Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. 30-3 gesprek bij Geertgen, DD aangevraagd en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Caroline: orienteren op volgende poging

Behandeling

Henne: cryo poging, 13 maart controle echo, tp rond 21 maart

IVFSH: bezig met progynova en utrogestan. Vrijdag 4 maart hopelijk terugplaatsing van twee cryo's.

Dublin: 8 maart starten met ovulatietesten, 10-3 controle-echo, hopelijk terugplaatsing van 1 cryo

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 23-3: 3e echo (met 10w1d)

Witje: 4-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Mijn status ook maar even aangepast naar tijdelijk stop.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Niet gezien! Is hij zo irritant?

Net gebeld door schoonzusje...de mannen zijn dus in thialf en ze vroeg of ik mee ging met de vrouwen chinezen. Ik kan met goed fatsoen geen nee zeggen maar ik heb zo geen zin!

Nou houd ik ook al niet zo heel erg van chinees maar goed...

toedeledoki meiden!

Roestvlek hoe is het met je?

Geplaatst (aangepast)

Ach Esther misschien is het wel harstikke gezellig. Mijn ervaring als je ergens veel zin in hebt valt het tegen en anders kan het alleen maar meevallen.

Lekker chinees. Veel plezier.

Ik ga trouwens voor het eerst in mijn leven spruiten zelf bereiden smaen met het stoofvlees en aardappelgratin met slagroom kaas en lekker veel knoflook.

Heb de hele dag niets gedaan en verveel me.

aangepast door Sylvino
Eet update
Geplaatst

Ik heb net twee kilo aardappels geschild, waar ik een vreselijke hekel aan heb en bedacht me dat vier kinderen (twee tweelingen) dan misschien toch niet zo'n strak plan is :-D Achteraf nog medelijden met / bewondering voor mijn moeder. En nee, voorgeschilde aardappels vind ik echt niet lekker.... dus helaas moet ik schillen als ik piepers wil eten.

Esther hoop dat het in ieder geval gezellig was/is!

Sylvie bezig bijtje...ik heb geen moeite met niks doen hoor ;) Je bent nu natuurlijk ook wel veel hectiek en spanning gewend de laatste weken. Volgens mij zat je elk weekend te werken? Even afkicken dus. Succes met de spruiten en eet smakelijk alvast!

Geplaatst

Geredderde net een heel bericht en ineens niet meer ingelogd?!!!!

CAro, jullie zitten natuurlijk al lekker in de Ardennen , wordt vast erg fijn.... Ik moest wel Een traantje wegpinken toen ik. De reactie van je dochtertje las, wat een lieve en wijze meid.....

Henne , inderdaad de goede moed bewaren hoor , in ieder geval al in de schoonmaakfase, kun je je straks volledig focussen op de emmies!

Nico, jij hangt natuurlijk al in de kroeg, lekker helemaal los, geniet er van!

Fren, wat ontzettend fijn dat jij nu ook zo lekker in je vel zit samen met Vin, omdat de tese gelukt is valt er natuurlijk ook heel wat van je schouders, logisch. En een mooie prestatie om zo af te vallen, top!

Sab, hoe gaat het met je been inmiddels?

Syl, neem het ervan hoor dit weekend, je menu klinkt goed iig.wat het afvalldn bereft, er komt vast weer een moment dat je de Knop om kunt zetten en je er voor kan gaan. Alle spanningen en hormonen leveren ook geen goede bijdrage....

Edr op zich een etentje met alle vrouwen klinkt wel erg gezellig hoor! Veel plezier.

Roestvlek. Wat een onzekerheid, ik denk dat ik zowel vandaag, morgen en als het positief blijft ook overmorgen testen, om te zien of er een stijging is, ik hoop het zo voor jullie!!!

Geplaatst

Henne ik ben lui en heb meestal voorgeschild behalve als ik friet bak. Laatst 3 kilo bij de Turk gehaald en dat waren 10 aardappels, echt super groot.

Mijn energie ben ik net kwijtgeraakt. Bijna 4 uur bezig geweest......met...... De liefde bedrijven (seks) hihi.

Mijn god zeg ben doodop, krijg ik hier edn medaille voor? 16 jaar bij elkaar en zoveel passie, lang geleden, man wil morgen weer, puf puf!

Welterusten.

Geplaatst

Haha syl, moet zo lachen om je berichtje!!! Hier alles op een laag pitje, we zeiden zl dan is het straks weer als 7 jaar geleden .....;-))

Geplaatst

Haha dat geloof ik, weer vol nieuwe energie hoop ik?? ;-))

Ik was al erg vroeg wakker 5.15 en van te voren maakte ik mijn man al wakker dat de hond uitgelaten moest worden.... Was ie ook blij mee ! Wat ben ik bli met mijn phone en internet vanuit bed....

Danes, een fijne zondag!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Super he Babeth, zo'n phone??

Ik heb onze ipad in de aanbieding, mocht iemand interesse gebben. Er komt een nieuwe aan, willen wij gadgetfreaks op zich wel testen. :)

Roestvlek, we duimen voor je meis!

Hier aan de snuif, heel gek maar ook mooi ergens ofzo.

Ik probeer er zeker nog bij te zijn in april hoor ladies!

Xxx

Geplaatst

Haha Miki wij hebben gewacht op de nieuw, met camera. J. wil de 25e gewoon in de rij gaan staan, erg he... :-) iPhone wil ik niet aan, wil niet overal en altijd mail kunnen checken, vind ik iets te onrustig. Ga als mijn abo afloopt lekker voordelig over op sim only.

Roestvlek hoe is het?

Geplaatst

Hee meiden!

Sylvia: you go girl!!!! :-) haha, fantastisch: das nog eens ontspannen.

Roestvlek, heb je inderdaad al getest? Meid, ik hoop dat je het helemaal mis hebt en dat het net zo goed loopt als bij laika! Spannend allemaal. Je slikt nu de extra vitamines, dus je doet in elk geval alles wat je kunt dien tegen de mthfr. Verder kan ik me je onzekerheid voorstellen. Mijn man zegt altijd dat hij pas weer vertrouwen heeft in een goede afloop als ons kind 18 is, haha. Ik hoop heel hard dat jullie vandaag een positieve test hebben, vandaaruit stap voor stap verder!

Esther: hoe was je etentje gister? Toch nog gezellig?

Fren: goed om te lezen allemaal: fijn die positiviteit!

Nico: zwaar aan de carnaval? Geniet er lekker van en ga maar eens flink lis daar in het mooie zuiden!

Caroline: ik weet niet of je bereik hebt dit weekend, maar ik hoop dat je kunt genieten van je weekend weg met lieve man en schattige dochter! Vind het echt zo rot voor je dat je tp niet is doorgegaan...

Andere meiden: Henne, laika, dublin, iedereen: lekker weekend?

Hier gezellig weekend: vrijdag lekker bij mijn ouders geweest, gister naar de zus van mijn man en haar Family gegaan. Erg gezellig! Ze hebben drie kids, waarvan twee jarig geweest, dus we hebben ze flink verwend. Echt gezellige boel daar, ze zijn 2,5; 5 en 7. Daarna door naar ouders van mijn lief, ook gezellig. Daar waren ook zijn andere zus en man met dochtertje van 10 maanden. Het was dus weer 1 groot kinderfestijn, maar ik vond het allemaal leuk!

Geniet van jullie zondag!

Geplaatst

Roestvlek als je gaat testen succes.

Jeroen gaat vliegen naar Engeland om daar te lunchen, hij is helmaal blij dat die eindelijk weer eens in de lucht zit en ik ben blij dat ik eindelijk eens niet iets hoef, alhoewel dat moeilijk is.

Wij wachten ook op de nieuwe ipad, Miki jij probeert de oude nog snel te dumpen, haha.

Geplaatst

Miki aan de snuif! Heel goed!

Die nieuwe iPad wil ik ook :-). Maar ook hier hebben we nog een 'oude', dus maar even niet doen ...

Geplaatst

Die van ons is eind vorig jaar samen met de laptop gejat, schrale troost dat wij de oude dus niet hoeven te dumpen.

Misschien eens op Marktplaats kijken of ze hem aanbieden.....

Geplaatst

IVFSH jij slikt toch ook etra foliumzuur en B6 op 'eigen houtje'? Wel typisch dat drie van de pauzemeisjes nou net met dat gen zitten.

Hier rustige zondag. J. is naar de eerste taekwondo wedstrijd van ons oudste neefje kijken. Ik had gisteravond zo'n koppijn dat ik maar even oversla. Zo'n sporthal vol gillende kinderen is iets te veel van het goede ;-) Ga lekker nog even slapen.

Esther hoe was het chinezen?

Syl doe maar lekker niks. 't Is even wennen, maar wel goed voor je lijf. Rempedaal weer eens vinden ipv alsmaar gas geven.

Miki na het spuiten en slikken nu aan de snuif, hihi.... Zag trouwens een aankondiging voor een BNN programma over zwanger worden 'zonder sex'. http://sites.bnn.nl/page/comingsoon/baby%20te%20koop De aankondiging is wel erg des BNN, maar ga denk ik wel kijken. Is kennelijk hét nieuwe onderwerp na liefdes in het buitenland en afvallen.

Geplaatst

Haha, iedereen aan de iPad hier? Vin wil er niet aan die heeft liever een gewone Comp. Daarvan hebben we er dan ook 5... Ik ga denk ik toch ff in new York kijken. Scheelt wel een hoop geld.

Roestvlek, al nieuws?

Geplaatst

J. is helemaal Apple gek. Volgens mij is hij pas echt verliefd op me geworden toen ik zei dat ik een iMac had ;-) De iPad wilde ik zelf ook wel gelijk hebben. Lig heel vaak op de bank en dan is het ideaal. Ook als je een tijdschrift leest ofzo en er wprdt naar een website verwezen...gelijk even kijken. En rustig skypen met familie in buitenland. Zie het al helemaal zitten. Zeker als ik weer zwanger en moe ben volgende maand ;-)

Geplaatst

Helaas.... ik val af van de race/bank... doorgezet & niet meer zwanger... bedankt meiden voor de goede steun.

We gaan voor een evaluatiegesprek en willen ook samen even goed uitzoeken/bespreken hoe, wat en met wie verder... Is het nu steeds toch weer dat we gewoon weg pech hebben? Kan wel "eventjes" zwanger worden maar blijkbaar is er telkens iets mis met onze embryotjes...? Domme pech of zouden we misschien toch iets meer aan kunnen doen? Volgens mij ben ik gewoon op zoek naar (weer) een stukje meer hoop en iets om vast te houden... Zit ik helemaal verkeerd? Hoe denken jullie erover?

Wens jullie een fijne zondag!

P.S. Sylvie, heerlijk zoveel passie! :-)

Geplaatst

Hi Henne,

Inderdaad, het Azm schrijft het niet voor, maar vindt het wel oké dat ik extra b6, b12 en foliumzuur slik. Dus ik slik elke dag mijn voorraadje. Ik ben eens heel benieuwd hoe ze hier in Ierland naar kijken.

Slik jij trouwens geen extra b12?

Geplaatst

Oh roestvlek, wat omzettend klote!! Heb hè een test gedaan of is je menstruatie doorgezet? Goed idee om te gaan evalueren, maar neem wel de tijd samen om deze klap te verwerken...

Sterkte meis.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden