EDR Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Miki wat fijn zeg! Gefeliciteerd met deze mooie echo! Nog geen nieuws van guusje? Quote
fren-1976 Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 kwam ook even snel spieken, nog niet dus... Quote
Kaartje Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Guus, hoop zo op een goede echo voor je. Mik, alles weer goed. Helemaal goed! Quote
elinorac Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Meiden ze moest pas om kwart voor 12 toch? Misschien moet ze wachten en ook nog naar huis, juffertjes ongeduld!! Quote
elinorac Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Hier heeft de verkoudheid toegeslagen dus ik moet het nieuws straks lezen: ga nog even naar bed. Ben toch al snel buiten adem maar nu helemaal weinig lucht, bleh! Wilde van alles gaan doen vandaag maar doe niks. Quote
Testr Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Hier ook in bed Caro, ook buiten adem. Beterschap! Quote
EDR Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 miki en caro beterschap! Lekker rustig aan doen nu hoor, er zijn belangrijker dingen! Quote
Meiske74 Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Hoi meiden, Miki fijn dat de echo weer goed was, nog even en jullie weten echt het geslacht, super leuk! Beterschap , en Caro ook! ik meende dat Guusje ook een afspraak bij de gyn had om 13.45? Ceeke balen dat er nog zo'n werkdruk is,nog even volhouden dus, sterkte! San jullie hebben inmiddels het feestje achter de rug, wat je schreef met een randje... tool ik geloof direct dat het eten een succes was, het menu klonk erg goed! Esther hoe gaat het met jou nu na de behandeling bij de tandarts? Hier geen nieuws,Imke is gelukkig een stuk opgeknapt, morgen moet ik naar de tandarts en donderdag naar kdv.manlief en ik hebben nu samen vakantie, heerlijk! Quote
EDR Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Fijn dat imke weer is opgeknapt babeth! En jij een fijne dag gehad? Mijn kies is nog een beetje gevoelig, verder geen last meer. Heb wel besloten om op zoek te gaan naar een andere tandarts. Moet ewrken, had gehoopt voor die tijd te horen hoe de echo van guusje was...helaas. Tot later meiden! Quote
Meiske74 Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Balen dat het nog gevoelig is maarvtoch wordt wel met de dag minder hoop ik? Groot gelijk dat je op zoek gaat naar een anderen, jeetje wat een barbaar!. We hebben mijn ervaarbaar niet echt gevierd, was geen doen, wel een ezelin vond met ouders. Zaterdag feestje gehad van de peetouders van Imke, was gezellig! werk ze! Sl hoe gaat het bij jou? En met Kayla? Laatst wat onrustig ' snachts nietwaar? Sterkte! Quote
Simba Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 [ATTACH=CONFIG]3125[/ATTACH] 5 maanden was ze gisteren al weer.. Ik zal kijken of ik zo wat meer kan reageren.. Quote
Gast Guusje Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Wat zo'n mooie dag had moeten zijn, is uiteindelijk een KUT dag geworden. Er werden 2 vruchtzaktjes gezien, alleen zijn ze beide leeg. Het verdriet is bij ons enorm, we zijn volledig lam geslagen. Ik kreeg info mee over de miskraam die gaat komen. Ik mag kiezen hoe dit gaat verlopen. Of de natuur z'n werk laten doen, opwekken met Cytotec, of curretage (narcose op plaatselijke verdoving) Mijn 1e ingeveing is curretage onder narcose, ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk van af zijn. Woensdag belt de arts terug om het te bespreken. Ik vind het lastig allemaal. Quote
Testr Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Ahnee wat wreed! Hoe oneerlijk! Ongelooflijk. Veel sterkte met deze mega klote keuzes. Ohh, wie had dit nou verwacht? Pfff. Hang in there girl! Quote
fren-1976 Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 oh nee... lieve, lieve guus... ik had zo gehoopt op dat andere nieuws! Wat zullen jullie uit het veld geslagen zijn. Neem de tijd om deze klap te verwerken en je voor te bereiden op het vervolg. Quote
rubster Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Ohwnee, guusje. Dit kan niet waar zijn. Wat erg. En dan ook nog een keus moeten maken wat je wil... Bij mij kreeg ik geen keus, werd direct curretage onder narcose. Heel veel sterkte en laat je verdriet de vrije loop. Gooi het eruit, want dat is ohw zo belangrijk. Quote
Sylvino Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Ooh Guusje wat vreselijk 2 lege vruchtzakjes. Ben geschokt wat oneerlijk meid. Vooral omdat je nog zw bent dat is het nadeel van een MA. Lieve Guus en wat nu dat is heel persoonlijk. Ik heb curettage onder algehele narcose gedaan. Moest er niet aan denken om nog doorlopen met het vreselijke nieuws. Heel veel sterkte meid, een hele dikke knuffel!!! Quote
Simba Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Oh Guusje wat KUT... En nog wel twee vruchtzakjes ook... Oh wat ongelofelijk oneerlijk!! En ik voel me nou wel mega schuldig.. heb ik net een foto van Sanne geplaatst... Quote
Gast Guusje Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Niet schuldig voelen simba, want ze is gewoon een plaatje Quote
elinorac Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 (Niet schuldig voelen Simba!) Oh nee Guusje dit had niemand verwacht, twee nog wel, wat een ongelooflijk KUTnieuws, zit hier met tranen in mijn ogen. Verdomme waarom nou??? Sterkte met je keuze, kan me die van Syl nog het beste voorstellen maar je moet zelf beslissen. BAH BAH BAH!!!!! Quote
ivfsh Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Lieve lieve Guusje, Ongelooflijk dit... Tranen staan in mijn ogen, meis, ik had het echt niet verwacht. Vind het zo erg voor jullie. Wat een vreselijk rotnieuws voor jullie. Wat betreft keuze maken: volg je gevoel! Overal zitten voor en nadelen aan. Ik heb twee keer laten opwekken, als je meer info wil, laat het me dan zeker weten. Ach Guusje.... Dikke dikke knuffel voor jou!!! Quote
Kaartje Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Kom ook weer kijken met verwachting en hoop goed nieuws te lezen... Oh Guus, wat een rotnieuws. Had er zo'n goed gevoel over :-( Je voelt je nu ook nog enorm zwanger en dan weer een keuze moeten maken. Wat enorm oneerlijk. Quote
Dublin Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 @ Guusje en partner, heel veel sterkte de komende tijd! Weet uit ervaring dat een MA je de moeilijke keus geeft, grijp je in of wacht je af. Ga echt op je eigen gevoel af, want niemand kan de keus voor jou maken. Quote
witje Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Guusje wat een ontzettend K*U*T* nieuws. Heel veel sterkte, niet te geloven zo dichtbij en er weer zo ver weg van de droom..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.