Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej dames,

Hier is het toch weer een beetje spannend aan het worden, ik heb vandaag weer wat roze bloed verlies gehad. Kan nu de bollen niet meer de schuld geven, want die gebruik ik sinds dinsdag niet meer! Geen krampen gelukkig!!!

Waar kan het toch aan liggen?

Liefs Elke

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ogh ja wie heeft zich al gemeld bij moeders voor moeders? Ik wil het graag doen, ga mijn direct na de echo aanmelden, kijken of ik in aanmerking kom, omdat ik schildklierpatient ben slik ik thyrax dus weet niet of het kan.

Ja, ik doe al mee aan MvM. Dit doe ik vandaag een week. Ik ga de volle 10 weken volmaken :-D

Ik hoop dat je er aan mee mag doen!

Liefs Elke

Geplaatst

Dank voor jullie leuke reacties! Het kindje was 3 cm en je zag al beginnende handjes en voetjes en het bewoog. Toen we het hartje hoorden kloppen stroomden de tranen over mijn wangen en mijn man moest ook echt slikken. Op dat moment dacht ik ook weer aan Zara en de andere meiden met slecht nieuws. Maar we zijn nu wel erg blij en gaan proberen te genieten en het echt te beseffen.

Elke, toch weer even schrikken lijkt me. Hopelijk is het niks ernstigs! Wanneer is jou volgende echo.

Ik doe trouwens sinds een week mee met mvm.

Dank allemaal nogmaals voor de lieve berichten.

Liefs yolande

Geplaatst

Ja, dat is zeker schrikken! Mijn volgende echo is 17 mei, duurt dus nog wel ff...

Ik heb geen krampen, dus ik hoop maar dat het weer niets is.

Geplaatst
Oghh elke, misschien ben je beetje gespannen meid. Doe maar rustig aan

Op vrijdag zwem ik altijd met mijn dochter en dat kan best zwaar zijn, met haar tillen enzo... Miss ligt het daar wel aan...

Geplaatst

Nee, ik ga niet proberen om de echo te vervroegen zolang het bloeden niet erger wordt.

Mijn dochter is 20 maanden en probeer haar natuurlijk zo min mogelijk te tillen, maar in het water gaat dat bijna niet... hahaha.

Geplaatst

Oja 20 maanden is nog klein dus dan ontkom je er af en toe vast niet aan. Leuke leeftijd lijkt me!

Kan niet wachten....

Zo naar een verjaardagsfeestje waar we het meteen bekend gaan maken... Leuk.

Elke, doe je rustig aan en laat je maar lekker in de watten leggen door je hub!

Geplaatst

Ik ben een weekje weggeweest en lees het trieste nieuws van jullie Zara en Lieke, wat ontzettend verdrietig en onrechtvaardig.

Dan heb je al zo'n grote hobbel genomen en dan gaat het nog mis.

Ik leef met jullie mee en denk dat ik wel in kan denken hoe jullie je voelen.

Ik hoop echt vanuit het diepst van mij hart dat jullie dit samen met jullie partner te boven kunnen komen, en dat voor jullie nog hele mooie tijden mogen komen.

Het is jullie echt gegund!

Liefs

Francis

Geplaatst

ELKE, hè getsie weer bloedverlies. Hopelijk is het weer gestopt. Schrikken is dat toch elke keer zeg. Leuk babyzwemmen met de kleine. Dat heb ik met mijn zoontje ook gedaan en het was erg leuk.

KELEBEK, spannend hè op het lijstje. Nog een paar daagjes en dan is jullie eerste echo. Spannend en ik kan me voorstellen dat je allerlei scenario's in je hoofd hebt na alle nare berichten. Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes? Als je denkt dat je niet mee mag doen met MvM dan zou ik gewoon even bellen. Kunnen ze volgens mij zo zeggen door de telefoon.

SANDRA, balen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.

NOOR, wat mooi geschreven aan Zara en Liek. Kan me voorstellen dat je even niet op de anderen wilt reageren. Dat had ik ook toen ik het voor het eerst las. En ik werd die nacht ook iedere keer wakker met mijn gedachten bij Zara. Het blijft gewoon heel oneerlijk.

YOLANDE, en lekker genoten van de foto's van jullie wondertje? Mooi om te zien hoe groot het al is geworden en hoe anders als bij de eerste echo. Ik kan bijna niet wachten tot maandag. En hoe waren de reacties op de verjaardag? Wij gaan (als alles goed blijft gaan natuurlijk) het bekend maken op de verjaardag van mijn dochter. Kijk er al helemaal naar uit, want de meesten weten nu wel dat we vorig jaar een miskraam hebben gehad.

ZARA, hoe is het gisteren allemaal gegaan? Hopelijk heb je wat antwoorden gekregen.

Gisteren een leuk speelhuisje voor de kinderen gekocht via Marktplaats. Dat gaan we vandaag schoonmaken en in elkaar zetten. Verder nog een verjaardag en alvast naar mijn schoonmoeder toe voor moederdag en dan hebben we morgen lekker voor ons zelf (en even een bezoekje aan mijn moeder, maar dat is dichtbij)

Fijne zaterdag.

Groetjes Kyra

Gast Hope30
Geplaatst

Hallo lieve iedereen!

Jemig veel geschreven hier!

@ Yolande, oooow ben zo blij voor je dat alles goed is met je beebje!! En huilen, tja dat ken ik ook!! Lekker verteld aan iedereen? Hoe waren de reacties?

@ Noor: wat een vreselijk lief berichtje had je geschreven voor Noor! Brrrr, kreeg weer kippevel.

@ Zara: lieve schat, hoe gaat het nu?

@ Elke: nee he, weer bloedverlies! Wat lijkt me dat irritant zeg! Zolang er geen buikkrampen zijn, komt het goed.

Hier ben ik vreselijk zenuwachtig, zo erg heb ik het de afgelopen 10 weken nog niet gehad. Aanstaande woensdag voor de eerste keer naar de verloskundige, en ook voor de aller eerste keer een buikecho.. Wat als ze het hartje niet kan vinden? Zou het hartje dan nog wel kloppen? Ik ben dan pas 10 weken en 3 dagen zwanger....En wat als het hartje niet klopt? Of als mijn baarmoeder te klein is? Die gaan ze ook opmeten...En verder een vragenlijst en een bloedtest. Wat als het niet goed is.......Pfffff, doemscenario's gaan door mijn hoofd, uren tel ik af tot woensdag. Ga echt met knikkende knietjes er naar toe.....Heeft iemand hier eerder een buikecho gehad met 10 weken zwangerschap?

Trouwens, ik ga nu dus mijn 10e week in, ze zeggen dat je HCG dan op het hoogst is, en dat je dan de meeste kwalen hebt, pffffff, hou mijn hart vast zeg voor de komende week.....Hoop dat mijn lijf er al inmiddels aan is gewend!

Vandaag doe ik helemaal niets, gisteren een drukke dag gehad, had een bruiloft waar ik ECHT naar toe moest, het was in het noordelijkste puntje van Groningen, 2.5 uur rijden dus. Vandaag fluit mijn lijf me weer terug. Vannacht vanaf 01:00 uur gevoel van kokhalsen, kon ook alleen maar op mijn rug liggen. Maar gisteren ook amper gegeten, denk dat het daar door kwam. Nu eenmoe lijf, ga zo lekker een boekje lezen in het zonnetje, ik heb een wat donkerde pigment, dus kan wel wat hebben. Vanaaf zelfgemaakte souvlaki eten. Da's Grieks. Mijn man is trouwens in NL geboren, maar zijn ouders zijn echte Grieken, en zijn ovegrootouders Armeens. En mijn vader is een Nederlander, en mijn moeder Indonesisch, en haar oma ook Armeens. Dusssss, als ons wondertje geboren wordt, is het een mixje van alles, hahaha! Zal vast donkere haartjes hebben met grote bruine ogen!

Nou lady's, het wordt gewoon superheet, dus lekker genieten! Hopelijk voor iedereen zonder de misselijkheid en ziek gevoel. Enjoy!

Gast Hope30
Geplaatst

icon1.png

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Zara: bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Sandra: 6 april, 2e kindje

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Elke: 18 april, 2de kindje

Caro- Lin: 18 april, 1e kindje na 3 miskramen

Angelique: 18 april, 1e kindje

Armanda: 22 april, 1e kindje
[/font]

Kelebek: 22 april, 2e kindje

Dees: 25 april, 2de kindje

Eerste echo:

Angelique: 9 mei

Armanda: 11 mei

Kelebek: 11 mei

Sandra: 16 mei

Dees:17 mei

Tweede echo:

Kyra: 9 mei

Jessie: 13 Mei

Elke: 17 mei

Sandra: 6 juni

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Hope: 22 mei

Sandra: 3 juni

Armanda: 10 juni

Kelebek: 13 juni? :)

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Jessie: 16 december

Sandra: 16 december

Noor: 18 december

Elke: 23 december

Angelique: 25 december

Armanda: 26 december

Kelebek 29 december

Dees: 30 december

Zo, ik heb ook even het lijstje aangepast, de oude data's er tussen uit gehaald, en de mensen met een miskraam. Sorry klinkt zo hard, maar zo bedoel ik het niet hoor, het lijk me juist vervelender om elke geconfronteerd te worden.

Geplaatst

yolande van harte met de positieve echo en nu lekker genieten

kelebek ik doe ook mee met mvm vanaf week 6 ga ook voor 10 weken

weet niet of je mee mag doen met die medicijnen gewoon ff navragen

elke vervelend iedere keer iest bloedverlies snap dat je er hardstikke onzeker van word maar heb dit wel vaker gehoord en daaruit zijn gewoon gezonde baby's geboren

maar neemt niet de stress weg natuurlijk

Geplaatst

yolande van harte gefeliciteerd met je positieve echo

kelebek weet niet of je me mag doen met mvm met jou medicijnen er bestaat wel een vragen lijstje waarin ze vragen na medicijn gebruik

ik die mee vanaf week 6 ook 10 weken lang

mijn buik is ook al weer opgezet dit komt waarschijnlijk doordat je darmen opzetten door de hormoon verandering

ik loop ook veel met de knoop los

elke vervelend iedere keer bloedverlies het maakt je zo onzeker terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn

heb hier zelf geen ervaring mee

kyra gisteren avond voelde ik me wel weer aardig goed hoor maar vanmorgen weer misselijk en braken

weet wel wat de oorzaak was inspanning met manlief hihi

kan gewoon niet zoveel inspanning hebben dan ben ik gelijk misselijk en aan het braken

ook als de kleine s'ochtend huilt en een schone luier moet heb ik daarna ook last van misselijkheid, stuur dus ook waar het kan mijn man er uit

hij doet het graag hoor

door deze snelle onverwachte zwangerschap voel ik me soms wel ff schuldig tegen over Amy, die krijgt nu van mij ietsje minder aandacht door mijn misselijkheid en vermoeidheid

hope ik heb bij de vorige zwangerschap een buikecho gehad met 9 weken

hierop was de baby en het hartje goed te zien,

nog niet te horen trouwens, maar dit ligt ook een beetje aan de stand van je baarmoeder en je vetpercentage

wel had de baby toen nog een rare vorm hoor

al die papieren die je moet invullen vallen best mee

en je word ff gewogen, mss gemeten, bloeddruk getest

de eerste afspraak bij de vk stelde bij mij vorig jaar niet zo veel voor duurde 10 minuten

heb daar geen echo gehad dat moest in het ziekenhuis

woon in een klein dorp en de verloskundigen hier hebben geen echo app.

de baarmoeder zelf werd gewoon op de buik gevoeld

zoveel vingers onder de navel zeiden ze

veel succes woensdag

voor alle dames die ik vergeten ben

een heel fijn (moederdag) weekend met heerlijk weer

Geplaatst

Hi Hope,

Jeetje wat ben jij aan het malen zeg! Geef je je hersens af en toe wel een pauze... en je lijf ook... best laat hoor 1 uur naar bed! Maar goed, je bent geweest ondanks dat je je niet zo top voelt om de paar dagen en dat zullen de bruid en bruidegom vast erg waarderen!

Ja ik heb ook een buikecho gehad hoor met 10 weken. Ik dacht zelfs met 8 weken al maar dat weet ik niet meer 100% zeker. Ja het enige wat helpt is dat het woensdag wordt, want niemand kan je natuurlijk echt geruststellen. Mijn baarmoeder hebben ze vorige keer met 6 weken 2 dagen al opgemeten, inwendig dan wel. Bij mij was de cervixlengte namelijk vorige keer te kort en was er sprake van dat er een bandje aangelegd moest worden om de boel "dicht" te binden. Een soort bandje om het uiteinde van de ballon zeg maar. Maar uiteindelijk bleek dat niet nodig. Baarmoeders zijn volgens mij niet gauw te klein hoor, ik ken helemaal niemand bij wie het niet goed was en ik ken best heel veel mensen met kinderen. En je bloed....... ze kijken naar bloedsuiker en je ijzergehalte volgens mij... te veel suiker in je bloed is niet zo goed maar dat kunnen ze dan goed onder controle houden en als je te weinig ijzer hebt kan daar ook wat aan gedaan worden. Of door een ijzerhoudend sapje of door een tabletje. Al met al is dat bloedonderzoek niet heel spannend hoor. Correct me if i'm wrong..

Het volgende bloedonderzoek is wel spannend dat wordt de combinatietest als je die laat uitvoeren. Toen heb ik 'm wel zitten knijpen maar gelukkig was dat toen goed.

Meid je gaat tot nu toe als een speer, ik snap dat je je druk maakt, doe ik zelf ook voor elk onderzoek maar je mag inmiddels ook best wel vertrouwen hebben in je beeb. Pas na de 20e week en pas heel erg echt na de 26e week ben ik bij mijn zoon gaan genieten. Ik hoop dat ik dat nu wat eerder kan want achteraf gezien is het zo zonde van je zwangerschap. Maar ja... wijsheid achteraf......

Nog even volhouden tot woensdag. Kunnen samen aftellen met Armanda en Kelebek! Da's dan wel weer gezellig!

Fijne dag met je boekje!! En toch een beetje uitkijken he met dat pigment. Mijn vriendin is ook getint maar had toch een hele lelijke vlek op haar voorhoofd gekregen en ze is nog altijd aan het tobben met blekende cremes enzo.

PS... wordt vast een heel mooi mixje, dat kindje van jullie!!

Bij ons komt er een echt Hollandse knul of meid uit, tenzij ze een verwisseling in het icsi lab hebben gemaakt...... haha

Groetjes

Noor

Geplaatst

hallo allemaal. ik wil me even voorstellen. ik ben jessica, uit belgië. Heb een dochtertje van 2 jaar en half, nora. Ze is er gekomen door stimulatie.

We wilden snel voor een tweede kindje gaan. na 6 stimulatierondes, 5 negatieve iui's en een kijkoperatie ben ik nu 6 weken zwanger van mijn eerste ivf poging.

Maar...heb sinds 1 week bloedverlies. heb dan een vervroegd echo gekregen, en het zag er niet goed uit. Er was een vruchtzakje met vruchtje, maar vruchtzak is te klein en het hartje klopte veel te traag. volgens de gynaecologe 1 kans op 2 op miskraam. Ik moet nu wachten tot woensdag om te zien als het hartje nog klopt en het vruchtzak gegroeid is. is zo moeilijk zeg, dat wachten. en doordat het hartje klopt blijf je toch nog ergens hopen, terwijl je niet veel hoop meer hebt. heeft er nog iemand dit meegemaakt? en kan zo'n geval nog goedkomen of niet? ook heb ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes terwijl ik bij de eerste echt kotsmisselijk was. ik was zo blij eindelijk zwanger te zijn en nu dit,pff. aan alle andere dames een dikke proficiat met jullie zwangerschap en aan iedereen met slecht nieuws, veel sterkte.

Geplaatst

Oooh Jessi wat eng zeg! Wat onzeker! En dan weet je woens pas meer... Hoop voor je dat het hartje sterker is geworden. Zes weken was nog wel vroeg voor een kloppend hartje. Houd hoop hoor. Er komen hier de meest bijzondere en onverwachte verhalen voorbij op t forum.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar missch reageren er nog anderen die t herkennen. Sterkte iig!

Geplaatst

Yolande, gefeliciteerd met je goede echo! Snap de emoties heel erg goed. Hopelijk dat je nu wat meer kan gaan genieten.

Noor, dank je wel voor je geweldig lieve woorden. De tranen stromen hier weer.....

Ik zal wat er tot nu toe gebeurd is, opschrijven in de pauzemeisjes. Wil jullie hier niet steeds confronteren met dit nieuws. De meesten zijn namelijk al onzeker genoeg.

Denk veel aan jullie meiden en had er alles voor over gehad nog bij dit clubje te mogen horen. Waarom toch???

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve Zara....

Ik wil je alvast heeeeel veel succes, sterkte en kracht wensen voor morgen. Meid, wat zal dit moeilijk zijn. Weet dat we aan je denken.

Liefs en een dikke knuffel

Geplaatst

zara wens je heel veel sterkte morgen, hoop dat je je weer snel beter voelt, en geef jezelf en je partner de tijd om het te verwerken, zolang je het niet verwerkt hebt, blijf je eraan denken

Angelique en Kyra, veel succes morgen, we willen mooie verhalen horen

Geplaatst

Zara, heb net je verhaal bij de pauzemeisjes gelezen.

Wat een verhaal en wat goed dat je daar inmiddels geholpen bent!!! Jig maar hoe kunnen ze zoiets in nl zeggen terwijl dat niet zeker is, ik vind dat echt onbegrijpelijk. Wel ontzettend goed dat ze in Gent zoveel aandacht voor je hebben nu en dat ze alles heel serieus nemen, zoals het hoort! Sterkte de komende weken lieve Zara!!!! Ik blijf aan je denken

Kyra en Angelique, toi toi toi voor morgen! Hopelijk komen jullie snel met positieve berichten!!

Hope, het zit helemaal goed met die baarmoedergrootte hoor, nog nooit gehoord dat dat niet goed was dis don't

worry!

Noor, jullie zijn dus lekker blond dat jullie een Hollands

kindje krijgen?!

En Hope, spannend hoe het kindje van jullie er uit zal zien! Ik ben zelf donkerblond met hele kleine krulletjes en blauwe ogen en mijn man heeft zwart haar en bruine ogen en een blanke huid beiden, dus ja daar kan ook een

mengelmoesje uitkomen haha.

Jessi, wat een spanning voor jou zeg, sterkte met geduld hebben en hopelijk met een mooi einde!!

Ik ben sinds een week minder moe dus nu voel ik niks

meer.. Gek maar ja ik probeer er maar van te genieten nu ik weet dat zover alles goed is.. Zo mijn oma en opa het nieuws even persoonlijk vertellen, het wordt hun derde achterkleinkind. Daarna bbq bij mijn ouders en daar gaan we de bekerfinale kijken ( ik hou best wel van voetbal... in tegenstelling tot de meeste dames hier waarschijnlijk?)

Allemaal een fijne dag nog,

liefs yolande

Geplaatst

Zara, lees net dat je het al hebt moeten ondergaan...pfff wat gaat het dan ineens snel. Fijn dat de artsen in Genk zo meelevend, menselijk en lief voor je waren.

Nu heel veel sterkte met je herstel.

En wat betreft de onderzoeken naar herhaalde miskramen, ik heb ze ook gehad.

Ook daarvoor veel sterkte meid!

Dikke knuffel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden