Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ineens lees ik ook iets over een streepje, in het vorige verhaal overheen gelezen omdat je het zo tussen neus en lippen door schreef. Streepje??? HUH??? Zet inderdaad even op de foto want nu maak je ons veel te nieuwsgierig...

Geplaatst

hoi meiden

Tool wat een mooie score, hihi ik wist ook niet hoe ik op de uitslaapkamer gekomen was.....vond dat wel een vreemde ervaring ;-) Heerlijk dat het goed is gegaan en nu op naar goed nieuws maandag en de tp dinsdad, weet je al hoeveel je er terug gaat laten plaatsen??? ik ben positief meid en ga er van uit dat er echt meerdere mooie emmies zullen ontstaan. Lekker uitrusten!!!!

Henne proficiat met je nieuwe auto en fijn dat je nu knopen doorgehakt hebt mbt het aantal uren en hoe te verdelen, ik hoop dat je baas er in meegaat!!!

en wat las ik nu over een test?? sjonge meid, het staat echt even tussen neus en lippen door geschreven maar wat een verwarring? ik ben ook voor een foto.....

Ivfsh, goed geregeld met die auto straks in NL, je hebt groot gelijk!

Elliebellie, leuk dat jij er ook bij bent de 29ste!!! wat ik begreep is het zo´m 5 minuten lopen van station.

hier een dagje alleen, mijn man is met wat lui naar Amsterdam, zie hem vanavond wel weer verschijnen, net gauw wat boodschappen gedaan bij de Makro, oa. kattenvoer ingeslagen en morgen maar boodschappen doen samen.

Imke slaapt eindelijk, weliswaar in de box en niet te geloven, onze hond kan dus wél zachtjes blaffen......straks na haar voeding van 15.30 maar eens een lange wandeling gaan maken, het is zo´n lekker weer!!!

en ik baal!!! ben mijn mobiel kwijt grrrrrr

Geplaatst

Henne...ik lees streepjes! krijg kriebels van je !

Ellie gezellig dat je meegaat!

Tool 5 eitjes goed zeg nu rusten en dan een TP van topper en topper!

Meiske mobiel kwijt da's lastig.

Halve boschebollen...mijn man lust alle overgebleven halve bollen wel ;-)

Kreeg net een telfoontje tussen door....ben het helemaal kwijt! ga nog even teruglezen.

Meiden geniet van het mooie weer!

Geplaatst

Hoho kalm aan meiden....het is geen streepje-streepje het is een deze-test-is-volgens-ons-niet-helemaal-negatief-streepje. Dat gaat nergens toe leiden, maar omdat ik vorige week even eea dacht te voelen wilde ik gewoon even checken. in het echt is het al nauwelijks te zien, laat staan op een foto. Het zorgt alleen idd wel voor wat verwarring :-( had het beter niet kunnen doen misschien. Ik zit nu op cyclusdag 28, geen idee wanneer m'n ovulatie is geweest, maar voel wel m'n rug en buik dus denk dat menstruatie er wel aankomt. Dus.... Niks geen kruidvat leegtrekken. Ik heb vanmiddag gezellig. Chocoladetaart gebakken, dominobanen gebouwd en m'n neefjes en nichtje geknuffeld.

Sorry dat ik jullie gek heb gemaakt hihi, gedeelde smart is halve smart LOL

Geplaatst

Grr, schoonmoeders met nieuwe vlam (waarvan ze zegt dat het niks is, maar ze zien elkaar wel 6 keer in de week...) onaangekondigd voor de deur. Heb ik daar zin in,,, vin is buiten, ik doe alsof ik er nie ben...

Lijkt een beetje raar met het weer buiten, maar heb een enorme pan erwtensoep op het vuur staan! Hmmmm!

Geplaatst

Hihi Fren ik heb nu visioenen van jij achter de bank en zij maar aanbellen LOL! Vertelde vrienden vorige week, die woonden eerst in een bovenappartament en nu in een gewoon huis. Nadeel: iedereen ziet dat ze thuis zijn, ook als er vervelend bezoek is hihi.

Geplaatst

Haha henne, vin staat bij z'n auto en vlam staat erbij. Denk dat schoonmams buiten blijft. Onze woonkamer is op. 1 hoog, we slapen beneden, dus ik doe alsof ik er niet ben...

Heb overigens niet de illusie dat ik dat vol kan houden tot ze weer weg zijn hoor...

Geplaatst

Maar Henne toch morgen of overmorgen nog een keertje doen he... Als J het zelfs ziet, wat zegt die er van?

Ik ga zo eens kijken hoe de cupcakes geworden zijn die ik met dochterlief gebakken heb. Ging even liggen en viel in slaap... Heb ik elke middag last van, of het nou van die medicijnen komt?

Geplaatst

Als ik woensdag nog niet ongesteld ben wil ik best nog eens testen. Als m'n cyclus langer duurt kan ik helemaal niet zwangr zijn, technisch gezien zeg maar :-()

Caro hoe zijn de cupcakes geworden?

Geplaatst

Henne, vind het stiekem toch een beetje spannend hoor ;-) Het zou toch eens... Leuk dat je een nieuwe auto gekocht hebt. Wanneer krijg je hem?

Tool, hoop dat je maandag goed bericht krijgt. Ga voor je duimen.

Fijn dat alle zwangere dames en baby's weer goedgekeurd zijn.

Na Curaçao een paar weken veel te druk geweest. Veel gewerkt en ook veel afspraken. Weer over mijn eigen grens heen gegaan. Zat zo lekker in mijn vel voor de laatste ivf. Erna weer terug bij af :-( . Proberen dus ik beter aan mezelf te denken. Moet echt meer slapen en rustiger aan doen. Nu gelukkig weekje vrij. Schoonmoeder is paar werken geleden 65 geworden. Mijn schoonouders wilden daarom een weekje op vakantie. Plan was eerst Marokko. Toen kwam er alleen een neefje tussendoor. Schoonmoeder zag het niet zitten om met een baby te gaan vliegen. We zitten nu dus in Drenthe haha. Neefje is enkele weken geleden al met zijn ouders op vakantie geweest...met vliegtuig... Haha.

Geplaatst

Geniet ervan Kaartje, lekker uitrusten!

Cupcakes zijn lekker geworden, alleen een paar zijn niet helemaal goed gerezen... En de meeste zijn nu versierd met zoete troep: hartjes, pareltjes en chocolaatjes, je kent dat wel, dus snel even een lege geproefd, weet nu al wie al die andere gaat opeten...

"Als m'n cyclus langer duurt kan ik helemaal niet zwangr zijn, technisch gezien zeg maar :-()" Ik snap het niet Henne...

Geen zin om te koken we hebben krieltjes, sperziebonen en Duitse biefstuk, maar zitten nu te debatteren over Mac (dochter) of Chinees (man) halen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden