Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden,

Hier even een update van mij Brayden weegt ongeveer 4,5 kilo morgen moeten we naar het cb dus dan weet ik het beter te vertellen.

De kleine man doet het super ben vandaag begonnen met het aanbieden van 150 cc.....hij dronk het net zo snel op als de 120 cc dus ja blijf het maar even lekker doen.

vanmorgend had hij om 5.00 uur zoiets van ik ben wakker mama dus jij nu ook....en wat kan ik genieten van Brayden.

Heb behoorlijk last van mijn zwangerschapsvergiftiging althans de naweeën en die kunnen ook nog wel even duren.

Gelukkig werk ik niet....ben ontslagen toen ik net zwanger was dus heb ik een uitkering.

ga zo even lekker naar buiten met ons ventje het is hier gelukkig droog.

laat jullie morgen weten hoe het bij de cb was.

greetz

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi ya all!

Hier gaat het prima hoor! Desley groeit lekker goed. Hij is nu 7,5 week en weegt ongeveer 4800 gram en ik denk dat hij 59 cm is. Hij gaat al richting maat 62, hij zit tussen 56 en 62 in, snik. Het hele kleine is er nu wel bijna vanaf. Hij is nu echt een lekkere baby met een bolle toet haha! Hij lacht ook gericht, kijkt heel gericht en draait goed met zijn hoofdje mee om te luisteren. Hij krijgt overdag 4 flessen van 150 cc en 1 schepje nutriton. Dan heb je in totaal 165 cc, maar we gieten er wat uit naar 150 cc. Snappie? Die nutriton is trouwens niet voor het spugen maar voor een beter verzadigt gevoel zeg maar. Ook hebben we andere speentjes aangeschaft voor de S-difrax flessen. Zo'n dental speentje, moet hij harder werken met het drinken. 's Avonds om 22:30 uur de laatse fles. Totaal 165 cc met 1 schepje nutriton. Hij slaapt dan van 23:00 uur tot 04:45 uur. Bijna 6 uurtjes achter elkaar. Dus, hij moet nog even door krijgen dat hij tot half 7 moet slapen. Het is een makkelijk kindje zonder spugen en krampjes. En kan zichzelf goed vermaken in de box. Ik smelt dan helemaal. Ik geniet ook zo om de fles aan Desley te geven, of hem in badje doen. Het idee dat het maar tijdelijk is, en dat het zo voorbij is he? Zou het heel jammer vinden als hij op n gegeven moment zelf het flesje kan vasthouden hahaha!

Met mij gaat het ook goed. Ben dus al ongesteld geweest, en mijn buik komt steeds meer in zijn vorm terug. Langzaam, heel langzaam, maar ik heb er nu vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb wel erg pijn in mijn rug, van die ruggeprikken, vrijdag ga ik weer naar de fysio toe.

Ik schreeuwde altijd dat ik NOOOOIIT meer zwanger wilde raken laat staan bevallen. Maar nu heb ik het er wel weer over hoor, haha! Ik zou wel heel graag, als we het geluk mogen hebben, een broertje of zusje voor Desley willen. Lijkt me fantastisch! Maar voorlopig even niet. We gebruiken het 1e half jaar alleen condooms, en daarna geen voorbehoedsmiddelen meer. Ik wil ook absoluut niet de pil gaan slikken. Effe geen hormonen in mijn lijf. En in 2013 zien we wel weer verder. Misschien wel weer ivf, we zullen het zien.

Ik zag allemaal prachtige foto's voorbij komen! Van hele mooie babykamer van Ivfsh, en prachtige foto's van Julian en zijn broertje, mooi hoor!

Jessie wat vervelend dat Nanne nog steeds zo huilt. Hou vol, komt echt wel goed. Tis nu effe een moeilijke periode. Maar volgens mij kan je idd iets met het UWV regelen, maar dat gaat wel via je werkgever. Hey, en ouderschapsverlof? Kan dat ook? Wat een prachtige foto's van Nanne! Smelt!!

Diaan39, wat goed dat het zo lekker gaat met Brayden!! Ik ben voorlopig ook nog thuis. Ik was toen ook ontslagen tijdens mijn zwangerschap. Ik zit nu wel ziek thuis door zwangerschap/bevalling, en ik krijg 100% doorbetaald. Ik ga weer na de zomer lekker aan het werk. Ik kies nu eerst voor mezelf. Die 9 maanden 'af ' zeg maar. En lekker mijn mannetje zien opgroeien.

Armanda, wat lekker dat Sera goed heeft doorgeslapen. En jij had ook zulke mooie foto's van haar! Wat n poppetje zeg! En wat goed dat je nog altijd borstvoeding geeft. Ik baal zo erg dat het bij mij mislukt was. Het is zo bijzonder en mooi!!

Sandra wat erg dat je moeder zo ziek is! Poeh zeg, lontsteking, hopelijk knapt ze snel op! Veel sterkte!

Oh Desley is wakker, hmmm, 1 uur te vroeg, effe checken. Tot later!

Geplaatst

Ps, hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie?? Tis dat mijn hoofd vast zit zeg!! Ik vergeet steeds vanalles!

Geplaatst

Hope, ja ze groeien zo snel. Nanne zit nu ook al tussen die maatjes. Ik was net op het cb en daar was een veel jonger babytje wat aan huilen was. Ik was het begin huiltje dat zachte huiltje van Nanne alweer vergeten. Dat klonk zo schattig. Die nutriton is ook tegen spugen hoor. Wij hadden het advies van het cb gekregen omdat Nanne weleens flink spuugde. Het legt zeg maar een laagje op de maag.

Net bij de kinderarts van het cb geweest en het kan zeker zo zijn dat Nanne last heeft van verborgen reflux. Daarvoor moet ik een afsrpaak maken bij de kinderarts van het ziekenhuis of de huisarts.

Yolande, wie heeft bij jou de uiteindelijke diagnose gesteld. De huisarts of het ziekenhuis?

daarnaast is haar darmstelsel nog niet optimaal waardoor ze zoveel last heeft van poepen.

Geplaatst

Yolande als je verlengd zwverlof wilt aanvragen moet je je ziek melden bij je werkgever met als reden aan zwangerschap gerelateerd. Dan hoeft je baas geen ziektegeld te betalen want hij geeft t dan door aan uwv en die betalen dan daarvoor (jouw loon zeg maar). Maar ik zou als ik jou was eerst het iwv bellen en uitleggen wat jouw redenen zijn. En natuurlijk ff met je baas overleggen.

Hope, goed van je te horen! Wat heerlijk die verhalen over Desley en dat t zo goed gaat. En wat ontzettend fijn dat je buik een beetje normaal begint te doen!!

Ik ging gister Aquajoggen. Voor t eerst gesport dus!

Met die melkborsten van mij kan ik toch niet 'echt' sporten dus dit was prima! Al schaam ik me wel voor mn lichaam. Maar ja.

Geplaatst

Uit ervaring weet ik dat het niet zo makkelijk is om verlenging te krijgen van het zwangerschapsverlof.

Psychische redenen pikken ze niet, tenminste niet als je psychische klachten hebt agv een traumatische zwangerschap en bevalling en het overlijden van je kind.

Dit weet ik uit eigen ervaring.

Vandaag bij het CB geweest, Catoo weegt nu 4480 gram en is bijna 56 cm.

Verder alles goed met ons, z'n gangetje, ik wordt aardig bezig gehouden...

Ik lees nog regelmatig mee hoor!

Geplaatst

Jessie, eigenlijk is die diagnose door het consultatiebureau gesteld, toevallig zagen ze het tijdens de afspraak daar. Hij slikte voeding weg en toen wist zij het meteen. Vroeger werden dit huilbaby's genoemd en tegenwoordig weten ze dat het reflux is. Thijs is inmiddels ruim 5000 gram, haha!! Hij lacht zoveel en is erg blij en happy, helemaal als h in de lodger draagdoek bij mij of mijn man hangt, dat vindt hij heerlijk.

Geplaatst

Hallo Dames,

k ben er niet zo vaak meer, heb echt geen tijd en kracht meer, onze kleine die huilt zo veel dat ik er niet meer tegen kan, dan is ze even stil en dan gaat ze weer. Ben nog erg moe, de nachten zijn zo slecht, heb helemaal niet kunnen uitrusten de afgelopen 6 wk. Nog ff en ik raark depri als het zo doorgaat.

Het weer is ook niet zo best dat we ff een rondje kunnen maken, want als we even buiten zijn, dan heeft ze weer last van haar buik en begint ze weer te krijsen

heb ff snel gelezen, het gaat goed hier iedereen is druk bezig :)

onze prinsesje groeit ook , wij zitten nu ook tussen de 56 en 62 het gaat wel erg snel vind ik, nou ik ga ff proberen te slapen, want ze slaapt nu. Kom snel weer ff langs

groetjesssss

Geplaatst

Oh kelebek, dat klinkt zwaar... Sterkte meid. Hoop dat je kleintje snel wat lekker in het velletje zit en wat rustiger zal zijn. Weet je waar het aan ligt?

Geplaatst

Kelebek, zeer herkenbaar. Nanne huilt ook erg veel(lees krijssen) , en soms wordt je er echt wanhopig van en voel je je gefrustreerd.

Heb je het hier al eens met net cb over gehad? Bij ons zeiden ze het is gewoon een huilbaby en wilt heel graag bij jullie zijn en ze heeft darmkrampjes. Als ze eenmaal rustig is begint ze uit het niets ineens weer vreselijk te krijssen. Toch heb ik steeds het idee dat er wel iets is dus ik blijf zoeken. Ik weet dat de artsen enz me nu een zeur vinden, maar het gaat wel om mijn dochter.

Nu heeft ze waarschijnlijk verborgen reflux wat gemakkelijk te verhelpen is met een medicijn. Ook merk ik dat ze erg veel pijn heeft als ze wilt poepen. Maandag moeten we naar de kinderarts hiervoor. Maar door al dat huilen kun je niet echt genieten van je meisje. Dat is erg zwaar.

Misschien een idee voor jou dat je familie of vrienden eens een middagje of avond kunnen komen zodat ze op je kleine meid kunnen passen en jij even naar bed kunt? Als je er alleen mee blijft zitten blijf je je steeds gefrustreerder voelen en dat voelt je meisje aan. Heel veel sterkte meid ik weet hoe zwaar het is. En je wilt zo graag genieten.

Geplaatst

Jessie en Kelebek, hier dus ook verborgen reflux en wij doen nu het volgende:

Elke dag een zakje van 10 mg nexium ( maagzuurremmer op recept huisarts) via een spuitje in de mond geven, daarnaast op elke 150 cc 1 ruime schep Johannes broodpitmeel van merk nutriton ( klein blauw pakje, te koop in drogist of ah. Daarnaast houden we hem altijd minimaal een half uur na de voeding rechtop en laten we hem twee keer tussendoor al boeren. Ik doe sinds kort ook bij elke fles een theelepel zonnebloemolie er doorheen zodat hij makkelijker poept. Dit bij elkaar zorgt ervoor dat we een vrolijk lief en makkelijk kindje hebben gekregen...

Met name die maagzuurremmer en broodpitmeel samen zorgden ervoor dat hij zich beter voelde en rustiger sliep.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee?! ( het duurde wel een paar dagen voordat het goed werkte)

Geplaatst

Oooh meiden, ik vind t zo naar voor jullie!

Hopelijk hebbn jullie iets aan Yo's tips?

Hoop het echt. Vind het zo erg dat jullie kleine kwetsbare babietjes zo pijn hebben en verdrietig zijn. Ik snap heel goed dat jullie depri of uitgeput raken. Ik zou idd hulp vragen zodat je soms kan slapen of iets voor jezelf kan doen. Heel veel sterkte lieve meiden xxx

Geplaatst

Hier is het eigenlijk net als bij Poezebeest. Alles gaat zijn gangetje. Zoonlief heeft een begin gemaakt met doorslapen. Gisteravond om 22.15 de laatste fles gehad en vanmorgen om 5.15 meldde hij zich weer. Dus lekker 7 uur tussen de flessen. Ook begint hij meer wakker te zijn overdag en speelt hij lekker in zijn wippertje. Verder is het gewoon een heerlijk ventje, die maar heel af en toe huilt. Gisteren had hij voor het eerst zijn duimpje gevonden en wat een schattig gezicht is dat toch. Ook geef ik hem nu flessen van 150 cc, maar die gaan nog lang niet op.

We zitten al helemaal in een ritme en ik geniet volop van mijn gezin.

JESSIE en KELEBEK, heel veel sterkte gewenst. Ik heb zelf ooit eens een huilbaby gehad als gastkindje en kan me het doordringende gehuil nog heeeeel goed herinneren. Wat een energie kost dat zeg.

HOPE en POEZEBEEST, fijn dat alles goed met jullie gaat.

IVFSH, leuk hè dat projectielspugen. Mijn oudste zoon kon dat ook zo goed.

DIAAN, leuk toch dat Brayden lekker wakker bij je wilde zijn.

ARMANDA, Leuk die foto's in het tijdschrift.

SANDRA, jakkie je moeder zo ziek. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Geplaatst

en hier gaat het ook gewoon zijn gangetje.. heerlijk.

Jessie, mij is gezegd dat hij uit het niets beginnen te huilen dat ze krampjes hebben.

We zouden vandaag naar cb moeten maar werden gebeld. nu moeten we volgende week heen, en dan zonder Julian.. beetje vreemd want julian is al lang niet meer geweest.

naja. het was druk en alles zat vol.

kelebek, dat klinkt echt niet fijn.. kun je de kleine niet een middag uitbesteden dat je zelf even lekker rust? want als ze slaapt kun je zelf ook gaan liggen maar dan lig je wel te wachten tot ze weer een kick geeft.. dus als ze bij iemand is zodat jij kan rusten zou heel fijn zijn.(mijn moeder heeft in het begin ook wel eens hier gezeten en dan kon ik even liggen samen met julian.

Milan slaapt goed, hij eet ook goed.. en hij zit ook in maatje 56/62.

zou nog ffkes een foto plaatsen, hij veranderd met de dag, en ik wordt verliefder met de dag..

[ATTACH=CONFIG]3437[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3438[/ATTACH] Milan en Julian mijn beide kanjerss

Geplaatst

Nice pics!

Vandaag zijn wij de hele dag met zn drietjes.

Straks uit lunchen, alvast voor mn verjaardag morgen.

Gisteren met vrienden uit eten geweest en mn schoonmoeder paste op Sera. Ging prima. Hartstikke leuk!

Geplaatst

Hee meiden,

Wat naar dat simone kleintjes zoveel last houden... Geef ze maar n dikke knuffel van me! Jessie en kelebek, moet ook echt zwaar zijn voor jullie. Hoop dat de tips van Yolande misschien helpen?

Kyra: mooi dat het zo goed gaat bij jullie! Fijn om

Te lezen

Dees: wat een heerlijke kids! Leuk om de foto's te zien!

Armanda: alvast gefeliciteerd! Bijzondere verjaardag voor je: de eerste met sera, maar ook de eerste waar je je vader moet missen.

Hier gaat het goed, wel nog steeds non stop bezoek. Ouders van ar zijn er sinds woensdagavond en zijn zus en man zijn gisteravond aangekomen. Slapen wel allemaal in een hotel, maar zijn overdag veel hier. Heel gezellig allemaal, maar ik zit nu wel vaker boven met ons meisje, vind het veel te druk soms: iedereen kletsen, pa van ar zet heel de tijd de tv aan, dus beetje veel geluid allemaal... Dus lekker rustig boven af en toe terugtrekken met de kleine meid. Ze doet het echt goed, af en toe wel krampjes en die voeding die terugkomt.

Ze is gister weer gewogen en is nu 4200 gram. Dus 600 gram aangekomen in de eerste twee weekjes van haar leventje.

Geniet van jullie weekend!!

Geplaatst

Snap ik, zou ik ook doen, even de rust opzoeken! Vooral voor kleine E.

Klopt Ivfsh, ik ben er al de hele dag een btje emo om.

Miss my dad a lot op zulke dagen. ...

Geplaatst

snel ff een update vanaf deze kant

mijn moeder is gelukkig weer thuis nog lang niet de oude helaas moet langzaam weer beter worden

lynn doet het hardstikke goed

slaapt bijna elke nacht door, groeit goed zit nu in maat 56

drink goed nu 6+6 5 voedingen per dag veel meer dan amy kreeg op die leeftijd

krampjes zijn er nog wel maar veel minder

amy is ook weer beter

tijd om bij te komen dus en proberen te genieten en wat rust nemen voor ik weer moet beginnen met werken

dit is helaas al weer over 3,5 week

vind mijn werk erg leuk maar zou ook nog wel een paar maand thuis kunnen zijn hoor verveel me niks heb het hardstikke druk

zal zo ff weer bijlezen liefs

Geplaatst

He hoi

Mn verhaardag is afgelopen. Ik lig in bed. Met mini naast me. Heb t niet gevierd. Alleen zus is even langs geweest.

Leuke kadoos van mn man gehad

Maar ik mistte pap.

Morgen naar mn moeder toe met Sera. Zin in.

Missch nog even naar t graf, voor t eerst.

Geplaatst

Heej dames,

Sorry dat ik zo weing reageer, maar ik lees wel alles hoor! :D Ik kan (gelukkig) niet veel met jullie mee praten. Onze Bram doet het namelijk super goed. Hij huilt alleen maar wanneer hij honger of een poepbroek heeft. Een poepbroek vind ik echt niet leuk, haha. Hij drinkt goed, heeft geen krampen en hij slaapt ook goed! Hij komt vaak 1 per nacht en soms helemaal niet (tussen 5 en 7 noem ik geen nacht voeding meer). Ben zo trots op mijn mannetje.

Ik heb een onbezorgde zwangerschap gehad (oké, een beetje lang...) en nu ook super veel mazzel met hoe Bram het doet.Ik vind het erg vervelend om te lezen dat sommige van jullie kindjes zoveel last hebben van kraampjes en of (verborgen)reflux. Hoe gaat het nu met de kleintjes?

Armanda: kan me goed voorstellen dat je je pa mist, das ook normaal. Ik hoop dat je nog wat extra verlof kan krijgen om je bevalling een plekje te geven en kan gaan rouwen om het verlies van je pa.

Sandra: fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder gaat :)

Ivfsh: hoe bevalt het moeder zijn??

Dees: wat een mooie foto's van je mannen!

Ik heb ook nog een paar foto's van onze Bram :D

[ATTACH=CONFIG]3454[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]3456[/ATTACH]

Liefs Elke

Geplaatst

Armanda, beetje laat mag nog harte gefelciteerd met je verjaardag.

Lijkt me ook erg moeilijk de eerste verjaardag zonder vader.

Vanmorgen naar de kinderarts geweest. Nanne krijgt medicijnen tegen verborgen reflux.

En voor het poepen moeten we inderdaad wat slaolie proberen, en als dat geen verbetering oplevert krijgt ze hier ook medicijnen voor. De arts was niet blij met de afplatting van haar hoofdje door haar voorkeurshouding. Ze kan haar hoofdje nu goed naar de andere kant bewegen, maar door de afplatting is dit liggend erg lastig voor haar. Bij de volgende afspraak wordt er nog eens naar gekeken, maar ze noemde wel al dat het kan zijn dat ze een helmpje moet gaan dragen. Dit hoop ik zo van niet.

Maar ik was blij dat we nu serieus genomen werden. Er werd steeds gemakkelijk gezegd huilbaby en simpel darmkrampjes, maar nu zien ze dat toch anders.

Wie gebruikte er nog meer slaolie? Moet ik dat gewoon 1 keer per dag geven?

Mooi is het hier nu buiten. Het blijft sneeuwen. Blijft niet liggen, maar het groen is wel wit geworden.

Geplaatst

Jessie, jeetje wordt t eindelijk serieus genomen. Pff zeker pak van je hart of niet.

Elke, wat fijn dat alles zo lekker loopt!

Dat mag je hier ook ten alle tijden komen vertellen hoor. Niet alleen maar als t minder gaat ;-)

Ik ben bij mn moeder. Net voor t eerst naar het graf geweest. Wel raar er weer te zijn. Vooral omdat ik toen nog zwanger was, tijdens de begrafenis. En nog geen wk later lag ik in het zhs. En nog een wk later was Sera er.

Mijn mam was heel verdrietig. Echt naar om te zien. Zij mist pap nog t meest. Haar hond heeft nu ook kwaadaardige kanker! Het gezwel is donderdag verwijderd.

Haar rollercoaster houdt nog steeds niet op.

Oh, het dametje meldt zich. Even voeden!

s Even kijken... Ja, links! ;-)

(altijd ff checkuh welke tiet aan de beurt is, haha)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden