Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Foto! Maar het helpt echt enorm goed. Mijn ene neefje had laatst waterpokken en hij wilde niks, terwijl hij normaal gewend is aan smeren vanwege droge huid en eczeem. Omdat tante H het gezegd ja docht sudocrem dan wel en gelukkig hielp het. Anders was tante H de pineut geweest haha.

Geplaatst

Oh, san, heb t geboortekaartje naar je oude adres gestuurd... Heb je een doorstuur service?

Fijn dat jullie helemaal over zijn en veel succes met spikkeltje ;-)

Ik doe rustig hoor, vin waakt over me. Vandaag even terug geroepen door m'n lichaam, moet minder (trap)lopen.

Geplaatst

Sen, nee ik heb dr. T. (zitten wel samen in 1 gebouw). dr. T werkt ook altijd direct mee. Erg fijn. Heb trouwens dr. de V ook wel eens gehad als vervanger. Fijne man.

Hoe is het nu met je? Gewoon het advies van de rest volgen, hoor mbt je werk. Jij en de kleine maar eerst even op nummer 1. Laat ze maar eens begrip leren opbrengen voor jou situatie.

Geplaatst

Fren...wow, nu al in je oude spijkerbroek...pffff.... heeft hier meer als een jaar geduurd voordat die ruim 30 kilo aan zwangerschapsresten er af waren.

Lekker genieten met je kleintje! heerlijk!

Tool, Alaaf! Have fun daar!

Witje, Arme Ruben......zo'n klein manneke en dan de waterpokken. Vind het altijd zo sneu voor die kleintjes. Beterschap!

Ga hier zo nog even op de bankhangen met manlief en dan lekker bijtijds het bedje in. Morgen weer vroeg richting het werk.

Voor iedereen een hele fijne avond nog en voor degene die het nodig hebben: een hele dikke knuffel.

Geplaatst

Die foto nog even tegoed houden hoor, maar zal er aan denken. Onze "hoofd"laptop heeft het begeven. Daar staan onder andere foto's van de laatste maanden op. Nu maar hopen dat we nog wat van de harde schijf af kunnen halen. Wel heel erg balen, maar ja we hebben 2 laptops. Kunnen nog geen mail binnenhalen, dat programma staat op die andere. We zullen het zien.

Spikkeltje heeft goed geslapen en drinkt ook goed. Straks even in bad en dan sudo smeren. Maar dat heeft toch nog geen zin als het nog blaasjes zijn?? Maar daarna toch pas als ze open zijn geweest??

Nou ja ik zal het wel zien, gelukkig is hij nog wel klein beetje vrolijk, wat rustiger en huileriger als normaal.

Fren we hebben nog doorstuurservice tot augustus dus het kaartje staat mooi te staan op onze audio box in de zithoek. Adreswijziging voor jullie volgt nog. Nu nog te druk in mijn hoofd om te doen, eerst alle andere belangrijke dingen regelen.

Ben er weer vandoor, de drukte is hier nog niet voorbij, heb er ook weer maagklachten door dus ff aan de meds, maar dat gaat goed komen. Gewoon op het gemakje mijn lijstjes afwerken met werkzaamheden en dan komt het allemaal goed.

Geplaatst

San, gelijk smeren hoor, dan drogen ze sneller uit. Dus ook als het nog blaasjes zijn.

Hier beroerd. Erg slecht geslapen. Eerst had ik pijn in mn rug en benen en was ik misselijk en daarna viel ik gewoon niet in slaap. Dat laatste heb ik vaak voor in ongesteld word, dus toen sliep ik natuurlijk helemaal niet meer omdat ik dacht dat het allemaal mis zou gaan. Vanochtend darmen van slag en misselijk, rotgevoel in onderbuik is licht aanwezig. Maar wat nu waar door komt....ik weet het niet meer. Weet alleen dat ik in bed wil kruipen en slapen tot het over is. Zucht. Als je bedenkt dat ik bij elkaar gewoon al bijna twintig van deze weken heb doorgeworsteld.... dat is een halve zwangerschap!

Fren vind het kaartje ook erg leuk. Haal normaal alle kaartjes ed van de kast als de hulp komt, maar deze laat ik lekker staan :-)

Pfff meiden, ik ga maar werken. Wie weet geeft het afleiding. Dit is zo zenuwslopend en niemand kan iets zeggen of doen dat helpt :-(

Geplaatst

Even snel, want borsten staan op ontploffen: wat een goede nacht!! Fiene dronk om 11 uur, toen naar bed met z'n tweetjes, en ze kwam pas weer om half 4 en half 7!! Zo kan ik e nachten wel aan!

Ben trouwens helemaal trots dat jullie t kaartje Co. Leuk vinden ;-)

Is het trouwens niet raar dat ik, op wat persoonlijke mailtjes na, nog niks van m'n werk gehoord heb??

Ga douchen en kolven, nog maar 7 x te gaan, dan ben ik Bertha-af!!

Geplaatst

Witje, fijn van je te lezen!

Henne, bah. Totnacht en onzekerheid, knuf!

Fren, joepie lekker bezig! Van je werk niets officieels horen best raar eigenlijk.

Sen iets fitter?

Hier zo gyn + echo, xxx

Geplaatst

Hoi meiden,

San wat fijn iets van je te horen, heerlijk al ingehuisd, goed en snel gefaan! Wat sneu voor Ruben zeg maar komt vast snel in orde met de tip van tante H! !

Gets Henne wat blijft het toch rommelen en tobben, sterkte en alvast succes voor morgen!

Fren moet wel lachen om je opmerking Bertha af.....herknbaar wat was ik blij toen ik klaarwas met afbouwend kolven!!!

En wat heerlijk dat Fiene zo lekker slaapt,daar sterk je echt door aan.

Jammer dat het wek nog niets heeft laten weten,ik zou dat ook wel verwachten maar misschien willen ze je eerst wat rust gunnen?

Testr hoe was het bij de gyn?

Geplaatst

goeiemorgen meiden!!

mijn korte berichtje van gisteren was toen we nog aan het vieren waren. Dat wilde ik even met jullie delen, hihihi.

Vandaag de laatste dag alweer. Straks de markt op, kloonetrekke. Heel gezellig.

Optocht was ook echt heel gezellig, lang, pijn aan mijn voeten, genog te drinken en genoeg bekenden gezien, kortom, geslaagde dag dus!!! foto's volgen nog. zelf niet veel gemaakt, maar vandaag gaan het fototoestel wel mee!!

Henne, denk aan je meid!!! hoop dat je donderdag/zaterdag een positieve test hebt!11

liefs,

Tool

Geplaatst

Enjoy Tool!

Hier was weer goed bij de gyn en de bloedtest + echo voor het mogelijke bloedafbraak bij de kleine was weer heel netjes. Binkie perfect op schema! Nu durven we echt te gaan genieten donderdag tijdens de 3D echo, eindelijk even niet medisch maar pret. Ouders en zus mee, die hadden ook nooit meer verwacht dat dit ons zou overkomen. Dus voor hun ook een mooi moment.

Fijne dag ladies, Henne je werkdag alweer doormidden. Nog even meis!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3642[/ATTACH] Nou hier is Spikkeltje dan. Die sudo zou daar nog wel gaan maar hij heeft er heel veel op zijn hoofd onder zijn haartjes.... Ik ga zo naar de apo om te vragen of ze iets hebben om in bad te gebruiken.

[ATTACH=CONFIG]3644[/ATTACH] Maar hij blijft vrolijk.

Testr fijn dat alles weer in orde is. Op naar een pracht van een 3D echo!!!!

Tool balen dat de carnaval nu op deze manier voor jullie ten einde is. Beterschap voor je vriend.

Ik ga nu snel naar de apo en dan door naar werk, zo geen zin in. Gelukkig weer 3 daagjes vrij die beginnen om 21 uur vanavond!!

Geplaatst

Even inbreken: een zemelenbad helpt erg goed voor waterpokken. Zemelen in een washandje dichtbinden en dan in bad hangen, helpt goed tegen de jeuk.

Breek weer uit

Geplaatst

Ondanks de spikkels ziet R er wel té schattig uit san!

Mik, jeej!! Goed nieuws!! Nu heerlijk genieten donderdag! Hoe is t met de babykamer? Durft manlief al te bestellen?

Geplaatst

hoi meiden, hoe gaat het hier?

Tool, wat een geweldige foto in je carnavalsoutfit. Wat naar dat je vriend nu aan de diarree is en jullie die laatste dag niet kunnen meepakken.

San, welkom terug en wat zielig voor Ruben. Hoop dat hij snel opknapt. En eindelijk zitten jullie in jullie paleisje, zal wel intensief geweest zijn die verhuizing. Nu een beetje bijkomen

Henne, gaat het nog lukken met het bloed wegbrengen morgen?

Mik, alles weer in orde.. helemaal super!!! veel plezier met de 3d echo, lijkt me zo bijzonder!

Wen, ik ken dr. T. ze zitten beiden in dezelfde praktijk. Ik heb hem een paar keer gehad toen de V. afwezig was. Maar ik heb toch liever de V. die is heel direct en daar hou ik van.

verder ben ik het alweer kwijt meiden...sorry

Hier nog steeds erg misselijk, dacht dat het minder zou worden na 12 weken maar niets is minder waar. Iedereen om me heen zei dat. Maar de huisarts zei nee hoor, ieder lichaam is anders. De één is helemaal niet misselijk, bij de ander wordt het na 12 weken minder, bij de ander weer wat later en sommigen zijn 9 maanden lang misselijk. Je doet er weinig aan, afwachten. Ben vanmorgen kotsmisselijk opgestaan en naar de wc gerend. Had vreselijke kokhalsneigingen maar er zal niets in mn maag. Dat is echt erg.. als er nou nog wat uitkomt dan lucht dat tenminste nog een beetje op. Maar nu was het dus alleen mn maag die die beweging maakte en dat was het... brrrr. Met de holtes gaat het redelijk goed, antibiotica werkt maar ook op mn darmen, heb behoorlijk krampen en diarree. Voor de vaginale jeuk/branderigheid heb ik megacapsules (soort van paasei) gekregen waar de utrogestan bij vergeleken minuscuul is. Gisteravond de eerste genomen maar merk nog niet echt effect. Verder merk ik ook dat alle vermoeidheid van de afgelopen jaren er nu uitkomt... ben altijd maar door blijven werken maar mn lichaam heeft me nu keihard teruggefloten. Zit nu alweer te stressen over wanneer ik weer kan gaan werken. Vriendin is net langs geweest en heeft me net even heel streng toegesproken. Ik kan het niet helpen maar het voelt bijna als een misdaad als ik niet ga werken. Heb ook continue het gevoel dat ik me moet verdedigen. Mn verstand zegt onzin maar het is een gevoel... herkent iemand dat?

en ben op haar aanraden nadat ze weg was even een ommetje gaan maken, was best lekker die frisse lucht maar wel heel vermoeiend trapje op trapje af en één dammetje over het strand. Kreeg er zere heupen van maar ben blij dat ik het even heb gedaan na 10 dagen binnenzitten.

vriend gaat nu eten maken, wilde eerst witlof maken maar dat heb ik hem verboden :-) nu gaat hij "fagioli e peperoncino" maken dat is italiaanse chili met drie soorten bonen (cannellinibonen (boterbonen), borlottibonen en sperziebonen) is een recept uit het boek "mijn italiaanse dieet" van Gino d'Acampo. Daar staan hele lekkere low-fat recepten in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden