Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laika, ik heb dat ook al bedacht. Jammer dat ik niet wist dat ze niet helemaal perfect waren bij invriezing, dan was de klap minder groot geweest vanmorgen, omdat ik inderdaad ervan uit ging dat na 4 ICSI's eindelijk 2 cryo's ze toch wel heel goed moesten zijn. Maar ja, ik schiet er niks mee op.

Heb net aan mijn dochter gevraagd (kon het niet laten) of ze het niet jammer vond dat ze geen broertje of zusje heeft en toen zei ze : Neuh, dan zit ie aan mijn spullen en dan krijg ik minder aandacht van jullie... Maar als het wel zou gebeuren zou ze het ook wel leuk vinden. Een deel van mijn grote wens voor een tweede komt door haar, maar wil ik het niet vooral voor mezelf?

Mijn beste vriendin belde net, ze is enig kind en ze zei dat er een periode was in haar leven dat ze het graag gewild had, maar de meeste tijd niet. Haar man heeft 1 broer en 3 zussen en eigenlijk kan hij alleen maar met die broer redelijk opschieten. Dus het is niet zaligmakend... Neemt niet weg dat de wens nog steeds heel groot is...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caroline, wat een tuttebel haha....geweldig. Toch wel grappig dat ze er zo nuchter over denkt. En nee, natuurlijk is het niet zaligmakend. En je kunt ook nooit weten hoe broers en zussen met elkaar om zullen gaan. Familie kies je niet uit zeg ik altijd.... Ben er zelf eentje van vier en kan met alledrie m'n boers/zus goed overweg, maar alleen met één broer is de band echt heel erg hecht. Maar Jay en zijn zusje gaan heel anders met elkaar om en eigenlijk pas sinds zij kinderen heeft, is de band weer wat sterker. En zo heb ik ng wel honder voorbeelden.....mijn beide ouders hebben één broer/zus en die zien ze alleen op verjaardagen. Totaal uit elkaar gegegroeid.... Een kinderwens voor een tweede kindje is denk ik vaak gebaseerd op 'een brusje voor...' zeker als je zelf bijvoorbeeld een goede band hebt met broers of zussen, of juist enig kind bent en dat nooit zo leuk vond. En hoewel ik dat zelf heel goed kan volgen, is dat natuurlijk nooit hét argument. Het gaat om je eigen gevoel, op welk moment is voor jou (jullie!) het gezin compleet. En dat is het voor jou nog niet als ik het zo lees... Sterkte meis, geef je dochter nog maar een extra dikke knuffel.

Geplaatst

Hai meiden...

Even kort, net terug van een drukke en hectische late dienst.

Caroline ik meen het echt, heb de hele dag aan je moeten denken! Wat een domper zeg en wat een heftige dag voor jullie. Ik hoop echt dat je een fijn weekend tegemoet gaat. En je hebt een heerlijke meid...wat een wijsheid!

Miki fijn dat jullie in de race zijn...ben errug benieuwd hoe het je vergaat de komende twee weken! Zou toch wat zijn als jij over twee weken een positieve test in handen hebt...spannend hoor!

Nico...lief mens!!!

Henne...kan me je gedachten wel voorstellen hoor! Maar blijf die gedachte vasthouden...over een maand ben jij zwanger! Ik word er zelf gewoon positief van als ik je dat zie schrijven!

Sylvie...fijn weekend meis...geniet van jullie saampjes en de rust die er nu heel even is en mag zijn!

Ivfsh...joepiedepoepie jij hebt wel een tp gehad! Fijn hoor! Goeie wachtweken gewenst...hou ons op de hoogte hé!

En nu weet ik het ook niet meer...sorry als ik eimand vergeet. Ik lees op mijn werk altijd wel even bij tussendoor maar als ik dan s'avonds wil gaan reageren dan ben ik de helft vergeten!

Ik ga mijn wijntje opdrinken en zo mijn bed in!

Fijn weekend allemaal. morgenavond nog een late dienst (als jullie morgen schaatsen ga kijken zwaai dan even naar gerard als je hem ziet! Hij heeft een mannendag met zijn vader, broer en zwagers) en zondag een familiedagje, s'morgens na kerktijd naar paps en mams die op wintersport zijn geweest en s'middags en s'avonds naar mijn oudste zus (die met zeven kinderen). Gezellig! Mijn neefje van 15 belde nog vandaag en vertelde dat hij voor frikandellen zou zorgen bij het broodeten...lachen hoor! Hij is verliefd en verteld me regelmatig via sms hoe het ervoor staat!

Trusten allemaal!

Geplaatst

Alaaaaf!! Ben dr weer hoor. Net bijgelezen, jemig wat een hoop.

Allereerst; lieve, lieve Caro. Wat een ongelooflijke teleurstelling!! Heb gisteren de hele dag aan je gedacht. En geduimd dat het goed gegaan was. Moest echt slikken tien ik las dat dat niet zo was. Ik hoopdat jullie dit weekend kunnen praten en het een plekje kunnen geven.

Ivfsh, bij jou gelukkig wel goed gegaan. Duimen!

Henne, ook weer in de race. Laat je niet uit het veld slaan door het bericht van Caro!!

Sab!! Wat een fantastisch nieuws! Zei de arts nog waar de enorme vooruitgang bij sander vandaan kwam? Do share please!!

Mik

Geplaatst

Caroline het blijft heel verdrietig dat er geen tp is geweest. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en verdriet moet eruit!

Esther wat leuk van je neefje, gezellig met tante Esther beppen over vriendinnetjes.

Ik ben al bezig bijtje, voor negenen de stogzuiger er door gehaald even wat delicate dingen aan het wassen en dadelijk mijn stoofvlees opzetten. Vind ik altijd zo'n gezellig eten.

Geplaatst

Grr, tel doet weer moeilijk!

Mik, ben heel benieuwd of die spray helpt. Vind het zo fijn om te lezen dat je zo goed in je vel zit en hè week zo bevalt! Fijn Gé, dat je leven even een ander zwaartepunt dan zwanger worden heeft gekregen.

Euh... Wat nog meer?

Laika. Hou vol meis. Kan me goed voorstellen dat hè onzeker bent!

Wie ging er nou testen morgen? Roestvlek jij toch? Spannend. Heb je er een goed gevoel over?

Babeth, Sandra, Ursula hoest met de zwangere buikjes? Urs, wat leuk dat merel eenbroertje krijgt!!

Hier verder alles prima. Heftig Ongi geweest in Parijs, dat was minder, maar goed. Als alles goed gaat, Jan ikke dus volgende maand aanmelden. Sab, volgens mij gaan we dan gelijk op.

Moet zeggen dat ik ook heel goed in m'n vel zit. Laatst vroeg een van m'n beste vrienden hoe het ging en nadat ik even stil was kon ik oprecht zeggen dat ik heel gelukkig ben momenteel. Al het negatieve is weggevallen, ik viel me Gied doordat ik minder kilo's meesleep, m'n werk gaaf lekker en tussenvin en min gaat het na de gelukte tese ook weer top. Ik kan echt merken dat de spanning is weggevallen.

Nou meisjes. Ik ga wat doen, maar eerst ff met een kop koffie wie is de mol kijken. Tot later!!

Geplaatst

'Tussenvin en min gaat het ook goed'? Haha, weer een leuke Fren!

Ik heb goed geslapen, de voorbereidingen voor de Ardennen leiden me wel af. We gaan tot dinsdag of woensdag, ligt een beetje aan het weer.

Ik baal nog steeds maar betrapte mezelf er op dat ik stiekem al aan het rekenen ben voor de volgende. Sab vroeg me of ik de 16e nog kom en dat laat ik afhangen van of we nog in de race zijn...

Fijne weekend en tot over een paar dagen.

Geplaatst

tja, lang leve de telefoon...

Ik hoop echt dat je komt caro, je bent toch een beetje mn oudste maatje hier. Heel veel plezier (toch wel) in de ardennen, gaan jullie nu met of zonder dochterlief?

oja, nog die BMI discussie; ik begon op 32.1 en zit nu op 25,9... moet helpen, toch?

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

wow Fren...van 32.1 naar 25.9...wat goed zeg!!!!

Caroline...wat een lieve wijze meid heb je...er kwam een glimlach op mijn gezicht toen ik las wat ze zei....en wat betreft de wens voor een tweede...ik zelf kom uit een groot gezin, ben nummer 4 van 6 kids...mijn moeder heeft een zus en mijn vader heeft uhm...effe tellen...3 broers en 4 zussen...dus met zijn 8-en...mijn oudste zus en oudste broer hebben beide 3 kids...mij zou het geweldig lijken als we ook een groot gezin zouden mogen krijgen, maar ik denk niet dat dat er nog voor ons in zit...ik denk ook dat het idd voor iedereen anders is...iedereen ervaart het weer op een andere manier...dat is juist het mooie eraan...iedereen is zo verschillend, beleeft de dingen en de wereld op een andere manier en af en toe denk ik...goh...we zijn toch eigenlijk allemaal hetzelfde...(snappen jullie me nog???)...wat ik bedoel te zeggen...je bent blij met wat je nu hebt, maar toch is je gezinnetje voor je gevoel nog niet compleet en zeker nu nadat de cryo's niet goed ontdooit zijn, is het gevoel waarschijnlijker nog sterker....

ik wens je in elk geveel plezier en rust dit weekend...laat de boel maar even de boel....15kg is trouwens top!!! dus nu even lekker genieten, af en toe een traantje wegpinken...helemaal niet erg...logisch na wat er allemaal gebeurd is bij jullie!!!

dikke knuffel!!! en alvast een hele fijne dag morgen!!!!

en toen.....was ik m kwijt...

ben zojuist al naar de winkel geweest voor de laatste boodschapjes voor de optocht....wijn ingeslagen, die ik dus ga overschudden in kleine flesjes...broodjes die ik lekker met kaas ofzo ga beleggen...mmm...berliner bollen waren in de aanbieding dus ook nog een zak meegenomen...jaja...het gaat goed...

oja....het is toch echt maar 2 dagen dat ik les geef...hahahaha...maar misschien omdat ik er zo vaak over spreek en ja....af en toe moet ik ook nog vervangen, dus ik kom dan toch wel op een dagje meer...of een dagje...een uurtje...hihihi...

fijne dag allemaal, hoop dat de zon doorkomt..geloof dat in de ardennen de zon al aan het schijnen was, dus Caro....jullie hebben het weer mee!!!

en voor degenen die carnaval gaan vieren...veelplezier!!!

liefs,

nico

Geplaatst

oja...Henne....probeer je zoveel mogelijk op de positieve verhalen te richten...weet dat het moeilijk is en dat je dat ook doet, op de positieve verhalen richten...iedere cryo tp is weer anders, ieder lichaam is anders....en ik ben er zelf van overtuigd dat een zwangerschap een momentopname is en dat je lichaam iedere keer weer anders erop reageert...dus ook op een verse tp of een cryo tp...

maar wel begrijpelijk dat je toch weer gespannen raakt en gaat twijfelen als je leest dat er meer kans op een mk is na een cryo tp....bij jou is dat gewoon niet van toepassing!!!

Roestvlek...succes morgen met testen!!! hoop op een dikke vette positieve test!!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Fran dat woordje Gied (goed) is heel irritant met de telefoon.

Maar als jij een goed gevoel hebt bij Roestvlek is dat Gied want dat had je ook met Laika.

Genoten van Paris?

Nico de laatste puntjes op de i voor het grote carnavalsfeest, drank en eten......

Ooh ja en Fran jou bmi is echt super goed zeg, mijn bmi is nu ook rond de 32, vindt het doorzettingsvermogen ook van Nico en alle andere die dit voor elkaar krijgt.

Merk toch dat ik er moeite mee heb.

Geplaatst

Anders spreken we wel een keer af Fran! Maar ik denk dat ik wel kom hoor.

Meiden, drink er morgen 1 op mij, we gaan zo weg!

Succes met alles!

xxx

Geplaatst

Syl...op een gegeven moment gaat die knop wel om...ik had na de 2e en 3e ivf echt zoiets van...schijt allemaal...ik heb er geen zin meer in om af te vallen...en dronk dan ook liters blikjes energy drink en snoepte en vrat gewoon...totdat ik op een gegeven moment zoiets had van...zo ...nu is het genoeg...en wat bij mij ook wel geholpen heeft tussen de 2e en 3e ivf in was dat de weegschaal 14 kg meer aangaf dan ik dacht dat ik woog...

en nu...ik heb nog wel vreetbuien...hihi...maar er komt wel weer steeds meer de drive om weer met afvallen te beginnen...of in elk geval verder te gaan...bmi is nu op 28.7....voor mijn lengte dus ook te hoog....richtpunt voor mij is 26-27 te halen voordat we weer beginnen...75 kg zou ik een bmi van 25.8 hebben, maar dat ga ik nooit redden...zeker niet met mijn lichaamsbouw (lees: spiermassa...hahahahaha)...

dus...ook voor jou komt dat wel, het afvallen...geniet nu eerst maar even van de rust en de kalmte en van Jeroen ;-)....

liefs,

nico

Geplaatst

haha, syl, het Gied goed hier hoor! Is idd irritant met de telefoon. Maar ja, ik probeer het zoveel mogelijk begrijpelijk te houden, maar dat lukt dus niet altijd. Ik hoop echt dat mijn voorgevoel voor Roestvlek klopt. Zo langzamerhand wordt het weer lekker druk hier. Zal het lijstje weer eens even opduikelen, want zonder lijst hou ik niet goed bij wie waar zit in het proces...

Wbt bmi, ik doe mijn best, al sta ik al wel een aantal weken nagenoeg stil qua gewichtverlies. Maar morgen start de hockey weer, dus misschien dat dat ook helpt om alles weer vlot te trekken. Wil nu weer ff 2 weken heel streng voor mezelf zijn, want met 10 dagen amerika voor de boeg weet ik wel weer hoe het gaat.

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. 30-3 gesprek bij Geertgen, DD aangevraagd en dan beslissen

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Caroline: orienteren op volgende poging

Behandeling

Henne: cryo poging, 13 maart controle echo, tp rond 21 maart

IVFSH: bezig met progynova en utrogestan. Vrijdag 4 maart hopelijk terugplaatsing van twee cryo's.

Dublin: 8 maart starten met ovulatietesten, 10-3 controle-echo, hopelijk terugplaatsing van 1 cryo

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 23-3: 3e echo (met 10w1d)

Witje: 4-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

hier is-ie weer. Heb m hier en daar aangepast. Staat iedereen er nu in?

Sab, de titel moet aangepast: ik tel hierboven dat we inmiddels met 21 zijn!!

By the way; heb ik een mail over de 16e gemist, of is er nog geen extra info. Geeft niks hoor, was alleen nieuwsgierig. Henne, Syl, als jullie hulp nodig hebben hoor ik het wel!

Geplaatst

Hallo meiden,

ERg lief dat jullie aan mij denken... Ik weet wel zeker dat ik zwanger ben, want voel precies hetzelfde als de laatste 2x...helaas ook nu al wat beetje bloedverlies bij het afvegen... zal ik er uberhaupt morgen nog een testje doen?... ga er weer vanuit dat het weer een vroege miskraam wordt... sorry, ik kan het echt niet positief zien... en weet ook even niet meer waar ik de hoop uit moeten halen dat het een volgende keer wel lukt... mijn gevoel zegt gewoon of de embryo's zijn nooit sterk genoeg of zal het toch met de gen-mutatie MTHFR te maken hebben dat ik nooit verder kom? Hoe kom je daar nu achter?

Geplaatst

Och Roestvlek...wat een spanning bij jou meis! Ik weet niet goed hoe ik je negatieve gevoel weg kan nemen want je weet zelf het beste wat je voelt op dit moment. Ik hoop alleen dat je het echt mis gaat hebben en dat het dit keer goed zal gaan. Je hebt dus nog niet getest? misschien goed om dat toch even te doen? Hé bah wat rot voor je!

Sterkte! En ik blijf toch nog een beetje hopen dat het goed zal gaan hoor!

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. 30-3 gesprek bij Geertgen, DD aangevraagd en dan beslissen

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Caroline: orienteren op volgende poging

Behandeling

Henne: cryo poging, 13 maart controle echo, tp rond 21 maart

IVFSH: bezig met progynova en utrogestan. Vrijdag 4 maart hopelijk terugplaatsing van twee cryo's.

Dublin: 8 maart starten met ovulatietesten, 10-3 controle-echo, hopelijk terugplaatsing van 1 cryo

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 23-3: 3e echo (met 10w1d)

Witje: 4-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Zo even mijn status aangepast!

Fran hoe was parijs? Ben er eigenlijk nog nooit geweest, lijkt mesuper om een weekendje met gerard naar toe te gaan!

Wb bmi petje af hoor!

Sylvie hoe is het met jou vandaag? Je klinkt aardig opgewekt?

Caroline ik wens je een heel fijn weekend toe, geniet samen en ik hoop dat het een fijn en ontspannen weekend zal zijn!

Klaartje hoe is het met jou eigenlijk?

Nico geniet van je carnaval weekend!

Ivfsh jij hebt je cryo's veilig bij je...hoe is 'ie?

Ik werd net gebeld door het werk of ik vrij wilde. Ze hebben een zaal dichtgedaan dus mocht er iemand vrij en aangezien ik extra werkte vandaag mocht ik vrij. Heerlijk!

Ik ga eens even bedenken wat ik zal gaan doen. Gerard is pas laat thuis vanavond die zit in thialf en gaat daarna uit eten en de kroeg in met broers en vader.

Een hele dag voor mezelf...

Geplaatst

Roestvlek je slikt nu toch wel die foliumzuur en B6? Misschien dat dat dit keer wel het verschil maakt (rare zin: dat dat dit :-)) En sowieso testen want anders weet je niet óf het iets is (geweest) en kunnen ze ook niks verder ondernemen. En bloed zegt niks he.....net zo min als geen bloed. Zal je verder niet proberen op te beuren, weet veel te goed hoe irritant dat is. Je kent je eigen lichaam en je eigen gevoel. Maar ik hoop wel voor je, oke?

Liefs,

Henne

Es, lekker dagje voor jezelf, heerlijk. Hier zijn we druk aan de schoonmaak. Heb preventieve nesteldrang en we zijn nu dus de trap onder de kast aan het uitmesten haha.

Geplaatst

Heeft iemand de nieuwe reclame van CB digitaal gezien met Claire de Clear Blue expert.......BLEH!!!!

Het zou verboden moeten worden.

Geplaatst
Ik zap altijd meteen weg of ik druk het geluid uit. Domme doos met 'r domme reclame.

Haha ja domme doos, echt waar alsof mensen dat hierdoor gaan kopen, vast wel, ben heel naief.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden