Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt voor de knuffels en lieve woorden, meiden. Het was inderdaad pittig, maar het voelt wel heel goed dat we deze klus samen hebben geklaard.*

Het stomme is dat ik in al die jaren nooit zelf iets heb gekocht. Dit is allemaal van voor we zelfs begonnen. Nu zou ik dat nooit meer hebben aangenomen, maar ja, dat is wijsheid achteraf. Nu staat alles klaar om te worden opgehaald en is het weer achter de rug.

Leuk, jullie plannen voor de creameet. Hopelijk ben jij dan inderdaad volop zwanger, Tool. Zou mooi zijn.*

Die operatie is snel ineens, Fren! Maar ja, dan ben je er ook weer snel vanaf.Ik woon trouwens ook in N-H.

Ruby, wat ontzettend knap dat je zo veel bent afgevallen! Ik ben de laatste tijd best wel aangekomen (en was net weer zo mooi slank) maar kan op het moment niet stoppen met (troost)eten. Heb dus veel respect voor jou!

Fijn dat de uitnodigingen naar je zin zijn, Tool. Het is al bijna zo ver, leuk!*

Ik ben trouwens ook niet getrouwd, Caro. Maar ben al zolang samen met mijn vriend dat ik hem ook weleens mijn man noem.*

Wat leuk dat je morgen bij Simba gaat bbc'en, Kaartje! Veel plezier alvast!

Lekker een dagje Zwaluwhoeve, Esther! Het klinkt alsof je echt hebt genoten. Ik kan me voorstellen dat je weinig zin meer had in een verjaardag. Hopelijk is het toch gezellig geworden.

Ik kan me voorstellen dat je het leuk vindt om een kamertje te maken voor je neefje/nichtje, Kaartje. Een mooi excuus om daar lekker mee te tutten. :-)

Oe, ik ben chipsverslaafd, Caro! Ik had de Lays smaaktest ook gemist maar ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Wen, wat een drukte bij jou! Als ik dan lees dat je duizelig bent, vraag ik me wel af of het niet TE druk is voor je. Pas je goed op jezelf en dat kostbare vrachtje dat je bij je draagt?

Spannende dag morgen, Henne. Lijkt me heel lastig allemaal met de u.w.v. En al die regelingen. En dan ook nog bellen over de uitslagen. Sterkte met alles.

Babeth, succes met de cryo morgen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O, Wen, wat een vreselijk mens, zeg! Verder sluit ik me helemaal bij Henne aan. Zorg goed voor jezelf hoor!!

Ceeke, vreemd inderdaad dat bloedverlies. Misschien is Babeths idee inderdaad iets om te proberen? Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.

Geplaatst

Freya, je mag je altijd aansluiten hoor, bij ons creacluppie. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Zware dag voor jou, maar biedt misschien ook wel een opening tot verwerken. Hoop het!

Geplaatst

Nou ik kan verslag doen van de eerste smaak die ik heb geproefd: Spicy Reggae Chicken. Klinkt een stuk spannender dan het is: viel erg tegen. Ik kon met de beste wil van de wereld geen kipsmaak ontdekken, wel erg overheersende, redelijk spicy kruiden. Dit gaat 'm niet worden wat mij betreft. Wordt vervolgd...

Geplaatst

Hee lieve meiden!

Babeth: gefeliciteerd vast met jullie prachtige meisje. Spannende dag morgen: toitoitoi!

Wen: poeh, wat een &*($%^ is die dame zeg... Bizar, hoop dat je morgen een beter iemand spreekt. Spannend je echo binnenkort, vind het zo fantastisch dat je zwanger bent!

Ruby: wat vind ik het toch knap dat je zo afvalt! troost eten is zo lastig te laten staan... Maar je hebt al laten zien hoe goed je bezig bent!

Henne: lekker aan het slapen? :-)

Freya: poeh, wat moeilijk zeg... als je dat soort dingen vantevoren had geweten had je het inderdaad nooit aangenomen. Vind het fijn te lezen dat je volgens mij een hele fijne relatie hebt!

Tool: ik vind het super leuk om een uitnodiging via mail te zien. Vind het zo leuk dat je gaat trouwen, leuk om wat dingen te zien van jullie voorbereidingen.

Esther: lekker dagje gehad: heerlijk! vind het zelf altijd zo fijn om naar de sauan te gaan. Heb je eigenlijk helemaal niet in ierland, dus in het najaar ga ik weer lekker hier.

Caro: shippies: mjammie :-) Hier paprika zwaar favoriet, misschien wel deels omdat ze die alleen in Nederland verkopen (iig niet in china en ierland).

Hier worden we inderdaad even behoorlijk geleefd, maar dat is heel leuk. Weekend vol met familiebezoek en gisteravond en vanavond stonden er vrienden op de stoep. heerlijk! verder druk geweest met dingetjes regelen in ons tijdelijk huis (leuke bovenwoning in Utrecht) solliciteren en vandaag nog een sollicitatiegesprek.

Slaap lekker lieverds!

x

Geplaatst

Babeth fijne en spannende dag!! Gefeliciteerd met I jullie grote dame al weer.

Verder zwaar hier, zeer bezorgt om mijn moeder. Vandaag weer een spoedscan i.v.m. aanhoudende buikpijn en vanaf morgen 7 weken lang dagelijks bestralen. Het gaat momenteel helemaal niet zo goed met haar. Hoog/laag bed staat in de woonkamer. Wilde dat het weekend was.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

Nee Kaartje ik kan niet zomaar vrij nemen, het erheen rijden is geen probleem, maar ik moet ook nog eens naar huis terug vanavond, dat is niet echt verstandig als je emo bent bij vertrek. Het is zo wrang dat die kilometers ertussen zitten. Ze zit samen met mijn vader nu al in het zh. Ze moest zich om half 8 melden op de spoedeisende hulp, h et is maar de vraag of ze naar huis mag vandaag. Dat zou niet handig zijn om er bij te zitten met een kleine jongen.

Zorgverlof is alleen voor callamiteiten en onbetaald verlof is niet haalbaar financieel gezien.

Geplaatst

San heel veel sterkte, wat naar allemaal.

Babeth, gefeliciteerd met jullie mooie meid. En veel succes straks met de tp.

Wen, hoop dat je vandaag een snuggerder Arbo vp treft.

Freya, sluit me aan bij Fren: van harte welkom bij de creadate. Als je mee wilt en kunt, pb me dan even een mailadres dan stuur ik je de mail met info door.

Geplaatst

San, knuffel in deze moeilijke tijden!

Babeth. Van harte met jullie kleine grote meid! En heel veel succes vandaag. Hoe laat hoof je of de tp doorgaat?

Wen, wat een gedoe! Hoop dat je eruit komt er onder die piket uitkomt (voor de komenden 9mnd)

IVF, leuk allemaal spontane acties. Fijn om weer terug te zijn? Succes met solliciteren, zal niet makkelijk zijn in deze tijd!

Geplaatst

San, sterkte met je moeder!

Er is een kaartje onderweg. Bedankt voor je post! Alle verjaarskaartjes komen te laat voor storm, eigenlijk erg leuk want dan zit er iedere dag een vrolijke envelop in de bus.

Alle anderen, ik lees en leef mee maar het valt niet mee om tijd te vinden om te schrijven, ook niet veel bijzonders te melden.

Nu zit bv merel alweer met een paarse stift het raam onder te tekenen en storm probeert een rauwe aardappel op te eten die hij uit een keukenkastje heeft veroverd.

Geplaatst

Kalimera!

Babeth, van harte gefeliciteerd met I. En heel veel succes vandaag met de tp. Hoe laat krijg je bericht? Toi toi toi!

Freya, ik zu zeggen, kom gezellig mee naar de creadate! Je voelt je meteen thuis in t cluppie! In het begin lijkt t eng, maar t is gewoon alsof we elkaar al jaren kennen! Mede ook omdat we al zoveel op het forum schrijven. Zou leuk zijn als je erbij kunt zijn!

San, wat rot dat het niet zo goed gaat weer met je moeder. Hoop met je mee dat de week zo voorbij is en dat je naar haar toe kunt gaan en haar even kunt knuffelen. Lijkt me zwaar die chemo, zeker als je zelf al niet op volle kracht bent. Ik steek een kaarsje voor je moeder aan en heb haar in m'n gedachten!

Wen, wat een hork van een dame zeg, jeetje! Ik had haar door de Foon getrokken. Hoop dat je vandaag een schappelijker persoon aan de lijn krijgt! Je en je beeb gaan nu toch echt wel voor! Fijn dat je collega's dingen van je overnemen waar het mogelijk is!

zal eens even googlen wat piket is.

En toen? Was ik t kwijt....

Oja, sjips kan ik zakken van leeg eten, maar dan of naturel of paprika. Geen andere smaakjes voor mij. Geef me een zak en die is binnen tien minuten leeg, hahahahaha.

Ga maar weer eens werken.

Fijne dag allemaal en tot later!

Geplaatst

IVFsh veel succes met je soll. Gesprek!

Ursela, volgens mij is hij een kleine ondeugd die storm!

Kaartje, leuk dat je bij simba langs gaat/bent geweest en dat jullie gaan BBQ-en! Have fun!

Es, easy meid!

Sen, nog alles onder controle?

Geplaatst

San, wat vreselijk moeilijk dat je niet naar je moeder toe kunt nu het zo slecht gaat. Heel veel sterkte en dat het weekend maar snel mag komen voor je.

Babeth, van harte gefeliciteerd met I.! Een extra bijzondere dag vandaag met de tp erbij.

Ivfsh, vind je het fijn weer in Nederland te zijn? Veel succes met solliciteren!

Wen, ik hoop dat je nu een redelijker persoon aan de telefoon krijgt. Weg met die piketdiensten (wat zijn dat eigenlijk?)!

Wat lief dat ik welkom ben op jullie creadate! Ik vind het inderdaad wel spannend, Tool. Ook omdat ik niet weet of ik het vol blijf houden zo veel te schrijven. Nu heb ik nog vakantie maar als weer werk, is dat lastiger.

Ik vind het wel fijn om mee te schrijven en het lijkt me erg leuk jullie te ontmoeten! En zo'n creaworkshop is ook erg aantrekkelijk.

Ik ga kijken of ik de 20ste kan en dan kom ik erop terug. :-)

Geplaatst

San, meid wat een moeilijke situatie. Heel veel sterkte. Het is niet niks zo ver naast de deur te wonen nu.

Babeth, succes met de tp en uiteraard gefeliciteerd met dekleine meid I.

IVfsh, als jullie in wat rustiger vaarwater zitten, kom ik een bakkie thee halen.

Wen, hoop dat de arbo nu een beetje normaal kan doen. En idd weg met die piket diensten. ken het van een vriendin van mij.

Freya, tuurlijk ben je welkom de 20e. En ook al schrijf je niet zoveel mee, het is gewoon gezellig. ik heb ook periodes dat ik minder schrijf. DAt is bvop dit moment. loop met mijn ziel onder mijn arm.

Henne, jij het ziekenhuis bellen voor uitslag. Ben benieuwd.

Wat betrefth et afvallen, ik doe het goed dat weet ik, maar zoals nu met die ongedurigheid wil ik alleen maar zoet. ben vanmorgen gestart met een broodje gezond zonder tomaat, daar had ik zin in. In plaats van youghurt.

Verder wat dingen met de muziek waar ik over na moet denken. Gebeuren dingen waar ik het niet mee eens bent. Als een instrument op is en niet meer te stemmen zou je toch gewoon nieuw moeten kopen. Ongeacht hoe groot het korps is lijkt mij? Daar moet ik me dus op beraden of ik blijf spelen. Ik wil eigenlijk alleen met een goed instrument spelen. Dit is echt niet om aan te horen.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

San, wat een rotnieuws en vreselijk dat je dan niet gewoon in je auto kan stappen om naar haar toe te gaan. Sterkte meis

Babeth, van harte gefeliciteerd met I. en heel veel succes met de tp. Bijzonder hoor, zo op dezelfde dag.

Ivfsh, veel succes met de sollicitatie!

Wen, wat een reaktie van dat mens! Die is niet wijs. Regels die gelden voor zwangeren die gelden gewoon! Punt! Ongeacht hoe lang je zwanger bent. Je moet ook werkelijk hemel en aarde bewegen tegenwoordig wil je gewoon eerlijk behandeld worden en anders Lopen ze gewoon over je Heen. Te gek voor woorden toch?!

Hier vannacht niet lang wakker gelegen maar wel vaak wakker geweest. Vriend tikte me steeds aan omdat ik vreselijk snurkte. Tja kan er ook weinig aan doen...

Geplaatst

San sterkte met je moeder!

Heel slecht geregeld met verlof in de zorg, terwijl je juist zou zeggen dat het daar goed geregeld zou zijn. Vriendin van ons van wie haar man onlangs is overleden werkt ook in de zorg en die kreeg gewoon op een gegeven moment een smsje (toen hij nog leefde maar heel slecht lag in het ziekenhuis): "Wanneer kom je weer werken? Gaat wel van je vakantie uren af." Geloof je toch niet! Ze heeft gebeld en haar laten weten wat ze er van vond, jong grietje dat zelf waarschijnlijk nog niks heeft meegemaakt moet dan dat soort dingen regelen, niet handig lijkt me. Maar ze werkt nog steeds niet, heeft zich nu ziekgemeld...

Babeth gefeliciteerd, hopelijk is de kleine weer beter? en succes vandaag!

Geplaatst

Ik moet zeggen dat dit bij ons echt wel goed geregeld is hoor! Mijn leidinggevenden zijn heel schappelijk in dit soort situaties. Vorig jaar lag de moeder van een collega op sterven, mijn collega heeft gewoon zorgverlof gekregen om de laatste maand voor haar te kunnen zorgen. Ook de vader van een collega lag heel slecht, zij mocht zich ziekmelden. Geen probleem. Ik vraag me echt af San of het niet mogelijk is om in goed overleg wat te regelen.

Freya gezellig dat je probeert mee te gaan in oktober! Ik kan me ook voorstellen dat dit wel spannend is. Wen was er de eerste paar keren ook niet bij, misschien dat die je gerust kan stellen dat het best meevalt ;)!!!

Babeth ook hier nog een keer gefeliciteerd met I!!! Fijne dag samen! En wat bijzonder idd dat je vandaag ook de tp hebt!

Ivfsh succes vandaag! Fijn te lezen dat jullie een beetje geinstalleerd zijn! Nu weer je draai vinden en een beetje rust in de tent? Ben je er ook in oktober? Ben wel benieuwd trouwens naar jullie kleine meid...de laatste foto op fb is van even geleden hé? (hint)

Wen sterkte met regelen van het kwijtraken van je piketdiensten! Mocht niet mogen dat het op zo'n manier gaat! pas je goed op jezelf?

Ursela ik moest grinniken om je berichtje over jouw twee mietertjes! Ogen voor en achter nodig denk ik?

San ik realiseer me trouwens dat jouw moeder niet terminaal ligt maar ook bij ernstige ziekte is er wel e.e.a. te regelen toch? Of heb jij leidinggevenden die hier niet open voor staan?

Vannacht heerlijk geslapen, acht uur achter elkaar! Ik kan er weer tegen om vanaf morgen vier dagdiensten te draaien! Lekker gevoel. Net heerlijk sloom twee detectives gekeken (er is zo'n mooie serie momenteel van de kro, een zweedse (of was het een deense, ik weet het niet meer)...enorm spannend!), en ga nu kijken voor een nieuwe bank. We willen graag een hoekbank, van 1 stoel is de leuning door en alles is tien jaar oud en ik heb zo'n zin in wat nieuws. Sowieso komt er 1 stoel minder terug omdat de box erin gaat komen. Dus een hoekbank en een stoel erbij. We hebben al een mooie gezien maar ik moet nog even goed kijken welke kleur we gaan kiezen. Mijn gordijnen zijn nl een beetje afgestemd op een stoel die nu dus weggaat en zijn wat lastig van kleur om wat nieuws bij uit te zoeken. Domme actie toen maar goed...

Mijn moeder heeft nog twee leuke antieke stoeltjes staan die we w.s. hier ook neer gaan zetten, alleen weet ik niet zeker of die echt bij mijn voor en achter tafel staan. Het moet geen ratjetoe worden. (waar een mens al niet druk mee kan zijn hé :)!!)

Oh en we gaan deze week s'avonds nog richting limburg. Ik heb een commode (oud zweeds kastje) en een kast gezien waar ik helemaal weg van ben!)

http://www.kektekoop.com/gallery/28502/142/

http://www.kektekoop.com/gallery/28517/143/

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Nou zeg Caro, dat gaat echt te ver wat die meid smsde naar je vriendin! Kan het wel een jonge griet zijn, als je zo doet heb je geen enkel inlevingsvermogen.

Toen met mijn moeder ben ik 3 weken thuis geweest. Kon me niet schelen of het calamiteiten verlof, vrije dagen of wat dan ook was. Nou was dit natuurlijk wel een hele extreme en traumatische situatie en was ik zwaar in shock. En ook al is ze niet meer bijgeweest, ik ben toch blij dat ik 10 dagen lang aan haar bed heb gezeten in het ziekenhuis.

Geplaatst

Even mijn werkgever verdedigen hoor!! Daar heb ik echt niet over te klagen, ik heb een wereld werkgever. Ga hier niet mijn vakantiedagen voor gebruiken die heb ik al opgepland en me ziekmelden en dus ook geen afleiding hebben is voor mijn persoonlijk echt niet goed. Ik heb het nodig om afleiding te hebben, er wordt genoeg rekening met me gehouden en ze zijn ook op de hoogte van de situatie.

Meiden het ligt niet aan mijn werkgever hoor dat ik niet naar mijn ouders ga. Als het nodig is dan valt er vast wel wat te regelen. Het feit is dat het met mezelf niet gaat. Het is te vermoeiend en te belastend om alleen op pad te gaan. Er komt een druk 1 jarig jongetje mee wat mijn moeder geen hele dag om haar heen kan verdragen nu ze zo is met haar vele pijn. Ze moet dagelijks naar het ziekenhuis heen en weer nu en het is elke dag de vraag of ze naar huis mag of toch moet blijven Gister gingen ze voor een gesprek en zijn uiteindelijk 6 uur daar geweest. Dan zit ik daar thuis ook maar wat met mijn duimen te draaien en me nog meer zorgen te maken dan ik nu al doe. Mijn broertje woont nog thuis dus mijn ouders zijn niet alleen. Net wat je zegt Es, terminaal is ze nog niet en ik ben zelf ook heel slecht in het naast het bed zitten en niks kunnen doen. Als het er op aankomt zal het al zwaar genoeg zijn. Moet nu toch tenslotte goed voor mezelf zorgen anders ben ik straks een hoopje ellende als we elkaar nog harder nodig hebben. We hebben dagelijks contact, zowel per telefoon als per videochat.

Geplaatst

Ik begrijp het san! Ik snap de keuzes die je maakt, klinkt weloverwogen! Misschien is er een mogelijkheid dat je b.v. 1 keer per week kan gaan en dan kijkt of er iemand in je omgeving is die op kan passen op R?

Geplaatst

Nou lekker niks wijzer geworden bij u.w.v. Dit was herbeoordeling voor w.ajong en eigenlijk snapten zowel de arts als ik niet waarom. De klachten waarvoor ik me ziek heb gemeld zinn niet gerelateerd aan die waarvoor ik in de w.ajong zit. Moet dus gewoon een beoordeling hebben voor de ziekte.wet. Was overigens wel een prettig gesprek.

Ga nu dus maar gewoon wachten op de volgende oproep. Zal allemaal wel.

Op terugweg belde ziekenhuis. Uit de kweetjes is niks naar voren gekomen. Het is een goed teken dat bloedverlies verder gestopt is en mocht het weer gebeuren dan gewoon weer bellen. Ze kon zich goed voorstellen dat ik het nog doodeng vind. Vanavond gaan we gewoon nog even het hartje luisteren.

San, nogmaals sterkte. Het is moeilijk om ver weg te zitten. Overigens mag je R als het nodig is altijd onderwer hier afzetten hoor. Snap dat je hem juist graag mee wil nemen voor oma, maar mocht dat een keer echt niet handig zijn... ik ben toch thuis en pas graag op als nodig.

Esther geweldige kastjes. Is de ladekast alleen niet wat hoog als commode? Ik lees overal dat daar zelfs regels voor zijn ivm Arbo van kraamzorg? Nou heb ik daar lak aan, de kast die ik wil is ook te hoog maar wij zijn beiden ook redelijk lang. En leuk leuk leuk, nieuwe bank! Ik heb vorig jaar nieuwe gordijnen 'gekregen' en een muur opnieuw behangen, je hele kamer is opeens nieuw, heerlijk! Is het een optie de gordijnen ook te vervangen? Anders kies je nu een bank bij de gordijnen en moet je daar tzt weer nieuwe gordijnen op afstemmen en zo blijf je aan de gang. En gordijnen hoeft nie superdunne te zijn, wij hebben ze notabene van de Leen Bakker, hebben ze echt veel keus.

Ursela klinkt gezellig bij jullie ;-) Nog bedankt voor je pb tje trouwens!!!

Geplaatst

Dat is nu net het probleem, ik kan mijn mannetje nu juist niet missen in deze situatie. Maar ook dan moet ik nog 2 uur naar huis rijden aan het eind van een slopende dag. Oh wat grrrr toch allemaal. Het zou geen probleem zijn om hem een dagje naar mijn schoonouders te brengen, die vinden het geweldig met hem. Het ligt aan mij helaas. Idd weloverwogen beslissingen en zeer zeker niet makkelijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden