Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou onze grote boef is door de eerste akb algehele keuring baby's gekomen hoor met vlag en wimpel en een dikke 10.. (trots)

hij is 4565 gr en 56 cm lang..! hij draagt nu ook dus al makkelijk 56/62..

hij is heel sterk, hij kon zijn hoofd na 4 wk al een hele tijd omhoog houden. hij wiegt zichzelf ook zo hard dat hij van zijn rug op zijn zij komt te liggen.. nog even en hij rolt al om zeg!! we hebben nu ook een opgerolde deken naast hem in bed liggen want ik ben hem al 2x kwijtgeraakt onder de dekens, dus dat wil ik echt niet weer.

nou julian komt er weer aan.. die is even buiten geweest met oma.

liefss

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda; haha, moest lachen om je halve berichtje vannacht. Fijn iig dat je van de medicatie af bent!

Jessie; wat vervelend dat jullie nog niet hét middel hebben gevonden voor Nanne. Ik hoop dat de lactulose gaat werken, want het is echt niet fijn om je kindje zo'n pijn te zien hebben. Mijn mini had ook al een paar dagen echt klei-achtige ontlasting, wat er met veel gesteun en gekreun uit kwam. Dit gister besproken op het cb en hier gaf men aan dat we een theelepel olie door de melk konden doen, dat laxeerde goed. Wij dat vanochtend gedaan, en ja hoor, hij zat van onder tot boven onder de poep een paar uur later. Dat was dus ook niet helemaal de bedoeling, maar alles beter dan die klei-achtige ontlasting. Maar dat gaan we dus niet nog een keer doen of hij moet weer een aantal dagen van die klei-achtige ontlasting hebben. Ook fijn dat het cb meer tijd heeft voor jullie, hopelijk kunnen ze je goed ondersteunen, want het is niet makkelijk lijkt me! En dat Nanne net op dat moment heerlijk slaapt zul je altijd zien.

Sandra; jij spant wel echt de kroon met snel zwanger worden ;-) Fijn dat ik niet de enige ben die binnen een jaar na de bevalling weer een poging wilt doen, ik dacht al dat ik veel te snel wilde. Maar jullie willen wel nog een derde kindje? Twee zo kort op elkaar lijkt me al pittig, laat staan dan nog een derde er bij. Vervelend dat je moeder moeder nog zo weinig waard is en kan. En ik kan me heel goed de schrik voorstellen die ze heeft gehad. Sterkte er mee!

Ik dacht ook dat je niet mocht zwemmen/badderen zo lang je vloeide, maar dat het daarna geen probleem meer zou zijn.

Dees; fijn dat het zo goed gaat met Milan!

Geplaatst

Jessie, ik heb op eigen houtje lactulose bij de apotheek gekocht en een pipet erbij gevraagd en ik geef Thijs dagelijks 5 ml en daardoor heeft hij geen moeite meer met poepen dus wellicht ook een goede optie voor Nanne? Daarnaast doe ik bij elke fles een theelepeltje zonnebloemolie er doorheen. Beiden is op aanraden van het consultatiebureau en lactulose is zonder recept verkrijgbaar.

Zo, ik ga nu even koken...

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3487[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3486[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3484[/ATTACH]

Hier even wat foto's van m'n lieve Thijsje.....Dat berenpak is zoooo schattig, t is net een echt beertje.

Geplaatst

Oh Yolande! Wat een schattige foto's!! Om op te vreten hoor!

Hoe groot issie al? Met zijn berenpakje in de maxi lijkt hij echt super groot :-D

Ik zit Bram weer te voeden. Nu hoop ik echt dat ie dadelijk weer gaat slapen.

Liefs Elke

Geplaatst

Ooooooch dat berepakje is echt the bomb!

Too cute!

Wij hbben via mp een skipakje gekocht. Hij is dan wel blauw maar staat superleuk bij haar.

Sera heeft de hele nacht doorgeslapen!

We hbbn ook wel een hele drukke dag gehad. Voelde me er echt schuldig door, want ze was savonds compleet over haar toeren.

Voor t eerst ingebakerd. Vond ze dus prima!

Geplaatst

Yolande, geweldig die foto met dat berepakje. Echt leuk. Nanne heeft een roze jasje ook met oortjes, echt schattig.

En natuurlijk heeft ze nu ook een skipakje erbij.

Dank je voor de tip. Ik wist niet dat je lactulose zo kon kopen. Daarom had ik vandaag de kinderarts al gebeld om een recept te vragen voor de lactulose. Ze belt me in de loop van de ochtend nog terug.

Slaolie gebruiken we ook al, maar dat is niet voldoende voor haar. Gisteren heeft ze helemaal niet gepoept en toe ging alles zo goed.

Ze was vrolijk als ze wakker was en als ik haar in de wandelwagen legde viel ze na een beetje jengelen heel snel in slaap. Maar ze heeft gisteren wel heel erg veel geslapen. Ik denk dat ze nog wat slaap in te halen had.

Geplaatst

Cutie!

Ook wij met dik ingepakte baby in de sneeuw wandelen.

De Quinny heeft echt goede kou/weer/wind beschermspullen, top!

Heb schaatsen laten slijpen.

Morgen komen onze weekend pleegmeiden weer logeren. Dat wordt schaatsen, sleeen, sneeuwpop maken, en natuurlijk Sera knuffelen!

Geplaatst

van de week vertelde ik toch dat ik nog geen menstruatie zou krijgen omdat ik borstvoeding geef, maar vandaag, jawel hoor ben ik ongesteld geworden. Ik had gehoopt dat het nog wel even uit zou blijven maar helaas. Raar hoor, maar dit voelt voor mij wel als de beeindiging van de kraamtijd. Vond ik wel even jammer om te beseffen dat het zwanger zijn en de bevalling nu echt achter ons liggen en ik dit niet meer mee zal gaan maken aangezien mijn man geen kinderen meer wilt.

Nanne heeft nu lactulose gekregen voor de stoelgang en we zien een heel ander kind.

Een kind dat vrolijk is, en dat slaapt als we haar op bedje leggen. Heerlijk. Niet meer dat alsmaar huilen. Ze heeft haar luier nu wel af en toe zo vol dat het er een beetje naast loopt, dus lekker vaker omkleden.

Natuurlijk is het huilen nog niet voorbij, die heeft ze nu vooral in de avond, maar niet meer zoals eerst dat krijssen. Ze is gewoon wat onrustiger in de avond. Dan wilt ze gewoon lekker bij ons zijn.

Vanavond start ze ook met de medicatie voor de reflux. Ik hoop dat dit zo nu blijft.

Ik vond het gisteren zo gezellig samen met Nanne op de bank samen kijken naar de sneeuw met de haard aan.

Dat vond ik echt genieten.

Elke, jou dochter ook lekker genoten in de sneeuw zie ik. Leuk zeg.

Armanda: ook lekker sneeuw en ijsplezier gehad met de pleegkinderen?

Morgen gaat mijn man met de stiefkinderen schaatsen. Even kijken of ik ook mee kan met Nanne, maar ik denk dat het te koud is voor haar om een tijdje buiten te zijn, dus ik denk dat wij saampjes lekker binnen blijven met een beker warme chocomel. mmmmm.

Nu ga ik Nanne lekker in bad doen samen met mijn stiefmeiden die me sinds dat Nanne er is ook mama noemen.

Ze hebben me altijd bij mijn voornaam genoemd omdat ik dit prettiger vond omdat ze een moeder hebben die ik niet wil en niet kan vervangen, maar nu na 6 jaar wilde ze me mama gaan noemen. Ik vind het nu wel een eer.

Geplaatst

Das zeker een eer Jessie! Leuk dat het uit hunzelf komt.

Ik ben ook wezen schaatsen en Sera was gewoon mee hoor! Skipakje aan en in de wieg. Zonnetje scheen!

Heb zelfs geschaatst met de wagen. Ging prima! Sera sliep en wij hoefden niet omstebeurt te schaatsen. De meiden vonden t ook prachtig.

Mn man ging wel eerder weg met Sera. Niet te lang in de kou.

Tjonge wat fijn dat dat krijsen minder is!

Sera huilt savonds meestal ook wel hoor!

Moe vd dag, alle prikkels verwerken, soms gewoon protesteren tegen slapen, soms wat meer drinken, etc. Echt leuk is t niet hoor, de avond tussen 21 en 23 uur.

Dit schijnen veel babies te hebben.

Maar daarna... Voeding en sinds twee nachten ook inbakeren en dan doorslapen tot half 7 of half 8!

Geplaatst

JESSIE, wat fijn dat Nanne zo goed op de medicijnen reageert. Wat heerlijk om je kind te zien veranderen in een blije baby. En wat lief dat jouw stiefkinderen je nu mama noemen.

ARMANDA, leuk dat je bent gaan schaatsen. Dat zou ik ook graag eens willen, maar dan moet er minstens 50 kilo minder ik zijn.

ELKE, leuke foto van Tess. Hier zijn de kinderen ook zo lekker ingepakt en geniet vooral mijn oudste zoon van de sneeuw.

YOALNDE, wat een heerlijke foto's. Dat berenpakje... echt te schattig gewoon.

Hier is de rust eindelijk weer teruggekeerd. Vorige week vrijdag begon dochterlief met spugen. Zaterdag spuugde ze nog, dus naar de H.A.P. (kleine kinderen mogen niet langer dan 24 uur spugen i.v.m. uitdroging). Medicijnen gekregen, maar ze bleef spugen. Maandag naar mijn eigen huisarts en die zei dat als ze nu niet ging drinken ze opgenomen moest worden. Gelukkig ging ze eindelijk wat drinken binnen houden, maar het heeft me wel een hoop stress gekost zeg. Zo moeilijk om je kindje zo ziek te zien. Nu is ze nog erg huilerig (zeker met het koude weer).

Gisteren zijn we lekker naar buiten geweest in de sneeuw. Ondanks de kou (ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de temperatuur zag -15,8 graden) hebben we genoten van de sneeuw.

Met de kleine gup gaat het goed. Vorige week zaterdag trakteerde hij ons op zijn eerste lachje en sinds donderdagnacht slaapt hij lekker door van 22.30 tot ik hem om 7.00/7.15 wakker maak. Het is zo grappig om te zien hoeveel hij op zijn broer en zus lijkt in gedrag. De laatste fles erin krijgen is echt een drama, omdat hij in slaap valt en niet meer drinkt. Dat hadden zijn broer en zus ook. Hij slaapt nu lekker door, dat deden zijn broer en zus ook rond deze tijd. Verder is hij zooooo ontzettend makkelijk; weinig huilen, lekker spelen in het wippertje en heel relaxed als de dag eens anders gaat als normaal. Allemaal dingen die de andere twee ook hadden. Ik prijs me dan ook echt gelukkig met mijn drie makkelijke kinderen en ik hoop dat jullie dit ook allemaal zo mee mogen maken.

Ik ga een cake bakken met de kinderen. Tot tiks en een fijne zondag gewenst.

Geplaatst

Hey meiden!

Hoe is het met iedereen?

Geen bericht is goed bericht, hoop ik dan maar!

Jessie, met de kleine Nanne nog steeds goed? Ik hoop het zo! Voor jou, zodat je lekker kan genieten, maar ook voor je mini, zodat ze zich lekker voelt.

Toch nog ongesteld geworden he? Ik nog steeds niet! Sera is nu al 3 maanden!

Yolande, met jouw kleintje ook goed nu? Alles stabiel?

Hope, hoe is het eigenlijk met jou, en met Desley!

IVfsh, ben ook benieuwd hoe het met jou Catootje gaat.

Nog zo heerlijk aan het genieten? Komt ze nog vaak snachts?

Kyra, wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Was de cake nog goed gelukt? ;-)

Elke, die Tess van jou speelt ook lekker in de sneeuw he, zag ik op fb.

Leuke leeftijd volgens mij!

Poezebeest, Diaan, Dees, ben ook benieuwd hoe het met jullie babies gaat!

Hier alles goed.

Ik heb Sera's kast opgeruimd en alle maatjes 44 in een doos gedaan. Ga ik bewaren! Zijn net poppekleertjes.

Als ik met haar boodschappen ga doen, zoals vandaag, dan vragen mensen in de winkel altijd 'zoooo, die is zeker pas net geboren?'.

Ehm nee, ze is al 3 maanden. 'Echt? Wat een kleintje'.

Hihi, ja ze is nog altijd onwijs schattig. Toch is haar geboorte gewicht al verdubbeld dus flink stijgende lijn. Komt helemaal goed met haar.

Ze lacht zo veel joh! Echt gezellig! Als ze me hoort en ik pak haar op, begint ze al te lachen. Tijdens het verschonen vaak ook.

Soms zelfs met geluidjes erbij!

Ik ga minimaal 1 x per dag met haar op pad. Boodschappen doen of wandelen. Of naar een vriendin met de auto en maxi cosi.

Over 3 weken gaan we haar 'opdragen'. Dat is een soort dopen. Zin in!

Wel lastig zonder mijn pa, dat idee vind ik nu al moeilijk. Maar ja, dat is met zoveel dingen.

Morgen komt mijn baas van Yacht. Eindbeoordeling over 2011.

Dan gaan we het ook over de komende tijd hebben. Of ik nou nog een maand extra verlof ga nemen.

En of er genoeg nieuwe opdrachten zijn. Hoeveel uur ik nou zal gaan werken. Etc.

Best spannend.

Ben net terug van Aqua-aerobics. Echt wel prettig! Ik haat sporten, maar voorlopig is dit wel prima.

Je voelt je zo gewichtloos! En toch lekker veel bewegen. Met die volle (en nog steeds grote!) melkborsten van mij vind ik het niet fijn om te joggen ofzo, dan zwieren ze zo heen en weer! Ik denk dat ik dat pas doe als ik geen bv meer geef.

Oh ja, vandaag voor het eerst 1 bv vervangen door een flesje kunstvoeding. Yep, ik begin langzaam met afbouwen.

Ik doe het rustig hoor. Als ik nog niet ga werken, dan ga ik er 7 of 8 weken over doen. Anders moet het iets sneller maar dat zal wel niet.

Nou, lekker gebrabbeld. Ik hoop dat jullie het allemaal interessant vonden, haha.

Nog even een pic van mijn sleeping beauty. Super cute soort slaapzak jurkje. Lekker warm! :-D

[ATTACH=CONFIG]3540[/ATTACH]

Geplaatst

Hey meiden,

Armanda en kyra, klinkt heerlijk met jullie hummeltjes! Fijn dat ze zo makkelIjk zijn!

En Armanda, wat een schattige foto, een echt meisje!!

Hier alles super, gaat lekker. Thijs lacht heel veel, zo leuk. Het is echt een tevreden en vrolijk ventje.

Welterusten!

Geplaatst

Armanda: met Nanne gaat het nu zoveel beter. Ze heeft zo goed als geen pijn meer.

Ze is vrolijk, speelt ( een korte tijd) in de box of wippertje, en als ik haar in haar bedje of in de kamer in de wandelwagen weg valt ze snel in slaap. Ze moet het dus zijn. Nu hoor ik ook wanneer ze gevoed wilt worden. Eerder hoorde ik dat niet omdat ik dan niet wist of ze honger had of dat ze pijn had. Ze huilde zoveel dat je het gewoon niet wist.

Ze blijft zich om de 3 uur melden, soms iets langer soms iets korter.

Welke voeding vervang jij nu? Ik ben aan het denken om de laatste voeding te vervangen in de hoop dat ze dan iets door gaat slapen want volgens mij verzadigd kunstvoeding meer dan bv of niet? Ze meld zich nog erg vroeg in de nacht en vannacht had ze zelfs nog een nachtvoedig nodig. Welke voeding geef jij haar dan nu?

Die foto met dat jurkje is zo leuk, en schattig die sokjes.

Dat is inderdaad wel spannend dat je baas komt. Weet je al hoeveel je wilt gaan werken?

Ik ga morgen naar het kdv om een proefdag af te spreken en alles door te spreken over wat Nanne nodig heeft.

En bezig met aqua aerobics, je bent goed bezig.

Ik wil graag weer Zumba gaan doen, maar durf niet goed met dit lijf de sportschool in te stappen. Ben nog 20 kg zwaarder dan toen ik voorheen sportte.

Oh jee, ik hoor mijn frummeltje. Ga ik haar lekker aankleden en voeden. Vanavond lekker in badje.

Geplaatst

Hi iedereen!

Wat goed om te lezen dat het nu met alle kiddo's goed gaat!! Ik geloof dat we allemaal nu wel de zwaarste weken achter de rug hebben he?

Met ons gaat het ook prima!! Desley heeft vandaag zijn 1e prikjes gehad. Hij moest maar effetjes huilen en toen was het weer goed, hij ligt nu prins heeerlijk te slapen. Verder weegt hij nu 5190 gram, hij is 59 cm lang, en hoofdomtrek is 39.2 cm. Met alles loop hij op de middellijn! Helemaal goed en supertrots zijn we! Qua voedingen heeft hij 5 flessen van 165cc en een kleintje in de nacht van 60 cc. Soms slaapt hij van 23:00 uur tot 05:30. Maar vaak tot 04:00/ 04:30 uur. Dus doorslapen wil nog niet, hmmmm. Hopelijk doet hij dat nu snel! Voor de rest is hij zoooo makkelijk in de omgang. Kan goed zijn hoofdje optillen, volgt alles lekker mee, kijkt heel goed, speelt ook al met de babygym, en lacht zooooo heerlijk! Ik zal zo een foto plaatsen.

Met mijn man en mij gaat het ook prima, al is hij nu snipverkouden. Ik ben nu bezig met afvallen, maar ging het maar wat sneller allemaal. Ik moet nog 7 kilo. Daarvan nog 2 kilo van de zwangerschap, 5 kilo van de vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik pas mijn eigen kleding steeds ietsie beter. Maar het gaat zooooo traag. Mijn buik net boven mijn litteken is nog erg gezwollen en dik. Die litteken trekt nu ook zo, en jeukt ook met dit koude weer. Hebben jullie dat ook? Verder heb ik nog 2x fysio in de week voor mijn rug.

We gaan in augustus naar Menorca voor 12 dagen. Heeeeeerlijk! Na de zomer, per september ga ik weer werken. Dussss, nu heerlijk genieten van ons gezinnetje.

Oja, gisteren waren we op visite. En ik was me toch vreselijk geschrokken! Een famililid had Desley vast. Op n gegeven moment tilde hij Desley op, maar hij had beide handen om zijn rompje. Dus Desley klapte keihard met zijn hoofdje naar achteren, want hij kan die nog niet goed recht houden. Maar dat hoofdje is natuurlijk zwaar. Dus die familielid liet hem ook nog bijna vallen omdat hij het totaal niet verwachtte! Nou joh, wat schrokken we zeg, poeh! Desley draaide om zijn as op n een of andere manier. En die familielid had hem nog net op tijd vast!!

Wat denken jullie? Kan dat erg kwaad dat hij zo met zijn hoofdje naar achteren is geklapt?? Desley moest verder niet huilen, en was ook daarna erg alert, hij lijkt geen last te hebben. Maar dat shaken baby syndroom blijft nogal in mijn hoofd hangen....Pffff..

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer? Oooow wij wel, lekker geschaatst al. Mijn man is vrijdag ATV, dus gaan we ook weer schaatsen, met Desley in de Bugaboo/maxicoso, en ik schaats achter de kinderwagen, leuk joh!

Het is over 23 dagen, 1 jaar geleden dat ik mijn eerste Puregon spuit zette...Wat vliegt de tijd he?!

Nou, ik ga even bij Desley kijken! Lekker genieten allemaal, en tot typs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden