Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve nico

Ik heb je blog gelezen, ben er stil van en heb echt wat trainee laten lopen. Je verwoirde je gevoel van angst en wanhoop zo enorm goed...ik zou willen dat ik je kon Helpen , dat ik De antwoorden voor je had....gelukkig had je een gied gevoel overgehouden aan Geertgen en wellicht komt dat ook bij DD . Heb vertrouwen dat jij op een bepaald moment de voor jullie juiste beslissing kunt nemen.

Dikke knuffel van mij!!!! Liefs Babeth

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ivfsh wanneer had je je eisprong dan?? Dat ze nu nog 9 dagen wachten met de tp?? of ligt je cyclus stil en moet je straks pregnyl spuiten??

Nico zeg maar tegen je collega dat als ze niet slaagt ze voor straf de volgende lunch moet betalen die wij als dames plannen;) en mooie blog zeg, traantje gelaten hoor!!

balen Syl maar een uurjte geslapen nog, rotdroom. Ik hoop dat het toch nog op zijn pootjes terecht komt en dat jullie ellende nu eindelijk eens achter jullie blijft.

Net geklust op het werk. Ze trokken wel weer aan me, onbewust dus weer te veel gedaan achteraf. Vanmiddag lekker rustig aan doen met een boekje en pot thee.

Geplaatst

Ivfsh wat een mooie dag 19 april voor een cryo tp.

Dan is mijn verjaardag :-)))

Babeth moet lachen om je berichtjes getypt vanaf de iPhone overduidelijk!!!

Nico ga er straks eens voor zitten om te lezen. Wat betreft die examens ook al denk je zaterdag zal ik toch gaan wel komen, ik regel dat eten wel :-)

Sandra goed vooruitzicht vanmiddag op de bank.

Ik ben even op en neer gereden naar Scharendijke om te kijken of daar alles nog stond en dat was zo. Denk niet dat ik verder veel zal doen vandaag.

Geplaatst

Paul is ook op 19 april jarig dus het is zeker een mooie dag!!

Syl gelukig stond alles er nog, moet je toch niet aan denken dat er ineens wat verdwenen is zeg...

Geplaatst

Hi Nico,

Net je blog gelezen. Je kunt het goed verwoorden!! Fijn dat je je gevoel kwijt kunt op je blog! Ook goed voor je Fam. En vrienden, zo hebben zij beter beeld van hoe je je voelt.

Sylvie: dan moet het wel een goede tp zijn als het op jouw verjaardag valt! :-)

Wat is het hier mooi weer! Ben bij mijn ouders en ben echt aan het genieten in de tuin!!!

Geplaatst

Hier is het weer ook super maar ben toch maar uit de zOn gaan zitten..jeetje!

Ivfco jij moet je man nu natuurlijk een tijdje missen, moeilijk hoor!

Geplaatst

Klopt Sandra, was ik alweer vergeten zeg.

Babeth lekker laten staan wij ontcijferen het wel.

Ivfsh blijf jij nu de tot en met de Tp in nl?

Geplaatst

Ja, blijf tm de tp in nl, daarom baalde ik een beetje dat de tp pas dinsdag is. Maar goed, is bepaald geen ramp natuurlijk. Was gewoon liever bij mijn mannetje geweest. Maar goed, dat is 1 van de consequenties van in het buitenland wonen.

Sylvie: hoe gaat het met je vandaag?

Geplaatst

Volgens mij verwarren een aantal van jullie mij met Laika. Ik heb morgen nog geen nieuws, moet echt nog wachten tot donderdagmiddag. Al ben ik sinds het weekend weer weeig/misselijk. Kortom blijven eten dan komt het allemaal goed. Vanochtend weer gaan werken en mijzelf getrakteerd op een middagje vrij. Niet gelijk vol weer aan de slag, gaat ook nog niet met zo'n verkoudheid in mijn lijf. Maar nog even lekker genieten van het mooie weer.

Rubster, ik hoop dat je het stokje van Zara kan overnemen!

Geplaatst

Babeth ik ga er dan af bij B-West en dan naar links de oude weg binnendoor, nostalgie voor mij... dus niet echt in het dorp geweest hoor, was al te laat ook.

Ben wel benieuwd naar Ruby, tis wel stil...

Geplaatst

Hee meiden,

Even een hele andere vraag. We moeten ook weer een auto gaan kopen in Ierland en daar ben ik me nu wat in aan het verdiepen. We vinden allebei een auto een noodzaak, maar vinden het ook vreselijk zonde om er geld aan uit te geven. We gaan dus voor een totaal niet sexy, maar wel degelijke auto.

We zijn nooit met auto's bezig, dus nu is het heel moeilijk bepalen wat we willen en hoe oud de auto bijvoorbeeld moet zijn om hem straks weer te verkopen (over 2 tot 3 jaar vertrekken we hoogstwaarschijnlijk weer).

Weet iemand een goede site waar ik goede informatie vandaan kan halen? Op sites als autotrack zie ik door de bomen het bis niet meer... Bleeh, haha, niet mijn hobby dit.

Hoop dat er een pauzemeisje bij is die autofreak is!

Ben trouwens ook erg benieuwd naar ruby, maar volgens mij zou ze pas vanmiddag uitslag bloedtest krijgen.

Geplaatst

Ik vat 'm Caroline hihi, volgende keer dorp inrijden, het ijs is er erg lekker !!

Ivfco ik weet het niet, wij rijden een Peugeot 307 niet te groot en niet te klein, en degelijk haha en dan een Renault Laguna station, erg fijn maar die van tot bouwjaar 2006 staan niet zo goed aangeschreven . Hiervoor reden we een Volkswagen touran, super degelijk, betrouwbaar maar wellicht te groot? Hij ziet er alleen echt niet sportief uit. Over het algemeen blijven kleinere wagens wat meer waardevast in nl, ik weet niet hie het in Ierland is. Je zou ook eens kunnen kijken op http://www.autoweek.nl daar staan ook top 10 lijsten op en reviews van automobilisten.

Lijkt me best lastig om je er uit het niets in te gaan verdiepen. Zeker ook omdat je in je eigen omgeving vaak de juiste adresjes wel kent.

Succes ermee!

Geplaatst

Ivfsh je kan ook op de site van de ANWB kijken, sast veel info op. Verder kun je op diverse sites je zoekopdracht ook aanpassen op verschillende catogorieen. Je wilt bv geen diesel dus vink je alles diesels weg.

Koop aub geen Opel.....

Ik lig een beetje te suffen op de bank.

Dublin hoe gaat het met jou? Aan het aftellen voor donderdag.

Ik hoop dat Ruby super goed nieuws krijgt.

Geplaatst

Dublin groot gelijk dat je het even nog rustig aan doet! Je lichaam vraagt al zoveel energie en extra als je niet fit bent!!!

Op naar een mooie echo donderdag

Liefs Babeth

Geplaatst

HHai meiden. Vanavond reageer ik uitgebreid. Zit nu mijn eerste zonnestralen op te pikken. Follikels iets gegroeid. Met nadruk gevraagd of punctie donderdag kon. Helaas woensdag. Zaterdag dus tp.

Geplaatst

Denk dat ik zaterdag niet kan komen...

Vrijdag werken en zondag werken. Zaterdag tussendoor dus een evt tp. Smorgens worden we gebeld of we smiddags een tp hebben. Dus we zouden in de auto naar rotterdam zitten als we gebeld worden. Om uiterlijk twee uur ofzo zouden we dan al weer weg moeten. Hoelaat begon het ook alweer? Ben zo sacherijnig.

Geplaatst

Had me voor vandaag en morgen ziekgemeld omdat ik dacht de punctie te hebben. Deze twee dagen moet ik ergens weer terugwerkende. En dat terwijl ik me al met al deze behandeling geen één keer ziek heb hoeven te melden. Heb alles op mijn vrije dagen gedaan.

Geplaatst

Hi Esther,

Geniet van die zon!!! Jammer dat de tp op zaterdag is, maar heel fijn dat het wel goed gaat met follikelgroei! Wie weet kun je zaterdag wel wat combineren. Zou erg leuk zijn je te zien!!

Bedankt voor jullie auto reacties dames :-). Ben een top drie aan het maken en heb er al twee: ford focus en vw golf.

Renault laguna is ook een goeie om eens naar te kijken. Ik ga eens naar autoweek.nl :-) wel op iPad zodat ik ondertussen van zon kan genieten!

Geplaatst

Esther wat vervelend dat het toch zo loopt maar wel super dat ze gegroeid zijn. Ze kwamen dus wat later op gang.

Voor zaterdag blijft jammer maar daar is niets aan te veranderen. Hoe laat worden jullie gebeld voor de tp?

We hebben nu afgesproken verzamelen 11.30 en eten begint om 12.00. Ik haal je nu van het lijstje ( met pijn) maar mocht je zaterdag toch willen en kunnen komen laat maar weten. Mijn telefoonnummer staat in de brief van Henne.

Geplaatst

Ivfsh wij hebben alle bedrijfswagens van Renault, de Traffic bus. Ik wil dus ook een Renault dat zijn degelijke auto's. Ik ben persoonlijk helemaal geen VW en een Golf noemen wij hier een boomklever :-)

Geplaatst

Haha, een boom klever :-). Ja, golf heeft slecht imago hè...

In Nederland reden we voorheen een ford focus, oh zo degelijk, oh zo niet sexy... Voor werk reed ik in een rode mini cooper: krijg je veeeel meer aandacht in op de weg :-)

Geplaatst

Esther wat jammer, maar je behandeling gaat toch echt voor. Hopelijk is je sjachrijn iets om over ruim 9 maanden over te lachen. Dat je zat te klagen over je misgelopen planning...... Ziektedagen hoef je toch niet terug te werken?? Je hebt recht op ziektedagen want het is een dagopname en een medische ingreep, eigenlijk hoor je hier niet eens vrije dagen voor op te nemen. Je werkgever mag niet klagen als jij dit tot nu toe met je vrije dagen hebt opgevangen. Je bent zo hard voor jezelf, niet doen hoor. Jij bent er ook altijd voor anderen dus die moeten er nu ook maar even voor jou zijn. Sterkte met je gevoel, dat is iets waar niemand iets aan kan veranderen. Knuffel voor jou.

Ben ook zo benieuwd naar Ruby..... Wij allemaal hihi

He he waarom geen Opel (Vauxal overzee's geloof ik)??? Dit is nu onze 3e opel en niks dan tevredenheid er over. Peugot daar heb ik geen goede ervaring mee. Honda en BMW rijden ook heerlijk.

Geplaatst

Wel grappig om hier de reacts op autos te lezen ... Wij konden nu ook voor een Opel kiezen maar vonden hem qua rijcomfort enorm tegenvallen; erg stug.

Toyota ook erg betrouwbaar...

Esther fijn dat de groei goed doorgegaan is maar ontzettend balen alles er omheen!!!

Kun je een late tp wel geregeld krijgen?? Zou ontzettend fijn zijn ALS je er wel bij bent maar ik kan me voorstellen dat het ook een te Groot geregel wordt . Take care meid!!!

Rubyyyyyy ik ben zo benieuwd!!! Ik hoop zo enorm op een mooi bericht van je!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden