Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ooh wat een verdrietige berichten. Net in een ander topic het verdrietige nieuws van Zara gelezen maar dat is niet het enige.

Carolien en Liek het is zo oneerlijk meiden.

Ik kan jullie vanuit hier alleen maar veel sterkte wensen.

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zara, wat lees ik nou, ik vind het heel erg voor je meid, jeetje jij die iedereen hier positief blijft te houden, ik heb er momenteel geen woorden voor

echt K is dit gewooon, leef heel erg met je mee meid wens je heel veel sterkte

Liek en carolin, dames wens jullie ook heel veel sterkte, dit zijn geen leuke berichten dames :(:(:(

Geplaatst

Liek, voor jou ook een hele dikke knuffel, wat een verdriet... je klinkt sterk, maar geef het de tijd meid. Sterkte!!

Caro-linn, vreselijk... zo'n bijzonder wonder en dan weer met lege handen staan, hoe oneerlijk... voor jou ook heel veel sterkte en een knuffel.

Geplaatst

Oh meiden, wat een verschrikkelijke berichten...!

Alles 3 nogmaals sterkte.

Ik prijs me erg gelukkig dat ik een goede echo heb gehad en hoop dat de volgende ook goed zal zijn.

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve Zara, ook hier mijn sterkte voor jou en je partner, ik vind het zo vreselijk!!!

Caro-lin, ik lees net over jouw bbz, wat een ellende, ook jij heel erg veel sterkte!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve lieve Zara, met tranen over mijn wangen en rillingen lees ik je bericht... Waarom... Het is zo oneerlijk voor jullie! Ik vind je altijd zo lief voor anderen en het doet me echt pijn en ik leef zo mee met jou en je man. Woorden schieten tekort, lieve zara heel heel veel kracht en sterkte!!!!

Dikke knuffel, yolande

Gast Hope30
Geplaatst

NEEEEEEEEEEEEEE Zara!!

Mijn hemel wat verschrikkelijk!!!!! Hoe kan dit nou? Zo ver, en dan dit.....Zoooooo oneerlijk!! Toen ik je berichtje las, waren we echt een tijd helemaal van de kaart. Lieve schat, ik weet niet goed wat ik moet zeggen..... Ik wens jullie zooooveel kracht, liefde en alle goeds toe!! Denk goed aan jullie zelf, en neem vooral alle tijd om deze ellende, donderslag, klap in je gezicht, enorme verdriet te verwerken... Ik denk aan je.....

:hugg:

Geplaatst

LIEK, oh nee, ook voor jou geen goed nieuws. Wil je heel veel sterkte toewensen in deze verdrietige periode.

Liefs Kyra

Geplaatst

nou ik lees hier alleen maar slechte berichten.. sterkte Liek en zara..(hoop dat ik niemand vergeten ben)

wij zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest, ging nu toch wel erg slecht met me. gelukkig kon mijn man vrij krijgen.

we hebben een echo gehad en we zagen daar een mooi vruchtzakje met ienimie kindje erin.. nog geen hartje kunnen ondekken want ja ik ben ook nog niet zo ver.

alles zag er goed uit alleen heb wel een cyste in mijn eierstok helaas. die moet vanzelf weggaan.

ik heb bloed geprikt en vanmiddag belden ze met de uitslag.. hcg 11.000. perfect dus volgens de arts.. helemaal niks mis mee.. ze dachten dat miss de andere cryo buiten de baarmoeder kon zitten vandaar dat ik moest bloedprikken.

nu even weer gerustgesteld maar die misseljkheid blijft helaas.

nou eerst maar even een paracetamol op aanraden van de arts, even wat rust in mijn lichaam.

op naar de echo op 17 mei..!

liefss

Geplaatst

Dees, fijn dat alles goed lijkt.

Meiden, ik ben erg van slag door de vreselijke berichten, ben echt sprakeloos....

Zie nu ook erg op tegen mijn tweede echo vrijdag terwijl mijn gevoel wel positief was.

Zara, Caro-lin en Liek, ik denk aan jullie.

Xxxx Yolande

Geplaatst

Liek, nee niet jij ook!

Weet zo goed hoe je je nu voelt... Heel veel sterkte en liefs. Denk aan je!

Lieve meiden, dacht net dat ik na vandaag geen tranen meer had maar door alle berichten op dit forum stroomt het er hier weer met bakken gelijk uit.

We zijn echt helemaal murw en lam geslagen. Dit totaal niet verwacht. Echt geen enkele aanwijzing of iets wat er op wees....

Heb ook zo met jullie te doen. Weet hoe dit soort berichten inslaan als een bom en hoe je dan weer terug denkt aan je eerdere eigen verdriet of dat je onzeker wordt en zelf gaat twijfelen. Meiden na zoveel tegenslag hier kan het bij jullie alleen maar goed gaan. Jullie moeten nu maar onze eer verdedigen in december.

En Yolande, jouw echo gaat gewoon goed zijn vrijdag.

Ga proberen jullie zo lang mogelijk te volgen.

Bedankt lieverds voor alle steun!

Geplaatst

Zara, opnieuw moet ik aan je kwijt dat ik je, ook al ken ik je alleen van dit forum, echt een bijzonder mens vind.

Ik ga jou ook zeker volgen, het moet gewoon goed komen!!

Hoop dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben en ik kan me ook heel goed voorstellen als je ons hier niet wilt volgen.

Ik wens je vooral heel veel geluk en alvast sterkte maandag!!

Nogmaals een dikke omhelzing,

Yolande

Geplaatst

Zara en hubbie, Ik kan het nog steeds niet bevatten dat dit jullie heeft moeten overkomen. Dat er zoveel pijn uit (eerst) blijdschap kan komen.

Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte en hoop dat jullie dit een plekje in jullie harten kunnen geven.

Ook ik ga je proberen te volgen. Het is jullie zo gegund!

Liefs Elke

Geplaatst

ZARA, wat een mooi berichtje heb je gisteravond nog geschreven. Ondanks je verdriet denk je toch aan ons. Net als Elke kan ik nog steeds niet bevatten dat jullie dit moet overkomen, zeker zonder enige aanwijzing. Ik ga je zeker proberen te volgen en ik hoop dat jullie over een paar maanden het grote geluk wel mogen vinden.

Heel veel liefs van Kyra

Gast Hope30
Geplaatst

Lieve Zara,

Mens wat ben jij sterk en bijzonder. Ik ken je alleen van dit forum, maar volgens mij heb jij echt zo'n lieve persoonlijkheid!! Ook ik ga je volgen, en ik weet zeker dat het voor jullie ook helemaal goed komt! Moet gewoon!! Ook heeeel veel sterkte voor aankomende maandag en de aanloop naar maandag toe. Zet 'm op, je kan je er echt door heen slaan, want jullie zijn zoooo sterk!! Ik denk aan je lieverd.

Gast Hope30
Geplaatst

Hi Yolande,

Het komt echt goed met jouw echo hoor! vertrouw op je gevoel meis, en je gevoel zegt dat het goed zit! Ik weet het, het is zooooo rot om deze berichten te lezen, ook ik was echt even van de leg, zeker na Zara haar berichtje, maar dat betekend niet dat het zo altijd gaat. Nogmaals vertrouw op je gevoel! En anders slaan we je wel er doorheen!!

Geplaatst

Zara heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, hoop dat er over een poosje weer een wondertje voor je aandient

Dees mooi dat ze bij 5 weken al een beeb konden zien op de echo

ik heb zelf bij de vorige zwangerschap te maken gehad met het vanisching twin syndroom

was in verwachting van een 2ling, had bij 7 en 9 weken een goede echo met 2 kloppende hartjes

bij 11 weken was er nog maar 1 kloppend hartje

de 2e baby is niet afgestoten dus geen echte miskraam

deze is langzaam verdwenen, door mijn lichaam opgenomen

bij 20 weken was hier nog ietsje van zichtbaar bij 28 weken totaal verdwenen

bij de bevalling hebben ze de placenta nog extra na gekeken of hier nog een kleine foetus in zat maar er was niks terug te vinden van een 2e baby

'

ben me er dus wel goed van bewust dat een kloppend en goed bewegend uitzien babytje nog geen garantie geeft dat de zwangerschap goed gaat

aan de andere kant wil ik me er ook niet te veel mee bezig houden, heb nu natuurlijk een gezonde geweldig klein meisje

weet dus ook dat ik wel in staat ben om een gezonde baby te wereld te brengen

voel me nu ook anders dan in de vorige zwangerschap, heb toen constant gespuugd en misselijk geweest

nu is dat met vlagen en om de 3 a 4 dagen een beetje spugen

heb nu wel ontzettend veel buikkrampen wat ik de vorige keer niet had

hou me zelf voor dat de darmen opzij worden geduwd en dat het daar van komt

Gast Hope30
Geplaatst

Hi Sandra,

Begrijp ik nou uit jouw verhaal dat jij ook om de 3-4 dagen beroerd bent? Want ik ben steeds om de 3 of 4 dagen erg beroerd, kei misselijk, enorm koud en rillerig, hoofdpijn, algeheel beroerd gevoel. Ik had dat bijvoorbeeld afgelopen dinsdag weer, de 4e dag. Gisteren moest ik echt bijkomen en energie opladen. Vandaag gaat het goed, morgen waarschijnlijk ook, en zaterdag weer ziek. Ik heb er geen verklaring voor.....

Geplaatst

Lieverds, dank jullie wel voor de steun, lieve woorden en zelfs complimentjes ;-) Ze doen me enorm goed en ik haal er steun uit.

Yolanda, speciaal voor mij zorg jij morgen voor een goede echo ok?

Dikke kus xXx

Geplaatst

oooooowwwww Zara; ik zit met tranen in m'n ogen jouw bericht te lezen!!Wat vreselijk!! Wat een verdriet weer zeg!!

Heel, heel veel sterkte toegewenst!!

liefs

Geplaatst

Zara, jemig wat ben je toch meelevend!! Terwijl ik vind dat je alleen maar aan jezelf moet denken nu meis!

Ik zou het zelfs moeilijk vinden om hier evt goed nieuws over mijn echo te posten uit respect naar jou en jullie engelkindje.

Je bent een taaie en ik hoop echt enorm dat het gaat goedkomen!!

Hope, dank voor het oppeppen! Vervelend dat je om de paar dagen zo'n rotdag hebt!

Sandra, elke zwangerschap is anders zegt men, bij jou dus ook duidelijk verschil! Sterkte met de buikkrampen!

Dees fijn dat de echo goed was!

Liefs yolande

Geplaatst

Yolande; jouw angst voor de echo herken ik! Ik had vandaag de echo en was zo ontzettend zenuwachtig, vooral vanwege de slechte berichten hier de afgelopen dagen. Met bibberende knieën ging ik in de stoel liggen en gelukkig zagen we dat alles goed was, zo'n dubbel gevoel. Blij omdat het bij ons goed is, maar ook realiserend dat een aantal meiden hier een groot verdriet te verwerken hebben. Lieve meiden, ik denk aan jullie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden