Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther ik zag dat mijn phone mrsa gewijzigd heeft in Mesa ....

Syl dit was ook erg Lang maar zat ook wat knuffeltijd bij ;-))

Fijn dat jeroen zo relaxed is nu jij met je hormonen worstelt, mooi stel zijn jullie!

Nico, jullie agenda is voor vanavond weer bekend , have fun!!!!

Laika ook al zo actief geweest, heerlijk en weer ruimte, op de vinkenveense plassen is het nu ook erg fijn toch?

Wij zijn even bij mijn schoonouders geweest, hond ging ook mee maar moest erg wennen aan de ruimte in de nieuwe auto haha, viel nog mee dat ie terug mee Wilde ....

Net snel moussaka gemaakt staat nu In de oven, dadelijk een salade erbij en buiten op eten, bijna griekenland.......

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha meiden, even sne va schiphol. Wat een heerlijke dag vandaag! Heb heerlijk gehockeyed, ben zelfs wat verbrand en zit nu te wachten tot het vliegtuig gaat. Zo nog even wat drinken, merk dat ik wat hoofdpijn heb, zal wel van de zon komen. Was wel balen om vin thuis achter te laten, hij is weer hartstkke vekouden, arme jongen...

Tot snel, succes de komende dagen!!

Geplaatst

Hier kooko Oma.... Oftewel er wordt even chinees gehaald. Dat hebben we wel verdiend. Zijn veel en veel verder gekomen dan dat we verwacht en gehoopt hadden...

Geplaatst

Fren goede Reis!!!! Balen dat je je kanjer zo moest achterlaten.....dat ie met veel rust maar snel weer de oude is!

Simba wat een verwennerij, fijn dat het zo opgeschoten is, hier gaan ze over 2 weken de kamer leeghalen , finally. Hihi

Geplaatst

Ahaa Babeth dat verklaart veel ;-)

Oordeel zaterdag over ons, wij knallen ook goed samen vooral als hij niet luistert.

Fran veel plezier het is maar 2 dagen.

Lekker Simba geniet ervan.

Wij zitten bij schoonouders in de tuin onverwacht te bbqen. Hopelijk zitten wij hier zaterdag ook maar het weer ziet er niet best uit.

Geplaatst

ach Syl, waar knalt het soms niet...... haha

wat het weer betreft, Nico heeft een hele grote verzameling dansjes...wie weet kan zij er een doen voor mooi weer, anyway, het wordt in ieder geval een mooie dag!!!

geniet van de onverwachte bbq!

Geplaatst

iedereen lekker van het weer genoten?? Wij wel. Hebben ons gebruikelijke rondje gelopen als we daar op verjaardagsvisite zijn. Even frisse neus heerlijk. Lekker rustig aan gedaan al 2 dagen en dus weinig last van bekken gelukkig. We proberen het dus lekker rustig aan te doen de komende maanden, heb ook weer de rust gevonden om lekker boeken te lezen gelukkig.

Wat voor weer het zaterdag ook is gezellig en zonnig maken we het zelf!!!

Geplaatst

Pauze

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Behandeling

Esther: 24 maart start 6e icsi, 3e fm 9 april, punctie waarschijnlijk 11 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Rubster: 11 april bloedprikken en kijken of het gelukt is.

Henne: cryo poging, 14 april echo, tp rond Pasen

Fren: 21 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Simba: 13-4 controle VK

Laika:

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Zara: 18-4 1e echo (6 w, 3 d)

Witje: 2-5 controle gyn

Ursula: 9-5 controle vk

Witje: 10-5 pretecho

Ruby spannende dag morgen!!!!!

Laika er werd je succes gewenst voor morgen, heb je dan weer controle?? Succes dan.

Geplaatst

Nou, dat viel mee, dacht ik moet heel veel bijlezen... zeker door het mooie weer niet zo veel geschreven, terecht!

Hier goed weekend gehad, vanmiddag op de kleine jongen gepast zodat moeder en dochter naar de film konden met vriendinnetjes uit de klas. Je doet echt helemaal niks met zo'n ventje van 1 dat door het huis kruipt... maar wel lief hoor!

Toen via mijn ouders weer dochterlief opgehaald, ben nog door je dorp gereden Babeth, zo reed ik ook altijd toen ik nog in Utrecht woonde... en nu weer lekker mijn eigen bedje in.

Slaap lekker als iemand dit nog leest want zo te zien ben ik alleen hier..

Geplaatst

Hee meiden!

Iedereen lekker genoten van het weekend zo te lezen: mooi zo! Wij hebben ook mooi weer gehad: zaterdag weer aan de kust geweest en vandaag lekker Cork ingelopen en terrasje gepakt. Nu inmiddels weer in NL, morgenvroeg naar het ziekenhuis voor echo voor cryo tp. Toch wel weer een beetje spannend.

Ruby: succes voor morgen. Grrroooooeeeeen is wat we willen zien!!!

Slaap lekker allemaal!

Ivfnl

Geplaatst

Esther, wil je voor de fm heel veel geluk wensen! Heel veel positieve energie jouw kant op! En dat je eitjes vannacht een lekkere boost hebben gekregen... Hou je taai en hoop dat je je snel weer beter voelt. Het is voor mij erg herkenbaar hoe jij je voelt....vind het rot om te lezen dat je nu er doorheen moet...sterkte...

Dublin, ook fingers crossed voor jou! hopelijk krijgen we morgen 2 supergoede berichten te lezen!

Babeth, bedankt, ga inderdaad nog eventjes van die kleintjes genieten en dan weer terug de realiteit in... Mijn voorlopig (lekker onbelangrijk) doel is de komende weken de overtollige kilo's af te krijgen...moet mijn zinnen even op iets anders zetten en de zomer komt eraan dus kan wel nuttig zijn/worden :-)

Syl, bij ons valt niet veel te halen... we zijn 1 zonnenbril, oude laptop, kentekendeel 1, 2 horloges kwijt...valt ergens wel mee... gelukkig hebben ze verders niet veel kapotgemaakt...behalve de deur (die ze niet hebben opengekregen) en een raam ingeslagen om binnen te komen... het is meer het idee dat iemand of misschien wel medere binnen gedrongen zijn... we overwegen toc om een soort van alarmsysteem te gaan installeren...mijn man loopt continue diensten en ben dus vaak ook alleen thuis...voel me gewoon niet meer lekker bij...

Fren, veel plezier in the Uk!

Weltrusten allemaal & tot morgen!

Geplaatst

Ongezellig niemand hier :-(

Roestvlek het idee dat er iemand in je huis is geweest lijkt mij ook erg. En een alarmsysteem klinkt helemaal niet zo slecht voor.

Net gedroomd dat het vrijdag was en dat we 5 minuten voor de rechtzitting nog bezig waren om te regelen dat we een garantstelling zouden krijgen. Nu klaarwakker natuurlijk. Ga maar tv kijken.

Geplaatst

Ivfsh succes vandaag met de echo.

Laika nog lekker aan de Vinkeveense plassen gezeten na je kast uitmesting :-)

Caroline jullie zijn weer herenigd thuis!

Nog steeds wakker......

Geplaatst

Syl weer een wakkere nacht achter de rug. He bah!! Heb je nog wat slaap kunnen vinden of ga je vandaag als zombie door het leven.....

Caroline fijn dat je een leuke oppassessie gehad hebt. Weer wat anders dan je grote meis.

Esther ik hoop voor jou goed nieuws vandaag!!!

ivfsh ook een echo!!! spannend hoor.

Ruby wij willen alleen goed nieuws hoor!!!! Het estafette stokje moet overgenomen worden!!

Ik weer goed geslapen, even blijven liggen net toen ik wakker werd. De kleine was aan het zwemmen, zo bijzonder. Ik hoop zo dat jullie dat ook allemaal mogen voelen over niet al te lange tijd. Zo maar weer even naar het werk, bestelling maken en menu opmaken. En horen en zien hoe de nieuwe opname verzorgt wordt. Moet me er wel veillig bij voelen. Kan ook ineens extreem agrassief zijn en uit het niets uithalen. hmmm eerst maar aan mezelf en ons kindje denken.

Geplaatst

goeiemorgen dames....

:yah::happydance::icon_sunny::icon_flower::icon_sunny::icon_flower::icon_sunny::happydance: :yah:mijn zonnedansje voor jullie!!!

Ruby...heel veel succes dadelijk met de bloedtest...ik hoop echt van ganser harte dat ie positief is en dat je het stokje van Zara kunt overnemen!!!!

Esther...lieve lieve meid....vind het rot om te lezen dat je zo veel angst en twijfel hebt. Vervelend dat je follikels niet hard genoeg doorgroeien, laten we hopen dat ze voor vandaag goed gegroeid zijn en dat je de punctie en tp toch eerder kunt hebben, zodat er nog een beetje van je planning te redden valt...maar, ik ben het met de dames eens...dit, de punctie en tp, is toch wel ietsje belangrijker dan de meeting, de verjaardag van je nichtje en je werk...hoe graag je daar ook bij zou willen zijn...misschien is het idd een optie om de tp (als je die inderdaad zaterdag zou hebben) zo laat mogelijk te laten plannen. En dan voor je gevoel beslissen of je het wel of niet wilt of bij de meeting te zijn...wat zou het toch makkelijk zijn als we konden beamen...dan waren we altijd op tijd...geen file-overlast...maar helaas...we moeten roeien met de riemen die we hebben...

ik vind het knap dat je toch het positieve blijft zien, of in elk geval probeert te zien, ondanks dat je je zo voelt...je bent een toppertje!!!:toppie::toppie:

Syl....ook jij bent een kanjer...ondanks al jullie troubles zakelijk en nu dan de ongesteldheid en de bijbehorende hormonen, toch altijd een lief en vriendelijk woord over voor anderen...super!!! :good1:

En heel begrijpelijk dat je in de rats zit over aanstaande vrijdag...niet alleen jullie eigen toekomst hangt hiervan af, maar ook die van jullie werknemers...ik hoop dat je zowel zaterdag als ook zondag (met je verjaardag, als ik het goed gelezen had) met een big smile rondloopt!!!

Hoe gaat het lichamelijk eigenlijk met je? Heb je nog veel last van je val???

Roestvlek...het idee idd dat er iemand of meerderen in jullie eigen woning zijn geweest, is geen prettig idee...goed dat jullie een alarmsysteem willen laten plaatsen...ik heb ook 's avonds altijd de rolluiken helemaal naar beneden toe, terwijl mijn vriend ze altijd omhoog laat...ook als we overdag niet thuis zijn...voor de katten zegt ie...ja...dan laat ze dan maar een stukje omhoog, maar niet helemaal...geniet nog even van jullie tijd in spanje en van je neefjes/nichtjes!!!

San...gelukkig dat je eventjes minder last hebt gehad van je bekken en dat je je negatieve energie bij de Griek bent kwijtgeraakt!! wij hebben zaterdag ook Grieks gegeten...lekker...ribkarbonade met gyroskruiden, Griekse salade, sperziekboontjes en aardappelpartjes uit de oven (eerst gedipt in een oliesausje met zout)...mmmm...jammer alleen dat we geen griekse yoghurt met honing en walnoten als toetje hadden, bedenk ik me nu...hahahaha...

Babeth....een nieuwe periode breekt er nu voor jullie aan...ik hoop dat jullie de geboortedag van jullie kanjers goed zijn doorgekomen en dat jullie er iets moois/bijzonders van hebben gemaakt...samen zullen jullie nog mooie tijden beleven!!!

Caro....iedereen uit logeren, behalve je man...vind het super dat je er zo bent voor je vriendin! en nu weer lekker thuis...

Guusje...jammer dat je er niet bij kunt zijn zaterdag, maar wel een heel leuk ander alternatief...wat een lieve vriendinnen!!! geniet van je shopmiddag in Antwerpen!!!

Fren...heel veel plezier in London!!!

Simba en Laika...jullie waren lekker aan de klus dit weekend...en ook goed opgeschoten als ik me goed herinner!! toppie!!!

ivfsh....vandaag echo!!! heel veel succes! hoop dat voglende week de cryo tp is (na een goed ontdooiproces)...

henne...ik zie dat jij donderdag de echo hebt...ook voor jou heel veel succes...hoop dat jullie de draai weer een beetje hebben kunnen vinden, na de laatste tegenslag...

mijn drukke sportperiode is achter de rug...heb nu weer op maandag, dinsdag en woensdagavond vrij...hihihi...gelukkig...

heb er steeds minder zin in om zaterdag mee te gaan naar dat examen...ook omdat A. (mijn collega die examen moet doen) volgens mij en mijn ander collegaatje niet meer zich voor 100% inzet...gisteren was ze aanwezig op de sportschool...de kans om nog een keer te oefenen, maar ipv daarvan ging ze naar huis...we snappen het gewoon niet...ga haar maar een mailtje sturen...hoop dat ze deze week een aantal lessen komt volgen zodat ze de les weer ietsje beter kent en leert...wil niet graag zien dat ik mijn tijd zaterdag verdoe, terwijl ik ook andere leuke dingen had kunnen doen (zoals met jullie afspreken!)...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico weet ze wel dat je iets heel leuks afzegt voor haar? Anders zou ik gewoon komen hoor!! Hoewel gewoon... voor jou is het een eind rijden, vergt misschien iets meer planning...

Rustig hier op maandagmorgen, iedereen een fijne dag!

Geplaatst

Nico wij moedigen jou vanuit onze lunch aan, go Nico go Nico!

Ruby ik duim voor heel goed nieuws.

Esther nogmaals heel veel succes.

Sandra fijn dat je wat beter slaapt en dat het gaat. Geef mij het niet slapen stokje maar, jij slaapt voor twee :-)

Nou ik ben tegen 06.30 in slaap gevallen en om 07.30 weer wakker, niets aan te doen. Stomme droom......toch hebben wij hoop want er komt geld aan maar hoe denkt zo'n rechter en de tegenpartij?????

Heb aan Jeroen gevraagd of hij iemand anders wil meenemen, ik denk niet dat ik het ga trekken maar ik heb dan ook het gevoel dat ik hem in de steek laat en hoe komt dat dan weer over. Ben bang dat als het niet goed is ik ter plekke in elkaar stort :-( Denk er nog even over na.

Pijn rug, tsja nog elke dag als ik opsta en als ik moe wordt of verkeerd zit, heb er nog regelmatig last van, ik voel dat ik een rug en schouders heb, en dat is maar goed ook!

Geplaatst

Hee sylvie,

Wat hebben jullie een vreselijk spannende week voor de boeg... Ik hoop zoooo hard met jullie mee!

Hoe reageerde Jeroen toen je zei dat je wellicht niet meegaat? Moeilijk zijn dit soort afwegingen. Knuffel voor jou!

Hier net echo gehad, was allemaal goed, maar door drukke planning bij Azm pas op dinsdag 19 tp. Ach als ze maar goed ontdooien, das het belangrijkst (voor nu, daarna natuurlijk innestelen, zwanger worden en zwanger blijven...).

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Hm, nog geen nieuws van Ruby?? Moet nu weer naar een afspraak maar kon het niet laten even te spieken.

Es', succes vandaag. Ik denk aan je!

Geplaatst

Hoi dames,

syl wat ellendig dat je weer zo wakker hebt gelegen !!! Niet gek natuurlijk met al die zorgen maar wel slopend. Ik hoop dat het je lukt om er vrijdag bij te zijn , zowel Voor jou als voor je man, ik geloof wel dat jij dat aankunt, je bent zo sterk!

Balen dat je lichamelijke klachten van de Val nog niet over zijn alhoewel ik toen echt dacht dat de schadenfreude nog groter zou zijn, was zo'n smak!!

Caroline ben je gisteren nog in de buurt geweest, toch wel een ijsje gehaald bij de italiaan?? Fijn dat je je vriendin zo uit de brand kon Helpen door op te passion en nu heerlijk weer Thuis .

Nico een mooie collega is dat zeg, gaat ze uberhaupt wel het examen afleggen? Niet sat ze straks afbelt met een lulsmoes.....

Ivfco Welkom terug in Nederland .... Jammer dat de tp niet eerder is maar wat je zegt: een goede ontdooiing en een zwAngerschap, Dan kijken we niet op een paar dagen....slaap je nu bij je ouders?

Laika jij weer een controle vandaag? Veel succes!!!

Ruby ik ben zoooooooo benieuwd , ik duim stevig door...

Roestvlek lijkt me ook zo akelig ALS er lui binnen zijn geweest, gewoon doen hoor een alarminstallatie!

Geplaatst

ivfsh...fijn dat je een goeie echo hebt gehad....hoe werkt het nu precies een cryo tp? moet je dan toch iets van hormonen gebruiken om het baarmoederslijmvlies op juiste dikte te krijgen? of hoe werkt dat? duim en hoop met je mee op een goeie ontdooiing en dan natuurlijk innesteling en positieve test en dan zwanger blijven voor 8-9 maanden!

Dublin en Ruby....vandaag spannende momenten voor jullie...

Esther...lieverd...gaat het weer een beetje met je??? hou vertrouwen meid!!!!

Syl....volg je gevoel...ik hoop natuurlijk dat jullie vrijdag heel goed nieuws krijgen. Ik heb het zelf niet eerder meegemaakt, maar ik kan me wel erbij voorstellen dat je ertegen op ziet en dat je bang bent dat je ineenstort als jullie slecht nieuws krijgen...sterkte!!!

blog is eindelijk uit mijn vingers gekomen...als je zin hebt, lees maar: http://dreadlocknico.web-log.nl/

liefs,

Nico

Geplaatst

Hee nico,

In het Azm doen ze idd alleen maar cryo tp in gereguleerde cyclus. Op dag twee van menstruatie start je met progynova. Dit legt je cyclus stil en zorgt idd voor opbouw van baarmoederslijmvlies. Na een week of twee wordt gekeken of alles er goed uitziet en wordt de tp gepland. Doordat cyclus stil ligt kan de tp op elk moment gedaan worden. Azm doet alleen cryo tp op dinsdag en donderdag.

Ik had trouwens dr m vandaag voor het eerst: je grote vriendin :-(

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden