Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther welkom terug, leuk gehad en ontspannen voor jullie beide. Eerste stap om weer nader tot elkaar te komen.

Tool ik heb heb een kaarsje aan voor jullie!

Sandra hoe gaat het met jou en de grote kleine man? Heb je al niet gezien.

Ursela met jou 2 kanjers gaat ook alles goed? Storm groeit goed. Hoe is het weer bij jullie nu?

En dan natuurlijk Laika daar kom ik voor maar geen nieuws.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden ik ben er wel hoor, ben ontzettend moe en met regelmaat erg emo. Het lijkt wel of alle verdriet van de laatste 5 jaar zo af en toe de kop op. Vooral op momenten dat ik met de kleine grote man bezig ben. Tranen met tuiten komen er dan uit. Frustrerend maar het lucht ook op. Mijn cryo's vliegen ook steeds door mijn hoofd en kan de knop niet vinden om het even uit te zetten voor een paar maanden. En af en toe kan ik mijn schoonmoeder wel schieten hihi, voel me heel bezitterig als zij in de buurt is. Dat heb ik alleen bij haar, zo vreemd. En dat terwijl ik voor de zwangerschap een hele goede band met haar had. Nu werkt ze me wel eens danig op de zenuwen. Als wij of zij langsgaan bij elkaar, hangt ze contstand over hem heen. Heeft ie zijn ogen open, moet ie gaan slapen. Ligt ie te slapen kan ze niet van hem af blijven en moet ie wakker worden. Grrrrrr............ Ze is heel lief voor hem hoor, maar op de een of andere manier kan ik het van haar gewoon niet hebben.

Druk weekend achter de rug, maar wel gezellig. Morgen maar even een dagje rust voor de kleine jongen, kan ik het huis ff onder handen nemen hier.

ff genoeg over mijn "probleempjes"

Tool mooi resultaat en spannende dag voor jullie morgen. Hoop op mooi bevruchtingsresultaat!!

Laika ligt/is aan het bevallen. YOU GO GIRL!!!!!

Esther jullie hebben het geweldig gehad las ik. Lekker hoor. Mooi dat G en jij op de goede weg zijn, goed begin is het halve werk zeggen ze. Moeilijk voor jullie, weer een zw in de fam. Kan me voorstellen dat het confronterend is. Sterkte.

Verder ben ik het al weer kwijt. Ik ben zachtjes op de achtergrond aanwezig hier. Allemaal een dikke knuffel!!

Geplaatst
Even een vraagje, waar is roestvlek toch gebleven?
Had haar na de laatste lunch een pb gestuurd maar ze wil geen contact, tenminste reageert niet, hoop wel dat alles ok is.
Geplaatst

hoi dames

ohhh wat spannend, Laika aan het bevallen waarschijnlijk??? ik hoop dat ze ook een sms-je stuurt!!!!

Sandra wat rot dat je zo emo bent, lastig, en met je schoonmoeder dat lijkt me wel moeilijk moet ik zeggen, hoe denkt je lieve man er over? sterkte iig, morgen heb je lekjker een rustige dag, tenminste, niemand om je heen....

Kaartje lekker uit rusten in Drenthe, heerlijk!!!

Henne wat jammer dat het dus "loos" alarm was, verdorie zeg, jij dacht het waarschijnlijk wel maar toch! Ik zag de foto op fb, de taart die je gemaakt hebt samen met de kindjes, zo ontzettend leuk en lief!!! kan me helemaal voorstellen dat het soms ook een erg dubbel gevoel geeft, toch top dat je het doet!

Esther jullie zijn al weer terug uit Paris, het klinkt erg goed, jullie doen samen zo ontzettend jullie best en ik geloof echt heilig in jullie. Het bericht van je broer en schoonzusje gaf mij zelfs een beetje en naar gevoel, heb het 1x meegemaakt dat er ineens onverwachts een zwangerschap was en vond dat al zeer pijnlijk (nov.2010) laat staan hoe dat bij jullie moet zijn, sjonge. Lief dat de mensen om je heen aan jullie denken, voor hen zal het ook lastig zijn om de juiste modus te vinden zeg maar. Jullie niet als de "zielige" mensen zien maar ook niet zomaar over julie gevoel heen willen walsen. Sterkte meid!!

Ik meen dat ik laatst Roestvlek wel online zag, misschien ook even afstand?

Elliebellie mijn foon is nog niet terrecht en hij moet echt in huis zijn, ben alleen bang dat de batterij leeg is grrrrrr. Ik heb me voorgenomen dat ik tot woensdag blijf zoeken.

Tool ik heb hier standaard altijd een kaarsje branden voor iedereen die het maar kan gebruiken, we gaan voor erg goed nieuws morgen meid!!! en wat een lef, een tp van 3.

Ik las dat Noor recent een tp in Brussel heeft gehad, zij heeft er ook 3 laten terugplaatsen.

Fren, hoe gaat het met jou? inmiddels een beetje bijgetankt?

Goh Spaatje, weer even uitstel, getsie maar je klinkt er goed onder, zoals Esther zegt Knap!!

Hier geen nieuws, vandaag even naar een bouwmarkt geweest en wat boodschappen gedaan, in de middag bezoek gehad, oa van schoonouders, was wel gezellig. a.s. woensdagavond gaan ze voor het eerst hier oppassen, wij hebben een etentje, echt erg maar ik zie er nu al tegenop!!!

Geplaatst

Babeth het klinkt gek, maar het is heerlijk even een avondje niet zorgen en weer vrouw te zijn. Geniet ervan, het zal je echt goed doen!!!!! Maar Imke missen is logisch natuurlijk!!!

Dinsdag al weer mijn 2e hele dag zonder mijn manneke. Mijn schoonmoeder komt oppassen (ieks) dus hoop dat ik wel bij de les kan blijven dan hihi.

Geplaatst

San wat rot voor je dat je zo aan het worstelen bent momenteel! Ik weet niet goed hoe het moet voelen voor je maar kan me ergens je gevoel wel voorstellen denk ik. Knuffel voor jou meis...

Babeth oh wat kan ik het me voorstellen dat je er tegenop ziet om je kleine grote meid voor het eerst bij anderen achter te moeten laten! Ik hoop toch wel dat jullie een fijne avond gaan hebben!

Grrrr...wat irritant zeg telefoon kwijt!

Ik heb net een nieuwe...samsung galaxy s2...snap er niks van! Hoe erg hé!

Lief dat jullie het goed zien komen tussen Gerard en mij. Ik geloof daar ook echt heilig in...wilde alleen zo graag dat e.e.a. niet zo moeizaam ging!

Wb mijn broer en schoonzusje...ik had het aan zien komen hoor na haar miskraam. Toch steekt het...maar ik wil absoluut niet toe gaan geven aan dat gevoel! Gisteren in Hattem een paar prachtige babybadlakens gekocht van Jil en Sil in de uitverkoop...leuk in laten pakken dus heb ik morgen een leuk cadeautje voor haar!

Geplaatst

Esther wat een leuk kadootje en toch knap van je, maar waarom mag je niet aan je gevoel toegeven?? Jou verdriet mag er toch ook zijn? Niet te hard zijn voor jezelf hoor,

Geplaatst

Ik heb mijn facebook account weer eens bekeken, dan kan ik meer van jullie volgen geloof ik?

Hoop dat ik er een beetje uitkom, de vorige keer niet, ik ben vergroeid met hyves vandaar.

Geplaatst

Gaat goed hoor, op Facebook... Weet je dat ik net ineens het besef had waar jouw nickname vandaan komt? Ik dacht altijd dat een van je katten zo heette... duh...

Geplaatst

Babeth een telefoon kwijt? Kun je niet fluiten dat hij begint te piepen ;-)

Esther wat lijkt het mij toch elke keer confronterend, grote familie met veel kinderen en ze blijven maar komen. Lief van je om iets te kopen.

Sandra toch weer die schoonmoeder irritatie factor en daar hoeft ze niets voor te doen. Ook irritant dat ze telkens iets anders wil van Ruben.

Geplaatst

zucht...kan niet slapen. ondanks cd van zita. angst voor geen bevruchting zit er goed in. laika spannend meid! heel veel succes en hoop dat alles goed gaat! babeth, we laten er idd 3terugplaatsen mits we er voldoende hebben en de kans op n zwangerschsp is groter. risico op meerling is zeer zeker aanwezig maar op dit moment gaan we voor n zwangerschap. en mss is t ook wel n beetje struisvogelpolitidk. zolang je t niet ziet of weet is t er ook niet. eerst morgen doorkomen. brrrr. probeer toch maar wat te slapen . san knuffel voor jou. en kaartje geniet lekker van je vrijd weekje ! xx

Geplaatst

kalimera,

nou nou, wat een nacht. Not one to remember, but to forget.

Vriend kwam tegen 2 uur, half 3 naar bed en onze badkamerdeur klemt, dus op eens een slag, zit rechtop in bed. Meneer kwam naar bed.

Daarna begint ie Jimmy, onze kater-die-graag-onder-dekens ligt, onder mijn deken te duwen, ik denk, wtf??? met als gevolg dat ik nu geradbraakt ben. heb vanochtend ook niet zachtjes gedaan. boontje komt om zijn loontje, bah bah.

Vandaag D-day, ben op van de zenuwen.

Hoop dat ze snel bellen. Sjips, zie nu ook dat ik nog maar een streepje op mijn tel heb staan. Hoop dat ie het zo lang volhoudt, zucht.

Hoop dat de rest wel allemaal goed geslapen heeft.

Spaatje, reageer later op jou. heb je verhaaltje wel gelezen, maar is niet opgeslagen.

liefs,

een erg zenuwachtige Tool (die wel dankbaar is voor alle kaarsjes die jullie hebben branden)

Geplaatst

Spaatje, wat vervelend dat dit zo gelopen is en dat jullie nu nog een maandje extra moeten wachten.

Ik zou er ook gek van worden om telkens tegenstrijdige berichten te krijgen. Eerst blij maken met een bevestiging en naderhand zeggen helaas, nee, u krijgt toch niets vergoed.

Fijn dat je mannetje het contact met het zh en de verz. op zich neemt. Geeft jou idd iets meer rust, je hoeft je er in elk geval niet meteen druk om te maken. Als je het van een ander te horen krijgt, dan rechtstreeks is denk ik toch iets minder erg (ahum).

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool de spanning is voelbaar, sterkte meid. Niemand in de buurt met een oplader?? Of even in iemands anders foon jou sim-kaartje doen?? Ik hoop dat je snel tel krijgt met prachtig nieuws.

Erg vervelend dat je lover zo luidruchtig was vanacht, goed dat je vanochtend ook niet zachtjes gedaan hebt.

Syl idd altijd weer die schoonmoeders ;)) Ik vind het van mezelf heel irritant dat ik me zo voel bij haar. Vind het ook niet altijd terecht van mezelf. Hopelijk kan ik er snel een weg in vinden, nu probeer ik me er maar voor af te sluiten hihi.

Geplaatst

san, oh lastig zeg dat je nu deze gevoelens zo tegenover je schoonmoeder hebt, terwijl je eerst zo'n goeie band met haar had opgebouwd.

Is het mss niet een optie om Ruben boven te leggen als hij gaat slapen en zij komt langs? dan is het in elk geval al minder makkelijk om Ruben dan wakker te maken (of gaat ze ook naar boven om Ruben uit zijn bedje te nemen, zonder te vragen?).

Zeer lastig en deze week weer een dagje alleen zonder Ruben. Komt helemaal goed meid.

Hoe is het met het huiswerk gegaan? Alles afgekregen?

Babeth, jullie ook binnenkort een dagje/avondje zonder jullie grote meid. Ook al lijkt het mij ook heel moeilijk (ik heb dat met onze katten als we met vakantie gaan, owkee, mss net niet hetzelfde, maar op dit moment zijn dat onze kindjes), toch hoop ik dat jullie genieten van jullie avondje uit!!

over anderhalf uur krijgen ze in DD de mail binnen met de resultaten...aaaaaarrrrrrgggggghhhhhhh

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool met mijn huiswerk is alles goed gekomen hoor. Was naar mijn werk gereden vorige week zondag om met collega's te overleggen of ik op de goede weg was en dat was ook zo. Het wordt wel steeds pittiger, maar goed dat hoort erbij. Nu nog maar 5 cursusdagen ;))

Nee schoonmoeders gaat niet zomaar naar boven. Maar als ze komt en hij is nog op dan zit ze natuurlijk tegen hem te praten en aan hem te plukken, gevolg hij wordt weer actief dus als we hem dan op bed gaan leggen, krijst hij de hele boel bij elkaar met als gevolg dat hij alsnog terug uit bed moet komen voor hij weer moe wordt en terug kan. Tja dan zit ze weer tegen hem te praten, friemelen, wordt ie weer actief (oververmoeid) dus dan is het spiraaltje rond. Ach "gelukkig" komt ze niet elke dag..........

Geplaatst

San, dat is beslist die vicieuze cirkel waar men het vaker over heeft.

Ik zou denk ik dan toch even ferm optreden, jullie zitten met een oververmoeide Ruben en zij kan naar huis gaan waar geen 'krijsend' kind is. Ik denk dat je hierin wel een weg gaat vinden.

En Ruben al eerder op bed leggen, heeft natuurlijk ook geen zin, hihihi, want dan lijkt het weer net alsof je haar Ruben ontneemt. yep, een cirkel waar je niet zo makkelijk uit komt.

Je bent in elk geval op de goeie weg met je cursus. Nog 5 daagjes te gaan! you go girl!!!:ygg:

Geplaatst

Tool ik denk aan je!!!!! Hoop dat ik tussen werk door even in kan loggen voor nieuws. Hou je taai.

Dikke knuffel ook voor jou Sandra.

Voor de rest: tot later... :-)

P.S. Sab moet opeens ook weer aan jou denken, beetje bijgekomen inmiddels?

Geplaatst

tool, hoop zo voor je dat er een aantal mooie bevruchtingen bij zitten.

sab, hoe is het met jullie?

San, moeilijk hoor, die cirkel. Hoop dat je een goede modus vind. Want jij zit met Ruben en je schoonmoeder gaat gewoon weer weg.

Vandaag gewoon weer werken en dan naar de muziek. Nog even op de weegschaal tussendoor. Hoop dat er wat af is. anders ga ik echt stevig balen.

Nou succes allemaal en denk aan jullie!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden