Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Nathalie, wat een vreselijk nieuws, sterkte ermee meid!

Het komt idd allemaal wel dichtbij nu he, heb ik ook hoor!

maar we slaan ons er vast allemaal doorheen en dan krijg je er wat moois voor terug toch?

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Terug van weggeweest, nee niet op vakantie helaas maar pardoes in het ziekenhuis terecht gekomen.

Na de storm en hitte periode van afgelopen week kreeg ik spontaan helder bloedverlies. De vlos kwam checken en jawel hoor ze heeft me meteen afgeleverd bij het ziekenhuis. Voor je het weet lig je daar aan een ctgscan en staat er een heel medisch team om je heen.

Het kan namelijk meerdere oorzaken hebben en de schrik zat er bij mij dus goed in. Gelukkig heeft ons zoontje zich kranig gedragen en op de versnelde groeiecho was ie al bijna 2 kilo. Na vier dagen ben ik ontslagen en nu moet ik over twee weken dus terug voor een check up in het ziekenhuis. Ik heb me de gehele zwangerschap al vrij rustig gedragen maar de aankomende periode zal ik dat dan maar nog meer gaan doen...Oefaa!! Gelukkig is zijn kamertje al klaar.

Ik ga snel weer eens bijlezen maar voor nu nog een fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Zo Moto dat was ff schrikken zeg. Gelukkig is alles goed. Verstandig dat je je nog rustiger gaat houden en met zo'n ervaring is het een heerlijke gedachte dat alles al klaar staat.

Hou je goed!!

Geplaatst

hoi Moto,

jeetje wat een verhaal en wat een schrik! fijn dat het met je zoontje en jou weer goed gaat, hadden ze een oorzaak gevonden?, akelig hoor!!

wij zijn in de nacht van woensdag op donderdag nog enkele uurtjes in het zkh geweest, geen bloedverlies maar ik had een flink zeurderige buikpijn, dacht niet dat het weeën waren maar wellicht van grote druk op de cerclage?na tel. overleg een totale check gehad op de verloskamers. ook aan de ctg, was helemaal okay, geen blaasontsteking, mooie bloeddruk en geen verhoging. Na ook inwendig onderzoek gehad te hebben mochten we weg, alles was goed, het gevoel komt nog af en toe terug, wellicht door het groeien en indalen?

In ieder geval zei de arts dat als er weeën gingen komen men vanaf 34 weken niet meer ingrijpt, de kleine mag dan komen....was ergens wel een geruststelling moet ik zeggen.

Nou Moto, pas goed op elkaar!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Moto & Meiske.. jeetje wat spannend bij jullie. gelukkig zijn jullie weer lekker thuis.

hoop dat jullie ukkies nog even blijven zitten!

hier gaat het prima al rommeld het ook hier af en toe dus houd ik me koest. vandaag paar keer flinke kramp in me baarmoeder gehad

gelukkig nu weer over. jeej morgen alweer 35 weken. nog even volhouden en dan mag ze komen:toppie:

heb wel het gevoel dat ze eerder komt. we zullen het zien!

xx sky

Geplaatst

Hallo Babs,

Wat een toestanden afgelopen week allemaal poehpoeh en idd. is er bij mij geen oorzaak gevonden.

Het blijft grappig met die mijlpalen. Steeds denk je dat je er bent en dan...nu ben jij gelukkig al op de 34 ste week. Mijn zoontje moet zich nog ff rustig houden zodat hij nog lekker door kan groeien.

Heel veel rusten nu maar weer en Sky ook jij een lekker uitdragen he. Augustus is nog niet begonnen

Fijne avond.

Geplaatst

Hier weer terug van controle en het is toch niet zo fijn geweest als voorheen.

Door mijn hoge bloeddruk heeft de kleine nu een groeiachterstand opgelopen zag op het scherm 31 weken staan dus 2 weken achter op schema zeg maar, nog niet dramatisch, maar het begin is er van ingezet. De kleine heeft relatief weinig vruchtwater dus zal ook niet zo makkelijk meer zelf draaien en een uitwendige versie doen ze zowiezo niet bij groeiachterstand. Mocht hij dus niet uit zichzelf draaien wordt het alsnog een kz en er moet zowiezo bij 37/38 weken op zijn laatst ingegrepen worden vanwege mijn bloeddruk. Hij heeft verder ook nog de druk in verschillende vaten gemeten. De navelstreng bv en het hoofdje.

Hij begon zich over deze ontwikkelingen toch wel wat zorgen te maken ( en ik heb zeker geen flauwe gyn!). Morgen bloedprikken om mogelijke andere oorzaken hiervoor uit te sluiten en volgende week dinsdag op extra controle om weer te meten.

Deze domper drukt toch wel een smet op de laatste loodjes moet ik zeggen. Ben wel heel blij dat ze ons zo goed in de gaten houden, maar ging er stiekum vanuit dat het allemaal verder op de natuurlijke manier zou gaan, omdat het de laatste weken eigenlijk zo goed ging en de gyn buitengewoon tevreden was. Nu gaf hij aan dat hij eerlijk moest zeggen dat er nu toch wel een rimpeltje boven zijn ogen verscheen van deze controle en er toch niet helemaal op gerust was.

Pff heftig zeg dit allemaal even in een klein uurtje op ons bordje te krijgen. Maar we houden vol. Vanavond de laatste les pufclub en vrijdag laatste keer naar werk. Dan ga ik "genieten" van mijn verlof.........

Geplaatst

Moto, wat vervelend dat bloedverlies, zo laat in de zwangerschap, en al helemaal vervelend dat ze er niet zijn achter gekomen wat het heeft veroorzaakt. Extra rust is zeker verstandig. Sterkte

Jeetje sandra, dat is ook niet leuk om te horen. ben blij om te lezen dat ze jullie nu extra in de gaten houden. Een keizersnede is niet zo vervelend hoor, het is jammer dat wel. Maar het betekend minder belasting voor je bekken (als je tenminste daarna niet te veel gaat doen en niet te vlug gaat tillen!!!) en dat kan juist een pluspunt zijn gelet op de last die je nu hebt van je bekken. Ik probeer je moed in te praten maar besef ook dat je met dit nieuws in je achterhoofd en de zware maanden die je achter de rug hebt, de ziekte van je moeder erbij het wel erg veel is dat op jullie bordje wordt gelegd. Hou je taai meid, nog eventjes!!!

Vandaag controle vk gehad. Alles prima, hij ligt met zijn hoofdje naar beneden, nog niet ingedaald. Deze beeb waarschijnlijk kleiner dan gemiddeld, ze dacht dat hij met de bevalling op merels geboortegewicht uit zou komen (3 kilo) maar ik wacht de groeiecho af van 20 juli voordat ik daar iets durf over te zeggen. Ze wist mij te vertellen dat als je 1x overtijd bent geweest je dat hoogstwaarschijnlijk de tweede keer weer bent. NEEEEEEE, geen zin in, overtijd niet erg maar weer ingeleid gaan worden lijkt me vreselijk. Aangezien dat niet werkte en ik alleen weeen had zonder opening, 14 uur lang. Lijkt me zo vervelend, dan weet ik al dat ik vanwege de vorige keizersnede minder kans heb dat het goed gaat, dan ook nog die rotinleiding die bij mij niet goed ging. Lekker motiverend weeen wegpuffen.

Maar ik ga me er maar niet al te druk over maken, hij komt waneer het zover is, moet er toch een keertje uit. En daarna ben ik een hele gelukkige mamma van een lief klein meisje en een nog kleiner, lief jongetje.

Geplaatst

Ursula je hebt gelijk, het komt wanneer het komt. Bij jou komt ie waarschijnlijk later en bij mij eerder. Heft elkaar weer op hihi.

Je zal zeer zeker trotse mama zijn straks!!!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje er gebeurd ineens veel bij de augustusmeiden.

@ Babeth; jeetje was wel ff schrikken zeker; inderdaad vanaf 34 weken grijpen ze niet meer in maar ja als moeder zijnde wil je toch dat je kindje zo lang mogelijk bij je blijft zitten. Gelukkig ben je weer lekker thuis

@ Witje; jeetje ook voor jou zat de schrik er weer goed in! Is het al zeker dat je kz krijgt of is het nog afwachten? Ik hoop voor je dat het strakjes allemaal wat rustiger word.

@ Moto; je schrikt je toch rot zo laat in de zwangerschap bloedverlies en zeker omdat ze niet weten waar het vandaan komt. Inderdaad extra rustig aan doen heel veel sterkte in ieder geval

@ Ursula; goh ik wist helemaal niet dat als je 1x over tijd bent geweest dat het bij de 2e ook zo vergaat. Dat is iets waar je niet op zit te wachten lijkt me. En zeker met jou voorgeschiedenis met Merel. Maar inderdaad de kleintjes komen toch wanneer zij zin hebben.

Hier gaat het weer z'n gangetje. Afgelopen zaterdag een hele drukke dag gehad. Eerst familiedag van mijn kant van de familie echt kei gezellig geweest. Wel inspannend en daarna moesten we nog naar een verjaardag. Tijdens de familiedag kwam ik er bij een bezoekje aan het toilet achter dat ik ineens op mijn papiertje een hele rare groene sliert had zitten schrok me dood dus m'n schoonzusje een sms gestuurd kwam gelijk aangestormd en dacht toch dat het iets van mijn slijmprop kon zijn dus verder die dag rustig aan gedaan en telkens als ik naar het toilet moest is ze meegegaan. Nadat we van de verjaardag terugkwamen voelde ik me toch anders dan anders dus ben gelijk mijn bed ingedoken. Gelukkig ging mijn mannetje met me mee. Na een half uur rustig te liggen kreeg ik ineens hele heftige buikkrampen dacht dat het van de bbq kon zijn maar na een windje (sorry) gelaten te hebben trok het niet weg en bleef het aanhouden. Het zakte na een minuutje ofzo weer weg maar na 6 minuten kwam het weer dus ik raakte in paniek en dat bevorderde het dus totaal niet. Ik vroeg of mijn man mijn moeder wilde bellen en die kwam gelijk en de VK ook maar gebeld. Moest even onder de douche gaan staan als het zou wegtrekken was het loos alarm anders kwam ze toch even kijken. Tijdens het douchen kwam het ook terug dus de VK kwam 3 kwartier later toch even kijken. Ze voelde wel dat de baarmoedermond is verstreken maar geen ontsluiting. Ze wilde toch dat ik naar het ZKH ging voor controle. Daar aangekomen aan de CTG gelegd met de kleine is alles goed en er was wel wat activiteit te zien maar ze hoopte dat het niet door zou zetten. Urine ingeleverd geen blaasontsteking, geen verhoging. Dus alles goed en mocht ik na 2 uurtjes weer naar huis. Ook de VK van het ziekenhuis had gekeken en voelde nog maar een heel klein stukje van de baarmoedermond maar niet veel ze kon alleen het hoofdje van de kleine niet voelen dus de bevalling zette niet door pfff gelukkig maar. Kreeg wel de waarschuwing niet te ver van huis te gaan aangezien dit zo kan veranderen en dat ik volgens haar geen weken meer ga lopen in ieder geval de niet tot aan de 40. Zo dan schrik je wel ff maar goed aan de andere kant echt zat ben ik het ook niet maar zal toch blij zijn als ze er uit is en alles weer qua lichaam zichzelf terugvind. Heel blij dat ik weer naar huis mocht troffen we thuis het volgende probleem. Wij hebben een Duitse Dog en dat is mijn alles en ze kwam naar ons toegelopen al een beetje kreupel dus we schrokken daar al een beetje van maar ze ging gewoon weer op haar bank liggen dus we dachten komt wel goed. Ik liep de trap op om m'n bedje weer op te zoeken en ineens horen we een klap dus we vliegen weer naar beneden toen was ze door haar heupen gegaan en ze gilde het uit. Ik dus ook en mijn man probeerde haar weer op haar poten te zetten maar ze zakte er zo weer doorheen. Ok niet afwachten weekend dierenarts gebeld en die man vroeg of we met haar naar de praktijk konden komen. Ja hallo met een hond van dik 50 kilo die niet kan lopen. Dacht het niet. Dus hij kwam aan huis. Hij dacht inderdaad dat er iets was met haar gewrichten ik kon het niet aanzien en barste kei hard in huilen uit en ben naar boven gegaan. Na 20 minuten kwam mijn man me halen. Ze had 2 spuitjes gekregen voor een eventuele infectie en voor de pijn. Ze moest die dag veel rusten dus zijn we beneden gebleven en hebben we beide op de bank wat geslapen. Gelukkig was 's middags alles weer beter en liep ze gewoon op haar eigen poten. Ze slaapt nu wel veel van de medicijnen maar ze loopt gelukkig weer goed. Oh mijn god wat ben ik daar blij om. Ik zou me geen raad weten zonder haar. Staat Vrouwe Fortuna dan eindelijk eens een keer aan mijn zijde???? Ik hoop het zo kan het wel gebruiken. Sorry voor het lange verhaal hahaha als je eenmaal aan het typen bent dan ga je maar door. Fijne dag meiden met dit fijne warme weer. Ik blijf lekker binnen met mijn olifantenvoetjes hihihi.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

@Sandra, dat is schrikken zo'n uitslag, is het nu echt zeker dat het een keizersnede wordt? Jeetje je hebt al zoveel moeten doorstaan en dan dit ook nog. Hoe is het nu met je moeder?

@Babeth, jij ook schrikken! Fijn dat je weer thuis bent en je ook goed om te horen dat ze vanaf 34 weken niet meer ingrijpen, al zou je de kleine liever langer in je buik willen.

Ik heb een heerlijk weekend gehad met mijn man in Valkenburg. De regen viel wel mee, was meer een soort sproei regen. We zijn lekker uiteten geweest en een dagje naar Maastricht geweest. Zondags was onze trouwdag, we zijn binnendoor naar huisgereden, hadden we 4 uren over gedaan. Onderweg kwamen we een kersenfestival tegen, was wel leuk en hebben er heerlijke kersen gekocht. Daarna lekker in het zonnetje in de tuin gezeten.

@MBM, wat een mooie foto's van Esmee! En wat een vechtertje. Kan me voorstellen dat je nu erg geleefd wordt, maar je kunt echt trots zijn op je kleine meisje!

@Nathalie, jeetje wat een gebeurtenissen weer. Gelukkig ben je weer thuis en gaat alles goed met de kleine. Rustig aan doen hoor, hopelijk blijft die kleine nog een tijdje zitten. In ieder geval is de kleine levensvatbaar, dat is toch een hele geruststelling. En wat naar de hond ook nog door de heupen heen, is allemaal even teveel dan hé. Sterkte met het beessie, hopelijk zal hij opknappen! Gecondoleerd met je neefje! En kies trekken is geen pretje hé, gelukkig heb je dat weer gehad! Apart hé zo'n rondleiding door het ziekenhuis, dan voelt het allemaal idd erg dichtbij.

@Moto, jeetje jij ook in het ziekenhuis geweest! Wat eng zeg dat bloedverlies, gelukkig hebben ze niets naars gevonden. Rustig aan doen en succes met de check up in het ziekenhuis!

@sky, geniet lekker van je verlof!

@Ursela, goh dat wist ik ook niet dat je hoogst waarschijnlijk overtijd bent als dat bij de 1e ook al zo was. Maar niet te veel gaan piekeren hoor, misschien gaat het allemaal wel heel anders, het is nu nog gegis. En inderdaad straks ben je trotse mamma van twee mooie kindjes!

@Kim, goed dat je naar je lichaam luistert, echt je rust nemen hoor de kleine gaat nu voor! Ik drink ook sinds de stimulatie geen koffie meer, dus sinds okt. geen druppe koffie gedronken. Mijn acupuncturiste had het me afgeraden om het in ieder geval tijdens de behandeling geen koffie te drinken, ben er sindsdien niet meer aan begonnen. Ben benieuwd hoe het me zal gaan smaken na de bevalling.

Vandaag is mijn eerste verlofdag officieel ingegaan en mijn man is ook nog jarig. Mijn lichaam reageert er wel gelijk op, ben flink verkouden, hoesten en mijn linker oor zit dicht. Gisteren de huisarts gebeld, kreeg een assistente aan de lijn die bij hoog en laag beweerde dat ik een neusspray moest gebruiken om mijn oor open te krijgen. Dus ik dat dan toch maar gedaan, maar hielp voor geen meter. Het spul kwam meer in mijn mond terecht blehhh...

Vannacht kreeg ik een paniek aanval, zo van wat als ik nu moet gaan bevallen, dan hoor ik de verloskundige maar half! Heb mezelf weer rustig moeten maken. Heb ook flink mijn oor zitten stomen, toen kwam er al veel oorsmeer los, maarja kreeg mijn oor toch niet open helaas.

Zondag hebben mijn man en ik lekker relaxt gedaan, hij heeft mijn muts onderhanden genomen hihihi.....ik kan er zelf niet meer goed bij en zien, anders zou Emmy er dadelijk in blijven hangen. Ja sorry mevr. we moeten eerst wat bij je wegknippen voordat de kleine er doorheen kan komen ahahaha...... Ik ben ook lekker in bad gegaan, alleen het eruit komen viel niet mee. Ik ben eerst op mijn zij gaan draaien, toen op mijn knieen en zo kon ik opstaan. Mijn man zei al je had me moeten roepen, maarja ben toch iemand die eerst zelf wil proberen.

Zaterdag veel zakken met kleding gekregen voor de kleine, ze heeft nu meer kleding dan ik in allerlei maten. We hebben het goed uitgezocht, er zat ook veel nieuwe dingen tussen die niet of amper gedragen is en zelfs ook schoenen en merkkleding! En we hadden een kraamborrel, was erg gezellig.

De foto's van de babykamer komen eraan hoor! Hopelijk vanmiddag! Eerst mijn verlossing. Vanmiddag om 14.00 uur wordt als het goed is mijn oor uitgespoten yeahhhhhh ik was zo blij vanochtend! Die neusspray heeft voor geen meter geholpen, het kwam alleen maar weer mijn mond in blehhh......Als ik weer kan horen met beide oren voel ik me een stuk beter. Dan wil ik naar de kapper, babykamer netjes maken en foto's maken en Vanavond ga ik zelf op de foto bij de yogadocente.

Gisteren toch veel kunnen doen ondanks de slaap en het beroerd voelen. Van de week nog wat kleine dingetjes doen, maar dan echt klaar!

En zaterdag gaan we bbqen mijn man viert dan zijn verjaardag! :-)

Gisteren bij de verloskundige geweest, ze is nog steeds aan het indalen, mijn buik voelde nog lekker soepel en ik ben niet aangekomen. Alles gaat goed met de kleine, ben nu al erg trots op haar.

Maandag weer terugkomen. We hebben ook een vragenlijst ingevuld, soort bevalplan, kun je alvast nadenken over bepaalde dingen. Mijn navel begint nu te ploppen zeg maar, uit pulpt nu wat naar buiten. En ik heb geen bruine streep van de hormonen over mijn buik, heb het alleen rond mijn navel en soort moedervlekken over mijn buik. Komt ook dat ik een sproetenkoningin ben, dan reageert je lichaam toch anders dan gemiddeld.

Liefs Roossie

Geplaatst

Jeetje Balu wat een avonturen zeg. Gelukkig alles weer goed en hopelijk blijft jullie meisje nog zeker een week of 2 zitten!!

Hier vanmorgen dus bloed laten prikken en ook een suikertest. Moet zeggen dat ik het drankje wel mee vond vallen, gelukkig geen kokhals neigingen of zo. 2 uur buiten in het zonnetje zitten lezen en 2e vingerprikje. Nuchter 5.0 en 2 uur na drankje 6.5 dus zal wel goed zijn.

Het is nog niet zeker of het een kz wordt bij mij. Maar een uitwendige versie wordt/mag niet worden gedaan als er groeiachterstand is. Dus onze jongen zal het op eigen kracht moeten doen, maar met net genoeg vruchtwater wordt hem dat wel moeilijk gemaakt natuurlijk. Dus als ie niet uit zichzelf draaid wordt het een kz. Maar goed zo ver is het nog niet en ook al wordt dat het wel als de kleine daardoor geen last ergens van heeft vinden wij het prima.

Ga wel zorgen dat alles vanmiddag klaar staat, dus alle tassen e.d. om direct te kunnen vertrekken als er iets is. Pfff had gehoopt dat het na een nachtje goed slapen me wel iets beter zou voelen hierover, als het wat meer gezakt was, maak me alleen maar meer zorgen......

Geplaatst

Mijn moeder heeft ook niet zulke goede uitslagen gehad vanmorgen, alle hapjes die ze onderzocht hebben zijn kwaadaardig met ook plekjes in de slokdarm en longen. Er is gesproken over weglaseren onder narcose. NOg niet alle uitslagen waren binnen dus ze moeten vrijdag weer terug en ze zit te wachten op bericht van de longarts. Dus voorlopig is ze nog wel even zoet hiermee helaas. Gelukkig zijn ze er in een vroeg stadium bij, dat is dan natuurlijk wel weer positief.

Geplaatst

Roosie gefelliciteerd met je hubbie vandaag. Lekker vieren van het weekend.

Fijn dat je weekendje weg zo goed bevallen is zeg. Lijkt me heerlijk er nog even tussenuit.

Dat je je nog druk maakt om je bos sjek van onderen. De verloskundige hier zei dat het weer helemaal in is een oerwoud van beneden hihi. Maar jij ligt er straks mooi gekapt bij!!

Balu ook ik hoop dat met de hond alles goed blijft gaan. Je beesie is ook je kindje toch??

Geplaatst

@Sandra, wat erg van je moeder dat het kwaadaardig is! Gelukkig zijn jullie er inderdaad wel op tijd bij dat is wel een troost. Heel veel sterkte met haar!

Mooie uitslag van de suikertest helemaal goed! goh alleen een prikje in je vinger? Ik moest een heel buisje bloed inleveren. Ja dat drankje vond ik ook wel meevallen, maar ik dacht wel van tja zo mierzoet geen wonder dat mijn suiker dan hoog is, zo zoet eet en drink ik nooit. En die kleine is niet te groot ofzo, dus ik permiteer mezelf dat ik op verjaardagen een gebakje eet en als ik bij iemand op bezoek ben een sapje met wat suiker, tja niet iedereen heeft light in huis.

Hopelijk gaat die kleine nog draaien, je weet maar nooit. Wel vervelend, het gaat nu allemaal zo anders dan je gehoopt had. Zet alles maar klaar inderdaad, je weet maar nooit en als het je een rustig gevoel geeft gewoon doen. In ieder geval gaat het goed met de kleine, uiteindelijk komt het vast allemaal goed hou dat maar in je achterhoofd. Sterkte met alles! Dikke knuffel!

Liefs Roossie

Geplaatst

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (40) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Roossie: 11 juli controle vk. (37 wk)

Meiske74: 11 juli controle gyn. (35w)

Roossie: 18 juli controle vk. (38 wk)

Meiske74: 26 juli controle gyn. (37w1d)

Meiske74: 3 aug. controle gyn. (38w2d)

Meiske74: 9 aug. controle gyn. (39w1d)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!

Bevallen

18-05-2011
Lise
en
Xam
met 28w1d :bcbbgirl2::bcbbboy2:

23-05-2011
Esmee Angelina
geboren met 27w6d :bcbbgirl2:

Geplaatst

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (40) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Roossie: 11 juli controle vk. (37 wk)

Meiske74: 11 juli controle gyn. (35w)

Witje: 12 juli controle gyn. (34w2d) Extra groeiecho i.v.m. groeiachterstand kleine

Roossie: 18 juli controle vk. (38 wk)

Meiske74: 26 juli controle gyn. (37w1d)

Meiske74: 3 aug. controle gyn. (38w2d)

Meiske74: 9 aug. controle gyn. (39w1d)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!

Bevallen

18-05-2011
Lise
en
Xam
met 28w1d :bcbbgirl2::bcbbboy2:

23-05-2011
Esmee Angelina
geboren met 27w6d :bcbbgirl2:

Geplaatst

Met trots presenteer ik jullie onze babykamer! :-) In een volgend bericht doe ik nog een paar foto's paste niet in 1 bericht.

[ATTACH=CONFIG]1669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1670[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1672[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1673[/ATTACH]

Geplaatst

En de laatste foto's, ook een recente foto van mijn buik bij 36 weken.

[ATTACH=CONFIG]1674[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1675[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1676[/ATTACH]

Geplaatst

Hoi meiden

Sandra, ook hier wens ik je veel sterkte met je moeder, zo ellendig!!!! gelukkig zijn ze er "vroeg" bij maar dat is een kleine troost natuurlijk......

Roossie wat een mooie kamer!! ook al helemaal klaar, heerlijk,Leuk ook dat slaap kindje slaap, en wat fijn dat jij weer keurig gekapt bent ;-) bij mij ook alles weer netjes, ik weet wel op het moment supreme doet het je weinig maar voor nu voelt het wel beter haha.

Nathalie, bij jullie was het ook even spannend, fijn dat je goed in de gaten gehouden bent en dat alles in orde is, wie weet blijft de uk nog enkele weekjes zitten, sterkte met je hond!

hier ook alles goed, babykamer is nu echt klaar, zal de foto´s plaatsen,even in 2 berichten......

[ATTACH=CONFIG]1677[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1678[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1679[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1681[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve Babeth, het is echt prachtig!!!!! Heel mooi en om van te genieten, haha, menig styliste kan hier de kunst af kijken, en voor iedereen die gek is op babykamers: smullen ;- 0

Geplaatst

wouw meiden wat een mooie kamertjes!!! zal binnekort ook even wat nieuwe foto's maken en plaatsen!

hier vandaag met me moeder het huis aan kant gemaakt alles goed opgeruimd en schoongemaakt.

heerlijk gevoel! Hier nog een hele mand kleertjes strijken en dan is voor de kleine alles klaar! ook der vluchttasje al klaargemaakt

en voor mij ook al wat opgezocht. moet alleen nog even een tas uitzoeken hihi!

wens jullie een fijne nacht! ik ga morgen naar de vk dus ben weer benieuwd!

xxx sky

Geplaatst

Sky, jouw vluchttas toch ook wel hè? ;-)

Heerlijk dat alles aan kant is, ik heb behalve de beste drang ook een sterke drang naar hamsteren.....vandaag heel wat doucheschuim,, shampoo, deo, wattenschijfjes en dat soort dingen ingeslagen, typisch zaken die ik altijd koop en als dat straks even niet gaat.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden