Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Caroline: Als Henne's cyclus langer duurt heeft haar ovulatie ook later plaatsgevonden terwijl ze toen niet ge-je-weet-welt heeft.

:toppie: :happy: :clap2: :laughing4:

Geplaatst

Ah, vandaar:-)

Kaartje, wij worden hopelijk maandag weer goedgekeurd. Dan hebben we de nieuwe 20w echo.

Balen dat je je weer rot voelt, even pas op de plaats eb aan jezelf denken!

Geplaatst
Net even heerlijk wat quality-time met mijn neefje van vier maanden. Zo leuk, maar ook zo confronterend...

Moeilijk soms he... Hier een klein dametje van twee dat naar je toe komt voor een knuffel. Een manneke van vier dat op de bank tegen je aan komt kroelen omdat ie moe is. En drie stralende chocoladesnoetjes na het eten. Ik kan er intens van genieten maar heb altijd toch een bijsmaak, een gevoel van 'waarom zijn ze niet van onszelf?'

Maar genieten is sowieso fijn, zelfs als het genieten met een knauwtje is. En heerlijk een rust in Drenthe! Wel goed op jezelf passen he, niet over je grenzen gaan.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Heb al weer een dag niet gereageerd, dus vond het wel heel goed zo die afstand ; -))))))) in de tussentijd ook helemaal niet veel gekeken, haha. Het lijkt hier rustig,

Tool hoop dat je je goed voelt, fijn dat de punctie goed verlopen is, en de narcose goed bevallen is. Good luck lieverd! Lekker niksen nu en niet teveel doen ok?

Henne gefeliciteerd met je nieuwe auto! En je schone huis ; -)))

Kaartje,leuk he oppassen ; -) het werkt voor mij het beste te accepteren wat ik voel, eerst vond ik het vervelend, en dat blijft het, maar door het toe te laten is het net iets minder scherp, als je begrijpt wat ik bedoel : (

Hier nog steeds geen nieuws. Manlief en ik zijn het allebei helemaal zat. Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, ik voel me toch wel eens schuldig dat ik zo weinig kan melden, en ik heb het idee dat het ve3rstandiger is ook wat afstand te nemen, maar dat heb ik nu al een dag gedaan, en dat vind ik best wel knap, kijken hoe lang ik het nu weer ga redden, dag lieverds!

Geplaatst

mss kom ik wel stiekem,kijken

ik ben er nog nooit geweest zit

wel op een hele mooie lokatie

aan de binnendieze als het nou mooi

weer is is een rondvaart ook erg leuk

veel plezier meiden

steph uhhhh yes

Geplaatst

Mogge ladies. Alweer vroeg. Lag te dubben in bed....toch maar ff over een stikkie gepiest en niks, nada, noppes. Nu was het gisteren ook al niks, nada, noppes, maar niet zo stralend wit als vandaag ;-) Ach ja, het zal wel. Leuk idee dat er spontaan misschien iets gebeurd zou kunnen zijn, maar vind mezelf meer een domme doos dat ik heb lopen testen dan dat ik teleurgesteld bent.

Ga zo lekker nog even slapen en dan wel hopen dat ik snel ongesteld word, want dat ertegenaan hikken is drama.

Eef, doen wat goed voelt. Snap dat je mensen nog wilt volgen en meeleven, maar dat moet jezelf geen verdriet gaan doen of moeite kosten. Als je alleen mee wilt lezen, prima, als je wilt reageren prima, als niet ook helemaal prima....we hebben bovendien altijd facebook nog dus we verliezen elkaar niet uit het oog!

Geplaatst

Spannend hoor Laika, wel 2 wk te vroeg ofzo.

Henne vannacht over jou gedroomd en Esther dat we naar Parijs gingen maar wel via omwegen en er was een lunch met iedereen in onze loods maar dan ook weer anders....

Vermoeiend dromen!

Geplaatst

Klinkt precies als het begin van mijn bevalling, alleen braken mijn vliezen 2 uurtjes eerder, om 2.00 uur 's nachts en werd mijn dochter ook op zondag eind van de middag geboren! Spannend!!!

Henne jammer...

Geplaatst

Meiden ben weer back in town. Geprobeerd bij te lezen maar hellup...dat is geen doen van 1 week niet lezen! Wat me bij is gebleven is dat Tool haar punctie achter de rug heeft en morgen een spannende dag! Fijn meid dat het er weer op zit! Hoe voel je je nu? En ben je erg gespannen voor morgen met de nare ervaring van de vorige keer in je achterhoofd?

Babeth ik zag een prachtige foto op die site van jouw kleine meid voorbijkomen!

Eef wat afstand aan het nemen, knap hoor die dag! Maar begrijp dus dat het op het moment niet meevalt? Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Laika aan het bevallen...brrr! Sterkte laika!

Henne een niet helemaal maagdelijk witte test gisteren? Wat is dat toch elke keer met jou? Stom gedoe zeg! Wordt je daar niet poepiesacherijnig van?

Miki neemt afstand? Ik hoop dat je een klein beetje kunt genieten!

Kaartje voor jou ook een dikke knuffel!

En toen wist ik het echt niet meer! Sorry!

Wij zijn vrijdagavond laat thuisgekomen. We hebben een heerlijk weekend in limburg gehad, gewandeld, gemtb, gewinkeld...gewoon fijn. Maandag doorgereden naar parijs. We hadden een hotel geboekt vlak bij disneyland. 5 min met de bus naar het station en vanaf daar 20 min. treinen en we zaten midden in parijs. Parijs is leuk! Heel veel gezien, blaren op mijn voeten en doodmoe s'avonds bed in gerold. Was een fijne week. Nu parijs wel weer even gezien hoor...voelde me best wel een boerinnetje in een grote stad...wat een herrie en wat een mensen en wat een drukte! Toch niet erg om in een klein gehucht te wonen!

Voor Gerard en mij was deze week ook goed maar we zijn er nog lang niet merken we. Werk aan de winkel voor ons tweetjes!

Ondertussen te horen gekregen dat mijn broer schoonzusje in verwachting zijn. Ze hebben een paar maand geleden een miskraam gehad, nu is ze 11 weken zwanger. Als alles goed gaat wordt het de vierde voor hen. Fijn maar o zo heftig weer. Ook voor de familie merk ik, iedereen is blij maar vind het tegelijkertijd zo lastig voor ons, gaat zo behoedzaam met ons om.

Geplaatst

Welkom terug Esther! Bijlezen is geen doen na een week, maar je hebt de hoogtepunten wel te pakken volgens mij...

Lijkt me ook confronterend en juist jij komt uit een familie waar zo ontzettend veel kinderen worden geboren! Sterkte. Wel fijn dat Gerard en jij op het goede spoor zitten.

Geplaatst

he ladies,

hier een opgeblazen gevoel, en af en toe toch wat pijn, maar daar heeb je een paracetamolletje voor.

es, fijn om te lezen dat jullie weekje zo geslaagd is en dat jij en G weer op hetzelfde spoor zitten. Jullie komen er wel! en wel weer confronterend het nieuws van je broer schoonzus.Van de ene kant fijn dat ze zo rekening met jullie houden, maar ook weer moeilijk, want ik kan me ook wel voorstellen dat je 'normaal' bejegend wordt, of heb ik het dan mis? Dat ze extra voorzichtig zijn met zulke verhalen. Ik herken en ervaar het tenminste bij mij op mijn werk. Men kijkt altijd heel zielig als het over babys en zwangerschappen gaat en dan kijkt men heel zielig naar mij. Maar dat wil ik juist niet, alsof ik een of andere vreemde eend in de bijt ben.

En ja, heb idd de nare ervaring van de vorige keer in mijn achterhoofd en vrees morgen dus ook. Maar met icsi zou het toch wel goed moeten zitten of niet??? heb alle positieve energie die ik kan missen naar DD gestuurd, naar mijn eitjes en naar het zaad van mijn vriend. en bij de sessie van zita west heb ik al gevisualiseerd dat onze 3 embryo's lekker warm en verpakt in mijn bms komen te zitten.

We laten er idd 3 terugplaatsen als we er genoeg hebben en wat over is wordt ingevroren. vind het reuze eng.

Henne, de taart zag er lekker uit, was ie ook lekker??? Jammer dat de test vandaag maagdelijk wit was. je blijft toch hopen, dat is nu eenmaal menselijk, had/heb ik ook, denk dat er wel meer zijn die hoop hebben op toch een spontane zwangerschap ondanks de kleine kansen.

2012 wordt het jaar voor ons allemaal!!!

Dadelijk komt een vriendin op bezoek. Moet me nu douchen. eigenlijk geen zin in, want ze is altijd heel druk en die puf heb ik nu effe niet.

Sab, hoe is het met jou meissie?? heb veel aan je moeten denken!

Syl, vermoeiende droom weer. Hoop wel dat je in de nacht van vrijdag op zaterdag niet zo'n vermoeiende droom zult hebben, niet dat je dadelijk met je vermoeid gezichtje bij ons in slaap valt, hihihi. ik neem anders wel een blikje redbull voor je mee, hihihi

caro, ik zie net in je handtekening dat je 4 embryo's had, maar geen cryo's. Je hebt er toch maar 2 teruggeplaatst gekregen, of niet? Die andere 2 hebben zich niet verder gedeeld?

ga me douchen, vriendin zal zo komen.

liefs en tot later!

Tool

Geplaatst

Laika spannend..ga regelmatig even gluren !

Henne jammer...stiekem hoop je toch

Esther nog fijn dat jullie het goed gehad hebben, jullie komen er wel!

Tool spannend hoor dat wachten tussen punctie en Tp

24ste gent gaat niet door, het zou kunnen (volgens dame a van de verzekering) dat er een aantal onderzoeken vergoed worden, die100 euro moeten we toch declareren en ze blijven ook volhouden dat we die niet hadden moeten afrekenen maar het is met regelmaat dat de "onthaaldames" in gen dat niet weten....nu even bellen met Gent of ze een form. willen invullen welke onderzoeken ze gaan doen en dan gaat de verzekering kijken wat ze vergoeden...ik geloof er niet zo in omdat wij zo vaak tegenstrijdige antwoorden krijgen maar goed...maandje wachten kan er nog wel bij, om vervolgens acheraf toch niets vergoed te krijgen. Je went er aan! en meer tijd om te sporten en mijn lijf terug te nemen (en krijgen) manlief onderhoud het contact met verz. en ZH dus geest heeft ook rust (soort van)

Geplaatst

Laika, heel veel succes! Nog even en hij is er.

Es, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Nog werk te doen samen, maar hopelijk een goed begin gemaakt. Hoe laat kun jij in Amersfoort zijn? Zou handig zijn rond kwart over tien. Nog even voor die tijd mobiele nummers uitwisselen via pb?

Even rustig momentje hier. Iedereen is naar het zwembad met neefje. Man en ik zijn lekker in het huisje gebleven. Even rustig momentje voor onszelf.

Geplaatst

Als het moet al om zeven uur hoor :)!!! Maar kwart voor tien in een betere tijd! Ga ik voor zorgen!

Zal je mijn nr pb'en!

Geniet van je momentje samen met je mannetje!

Spaatje wat een gedoe allemaal! Om sachie van te worden!

Tool denk aan je meis!

Geplaatst

Ja Esther je zou wel denken.....maar ik heb geen zin meer om (thanks Henne) moe te worden van dingen die niet leuk zijn ;-) Vraag me niet hoe en waarom maar "ineens" was ik zo klaar met mezelf on hold zetten, ik moet zeggen gaat me redelijk goed af. De wens is er echt nog en ik wil graag nog een poging wagen maar niet ten koste van allen...uitleggen is niet nodig he meiden ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden