. Heb van de week een nieuw boek gekocht dus ik verveel me hopelijk niet liggend in mijn kribje.......

[ATTACH=CONFIG]615[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]616[/ATTACH]

Geplaatst

Ha San, Je banken zijn FANTASTISCH!! Kan me voorstellen dat ze heerlijk hangen! Maar duik je bed maar weer in, en denk aan eskimootje! (Vin is echt superdroog in dat soort dingen...). Zijn ballen zijn inderdaad echt wel erg gezwollen, hij is er zelfs een beetje trots op geloof ik, tja, laat hem maar even :-) Gisteren heeft hij een tijdje geen strakke onderbroek gedragen ivm het bloeden en toen zag je het opzwellen... hij gaf ook wel aan dat hij toen ook meer pijn kreeg.

Ik lig ondertussen al 2 nachten zielig en alleen op mn luchtbed op zolder. Vind het helemaal niet gezellig, maar denk dat het wel ff beter is. ZUl je net zien dat ik hem in mn slaap per ongeluk een knietje geef...

Henne, hup je bed in!

X fran

Geplaatst

Hoi meiden,

Sandra, gave bank zeg! mooi met die muren ook en die lampen. Goed gekozen hoor!

Klaartje, doe maar rustig aan, goed plan zo lekker in bed blijven.

Nico, balen zeg die wisselingen, ik kan me er niet vele meer van herinneren eerlijk gezegd, maar ik word er niet vrolijk van als ik jou zo hoor. Sterkte en ook jij rustig aan he?

Fren, gelukkig gaat het al wat beter met Vin.

Babeth, toch een echo, ben t ff kwijt hoor :-)

Voor de rest, fijne dag.

Hier natuurlijk niets te melden as usual, dus ik hou me weer gedeisd.

Oh ja wel even een vraagje aan jullie.

Als jullie beginnen met spuiten, drinken jullie dan nog alcohol eigenlijk??

Tis al zo lang geleden bij ons, ik weet t gewoon niet meer....

Geplaatst

Hoi,

Ik heb ook niet zoveel te melden op het moment Fran, vandaar dat ik stil ben... Ik vind wel dat je vannacht weer in je eigen bed moet slapen! Waarom zou je 'm nu ineens een knietje geven? Bovendien zijn we weer een dag verder, kom op, je nachtrust is belangrijk! Hij wil toch zeker niet dat je op zolder slaapt? Zo, ik heb me weer even laten horen :-)

Geplaatst

He Fran en Vin...vervelend van het wondje...zou inderdaad niet al te veel doen, anders kan het niet goed genezen...en zo te horen is het moeilijk om niet veel te doen...goh...klinkt me bekend in de oren...

Sylvie...vervelend dat je weer naar buiten bent moeten gaan met Kayla...maar wel weer fijn om te lezen dat je dipje alweer ietsje minder is en dat je je weer ietsje beter voelt...ga zo door meid!!! en wie weet...is deze afleiding rondom de behandeling alleen maar goed voor julie en brengt het jullie de beloning die jullie zo verdienen!!!

Klaartje...toch nog gegrepen uiteindelijk door de buikgriep...goed idee dat je meteen weer je nest induikt! Beterschap en rustig aan...

Sandra...wat een mooie banken zeg...ik zou al meteen zijn gaan bankdrukken...hahahahaha...veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!! En nu inderdaad weer rustig aan gaan doen meid!!! denk aan je eskimootje...hihi!!!

Sab...ik heb al heel lang geen alcohol meer gedronken, op een enkel glaasje wijn en een glaasje champagne met oud-op-nieuw na...ook mijn vriend heeft geen alcohol gedronken. We hebben afgesproken dat we bij deze 3e IVF zoveel mogelijk willen uitsluiten waardoor het mis kan gaan en ook om te zorgen dat we betere kwaliteit embryo's kunnen krijgen deze keer...Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten of ie wel of geen alcohol drinkt...wij doen het in elk geval niet...

Caroline...leuk dat je er weer even bent...weet je al wanneer je verder mag/kunt met je cryo's? of ben je er nog niet aan toe???

Miki...morgen op vakantie...lekker...geniet ervan!!!

Esther...heerlijk he...een dagje niet hoeven te spuiten!!! veel succes morgen met de punctie.

sjips...wie kreeg nu ook alweer de uitslag vandaag of er bevruchting is geweest??? oja...Kaartje...en....al iets bekend????

liefs,

Nico

Geplaatst

nu vergeet ik het nog te vragen.

wie van jullie heeft ook tarwekiemolie gebruikt? en tot wanneer?

liefs,

Nico

Geplaatst

Zo weinig ben ik er nou ook weer niet toch? Ik gebruikte tarwekiemolie en ga dat weer doen binnenkort. Ben er mee gestopt toen het mislukt was...

In de volgende cyclus wil ik de cryo's terug laten plaatsen, als ze goed ontdooien natuurlijk. Ik verwacht volgende week ergens ongesteld te worden en dan op dag 9 beginnen met ovulatietesten... ik ben er zeker wel aan toe, wil het zo snel mogelijk, al was het maar omdat het EMC gaat verbouwen en dus geloof ik 2 maanden geen terugplaatsingen doet.

Wat een shitweer trouwens, weet niet hoe het bij jullie allemaal is? Maar hier regent het al 2 dagen aan 1 stuk, bah...

Geplaatst

Caroline hier ook heel veel regen, nu even droog, hoop dat dit blijft.

Klaartje beterschap.

Sab ik drink af en toe wat hoor, heb ik bij de laatste tp iui ook gedaan ipv nerveus over op letten, al die keren ervoor gedaan niet zw en bij de laatste heel relaxed wel zw.

Let wel op met rauwe vis en vlees maar een borrel ontspannend soms net iets te lekker.

Sandra wat een strakke woonkamer, mooi.

Nico hier geen tarwekiemolie gebruikt.

Stoofvlees staat te sudderen, ben rijst aan het koken voor de nasi van morgen dus zit overal bovenop.

Strijdlust komt terug.

Morgen eerste fm dus ben beniuewd.

Geplaatst

Oh Fran gewoon in je eigen bedje slapen hoor!!!!!! Je zal hem echt geen knietje geven. Jou nachtrust is ook belangrijk. Bij Paul sprong de kat boven op zijn klokkenspel een paar dagen na de ingreep. Zie hem nog wit wegtrekken, daar zou je meer voor uit moeten kijken dan voor jou knie. Ik neem aan dat hij alleen nog maar op zijn rug kan liggen??? Paul heeft best lang niet op zijn zij lekker kunnen liggen.

Caroline ook weer bijna beginnen. Spannend hoor en fijn dat je er "klaar" voor bent.

Sab ik leefde als een heel braaf meisje vanaf het moment van spuiten. Kun je gelijk alvast wennen voor het komende jaar!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier geen rust in mijn bedje, heb net even boodschapje gedaan en gegeten, moet er nu echt op letten dat ik goed eet. Voor mijn gewicht zou ik best wat kwijt mogen, heb namelijk geen honger. Beetje weeïg gevoel in de maagstreek dus geen trek. Maar ja beebje vraagt veel energie voel ik dus ja moet daar wel rekening mee houden. Ik heb mijn boek mee naar beneden genomen, ga zo potje thee zetten en dan lekker op mijn nieuwe bank kruipen. Hopelijk is die onrust straks snel uit mijn lijf...... wordt er nog moeier van hihi.

Als jullie onze inrichting zo mooi vinden, daar ga ik helemaal van blozen.......... we willen de witte gelakte meubels de komende jaren wel gaan vervangen voor Taek meubelen. Daar is nu vertraging in gekomen natuurlijk met de kleine onderweg, maar dat geeft niet. Bedankt voor jullie complimentjes, wij voelen ons er ook echt helemaal thuis. Kan haast niet wachten om te zien hoe hij staat in ons nieuwe huis........ Daar moeten we nog wel een jaartje op wachten.

Geplaatst

haha, ik lig ook boven omdat Vin gewoon heel onrustig slaapt nu en enorm ligt te draaien. Als ik naast hem ga liggen ben ik om de haverklap wakker, slaap vrij licht namelijk. Dus behalve dat het ongezellig is, is het voor mij ook wel even beter om niet naast hem te liggen.

Caro, dat gaat al weer snel zeg! hoop dat het allemaal goed gaat met de cryo's!

Wbt eten en drinken; als ik in een poging zit ben ik heel braaf, geen alcohol, maar verder? Ik eet wel gewoon filet amricain (is echt mijn zonde en verslaving!) en sushi bijvoorbeeld. Ik bedacht me vanmorgen dat ik maar weer eens aan de folium ga, die heb ik in een hoek gesmeten toen we vorig jaar op de wachtlijst voor de tese kwamen. Toch maar weer doen dus. Ik slik zo'n zwanger worden supplement vh kruidvat, zit volgens mij alles in wat je nodig zou kunnen hebben.

Hoop dat het met Babeth goed gaat, wel een enorme rit even op en neer naar Dusseldorf.

Kaartje, al nieuws over de TP??

X Fran

Geplaatst

Henne, beterschap! De rest ook een kus...

Ik van a naar b en straks naar c. Ondanks drukte, gaat het wel soepel gelukkig.

:-)

Geplaatst

he meiden, ff snel vanaf mn werk. Loop zwaar te balen. Vorige week gehoord dat een collega zwanger is, nu andere collega dus ook. Waarom haalt iedereen mij in?!?!?!?!!!!!!!!!!!! het doet zo'n pijn

Geplaatst

Goed zeg kaartje, twee! Weet je al iets meer over de resterende vier? Voor een eventueel brusje van deze tweeling later? Broed ze!

Nico, ben onder de indruk, dat jij nog zoveel doet en enrgie hebt en niet te vergeten, positiviteit weet te vinden, terwijl je zoveel aan het spuiten bent. Hoop dat al die moeite snel beloond wordt.

Mooie banken sandra. Werd een beetje jaloers, wil ook nieuwe banken...maar ik zal net als jij geduld moeten hebben. Ik kreeg mijn loon gisteren binnen, zo'n 16 euro. Ehm...ergens is een behoorlijke fout gemaakt. Haha. Ik heb een grappige email geschreven naar de loonschef, dat ik niet wil klagen en dat ik weet dat de gezondheidszorg niet zo goed betaald is maar....

Doe goed je best om weinig te doen, want dat is echt het belangrijkste nu!!

hmm miki, van amsterdam naar breda naar capelle aan de ijssel of van abcoude naar beverwijk naar culemborg.

Caroline, hier zon en zon. Goed zeg dat je al weer klaar staat voor een volgende terugplaatsing. Jij laad jezelf snel op.

Geplaatst

Hoi Ursela, er waren 2 emmy's gevormd, dus die heb ik allebei teruggeplaatst gekregen. Geen cryo's dus. We gaan dus gewoon voor deze tweeling ;-).

Geplaatst

Spaatje, moeilijk al die knopen om door te hakken. Wanneer ga je om een SO vragen? Ik denk eigenlijk dat het misschien gewoon nog tijd nodig heeft, het is niet niks waarover jullie beslissingen moeten nemen en het is goed om daarover te denken. Maar het moet natuurlijk geen wegschuiven worden want dan kan het zo'n zeurende wond worden.

Geplaatst

Mijn man is altijd nogal sceptisch, maar zelfs hij roept nu dat het gewoon gaat lukken en dat het een tweeling wordt. Aan onze positieve instelling gaat het in ieder geval niet liggen.

Geplaatst

Sen!!!! KLOTE!!!! STERKTE!!! KUSSS

Kaartje, 2 is super. Billen op mekaar nu en broeden maar!

@ Ursula, meer van hot naar her... ;-))

Geplaatst

Sen, wat moeilijk voor je. Wordt je dagelijks geconfronteerd met je grote, nog onvervulde, wens. Baal er maar flink van want dat is het, balen. Het is ook gewoon zo vreselijk oneerlijk. Sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden