Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool, hoop dat ik nuttig was in je droom. Haha. Heb zelf vorig jaar een keer gedroomd over het forum. Hele forum kwam bij mij eten, maar ik was het brood voor Henne vergeten. Heel vaag.

San, hopelijk kan je moeder vanuit huis de verjaardag van R meemaken.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik droom ook wel eens over jullie weet alleen niet meer wat :-)

Ga nu proberen te slapen, maar hen schrik in m'n benen zitten.....net hier de stoppen doorgeslagen van de bliksem. Alles op zwart en gelijk een keiharde knal, schrok me lam! Gelukkig de stoppen gewoon weer om kunnen zetten, maar echt lekker rustig voel ik me nog niet.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wen, goed dat je het verteld hebt en inderdaad, overleggen om jullie te beschermen, heftig allemaal en dan de crematie, gecondoleerd met het overlijden van je oom.ik hoop dat je iets kunt slapen.....

Fren hoe gereageerd je baas op je naderende operatie?

Tool, sterkte met deze zware broekloer dagen!

Nou ik ben benieuwd met de echo, ergens bang dat de eisprong vannacht komt, in dat geval de cryos misschien niet 5 dagen in de scope maar 4?

Geplaatst

Wij gaan morgenvroeg een test ertegen aan gooien. Hapto zei al, je moet je zelf niet meer zolang in onzekerheid houden, je moet meteen duidelijkheid creëeren en dat gaan we doen. Zelf denk ik nog steeds da t vals alarm is geweest...

Reageer later uitgebreider.

Geplaatst

Baas reageerde wel goed eigenlijk. Deed helemaal niet moeilijk. Zou vandaag gebeld worden voor een datum maar dat is niet gebeurd.

Ik hoef niet veel te regelen hoor. Ik hoop op donderdag geholpen te worden, hoef alleen voor de woensdag een oplossing te hebben, maar dat komt wel goed. En vin zal meer moeten doen, maar das ook wel eens goed ;-)

Succes morgen tool!

Trusten!

Geplaatst

Tool??????

Wen dilemma's. Denk wel goed hoor dat je met de arbo gaat praten. Info inwinnen is niet verkeerd en jij en je kleintje gaan voor alles natuurlijk!!!!!

Hier samen besloten dat ik vandaag thuisblijf. Erg moe en veel rugpijn. Zeer waarschijnlijk door de spanning van de laatste tijd. Gister met vaders gesproken en de plaatsing van de peg is goed gegaan. Ze heeft wel veel pijn in de buik, maar de voeding wordt goed verdragen. Ze mag snel naar huis waar ze 's nachts aan de pomp gaat en overdag hoeft ze dan maar 1x een portie zelf toe te dienen. 2x per dag komt er iemand langs voor de sonde en een aantal keer in de week om te helpen met douchen. Fijn gevoel geeft dat. Vandaag krijgt ze haar eiwit infuus dus hopen dat dat aan gaat slaan. Vanmiddag telefonisch contact met moeders als mijn pa daar is en even lekker kletsen. Volgende week gaan we een heel weekend, kan ik mijn pa wat helpen in huis en natuurlijk R zijn verjaardag nog eens dunnetjes overdoen met opa en oma!!!!!

Geplaatst

Oh Tool jammer....... maar wel zekerheid nu.

Fren operatie gaat dus door, valt me nog mee dan dat je maar voor 1 dag opvang moet regelen. Voor die ingreep staat toch een aantal weken herstel???? Hopelijk hoor je vandaag wel een datum!!

Geplaatst

Tool, wat jammer!!toch wel "blij" dat je duidelijkheid hebt? Succes vandaag bij de hapto.

San, fijn te lezen dat er ontwikkelingen zijn die wat rust brengen en fijn dat de plaatsing goed gegaan is, wat je zegt, volgend weekend samen met opa en oma dunnetjes over doen, hoe verdrietig ook, toch weer heel bijzonder mooi en waardevol! Sterkte!

Fren een dag opvang? Dat is inderdaad te overzien lijkt me.

Geplaatst

Ach ja, ben er niet rouwig om. Effe slikken natuurlijk, want je hebt toch hoop, maar de misselijkheid schrijf ik toe aan de prednisolon.

Wen, denk dat t wel goed is om met de Arbo te bespreken. Zij kunnen je hierin helpen en stress is voor jou nu helemaal niet goed!

sterkte!

San, jij blijft toch thuis vandaag, moeilijk maar wel een denk ik goeie beslissing. Ook jij hebt je rust nodig. Fijn om te lezen da de plaatsing goed is gegaan en hopelijk slaat het eiwitinfuus ook nog aan! Volgend weekend dan naar jullie ouders!

Sterkte in elk geval en ook jij goed je rust nemen!

Ursela, gefeliciteerd met St.

Babeth, hapto was gisteren, dit keer op verdriet gericht, maar ik was ook goed bezig. Zelf vorm geven en meer aan mezelf denken. Beslissing om predn. Te aan gebruiken vond ook zij een goeie beslissing, was namelijk een keuze die ik voor mezelf heb gemaakt.

gisteren ook lekker gegeten en lekker gekletst.

kreeg ook nog via fb een berichtje dat de schoondochter van belgische kennissen die we ieder jaar in mo.ly.vos zien nu zwanger is van een tweeling. Eerste IVF was gelukt, maar mk en nu dan weer gelukt. 8 weken. Blij voor ze, maar ze weten ook tegelijkertijd hoe moeilijk dit voor mij is. Distrigas in september een dikke knuffel van hun. Gaan eeert gewoon tegenaan banga-en komende maand. Wil ook weer in t rijtje zwangeren staan.

Klaartje, niet echt, want ik heb je antwoord nooit gehoord in m'n droom hihihi. Maar balen dat je nu alleen ervoor staat wanneer de vloer gelegd wordt.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ursela voor jullie een speciale dag vandaag. Hoop dat het kaartje nog op tijd is, want het is drama met post tegenwoordig.

Tool toch is het KL*TE en dat mag best!!! Lief zijn voor jezelf vandaag.

Babeth meting vandaag?? Oh ja voor jullie ijsbeertje!!!! Ook als is je ei vanacht geweest maakt toch niet uit die paar uur? Zal dat echt uit maken voor de embryoscoop?? Succes in ieder geval.

Ja verstandige beslissing voor mezelf vandaag, maar wel een moeilijke hoor. Wil er heel graag heen, maar ja moet ook aan de veiligheid op de weg denken en niemand zit erop te wachten dat er door moeheid iets met ons gebeurt onderweg.

Ga zo de kleine man aankleden en dan verjaardagsboodschapjes doen!!!! Wel weer leuk, dan straks lekker samen met hem even uurtje slapen en vanmiddag even bij vriendin mijn hart luchten. Heb mezelf te lang opgesloten, omdat ik geen behoefte had aan mensen om me heen, maar dat mag en kan ook niet te lang duren is ook niet gezond. Dus tussen het rusten door de bekende schop onder mijn kont en morgen samen met man even dagje erop uit.

Geplaatst

Tool, balen... een hele dikke knuffel voor jou. Ik weet zo goed hoe groot die hoop elke maand is. Hier nl precies hetzelfde;-) Tja, gedeelde smart is halve smart zeggen ze wel eens maar dan liever op een andere manier hé?! Btw wijze raad van hapto op het gebied van duidelijkheid creeëren! Die neem ik mee;-)

Wen, zeker de arbo inschakelen en misschien toch ook de collega's waar je het nauwste mee samenwerkt?? Toen ik zwanger was van Daan* was ik al snel zo ellendig dat ik het niet meer verborgen kon houden. Mijn toenmalige leidinggevende gaf me destijds de raad om mijn collega's wel in te lichten "want dan weten zij waarom je er niet hele dagen bent én kun je steun krijgen als dat nodig is". Hoewel hij verder een eikel was, vond ik dit dan wel weer wijze raad;-) Sterkte vandaag!

San, jij ook een dikke knuffel. Stoer dat je voor jezelf kiest, maar helemaal niet gemakkelijker! Lekker rustig aan van vandaag, straks even bijtukken en vanmiddag fijn kletsen... Sterkte meis, ook voo jouw een knuffel!

Babath, succes met de echo en het prikken vandaag! Spannend;-)

Henne, toch nog geslapen na de klap? Hier vannacht om tegen 4 uur klaar wakker van het onweer;-(

Ursula, gefeliciteerd met Storm vandaag! een fijne dag gewenst!

Kaartje, dat wordt vast een mooie vloer! balen dat je er alleen voor staat zaterdag. Niet zo leuk met zo'n klus! Herken je in wat je schrijft over de hoop die er toch elke maand is, zeker na de bbz. Helaas ook de enorme teleurstelling als het weer niet zo blijkt te zijn...

Fren, "fijn" dat je zo snel geholpen wordt. Nu ff lastig met organisatie maar dat komt volgens mij wel goed!

Syl, hoest met jou? Nog op vakantie of weer in het Nederlandse?

En voor de rest... ben ik het kwijt. Hier keert de rust een beetje terug. Slapen gaat wat beter, gisteren aan het water weer eens wat in een boek gelezen en vandaag zowaar best zin in werk;-) Harde geluiden vind ik nog steeds vervelend (Tool, schreef jij toch ook?) en ik merk dat ik onrustig word van een volle agenda dus die ben ik nu wat beter aan het verspreiden... Afgelopen dinsdag een gesprekje gehad met mijn directrice. Zij is Belgische en ik wilde van haar graag weten welke kliniek het beste in België staat aangeschreven. Nu is haar dochter huisarts (in België) en zou ze dat eens na gaan vragen. Erg attent om mee te denken! Ik ben benieuwd waar zij mee komt!

En nu, ga ik maar eens aan het werk want daarvoor ben ik tenslotte hier;-) Fijne dag meiden!

Liefs,

Geplaatst

Tool toch balen. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Die valse hoop word je zo onrustig van.

Ursela gefeliciteerd met jullie manneke!!!

Babeth succes vandaag, sluit me aan bij Sandra, die paar uur zullen geen verschil maken.

Sandra verstandige beslissing. Niet altijd de leukste om makkelijkste beslissingen.... Fijn dat het voor je moeder nu allemaal wel goed geregeld lijkt met zorg.

Guus, denk ook aan jou deze dagen. Zo rond je uitgerekende datum is het dubbel zo moeilijk, maar persoonlijk vond ik het daarna wel makkelijker om 'door te gaan' en weer vooruit te kijken.

Wen heb je een beetje kunnen slapen? Ik bedacht nog: volgens mij kan je als werknemer niet zelfstandig een afspraak maken bij de arbo. Maar anders even je cao er op naslaan of bij P&O navragen. Omdat je drie leidinggevenden hebt, zou ik sowieso vragen om één contact/overlegpersoon anders blijf je bezig. Succes en sterkte! Hou gewoon je ijsbeertje in je achterhoofd, dan komt alles goed. Had je al uitslagen van Pf? Ik was zooooo opgelucht toen zijn mail kwam met 'no signs of rejection'. Pas toen durfde ik er echt in te gaan geloven.

Hier heeft Koekiemonster zijn/haar naam vannacht weer eer aan gedaan. Half drie wakker met rammelende maag. Zo dus nog maar even terug naar bed. Het wordt eentonig maar ja...

Geplaatst

Henne, ik heb toen ik thuis zat met de eerste miskraam zelf een afspraak bij de Arno gemaakt, met als deze keer eigenlijk. Bij ons is dat geloof ik geen probleem. M'n leidinggevende was ervan op de hoogte dat ik dit ging doen en had t ook zelf al voorgesteld. Wen, idd eens navragen of je zelf een afspraak kunt/mag maken pf d t idd via officiële lijnen moet.

Guus, moeilijke tijden zo rond de uitgerekende datum. Herken t. Knuffel meid!

Ceeke, fijn dat je weer wat hebt kunnen lezen. Die harde geluiden irriteren me nog steeds idd. Volle agenda probeer ik ook te vermijden. Als ik t zo lees, ben je ook weer langzaam op de goeie weg. Blijf voor jezelf kiezen en rustig aan doen!

Merk dat t gebruik van de predn. Mij nu in een fase heeft gebracht dat ik er de komende maand/ronde weer voor wil gaan. Ga volgens t schema van dr pf. Tien dagen voor ou beginnen met predn. En dan kijken hoever we komen. Blijf voorlopig wel aan de 5 mg. En dan na onze trouwerij als t niet gelukt is, gaan we er helemaal voor.

Geplaatst

Volgens mij is vandaag Guusje's uitgerekende datum. Lieve Guus, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

Tool, balen meis. Voor jou ook een knuffel

Ceeke, dat ben ik die niet tegen plotselinge harde geluiden kan en volgeplande agenda werkt ook op m'n zenuwen.

Babeth, succes met de echo vandaag

San, jammer dat je vandaag niet naar je moeder kan. Maar heel verstandige beslissing. Moe is moe en het laatste wat je erbij wil hebben is nog meer narigheid

Wen, je mag gewoon zelf de Arbo bellen. Heb ik ook gedaan. Anders had ik denk ik nu nog op een afspraak zitten te wachten. Ik hoop dat je snel terecht kan en niet zi'n slapjanus treft als ik. Zulke lange werkdagen is nu echt niet verantwoord. Vooral niet bij het soort werk dat jij doet. Desnoods gewoon overdrijven bij de Arbo.

Ursula, van harte met je mooie mannetje!

Geplaatst

Klopt Sen. Het is een rare dag met dubbele gevoelens. Gister al de nodige tranen laten lopen met een paar vrienden toen het ter spraken kwam. Was wel even fijn.

Tool, voor jou een dikke knuffel!

Geplaatst

Guusje hier ook nog even een hele dikke knuffel!!!! Niet makkelijk deze dag...

Hier hik ik dus tegen zondag aan. Zo naar uitgekeken en merk dat ik nu ook bezig ben dat ik het oneerlijk vind dat ons 2e ijsbeertje ons vroegtijdig heeft verlaten en R alleen heeft gelaten. Zo stom dat ik me daar kwaad over voel, nooit gezien dat het er 2 waren maar met de kerst had ik toen enorm bloedverlies met enorm stolsel en krampen, hierna was het "over" voor eventjes. Maar nu is een 1e verjaardag geloof ik voor meerdere een emo dag dus goed excuus denk ik dan maar.

Boodschappen zijn in huis bijna allemaal en het jongetje ligt weer in zijn bedje dus als ik mijn broodje op heb kruip ik ook nog even lekker mijn bedje in, nu ik er aan toegeef voel ik pas echt hoe moe ik ben.

Geplaatst

Ursula, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Storm!!!

Guusje, voorjou een hele dikke knuffel.... Wel fijn dat je je even lekekr uit hebt kunen huilen bij vrienden.... doen als het nodig is...

San, fijn dat het plaatsen van de sonde goed is gegaan. Ik snap ook wel je boosheid naar de tweede ijsbeer... heel begrijpelijk,,

Took, ik baal met je mee.....

Geplaatst

Tool sterkte. Wel fijn dat jullie de hoop kunnen hebben. Hou hem ook goed vast positieve gedachten zijn altijd goed.

Ben ik best wel een beetje jaloers op. Aangezien bij ons die kans niet aanwezig is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden