Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, valt wel mee hoor. Of ik heb het zelf niet door?! zou ook kunnen, ben nou eenmaal type van doorgaan tot je erbij neervalt. Vanmorgen klonk het misschien wat heftig.. net wakker, brak en dan ben ik niet echt de vrolijkheid zelve zegmaar.. :-) dus no worries om mij hoor!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

even nog over de workshop. regio Breda/Den bosch misschien Tilburg ook een optie? Laat het even weten. Dan help ik mee zoeken. Dat vind ik weer leuk.

Kom geen steek vooruit op mijn werk, maar ja het is een keer niet anders. Nog 3,5 uur dan lekker naar huis.

Dikke knuf voor iedereen.

Geplaatst
Nog 12 weekjes!

Oh daar heb ik ervaring mee! :happydance:

Tjeee....dan ben ik dus die keer degene 'met buik' samen met Es en misschien Wen al een beetje...wat een bizarre gedachte. Eerder nog niet bij stilgestaan....

Geplaatst

Breda en Tilburg zijn voor mij allebei dichterbij dan Den Bosch. DB hebben we al gehad toch? Nou ja, maakt ook niet zoveel uit, ik kom toch alleen. (Moet het nog wel even aan P vertellen maar duurt nog zo lang...)

Geplaatst

Mooi toch Henne! En vooral niet schuldig voelen... wat ik in Den Bosch wel een klein beetje had... Of nee, was meer van: waarom zitten we hier niet allemaal met een dikke buik!

Geplaatst

Nou dames, we gaan er vanuit dt onze vrijerij d komende maand gewoon genoeg gaat zijn voor een bingo, dus dan ben ik hopelijk ook met een beginnend buikje daar..of nog een redelijk plat buikje, hihihi

Geplaatst

Ik weet nog dat ik in den Bosch met een drieling bij wijze van spreken in mijn buik zat....of in m'n baarmoeder beter gezegd...hihihi.

Geplaatst
Correctie, nog 10,5 week!!. Wij trouwen gewoon al over 9,5 week....aaaaaaahhhhhh:happydance:

Nog geen buikje dan denk ik, maar lekker misselijk ofzo ;-) dat zou nou leuk zijn!

Geplaatst

He, ik hoop over 12 weken met een nog plattere buik te komen. Tegenstrijdig, maar wel de waarheid. als ik niet blijf afvallen moet ik pillen gaan slikken voor de diabetes. Dat wil ik niet. Alleen zit ik al wel de hele week in een snaai week, en dan zijn het vooral de koekjes op het werk die het moeten ontgelden. 20 augustus weer op de weegschaal. morgen gaan we niet meer snoepen ; ) Blijft moeilijk, maar ben in 1,5 jaar tijd nog geen gram aangekomen. Enkelt maar 15,4 kg afgevallen. Dus zo slecht doe ik het nog niet.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Nog platter??? Hihih, Ruby, je bent super bezig en tja die koekjes? Je zit niet lekker in je vel en je compenseert t door zoetigheid te eten, in dit geval koekjes. Komt goed meid!

Geplaatst

fantastisch toch dat we bij iedere date een andere dikke buik in ons midden hadden!

Als we deze x breda-tilburg doen, mag het dan de volgende x richting amsterdam-noord holland? Vind een thuiswedstrijd ook wel eens fijn :-)

Geplaatst

Kaartje lekker ontspannen bij acu? Ik had G aan de telefoon zodra hij het wist geloof ik haha, echt leuk hij was helemaal blij.

Fren A'dam is prima hoor wat mij betreft. Verzin maar vast iets leuks daar ;-)

Geplaatst

Gewoon plannen, kijk wel of ik kom dan. Maar laten we eerst deze effe doen goed? ;-)

Grappig dat jullie allemaal van het trouwen zijn (op een paar na, Simba geloof ik? Weet even niet zo snel wie nog meer niet getrouwd is). Het interesseert mij/ons echt helemaal niet of ik wel of niet getrouwd ben. Al is een leuk feest natuurlijk nooit weg! Kan het me best voorstellen hoor, dat het leuk is om dingen voor te bereiden en een dag helemaal in het middelpunt te staan maar ik heb er persoonlijk niks mee.

Geplaatst

Henne, net voordat ik naar G ging had ik even forum zitten lezen. Zag dus net ervoor je berichtje dat ik hem de groeten moest doen. Heb ik dus braaf gedaan haha. Uiteraard vroeg hij meteen hoe het met je ging. Hij was inderdaad meteen heel blij voor je. Zei meteen ook dat hij je ging bellen zodra hij mijn naalden geprikt had. Ik had even kort toegelicht hoe we elkaar kennen. Hij vond het heel bijzonder dat we met deze groep zo'n hechte band hebben en elkaar ook live kennen.

Syl, ik moest jou ook de groeten van hem doen. Hij vroeg ook hoe het met jou en behandelingen ging. Heb gezegd dat je even een pauze hebt van alles.

Geplaatst

Pfff, het valt niet mee, meiden. Ik heb aardig wat tranen gelaten. We hadden het allemaal zo graag anders gewild, maar ja.

Het kamertje was trouwens niet ingericht als kinderkamer, Tool, maar er stonden allerlei babyspullen, in tassen en dozen, en een commode en kast e.d. We hebben zo min mogelijk uitgezocht. Meubilair uit elkaar (om het de trap af te krijgen) en weer in elkaar (anders wordt het niet opgehaald). We zijn nu bijna klaar. Morgen wordt alles opgehaald door de kringloop. Wilde het niet op marktplaats zetten. Het idee dat een stel in blijde verwachting alles zou ophalen, vond ik te moeilijk. Nog wat liefdadigheidsinstellingen geprobeerd maar dat is hier gelukt dus nu naar de kringloop.

Nu even pauze. Ben helemaal leeg. Maf hoor, wat dat dan met me doet. Even geen puf om verder te reageren, sorry.

Geplaatst

wij zijn ook niet getrouwd Caro... vriend ziet de toegevoegde waarde er niet van in. Ik zou het wel leuk vinden maar ga het niet "afdwingen". En eigenlijk wil ik alleen maar trouwen als ik dan ook echt een italiaanse bruiloft kan geven, lees: van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat vermaak met een minstens 8-gangen menu wat duurt van smiddags tot 's-avonds en daarna een knalfeest met ijs, taart, likeurtjes, muziek, dans enz. enz. enz. maar dat kost megaveel geld. Ik had vorig jaar augustus een bruiloft in italie en 2 maanden later eentje hier... wat een contrast...

Geplaatst

Lijkt me een goed plan om steeds op een andere plek af te spreken. Dan is het steeds voor een aantal mensen dichtbij. Ik ben trouwens ook helemaal niet crea hoor. Maakt me niet uit wat we gaan doen. Als ik het niks vind ga ik gewoon mee om te kletsen (en lunchen natuurlijk ;-).

Iemand vroeg trouwens naar Simba. Heb haar en de rest van de familie vanmiddag nog gezien. Zijn hier om de hoek aan het kamperen. Vanmiddag spontaan lunch afgesproken en morgen gaan we daarheen om te bbqen. Hopelijk is het droog morgen.

Geplaatst

Leuk hè, dat hij zo meeleeft. En bijzonder zijn wij zeker :-)

Zo, hier net tranen mee tuiten gehuild bij het turnen.....heb helemaal NIKS met turnen! Hoezo hormonen??!

Freya het lijkt me ook vreselijk moeilijk. Ik heb me tien weken nog een box geweigerd, wilde het niet in huis hebben. En verstandig om het niet op marktplaats te zetten, je hoeft jezelf toch niet onnodig te kwellen.

Trouwen, tja...ik wilde het graag, J vond je niet nodig maar is overstag gegaan. De dag zelf vond hij uiteindelijk heel erg leuk en hoewel hij eerst niet eens een ring wilde, was hij laatst in paniek toen hij m kwijt was. Het kan verkeren hè. Maar de meerwaarde...tja, voor je gevoel, maar verder is er weinig anders idd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden