Ga naar inhoud

Start ICSI Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie steun! Aanstaande donderdag hebben we een telefonisch consult over het terugplaatsen van onze cryo! Ik verwacht dat er een cyclus tussen moet zitten. Dus dan zou de terugplaatsing volgens mij rond half augustus zijn...

Liefs

• Reacties 426
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Malika doe rustig aan we duimen voor je. maak je geen zorgen over de kwaliteit. Zegt niet altijd wat blijf positief dat is het belangrijkste

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben vandaag, precies twee weken na de punctie (best knap met PCO ;p) ongesteld geworden. Ben zo blij dat ik het al wist en dat ik het niet pas vandaag zou zien op mijn werk.

Het gaat nu best goed met mij, heb woensdag lekker hard en veel gehuild en nu gaat het weer. Geniet weer van mijn koffie en lekker wild heen en weer springen met de kindjes uit mijn klas, morgenochtend ga ik lekker skeeleren en probeer wat te gaan afvallen. Misschien dat het helpt?

Ik ga mijn bloed dinsdag laten testen ipv maandag want ze willen mij toch graag even testen om te kijken of er helemaal geen innesteling is geweest of wel. Ik ga dinsdag omdat dat beter met mijn werk te combineren is omdat ik dan een stagiar in mijn klas heb die het eerste half uurtje kan overnemen :)

@Melissa: Wat een geweldig nieuws voor jullie dat het nu echt definitief is! Wat een heerlijk gevoel moet dat jullie geven!

Liefs Sabine

Geplaatst

Sab jeetje wat erg. Knap van je hoe je er mee omgaat. Respect. Blijf zo positief en dan komt het de volgende keer vast goed ik duim voor je skeeler ze. Dan zie ik je maandag jammer genoeg niet. Goed dat ze toch dinsdag je hcg checken

Geplaatst

Hey Sabine, wat vervelend zeg dat het niet gelukt is. Je komt op mij nog relatief nuchter over. Wel goed van je dat e.e.a zo positief benadert. Op naar de volgende keer!

Wel fijn dat ze je bloed testen, moet dat ook eens navragen of dat kan. Kom je toch wat meer te weten.

Liefs Propje

Geplaatst

@ Sabine86, jeetje meid wat een teleurstelling...Knap van je dat je er op zo'n goede en positieve manier mee omgaat. Ondanks dat het natuurlijk niet leuk is dat het niet is gelukt, kan je wel een beroep gaan doen op je cryo's. Heb je daar al over nagedacht hoe je dat gaat doen en wanneer? Heel veel succes i.i.g en ik hoop je uiteraard nog wel te spreken!

@ Raba, wordt je al zenuwachtig voor maandag? Ik vind het heel knap van je dat je netjes wacht tot de officiële test, ik kon het echt niet volhouden. Hoe voel je je? Heb je een goed gevoel? Ben aan het duimen voor een positieve test voor je..

@ Inne & pgd1986, thnxxx voor jullie felicitaties. Hoe is het met jullie?

Had het in het IVF forum ook al gevraagd, maar vinden jullie het erg/vervelend als ik in deze topic blijf meeschrijven?

Liefs en een fijn weekend voor iedereen

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik moet denk ik eerst nog een menstruatie afwachten voordat ik verder mag met de cryo's. Het ziekenhuis heeft drie weken zomervakantie (vraag mij niet waarom) tot 4 september dus ik denk dat ik dan weer ga proberen. Aan het einde van het jaar wordt mijn huis opgeleverd dus heb ik lekker veel afleiding en wat leuks om naar uit te kijken. Ik moet altijd wel snel doorgaan anders wordt ik echt depressief. Ik merk altijd aan mezelf dat het goed met mij gaat zolang ik maar bezig ben met een behandeling. Doe ik even niets dan komen alle negatieve gevoelens en angsten :( Ik moet gewoon hoop houden!

Liefs!

Geplaatst

Sabine, wat erg dat het niet gelukt is. Ook al wist je het al, het is toch pas echt over als je ongesteld wordt... Sterkte!

Melis, wat mij betreft mag je gewoon mee blijven schrijven hoor!

Geplaatst

Sabine, dat is de enige en juiste instelling. Hoop & positiviteit zijn erg belangrijk in dit traject!

Inne, thanks dat ik mag blijven meeschrijven, gezellig! :-)

Zijn jullie bij de vorige forumdag geweest?

Geplaatst

Raba, spannend. Ga je morgen testen? Hoop het echt voor je.

Melis, ik was niet bij de forumdag. Heb me al lang geleden aangemeld hier maar kwam hier amper. Deze poging houd me zo bezig dat ik hier kwam lezen en toch ook maar meeschrijven dan. Hier begint het ook spannend te worden omdat ik bij beide verse pogingen snel ging menstrueren en bruinverlies kreeg. Het voelt goed nu, maar dat zegt niets...

Geplaatst

Ik heb nooit ongi pijn maar het voelt altijd dat ik in mijn broek heb geplaatst en urine stinkt meer. Ik voel me zo leeg. Ik heb geen goed gevoel meer.Net getest niet zwanger

Geplaatst

Misschien te vroeg? En wat Melis zegt met ochtendurine testen? Hoe was je gevoel de afgelopen dagen, voordat je testte?

Hopelijk morgen of overmorgen toch een positieve uitslag...!

Geplaatst

Weer niet zwanger? Hoe nou verder? Blijven we in het radboud of gaan we naar brussel voor poging4. De tranen lopen alleen maar. Ben kapot

Geplaatst

4 tp in 3 pogingen. In een jaar tijd al je pogingen kwijt. Waarom? Nu al ons spaargeld bij elkaar schrapen en kijken waar we de 4 de poging gaan doen? Wou dat we nog vergoed kregen. Want de 4 de poging moet het zijn anders weet ik niet hoe we de vijfde moeten betalen. Meiden zoek decafe en Gonald ? Hoor ik het graag. Stuur dan een pbtje. Thanks

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden