Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Trusten san!

Syl chapeau...voor zoveel mensen een lunch verzorgen! Doe mij dan maar tuinieren...niet mijn hobbes maar met dit weer geen straf. Afgelopen dagen echt veel gedaan in en rondom huis...geeft voldaan gevoel moet ik zeggen. Gerard ook veel werk uit handen genomen...heeft hij meer tijd voor studie. Hij gaat zijn laatste jaar in.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

En heeft weinig tijd voor zulke dingen. Gelukkig wel een schoonvader die hem wat de tuin betreft veel uit handen neemt.

Geplaatst

hoi dames

Kaartje ik dacht dat je al weg was......sjonge jonge wat een waterpartij in jullie praktijk!!! kan me voorstellen dat het opruimen een aanslag op je rug was......geniet van je vakantie!!

Henne ik slikte de laatste weken (en nu nog) de omega3 van Lucovitaal

per 2 capsules 682mg Omega3 vetzuren, nadeek van deze vind ik wel dat ze kort na het eten nog wat opkomen , moest tijdens de laatste wekem van de zwangerschap nogal eens boeren, bah was echt vies dan.

Nu slik ik nog een capsule per dag

Syl een lunch voor 25 personen, jij draait er je hand niet voor om maar ik vind het wel een aantal hoor!!! Wij gaan morgen bbq-en samen met erg goede vrienden en hun 2 jongens, 11 en 12 jaar, heel erg makkelijk, vandaag vlees besteld bij de slager, vis halen we uit de vriezer.....

Geplaatst
Wij zijn nu op schiphol. We vliegen om half tien. Lekker tien uur zitten met mijn stijve rug. Ach, dat hebben we er wel voor over :-)

Meid ik heb met je te doen, weet je zeker dat je wilt gaan ;-)

Geplaatst

Mogge meiden, lekker vroeg wakker hier. Wil zoveel mogelijk van de zon genieten, al vallen mn ogen haast nog dicht haha.

Kaartje, sterkte straks. Tien uur vliegen, brrrr....moet er niet aan denken. Nou ja, soms wel want we moeten toch écht een keer naar Korea. Da's 12 uur.

Esther jij zit al op de fiets. 't Is nu nog heerlijk fris buiten al gaat het volgens mij snel met de temp.

Tuin is hier ook een ramp. Wilde zo graag een tuin en nu kan ik die lullige postzegel achter ons huis niet eens onkruidvrij houden. Heb wel goede excuses: twee miskramen in na- en voorjaar.....tja dan gaat het wel wat woekeren natuurlijk. Maar gelukkig de afgelopen twee dagen heel rustig aan wel wat gedaan. Wil van het herfst weer eea verzetten, moet ik dan dat wel voor de cryo tp doen hihi. Oh en de gordijnen zijn gisteren gekomen woehoe! 't Is dat ik het niet kan in mn eentje en met mn rug, anders hingen ze al. Zo nieuwsgierig!

Syl kook ze, of smeer ze....wat ga je maken? Het meeste waar ik ooit voor gekookt heb is denk ik iets van 12 mensen, 15 hooguit. Vind het altijd leuk, maar toch meer werk dan je denkt.

Ik ga proberen of ik mn vent uit bed krijg en anders in mn uppie aan de slag. Laat hij de dag dan maar verslapen, doe ik wel weer als het regent ;-)

Geplaatst

Het is voor de historische bridgetour in Schiedam.

Ik sta met schoonmoeder in de kerk, zij de bediening ik het eten.

Gehaktballen in satraap, tomatensoep, diverse belegde broodjes van simpel tot luxe.

Kaartje goedgekeurd gelukkig.

Weer snel verder, eerst het warme spul en pas op het laatst de broodjes.

Geplaatst

Goedemorgen meiden.

Hier weer een rot nacht achter de rug. Ik slaap zo slecht de laatste tijd! Veel wakker worden van de pijn in mijn buik, en toch wat onrustig voor de operatie. Was het maar dinsdag. Bizar om naar een ooperatie uit te kijken, maar ik ben dit zoooo zat!

Vandaag proberen te ontspannen op de boot. Het is heerlijk weer, dus er nog even van genieten.

Syl, succes vandaag.

Kaartje, je zit inmiddels in het vliegtuig. Veel plezier op Curacao! Ik ben er een paar keer geweest, HEERLIJK!

Henne, J al z'n bed uit ;-)

Geplaatst

hoi hoi,

hier ook vroeg wakker, net kipfilet in de marinade gedaan, manlief is naar de slager en bakker.

lastig typen nu met 1 hand.... Syl wat een uitdaging om voor zoveel mensen te koken!!

Guusje in jouw situatie kan ik me voorstellen dat je uitkijkt naa dinsdag: om van de pijn af te zijn, sterkte!!

Esther hoe gaat het met jou?? de mtb-tour overleefd?? je bent toch een bikkel he!! balen dat je denkt heel wat gesprekken nodig te hebben waardoor het financieel niet te doen is!! ik hoop dat je nog een andere goede vind meid.

Kaartje zit nu heerlijk in de lucht......

Eef wat ontzettend fijn dat je vriendin je zo goed aanvoelt en je zo mee laat genieten, wat moet dat een bijzondere vriendschap ook zijn!!

Geplaatst

Gehaktballen in satraap

Wat is dat Syl? Leuk, een historische bridgetoer, zou iets voor mijn moeder zijn, die bridget heel veel. Succes!

Kaartje veel plezier!!

Geplaatst

Laika, wat heb je heerlijk lang verlof!! Heb je ouderschapsverlof eraan vast geplakt?

Kaartje, have fun!! Even helemaal eruit, heerlijk.

Tool ook al weg? Niks meer gehoord.

Caro, ga jij naar die meeting van feb/maart? Heb me nog niet aangemeld, voel me hier veel meer thuis.

Net hier naar binnen gevlucht voor een tropische bui. Is zo weer over, hopelijk. Dan gaan we lekker toeren over t eiland.

Kus!

Geplaatst
Gehaktballen in satraapWat is dat Syl? Leuk, een historische bridgetoer, zou iets voor mijn moeder zijn, die bridget heel veel. Succes!Kaartje veel plezier!!
Satesaus :-)
Geplaatst

meiden even een ego berichtje...

Ik ben zo happy! Vanmorgen mijn 1e tourtocht uitgefietst. Het was wel loodzwaar...halverwege dacht ik; ik ga dit nooooit redden! De jongens moesten ook regelmatig op me wachten maar ik heb hem uitgefietst! Nu echt, serieus moe. Misschien toch deze week teveel gefietst waardoor het wat moeizamer ging. Maarrrrr....deze is in the pocket!

Nu richting paps en mams, bbq met het hele gezin! Heerlijk weer erbij!

Meiden geniet van deze mooie dag!

Geplaatst

Kaartje veel plezier!!!

Syl ook, eten is altijd goed of je het nu maakt of opeet hihi.

Esther toppie hoor!!!! Geniet van je heerlijke bbq.

Babeth valt niet mee he? met 1 hand typen, heb ik nu ook regelmatig last van nu hihi. Andere hand wordt dan in beslag genomen door een kleine man.

Hier vanmorgen aan de boodschap geweest, daarna bij opa op visite en na een lekker dutje zitten we nu lekker met zijn 3tjes in de tuin te genieten van het mooie weer. Wat is het leven toch slecht op die momenten nietwaar???

Geplaatst

Is hier niets meer geschreven......

Nou heb ook weinig te melden, leuke maar vermoeiende dag hier. Lekker in bed met de airco aan.

Fijne avond of alvast welterusten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden