Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jippie Fren! We gaan weer bijna gelijk op... Je loopt wel iets op me voor, ik zal half juni TP hebben en dan weet jij al of het gelukt is, ik bedoel dat je zwanger bent!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fran en Caroline dan kunnen jullie elkaar aanmoedigen, vind het altijd fijn als je met meerdere tegelijk bezig bent.

Klopt Nico driehoekscake, hele luchtige cake die je in verschillende kleuren kunt krijgen met een laagje cocoscreme ertussen.

Dat is zo ontzettend lekker.

Moeilijk verhaal van je broertje, je hebt er wel vaker iets over geschreven. Erg dat je hem door deze reden weinig ziet, goed dat hij ook hulp heel gezocht.

Deze dingen zijn niet leuk en niet nodig.

Succes met de kids.

Net al gegeten ben toch alleen en ik denk dat ik lekker onder de douche ga en met pyjama op de bank. Paar leuke films dus ik vermaak me wel.

Geplaatst

Wat is het hier rustig?

Sandra vandaag ook nog niet langs geweest.

Alles goed?

Ivfsh heb net het huis bekeken maar ziet er erg leuk uit. Grote tuin erbij zo te zien.

Esther hoe is het met spuiten, succes morgen met de echo, ik duim dat ze goed gegroeid zijn.

Ga weer bankhangen.

Geplaatst

sorry ben er wel hoor, op de achtergrond. Alles goed hier hoor met de kleine dan. Ik zit mezelf momenteel even in de weg. Veel last van rug en bekken, beetje sjacho van.

Kan het daarom ook niet opbrengen opbeurende woorden te vinden of gezellig te zijn...

Komt wel weer goed hoor, morgen weer een dag.

Geplaatst

Ivfsh, wat een heerlijk huis. Mis alleen de gebloemde gordijntjes...

Nee, heerlijk. Licht, ruim, mooie keuken, lekkere tuin. Gefeliciteerd!

Babeth, bedankt voor je heerlijke recept. Ga het zeker een keer maken. Makkelijk en lekker, daar houd ik altijd wel van.

Ruby, hoe is het met jou vandaag? Laatste en lastigste wachtdagen zijn aangebroken. Denk aan je en duim voor goed nieuws maandag.

Sylvie, je ingekochte eten is lekker multi culti. Moet ik me bij je outfitt ook zoiets voorstellen?

Krijg nu namelijk vreemde combinaties voor mijn netvlies....

Hoe is het met je krampen?

En hoe komt je huis opeens zo schoon? Heb je kaboutertjes?

Fren, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Ook jij weer in de race. Wel op een bijzondere datum.

Nico, ben je nog aan het testen of te druk met andere zaken?

Helaas heb ik het estafettestokje nog steeds maar had het al heel graag door willen geven.

Wat een verdriet moet je hebben om je kleine broertje. Vind het heel erg goed dat hij nu wel hulp heeft gezocht want als hij niet oppast, gaat hij er aan onderdoor. Hoop niet dat zij hem onder druk zet door te dreigen met zelfmoord en het ergste is dat je haar dat eigenlijk nog niet kwalijk kan nemen ook... Weet jij of zijn vriendin ook hulp krijgt? Dat lijkt me namelijk helemaal belangrijk. Het lijkt me duidelijk dat zij niet alles meer realistisch kan zien.

Jammer dat je niks kunt doen zonder toestemming van haar zelf. Het leven zou van ieder van jullie er anders heel anders (twee keer anders) uit kunnen zien.

Sterkte! En meer dan je nu doet, kan je niet doen.

Sandra, heel veel sterkte en beterschap ook voor jou! Zijn je klachten vaker heftiger nadat je bij de fysio bent geweest of heeft dat er niks mee te maken?

Henne, hoe gaat het met jou? Heb je leuke dingen gepland voor het weekend of staat je hoofd er niet naar?

Geplaatst

Zara gister overdag ging het wel weer redelijk, maar vandaag is het gewoon weer bal. Gelukkig heb ik wel goed geslapen al 2 nachten. Merk dat ik momenteel veel slaap nodig heb, dus probeer die dan ook maar gewoon te pakken.

Ben ook meer in mezelf gekeerd. Zit op het gemak op de bank met een boek en zelfs de radio uit. Terwijl ik normaal hele dag tv of radio aan heb staan en geen geduld meer had om te lezen. Dus geef me er maar aan over en verzet met er niet tegen. Dan verdwijnt het "rare" gedrag vanzelf wel weer hihi.

Om mijn verdere stilzwijgen goed te maken voor allemaal een dikke knuffel:hugg:

Geplaatst

Die knuffel krijg je gelijk terug hoor! Vind het rot dat je je zo voelt. Hoop dat het snel weer over mag gaan en je hoeft jezelf absoluut niet te verontschuldigen!

Had je deze klachten altijd al of komt het doordat je nu zwanger bent?

Geplaatst

Deze klachten zijn te wijten aan de zwangerschap, dus dat betekend dat ze erna ook weer verdwijnen!!!! Heeft allemaal met het hormoon prolactine te maken die ervoor zorgt dat het bekken flexibeler wordt en dat kan bij sommige bekkenpijn veroorzaken. Ik ben 1 van de gelukkigen, maar weet dat het daarna ook weer over gaat.

Geplaatst

Aan de ene kant goed om te weten dat het tijdelijk is maar je hebt er nu maar mooi last van.

Nogmaals sterkte,hoop dat het snel beter gaat.

Dublin, voel jij je al beter?

Geplaatst

Meiden sorry dat ik er zo weinig ben momenteel. Ik zit heel erg slecht in mijn vel, heb zoveel moeite met alles, ben zo bang voor weer opnieuw zo teleurgesteld te raken in mijn lijf, bang voor het verdriet...

Ik vind het gewoon moeilijk en ben verdrietig de afgelopen dagen. Ik ben bang...

Ik lees wel elke keer mee hoor! En ik leef ook echt met jullie mee maar ik weet niet zo goed wat ik elke keer moet zeggen...ben niet zo in de mood voor positieve en gezellige berichtjes. Ik zit veel te piekeren en me af te vragen waarom dingen toch gaan zoals ze gaan. Wat is het leven soms oneerlijk en hard. Ik ben er zo moe van...

Het spuiten gaan goed hoor sylvie :)

Morgen hoop ik de laatste fm en ik hoop dan maandag depunctie.

Verder een druk weekend voor de boeg...ga genieten van neefjes en nichtjes, familie en zoveel mooie dingen die er zijn in ons leven!

Fran wat fijn! Jij kunt dus nu weer echt toeleven naar een behandeling!

Babeth...heftig om je berichtje te lezen over het feit dat alles wat er nu gaat komen nieuw gaat zijn! Ik hoop zo oprecht dat je kunt genieten van de komende periode! Soms probeer ik me in te denken hoe het voor jullie moet zijn...twee prachtige kinderen moeten verliezen, nu zwanger van een mooi meisje...alle emoties en het verdriet die er zijn. Knuffel meis!

Ivfsh...wat een leuk huis! Echt ik heb met verbazing de foto's bekeken! hier kunnen jullie echt jullie stekje van gaanmaken! geniet ervan! En wat goed dat je zo doorzet met sporten! Ik doe het je niet na momenteel :)

Sylvie leuk hé om eens ongegeneerd te shoppen! Ben benieuwd! Trek volgende week ander aan!

Sandra knuffel voor jou! het is allemaal niet niks al die lichamelijke klachten die je hebt! Ik ken het bij vrienden! Sterkte!

Oh en ik weet dat ik er heel veel vergeet...het is hier wat drukker geworden:) en ik word oud...

Ik lees mee en leef mee maar ben gewoon niet de allergezelligste momenteel!

doei doei!

Geplaatst

Oh en ik wee tniet meer wie het zei...over mijn familie...

Ik ben dol op mijn familie en ben zo dankbaar voor alle fijne contacten die we onderling hebben! Ik realiseer me dat dit niet gewoon is, dat het ook zo anders kan zijn. Ik ben niet zo'n vriendinnenmens...we hebben veel goeie kennissen en niet veel echte goeie vrienden (2 stellen eigenlijk) maar ik geniet zo van mijn zussen en zwagers en alle neefjes en nichtjes.

Jouw berichtje over je broer nico raakt me ook echt...wat moet het zwaar zijn om je broer zoveel verdriet te zien hebben en er niet voor elkaar te kunnen zijn!

Geplaatst

Goedemorgen,

Nou ja goed... De twijfel slaat echt toe. Heb buikpijn, maar dat kunnen zeker mijn darmen zijn. Daar gaan we maar vanuit. Ben al een aantal uren wakker, maar mijn bed ligt gewoon lekker. Ik heb geen verplichtingen vandaag. Lekker vrij en doen wat we willen. Het liefst slaap ik tot maandagochtend en dan door tot ik gebeld wordt.

Vanmorgen even naar mijn groenteboer in huizen en even de markt over. Hobbywinkel in breukelen en dan aan de knutsel. Ben nu vervend doodsjes maker. Kost dus weer geld.

Verder heb ik om 6 uur vanochten de utrogestan er weer ingestopt. Ben die zooi zo zat!!!!! En om 7 uur mijn ontbijt (yoghurt met chocolade muesli) al gegeten. Denk dat ik nu toch maar weer even mijn bedje in duik. Voor iedereen een dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Hallo goedemorgen.

Esther het doet mij weer verdriet dat jij er zo doorheen zit. Jeetje wat heb je het zwaar. Ik kan alleen maar hopen dat het deze keer echt eens raak is en je veel kracht wensten samen met G.

Rubster de laatste loodjes die voor ons allen helaas maar al te bekend zijn. Nog even doorbijten, het is zo moeilijk.... Sterkte

Zullen we met zijn allen afspreken dat we hooguit deze week nog allemaal dipjes hebben?? En dan volgende week (vooral zaterdag) alleen maar lol en plezier??? Zullen we wel hebben hoor, maar ik bedoel dat vanaf dan weer iedereen de moed en kracht heeft om door te gaan met met goede hoop!!!!

Hopelijk genieten we allemaal van een lekker onstspannen weekend!!!

Geplaatst

Ruby wat slopend toch, geniet van je weekend en dat de tijd maar snel voorbij mag gaan voor je.

Esther voor jou een dikke knuffel en veel succes vandaag met de fm.

Sandra ik kan mij geen voorstelling maken van de pijn die je hebt. Snap dat je even niet de vrolijke noot bent als normaal. Doen wat goed voelt en ik sluit mij aan bij je laatste woorden en over volgende week zaterdag.

Babeth hoe gaat het met jullie? Het zinnetje schijnt hier, ik hoop dat verder alles ik is!

Nou meiden nog 1 week, ik heb er veel zin in maar kan vrijdag niet loslaten. Zie daar zo tegenop, al die moeilijke gesprekken weer, onzekerheid. Weet nog niet eens of ik san zondags mijn verjaardag vier, of ik in een feeststemming ben. Maar goed dat ik nu ongi ben :-)

Geplaatst

hoi dames

sorry, ik had gisteren nog online willen komen maar het kwam er niet van, mijn nichtje van 21 (dochter van zus) is langsgekomen, was erg gezellig, lekker in de tuin gezeten en bij geklets en verbrand in mijn gezicht, heel lullig aan een kant haha.Vandaag de andere kant maar extra belichten denk ik.

Gisteravond een verrassingswelkom gehad van een goede vriend van ons, die is in de loop der jaren zo diep gezonken door drugsgebruik (wiet) en is eergisteren thuisgekomen na een perioden van 9 weken in een afkickkliniek in Afrika. Jeetje zeg, was een erg bijzonder emotioneel moment. Hij is er nog lag niet, een lange weg nog te gaan maar ik ben zo ontzettend trots op hem, hoe hij nu is, hoe hij openlijk praat, zijn gevoelens uit, top! Ook voor mijn man fijn, was altijd zijn beste vriend (getuige op bruiloft) en we zagen hem aftakelen en stonden machteloos...maar, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

Nico, wat ontzettend pijnlijk dat je er niet voor je broer kan zijn op een manier die je het liefste ziet, en dat vanwege haar, moeilijk! Maar wel fijn dat je broer toch op de een of andere manier contact houdt en zelf ook hulp gezocht heeft.

Esther, succes vandaag met de fm en veel plezier met je nichtjes, een leuke afleiding lijkt me dat. Je berichtje heeft me enorm diep geraakt, iedere behandeling is weer een enorme aanslag en onzekerheid aan emoties, wat staat je te wachten. Ik zou ook zo graag willen dat er antwoorden op vragen kwamen en ik ben er van overtuigd dat wij als dames hier ontzettend veel pogingen aan zouden kunnen als we maar wisten dat het zou gaan lukken!

Ieder heeft zijn/haar eigen verdriet, en ierder ervaart het weer anders en ondanks het enorme gemis van de jongens en de angst ben ik ontzettend dankbaar dat er toch weer een kindje op komst is, tevens denk ik dan ook aan de meiden hier die al het nodige achter de rug hebben en in enorme onzekerheid zitten. Het is zoveel waard dat we dat hier onder elkaar kunnen uitspreken, omdat we dat zelf ook op een bepaalde manier ervaren of ervaren hebben. Er zijn zo weinig woorden nodig zeg maar. Sterkte meid, ik weet zeker dat je de kracht vind om je weer sterker te voelen...

Syl, hier alles goed hoor, de zon schijnt hier gelukkig ook, nu mijn man weer uit bed zien te krijgen.....Logisch dat je vrijdag niet kan loslaten, er hangt voor jullie (en het personeel) zo ontzettend veel vanaf!!! Ik zal hard voor jullie duimen op een goede afloop, de laatste berichten waren in ieder geval al positief....nu op naar een mooie afloop dat we dan zaterdag ook nog kunnen vieren!!!!

Ow jee, als ik nu al denk aan volgende week zaterdag dan komen de tranen al, ik vind het zo bijzonder! sorry, ben erg emo momenteel.

Fren, wat heerlijk dat je wel kan starten, eindelijk!!!! jullie hebben zo lang moeten wachten...

Ruby, heel veel succes met de laatste wachtdagen

Sab, hoe gaat het met jou???

Guusje, de datum voor de uitgangsecho komt ook langzaam maar zeker in zicht, top!!!

Roestvlek jij de komende week bloedonderzoeken?

Sandra, lekker toegeven aan je niet fijne humeur, dat is het voordeel van de hormonen, het kan zomaar de andere kant weer opslaan!!!! take care

dames, een fijn weekend allemaal!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pauze

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

Esther: 24 maart start 6e icsi, 3e fm 9 april, punctie waarschijnlijk 11 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Rubster: 11 april bloedprikken en kijken of het gelukt is.

Henne: cryo poging, 14 april echo, tp rond Pasen

Fren: 21 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Simba:

Witje:

Laika:

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Zara: 18-4 1e echo (6 w, 3 d)

Ursula: 9-5 controle vk

Geplaatst

Hey Esther, wat rot dat je je down voelt. Ik kan me er wel alles bij voorstellen, de periode net vlak voor de tp is ook gewoon heel zwaar, je zit dan zo dichtbij hoop en wanhoop tegelijk en je wordt weer zo geconfronteerd met je kinderwens, dat is gewoon heel zwaar. Sterkte meis!

Sandra, wat naar die bekkenklachten. Gelukkig weet je dat het van tijdelijke aard is maar toch...het blijft vervelend natuurlijk.

Nico, wat een verhaal van je broertje, kan me voorstellen dat je daar veel verdriet van hebt. Hoe is het met de kids spinningles gegaan, heb je die mormels nog een lesje kunnen leren ;-)?

Sylvie, ja, die vrijdag lijkt me ook zwaar voor je, gelukkig daarna een hele gezellige dag met ons allemaal. Verheug je daar maar op!

Fran, goed nieuws zeg! Lekker dat je weer door mag!

Ruby, erg is dat toch he, die k-wachtweken ook. Wel goed dat je wat leuke dingen gaat doen dit weekend, probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken!

Hier alles oke, gisteren had ik opeens flinke trek in patatjes enzo dus zijn we naar de McDonalds geweest....Geen goed idee want ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik zo'n last had van een volle maag. Dan toch maar weer aan de gezonde kost!

Vanmiddag en vanavond oppassen op mijn petekindje, heel veel zin in!

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Het is een pittige week hier...

Esther: meis, leef met je mee! Zoveel herkenbaars in je verhaal, het is zo frustrerend en ook zo oneerlijk. Jullie hebben er zoveel voor over, maar nog niet het geluk mogen hebben van een zwangerschap. Het is soms zo moeilijk om positief te blijven hè... Wil je even een dikke knuffel geven en laten weten dat ik je bewonder: zoveel doorzettingsvermogen, altijd weer ook naar de positieve dingen in je leven kijken en hier altijd een lief woord voor iedereen klaar.

Nog een dikke knuffel voor iemand die sterk is: sylvie! Jullie krijgen zoveel voor jullie kiezen... Naast alle ellende van de behandelingen ook nog de vreselijke onzekerheid over jullie zaak. En dan natuurlijk ook nog de enorme oneerlijkheid: buiten jullie schuld in deze situatie komen. Ondanks dat je genoeg aan je hoofd hebt, ben je een van de meest attente meiden hier: lief van je!

Babeth: voor jou ook weer een emotioneel weekend. Het is mooi dat je zegt dat er nu een nieuwe periode aanbreekt. Dat kleine meisje blijft nog heel veel weken lekker bij jou zitten en komt dan terecht in een heerlijk en liefdevol gezin!

Nico: wat een verdriet om je broertje... Vreselijk dat zijn vriendin zich zo voelt en daarmee de hele familieband ontwricht... Ik vind het vreselijk fout als de 'koude kant' dergelijke dingen doet, maar vraag me ook af hie dat toch kan komen: wat is er in haar leven gebeurd dat ze zo jaloers is...

Ruby: jij de laatste wachtdagen. Spannend!!! Hoop dat je een heel gezellig weekend hebt dat omvliegt. En weet dat wij allemaal duimen voor een positieve test op maandag!!!

Henne: drukke week achter de boeg? Kunnen genieten van de leuke dingen die je hebt gepland? Hoop het!

Voor alle andere meiden: fijn weekend! Hoop dat het goed gaat!

Sommige meiden al lang niet meer gezien hier, zoals sab, roestvlek, Dublin: alles goed bij jullie?

Hier mooi weer, dus we gaan lekker hiken! Morgen vlieg ik weer naar nl, maandag echo. Geen zin in... Wil lekker bij ar blijven... Nu dus lekker gaan genieten van weekend samen!

Geplaatst

Poeh he.. dat waren op de zaterdagmorgen even een paar heftige verhalen!!

Esther, niemand zal het je kwalijk nemen dat je bang bent, en even wat dippig. Logisch dat je bang bent.. Weer een traject.. nergens grip op hebben, en maar hopen dat je lichaam doet wat het moet doen in deze situatie..In ieder geval wens ik je plezier dit weekend!

Nico, ik heb geen broers of zussen, maar wat lijkt het me ontzettend moeilijk om iemand zo te zien vechten, misschien wel tegen de bierkaai. Maar wat dapper van hem om met iemand te gaan praten. Het feit dat hij achter haar rug om contact met jullie heeft, dat snijd me.. Dat is geen gelijkwaardige relatie. Maar ik ben ook bang dat als zij niet gaat praten, dat hij daar geen veandering in zal aan kunnen brengen. Je kunt in zo'n geval alleen maar hopen, dat hij inziet dat achter iemands rug iets om doen, ook niet werkt. en misschien daardoor de confrontatie met haar aan kan gaan. Hij heeft tenslotte ook het volle recht om contact met zijn familie te hebben.

Ik hoop dat ze er samen uitkomen, en anders hoop ik (en ik hoop dat je me snapt) dat hij voor zichzelf kiest...

Babeth.. ook een moeilijke dag vandaag. Ben wel blij voor jullie dat het nu op een zatedag is.... lijkt me zo raar... je gaat nu een periode tegemoet warin alles nieuw is, terwijl je al wel een keer bevallen bent... Maar ben heel blij voor je, dat je de toekomst wel positief en met verrtouwen kunt zien. Fijn dat jullie goed begeleid worden in het ziekenhuis. Dat scheelt natuurlijk een hoop. Het weten dat alles nu goed is.

Jeetje wat goed van die vriend!!! Nu hopen dat het goed blijft gaan!! Maar ja, daar heeft eigenlijk alleen hij invloed op.. maar het feit dat hij bij jullie nog zo welkom is, zal hem sterken. Hoeveel mensen keren iemand niet de rug toe op zo'n moment... het 'eens een dief, altijd een dief' principe.

Sandra.... Ik herken het gevoel.... Aan de ene kant het geluk van het zwanger zijn, maar aan de andere kant het zo weinig kunnen doen. Ik heb ook zo'n periode gehad, gelukkig gaat het nu weer beter.

Maar nu scheelt het bij mij mischien al een beetje, dat ik ook zonder zwangerschap dingen niet kan doen. Of wel kan doen, maar dan krijg ik daarna wel weer de klap. En dat kan je op zijn tijd ontzettend dwars zitten.. Je hoofd wil wel, maar je lijf niet.. Lekker met een boek op de bank, zonder geluid om je heen... goed zo meid.... aan jezelf denken. En pas op, want dat bekken van je, dat kan ook na je zwangerschap nog echt problemen gaan gven als je er nu niet op let. Mijn vriendin heeft erge bekkeninstabiliteit gehad. haar dochter is nu twee, maar ze kan nog steeds lang niet alles, en loopt nog in de zw.

Dus alsjeblieft meid... let op jezelf.

Sylvie.. ook voor jou een heftige week.... Ik hoop dat het een beetje snel vrijdag is, dan hik je er wat minder tegenaan... Wat een stress zal het opleveren, niet alleen nu, maar ook gewoon de afgelopen periode. En de onzekerheid, je weet totaal nog niet waar je aan toe bent, en hoe je volgende week eruit zal gaan zien. Ik hoop natuurlijk dat het in jullie voordeel uitpakt.

maar ik hoop dat er nu eens echt geluisterd zal worden naar jullie. En dat daar iemand eerljk naar kijkt, ipv altijd de grote vis het voordeel te geven.....

Ruby... nog even volhouden..... vreselijk die laatste dagen... ik wilde ook aleen maar in bed blijven, hoofd onder de dekens, en nergens aan moeten denken... gewoon even een paar dagen overslaan.. moet toch kunnen?

Dikke knuffel voor iedereen verder!!!

Geplaatst

Ik vergeet Sandra! Hoop dat je een betere dag hebt vandaag!!! Niet fijn als je je lichamelijk niet goed voelt.... Hoop dat het dit weekend te doen is en dat je een fijn weekend hebt met je newly wed P!

Geplaatst

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba: 13-4 controle VK

Witje:

Laika:

Geplaatst

Pauze

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Behandeling

Zwanger

Simba: 13-4 controle VK

Witje:

Laika:

Heb ook maar even mijn tekstje aangepast.

Simba, Roestvlek is heel blij met onze deal van fifty-fifty! Ze is ziek geweest, daarom niet in het topic maar zal zich binnenkort weer melden.

Ga zometeen naar mijn vriendin, zal weer een emotioneel weekend worden. Ook gek: mijn dochter logeert bij oma, ik logeer bij mijn vriendin en manlief is thuis: allemaal ergens anders vannacht, dat is toch wel raar hoor, komt bijna nooit voor!

Fijn weekend allemaal en sterkte vooral Esther en Ruby!!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hier weer wat beter. Nog wel verkouden en kortademig, maar voel me weer meer mens. Wat een verhalen zeg.

@EDR veel succes met deze poging. Hoop dat je je binnenkort weer wat lekkerder in je vel voelt.

@Rubster, ook voor jou nog even doorbijten. Het is zo maandag! En ja, volgens mij is hier niemand die die bollen graag gebruikt. Maar ze zijn er niet voor niets!

@Meiske74 er breekt voor jullie een "onbekende"periode aan. Zal heel dubbel zijn, maar ik wens je hele bijzondere weken toe met als eindresultaat een prachtige dochter voor jullie!

@Ivfco, wat een leuk huis! Veel succes weer in Nl, wat zullen jullie een airmiles sparen zeg...

Hier nog geen spiekbriefje gebruikt, waardoor ik weer de helft vergeet. Meiden voor jullie een heel fijn weekend.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik probeer iedere keer hier mee te lezen en te schrijven, maar ik heb het zo druk, dat ik er niet de tijd voor kan nemen. Ik hoop dat het morgen wel gaat lukken.

En even over 16 april. Ik moet helaas afhaken. Vind het enorm jammer, maar een aantal vriendinnen nemen me mee naar Antwerpen voor een dagje shoppen. Om even wat afleiding te hebben, en voordat ik weer met de nieuwe poging ga beginnen, zo lief van ze! Ik kan het helaas niet verschuiven naar een andere dag. Dus het spijt mij dat ik 16 april niet kan komen. Vooral omdat het zo kort dag is.

Ik hoop morgen even de tijd te hebben om hier bij te gaan lezen, en te lezen hoe het met iedereen gaat.

Liefs Guusje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden