Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goede morgen allemaal

die perineumolie ga ik denk ik ook aanschaffen, vorig jaar had ik er al zoveel goede berichten over gehoord!

Moto, voor wat betreft de borstvoeding heb ik ook nog niets in huis, ja een bh en zoogcompressen (die kun je ook nodig hebben als je geen bv geeft) en verder wacht ik even tot het op gang gaat komen.

Een kolfapparaat is dan nog tijd genoeg voor. Sandra bij ons werd ook verteld dat vrouwen vaak vroegtijdig stoppen met het geven van bv omdat het niet lijkt te gaan.Maar meestal wordt het kindje dan verkeerd aangelegd. Ik ben benieuwd, hoop dat het bij ons voorspoedig zal gaan.

Voor de zekerheid heb ik een kruik aangeschaft, kan altijd van pas komen, ook als de kleine wat ouder is, en inmiddels ook alles binnen.

Nu nog even mijn tas klaarmaken voor de zekerheid.

Roosie, ik ben erg benieuwd naar jullie "fotoreportage"

Vanmiddag weer op controle, ik ben benieuwd! het gaat wel snel nu......

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden

ik heb net mijn bestelde voedingsbeha binnengekregen, hij is helemaal top!!!

Het viel mij heel erg tegen om een goede beha te vinden die voor een gote(re) maat is en dan ook nog ondersteuning biedt, lekker zit en niet minimaal € 75,- kost!

Ik ben geslaagd bij www.prolacta.nl een zeer grote internetwinkel voor alles op het gebied van borstvoeding en aanverwante zaken.

de BH die ik nu heb kost € 29,95, dat vind ik zeer prettig geprijst....houd ale gegevens bij de hand zodat mijn man indien nodig tzt nog snel kan bijbestellen ;-))

ze bieden ook cursussen aan op het gebied van BV maar ook staan er tal van tips...misschien interessant

Geplaatst

Hmm pirineumolie, was het al weer vergeten dat het ook nog bestond. Ik denk dat ik het ook maar aan ga schaffen. Ik heb ook geen zin in inknippen of uitscheuren en je kan er maar beter alles aan gedaan hebben nietwaar??

Ga zo eens kijken op die site Babeth, extra info is altijd welkom.

Ja het komt allemaal dichterbij!!!!! Ben zo benieuwd hoe ons manneke eruit ziet en hoe wij als ouders gaan zijn. Je maakt er een voorstelling van, maar je weet nooit hoe het gaat zijn!!!!

Ik kan ook zo intens genieten van de bewegingen in mijn buik. Helaas is het bij mij aan de buitenkant niet te zien en alleen heel soms te voelen door voorliggende placenta, maar dat mag de pret niet drukken. Van binnen, vooral in de onderbuik voel ik getrap en beweging. Die van ons is volgens mij nog steeds niet gedraaid, zien we morgen wel bij de gyn hoe hij ligt. Als het de genen van pa en ma heeft is het een dwarskont en zal hij niet draaien hihi. We wachten geduldig af.

Babeth weer veel plezier vanmiddag!!!!!

Geplaatst

hej meiden hier gaat het prima hoor!

ik ga denk die olie ook maar aanschaffen hihi. kan je die gewoon bij de drogist halen?

ik heb de intake volgende week woensdag. ben erg benieuwd.

begint nu echt op te schieten. al mag ze nog wel even blijven zitten vind dat bewegen zo leuk

iedereen kan het ook zien aan de buitenkant is dan echt een golfslagbad hihi

alleen vanavond en vrijdagochtend nog werken en dan is me verlof begonnen!

Geplaatst

Oh lekker Sky je verlof!!!!

Wij zijn vandaag ook weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk stabiel, flitsecho gehad en over 2 weken weer terug dan gaat hij het nog eens allemaal opmeten. Ons druifje lag nog steeds in volkomen stuit. Ben benieuwd of hij zich nog wel netjes gaat draaien. Als hij op zijn papa lijkt dat doet hij het net op het laatste moment hihi.

Geplaatst

@Kim, wat heerlijk dat je zo van je buik kunt genieten en dat de babykamer bijna klaar is.

@Sandra, jammer dat de kleine nog niet gedraaid is, hopelijk gaat hij dat nog doen. Wel fijn dat verder alles in orde is. ik heb de voedingsbh's van de Otto binnen en ze zitten lekker! Gisterenavond aangepast, manlief vond het wel erg sexy zo'n bh als je hem open klapt dat er dan van die gaten in zitten hahaha......

Ik heb deze gekocht http://www.otto.nl/product/5686670?q=voedingsbh&oq=voedingsbh&p=4&shop=Voedings-BH-set-van-2-PETITE-FLEUR

@Babeth, ik heb van prolacta een informatieavond bijgewoond over borstvoeding, was erg informatief!

@sky, heerlijk dat je nu bijna verlof hebt, nog een paar uurtjes te gaan. Ik ga nog een weekje door en dan met verlof. Ik werk voornamelijk thuis, dan is het wel te doen om tot 4 weken voor de uitgerekende datum door te gaan.

Ik heb trouwens tijdens de yogales nagevraagd over Weleda perineum olie. De docente zelf had het gebruikt maar heeft toch een inknip gehad. Anderen hadden ook een verhaal dat het niet echt helpt. Maar op ivfmoeders.nl in het juli topic zijn velen die het ook gebruikt hebben en die zijn geen van allen ingescheurd of geknipt. Ik ga het toch proberen denk ik, kan geen kwaad. Tijdens de yoga ook weer allerlei tips gehad, volgende week is de les met manlief ben benieuwd.

Was weer een aparte ervaring een kraamverzorgster op bezoek, maar wel leuk. We hebben allerlei goede tips gehad, we moeten nog een aantal dingen aanschaffen. Ze raadde bijv. ook aan extra kraamverband te kopen, als je vliezen gebroken zijn en je gaat het kraamverband gebruiken dan ben je er zo doorheen. Ze neemt ook een vragenlijst met je door en ze heeft de babykamer bekeken. Ze was wel heel erg prat op de 2 kruiken, die hebben wij van iemand overgenomen, die moesten we ontkalken, altijd goed zo'n advies dat heb je zelf niet zo snel in de gaten.

Woensdagavond had ik voor het eerst een flinke trap gehad van de kleine, tegen het bot van mijn heup aan. Ik schrok me rot hahaha.....mijn man zei wat maak jij voor een spastische beweging!

Mijn man gaat misschien over naar een andere baan, hij is gevraagd bij een andere organisatie, meer uitdaging en verdiend wat meer. Maar blijft een moeilijke beslissing, straks heeft hij een gesprek met zijn baas, wel spannend!

De babykamer is zo goed als klaar, alleen nog de klamboe ophangen en bedje opmaken. Ik zal een foto maken volgende week.

Ik ben nu babykleertjes aan het wassen, vanmiddag gaan we een weekendje weg naar Valkenburg, voor de zekerheid nemen we de vluchttas maar mee, dus die ga ik snel maar fabriceren. Het is ook wel fijn als die tas er staat, de kleine kan ook eerder komen. Nog maar 5,5 week, de tijd gaat zo snel! Nog 1 weekje werken en dan relaxen. Heb waarschijnlijk ook iemand gevonden die wat werk van me over kan nemen, erg fijn!

Ok ik ga even een telefoonlijstje voor manlief maken, kan hij ze in zijn mobiel zetten. Hij is een groep aan het aanmaken in zijn mobiel, zodat hij iedereen tegelijk met 1 sms kan smsen als de kleine geboren is. Anders zit die arme ziel de hele middag te smsen hahahaha......

En zondag onze trouwdag, dan zijn we precies 2 jaar getrouwd! :-)

Fijn weekend allemaal!

Liefs Roossie

Geplaatst

Roosie ik heb ook gelijk een bestelling geplaatst van die BH's en die zijn wel binnen 5 werkdagen in huis. Dus kan ik kiezen straks hihi, alhoewel die andere bestelling nog zeker 2 weken op zich laat wachten. Ik zie het wel.

Heel fijn weekend alvast en gefeliciteerd met je trouwdag!!!!!!!!!!!!

Mijn intake van morgen was ook gezelllig. We hebben alles op orde en heb er zin in!!!!

Net terug uit zh, ze belde vanmorgen dat ik de anti-D spuit toch moest hebben, gister was de bloeduitslag daarvan nog niet binnen. Dus heb deze nu ook binnen. Na mijn boterham die ik nu zit te eten door naar mijn werk, kan de vloeistof zich goed versprijden en dan rust ik wel als ik terug ben vanmiddag. Liever geen spierpijn van de spuit.

Geplaatst

hej meiden wat is het rustig hier! hoop geen bericht goed bericht!

hoe gaat het met de kleintjes die al geboren zijn?

wat een weertje vandaag he! heerlijk!

wat zal ik vandaag eens gaan doen:happy: denk dat ik straks even een paar baantjes ga trekken in

het zwembad! tis heerlijk zomers weer! zo mag me hele verlof wel zijn!

dikke knuffel sky

Geplaatst

hoi dames

het is inderdaad rustig hier ;-)

N-sky, jouw verlof is met een lekkere temperatuur begonnen, jeetje zeg. Ik kan er echt slecht tegen nu, heb de gordijnen en ramen/deuren dicht zodat het binnen koel blijft, moet zo wel even naar de winkel......

Roossie, hoe was je weekend? ik hoop dat je niet al teveel regen hebt gehad vrijdag en zaterdag, gisteren was hte hier iig erg mooi.

Ik ben erg benieuwd naar je kamerfoto´s super!! en lekker dat het klaar is.

Belletje voor de intake van de kraamzorg verwacht ik deze week, ben benieuwd, een kennis van ons ik kraamhulp en ze zij al dat we haar naam ook op mogen geven, lijkt me wel super als zij zou komen.

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de kindjes van Loes en ons kleinste vechtertje Esmée, we gaan ervan uit dat geen bericht goed bericht is......liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Meiden, wateen weertje zeg. Ik vind het echt te warm, kan er niet zo goed tegen, ga straks lekker met mijn voeten in een teiltje met koud water zitten.

heb gisteren een waarschuwing gekregen van mijn lichaam, ontzettende krampen/harde buiken. iIk moet er echt aan geloven en rustiger aan doen. Dus vandaag vrij genomen. Ik vind het wel moeilijk om thuis te blijven, maar is ook een kwestie van wennen denk ik.

Ik ben ook benieuw hoe het met de nieuw geborenen zou zijn, maar de mama's hebben waarschijnlijk wel wat anders aan het hoofd dan hier wat te babbelen. Het is vast geen bericht goed bericht.

Morgen krijgen we een koffie cursus met al het personeel, dat word vast gezellig en aan het eind van de dag kunnen we de prachtigste koffies serveren!

Geplaatst

oh Kim,

was even schrikken dus! goed dat je naar je lichaam luistert hoor, probeer jezelf er aan over te geven....ik weet het niet altijd even makkelijk maar de kleine staat nu voorop.

die koffie cursus klinke erg goed! wordt er straks ook een bepaald merk geschonken?

ik drink al sinds de stimulatie geen koffie meer, totaal geen behoefte aan maar vorige week toen we uiteten gingen toen genoot ik echt van mijn cappucino!

veel plezier morgen

Geplaatst

Kim, goed op jezelf passen. Ik vind het ook erg moeilijk om niet klaar te staan op je werk maar heb er nu voor moeten kiezen om mezelf ziek te melden. Hoefde nog maar vier avondiensten maar makkelijk vind ik het niet om me ziek te melden. Moest meteen aan sandra denken, jeetje, wat moeilijk om zo maanden te zitten, met een lijf dat pijn doet en je afstrafd als je te veel doet.

Ben ook erg benieuwd hoe het met de pas-al geborenen en hun moeders gaat. Hopelijk goed.

Hier gaat het verder zijn gangetje, olifantenpootjes, beweeglijk jongetje, begin steeds meer 'klaar' te zijn (geestelijk) voor de komst van ons manneke. Kan me het toch moeilijk voorstellen, nog zo'n klein lief wondertje vast te mogen houden. Ga morgen naar een pedicure, en volgende week naar de kapper. Nog even mezelf verzorgen, kan me herinneren dat ik daar echt niet aan toekwam de eerste maanden. Vond ik niet erg toen hoor. Zelf heb ik nu de puf er niet voor om haren te gaan verven of me voorover te buigen over mijn teentjes. Merel kost veel energie, ze is zo'n lief ondernemend kindje, gisteren hoorde ze de schaapjes in het bos, en hup, ze kroop het bos in. Mamma er hobbelend achteraan. Lachen dat ze deed toen ze de schapen zag, die renden allemaal hard weg van haar komst.

Geplaatst

Kim dat was zeker schrikken. Goed dat je naar je lichaam luisterd.

Ursula jij ook verstandig dat je je ziek meld. Als je je werk niet meer kan uitvoeren is het helaas pindakaas. En je er bij neerleggen is idd heel moeilijk ik zit idd zo al ruim 17 weken thuis en heb me enorm schuldig gevoeld, terwijl al mijn collega's en leidinggevende dat steeds wegwuifde.

Wat ik wel vervelend vond waren de opmerkingen dat ik nu wel "lekker" kon doen waar ik zin in had. Lezen, tv kijken, internetten enz. Maar er niet bij stilstaan dat je dat na een week of 3 ook wel gezien hebt en ik kon vaak de deur niet uit dus ja aan huis gekluisterd waar ik zelf niks kon doen vanwege de pijn grrrr.......... Ook wel weer goed hoor dat ze zich er niks bij voor konden stellen, dat betekend dat ze dit soort situaties niet kennen.

Hier gaat het met de kleine goed, ligt nog steeds in stuit, fysio op de pufclub gaf me de volgende oefening hiervoor mee. 2xdaags 10 min met kussens de stuit ong 30 cm omhoog leggen. Dan kan de kleine de ruimte krijgen iets uit het bekken te komen om zo te draaien. We gaan het vanavond eens uitproberen, niet geprobeerd is altijd mis...

Verder hier in een schemerwereld. Mijn moeder krijgt van de week een bioptie en scan i.v.m. vermoedelijk agrassieve vorm van kanker in de mond. Hopelijk zijn ze er op tijd bij en kunnen ze het goed wegsnijden zodat het "weg" is straks en ze van haar kleinzoon kan gaan genieten zonder zorgen......

Geplaatst

Jeetje Sandra, wat vervelend zeg. Ik hoop dat ze er op tijd bij zijn.........

Ik ben blij dat het weer is omgeslagen, ik had het gisteren niet meer. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Bij ons is het geen noodweer, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar bij ons is het er precies langsgegaan. En nu heerlijk afgekoeld.

Vandaag ga ik lekker naar babypark, zo ff kijken of me moeder mee wil. En de standaard van m'n wiegje halen bij m'n nichtje.

Merk idd wel dat het allemaal wat zwaarder gaat worden.

Geplaatst

Hallo dames,

Esmee Angelina doet het hartstikke goed. Ze is nu al weer 1 maand en 6 dagen oud (in zwangerschap is ze 33+1 week oud). Ze is nog steeds aan de CPAP en heeft gisteren weer een bloedtransfusie gehad. Dat heeft haar weer goed gedaan. Maar ze groeit ontzettend goed. Bij de geboorte was ze 980 gram, en inmiddels is ze begin van de week gewogen met een gewicht van 1447. Dus nu zal ze de 1500 gram wel gepasseerd zijn. Vanmorgen nog contact gehad met het z'huis en ze is 1495 gram hihi. Het is wel heel hectisch allemaal en op dit moment worden we geleefd. Maar het moet, en we hebben het er voor over. Want onze kleine meid vecht er ook zo hard voor!

Dit is haar:

[ATTACH=CONFIG]1635[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]1636[/ATTACH]

Liefs,

mbm

Geplaatst

MBM, fijn om van je te horen, en van esmee. Dat ziet er al heel anders uit op de foto's, de beentjes niet meer zo dun, je kan goed zien dat ze is aangekomen. Wat gaat dat snel, alweer ruim een maand. Hou je taai, want ondanks dat ze het zo goed doet lijkt het me een zwaar traject totdat je haar mee naar huis mag nemen.

Nu is mijn grote verlof begonnen, een heerlijk idee om alleen maar met merel, thuis en de komst van ons tweede kindje bezig te zijn.

Geplaatst

dat is raar, ik had gereageerd maar er kwam te staan dat er eerst een moderator naar moest kijken of het geplaatst kon worden? huh?

Geplaatst

MBM wat een mooi meisje!!!!! Wat veel haartjes. En wat je zegt, ze vecht er zelf ook hard voor dus jullie moeten wel door. Dat neemt niet weg dat het zwaar zal zijn.

Kim vervelend dat je zo'n last van de warmte hebt gehad gister. Hopelijk kan je moeder mee vandaag, blijft leuk he, spulletjes kijken/kopen.

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhhh MBM wat fijn iets van jullie te horen en wat doet ze het goed!! Jeetje wat een bos haar heeft ze zeg. Dat jullie geleefd worden dat geloof ik direct maar het lijkt me dat ieder bezoek jullie ook juist weer veel kracht geeft.

Wat een kanjertje, jullie ook hoor!!!.

Ze komt mooi aan en ze kijkt zo wijs, zo mooi, zit er een kansje in dat z eover een week of 5/6 mee naar huis mag?

Ursela, had je hele vreemde / schunnige tekst?? nee zonder gekheid, ik weet niet wat het zou kunnen zijn....raar!

Geplaatst

Hey meiden,

Alles goed hierzo? Oh MBM wat een ongelooflijk mooi meisje zeg! Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag! Hier gaat alles wel weer z'n gangetje. Een hele heftige tijd achter de rug met mijn neefje. Helaas is hij overleden. Doet zo'n pijn en is zo'n ongelooflijk verlies. Vorige week mijn kies eruit laten halen ging echt letterlijk en figuurlijk door de grond van de kiespijn. Bleek dus dat ik een fikse ontsteking onder die kies had zitten echt niet normaal. Maar goed het goed we zijn er weer. Hoe hebben jullie het gehad die laatste 2 dagen met die hitte??? Ik vond het vreselijk. Ontzettende dikke voeten kon zelfs m'n slippers maar moeilijk aanhouden. Maar heb een vraag aan jullie wellicht dat iemand van jullie het ook heeft. Ik heb nu sinds een paar dagen als ik 's morgens wakker wordt dat mijn arm helemaal dood aanvoelt en mijn middel- en ringvinger. Duurt zeker een minuut of 20 voor het gevoel weer een beetje terug is. Vind het toch wel eng. Moet morgen ook naar de VK dus zal het daar ook zeker overleggen maar wilde het eerst ook even hier vragen. Verder hebben we gisteren een rondleiding in het ziekenhuis gehad ik moet eerlijk zeggen dat ik daarna toch wel even het moeten brullen het komt zo dichtbij. Ben ook best bang niet voor de pijn maar hoe gaat het verlopen allemaal is meer een onzeker puntje waar ik toch mee worstel aaaaah.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Balu he bah wat erg zeg, je neefje overleden. Sterkte!! En gelukkig je kies getrokken, ben je daar ook weer vanaf.

Dat gevoel in je arm komt waarschijnlijk omdat er iets wordt afgeknelt. Je pezen lopen door tunneltjes en door de zw kan het opgezwollen zijn en vooral de handen kunnen er last van hebben, en ook omdat je gewrichten wat soepeler zijn door de hormonen en dan ligt het meer dubbel of zo. Er wordt wel eens als tip gegeven om van die polsbeschermers te dragen 's nachts, zodat je polsen "recht" blijven tijdens het slapen.

Heb me zo rustig gehouden de afgelopen dagen dat ik er weinig last van heb gehad, gelukkig geen vochtvasthouden. Wel enorme hoofdpijn, omdat ik veel te weinig heb gedronken stom stom stom.

Geplaatst

@ balu wat vreselijk dat je neefje is overleden! heel veel sterkte met dit verlies

@mbm wat een mooi meisje! en lief die blonde haartjes! hoop dat alles goed mag blijven gaan

het blijft natuurlijk spannend.

Geplaatst

Hey meiden,

Dank jullie wel voor de lieve woorden. Het blijft onwerkelijk maar we moeten toch door. Ik heb het een plekje kunnen geven maar mis hem nog iedere dag. Vanochtend bij de VK geweest en het geboorteplan besproken. Bah vind het nu toch echt wel spannend worden. Wel 3 kg aangekomen hahah van het vocht maar ach het is maar tijdelijk :D. Verder naar de kleine geluisterd heerlijk geluid blijft dat (smelt smelt). Ze is al behoorlijk ingedaald daar schrok ik toch wel van aangezien mevrouw 2 weken geleden nog in de stuit lag en dan nu al ingedaald is en bijna vast ligt. Het is nu echt aftellen geblazen. Morgen gaat mijn zwangerschapsverlof in tot 21 oktober wat een heerlijk vooruitzicht hihi. Nou meiden ik ga mijn voeten weer omhoog leggen ze zijn weer behoorlijk opgezwollen.

Liefs,

Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden