Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zat even te googelen Fren, en las dat het idd anders gaat bij jou.

Vandaar dat ik even mijn berichtje verwijderd had :)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmmm, dat is jammer, mocht destijds (20 jaar geleden) m'n walkman mee vandaar dat ik eraan dacht. Maar kreeg toen toch valium en heb tot mijn grote verontwaardiging bijna niets van het hele gebeuren meegekregen :-)

Enne, volgende Bbq zal ik voor garnalen zorgen. Zou ik nu al doen maar viel beetje in water door koekiemonster ;-)

Babeth toch wel even slikken van de cryo's al had je er rekening mee gehouden. Dan moet deze het maar gewoon worden hè.

Geplaatst

Babeth, beetje balen dat er geen cryo's meer zijn, maar deze topper gaat m gewoon worden!

Henne, fijn dat je weer wat meer energie begint te krijgen. Gewoon je eigen tempo blijven volgen en dan komt het wel allemaal goed! Veel plezier met de BBQ met je neefjes. Geen ervaring met garnalen. Eet ze wel, maar liever niet of in een salade,hihi.

Eef, geniet nog lekker van jullie laatste daagjes in Bella Italia! Ziet er allemaal geweldig uit! Stoer op je fiets! Heerlijk! Effe alles eruit fietsen!

Ivfsh, wat fijn dat ze het ook een goed gesprek vonden! Hopelijk hoor je dinsdag goed nieuws!! Zou fijn zijn! En leuk om je in oktober weer te zien!

Guusje, meid, hoe istie bij jou? Had jij nu ook vakantie, of heb je het al gehad?

Sen, als ik t zo lees dan denk ik t jullie kleine niet al te lang meer op zich laat wachten. Denk wel da je er klaar voor bent, of niet?

Wen, nog met je leidinggevende gesproken vandaag? Hoop dat je nu iets kunt regelen en dat de regels voor zwangeren ook voor jou gewoon gelden!

Kaartje, zag op fb een leuke foto van jullie en de BBQ! Is de vloer klaar? Of heb ik daar overheen gelezen?

Caro, welk smaakje gaat er vandaag op auditie? Hihihi.

Ruby, nog eventjes en dan is jullie nieuwe gezinslid erbij!hoop dat je wat creativiteit weer krijgt om een leuk kaartje te maken voor de jarige job naar wie je nog gaat.

Lastig om je te bedenken of je wel of niet nog wil doorgaan bij de fanfare. Je beredenering klinkt me logisch in de oren, wellicht is er in de praktijk niet altijd genoeg geld om een nieuw instrument aan te schaffen?

Zojuist terug van een lekker lesje z.u,MBA/sha.pe.

ga me even douchen en dan op de bankhangen. Kijken naar de OS.

Liefs,

Tool

Geplaatst

Babeth, balen dat de laatste 2 cryo's zijn afgevallen. Maar deze topper zit voorlopig lekker in je buik en moet het gewoon gaan worden! (duim, duim, duim)

Henne, wat fijn dat je ietsie meer energie had. Hopelijk gaat dit in stijgende lijn door!

Tool, wat goed dat alle suplementen zijn werk goed aan het doe is en jouw lichaam er goed op reageert. (ik voel een banga aankomen.....????)

Fren, sterkte morgen!

Ivfsh, wat fijn dat het gesprek lekker liep. op naar goed nieuws dinsdag.

Ruby, nog 2 nachtjes en dan komt de gezinsuitbreiding! spannend!

Sen , hoe is het met jou? Slaap je al iets beter? Kan je anders overdag niet wat bijrusten?

Extra Knuffel voor Guus, Freya en San.

Toen was ik het weer eens kwijt.

ego, vandaag goede gesprekken gehad op mijn werk en met de arbo! (ik zag er zo tegen op om die gesprekken te gaan voeren) Ik kreeg alle begrip! Ik ben per direct uit de piket gehaald en mag gewoon lekker naar huis zodra ik mij niet lekker voel. Ben zo enorm opgelucht.

Kwam later zelfs nog een andere leidinggevende naar mij toe en vertelde openhartig over zijn 2 zoontjes die ook vanuit een 8 jarig medische molen ivf traject waren ontstaan. Uiteindelijk even heel fijn en open over alle behandelingen met hem kunnen praten.

Er viel een last van mijn schouder.

Morgen naar de huisarts voor mijn duizeligheid.

S

Geplaatst

Wen wat een opluchting, fijn zeg! En typisch hè, dat er dan opeens altijd weer iemand is die ook in de mmm zit of heeft gezeten.

Hier zit de schrik opeens weer in de benen....weer iemand in februari waarvan een kindje het niet gered heeft, na een bloeding... Moet dat natuurlijk niet op mezelf betrekken, maar poeh.... Misschien zo nog even hartje luisteren, maar durf nu bijna niet, bang dat ik het niet ga horen. Gats wat zit die angst toch diep. En tegelijk voel ik me lullig dat ik me nu druk maak om mezelf terwijl iemand anders zulk slecht nieuws heeft gekregen.

Geplaatst

Oh Henne wat heerlijk, ik ben dol op garnalen! Garnalenchips! Die hadden ze moeten doen! Oh wacht, dat is er al en heet kroepoek haha! Maar serieus, een van de lekkerste dingen ooit gegeten was in een tapasrestaurant in Barcelona: garnalen, creme fraiche, avocado in olijfolie. Water loopt me nu in de mond als ik er aan denk! Weet nog niet of ik chips ga eten vanavond, kan nog kiezen tussen aioli en whisky cocktail...

Maandag kies laten trekken, brrr! Maar ik krijg net als P allerlei vage ontstekingen (voet bv? Maar kan ook nog van ontzwangeren zijn heb ik inmiddels geleerd) en ik zou na de zwangerschap terugkomen, ahum, bijna 6 maanden geleden nu... Maandag is P vrij dus dan moet het maar.

Maar niet zo erg als bij Fren natuurlijk, sterkte! Ik denk inderdaad dat het een rotgevoel zou zijn, je arm die langzaam weer tot leven komt, bereid je voor op pijn dan kan het alleen maar meevallen en paracetamols nemen! Of sterker maar dat doe ik nooit zo gauw.

Geplaatst

Wen, 1 banga? Hihih, maak er maar meer banga's van. Ben er trouwens achter dat banga eigenlijk iets heel anders betekent in straattaal: slet...maar goed, dat bedoel ik er dus overduidelijk niet mee.

Fijn ddraaieneen piket meer hoeft te draaien en ook fijn dat je zo'n goed gesprek met een van je leidinggevende hebt gehad! Geeft toch wel een opluchting en rust.

Geplaatst

Henne ik las het slechte bericht, ook weer heftig en ja dat haalt jouw ook even onderuit, niet vreemd toch! Maar pak die doppler meid, daar is ie voor en aangezien koekie jouw nog niet hard shopt momenteel moet je hem maar even opzoeken, zal je echt goeddoen!x

Caro succes maandag, blehhhhh!

Wen, fijn dat het gesprek zo goed is verlopen en ook dat gesprek (onverwachts) met je collega, fijn hè om dan je harte te luchten?! Gied geregeld nu en manlief zal er ook blij mee zijn, succes bij de huisarts.

Tool ik blijf om je lachen met je banga, bongi en bongidansjes.....

Geplaatst

Henne, bah wat een naar nieuws. Kan mij wel voorstellen dat je er van schrikt, hoor. Het komt dan ineens zo dicht bij en ook het besef dat het leven zo kwetsbaar is.

Snel maar even naar koekiemonster gaan luisteren. Knuffel x

Zoals het er naar uit ziet, kom ik toch mee de 20e. Ik moet nog wel even oppas regelen (manlief is nl aan het werk), maar dat mag vast geen probleem gaan worden.

Geplaatst

he bah Henne zulk nieuws maakt je er niet geruster op nee maar pak gewoon die doppler en ga luisteren. Jij vind gewoon het hartje!

Wen, wat een opluchting zeg! en wat fijn die herkenning van die leidinggevende die ook in de mm heeft gezeten. Dan krijg je meestal ook wat meer begrip. Morgen is toch de eerste echo? toi toi toi

Babeth, wat vreselijk jammer dat de 2 cryo's zijn gesneuveld maar deze topper gaat hem gewoon worden!

Tool, of ik er klaar voor ben? ehmm nee hahaha, ukkie mag van mij nog wel effe blijven zitten waar hij zit hoor. Maar daar heb ik weinig over te zeggen natuurlijk...

ben net wezen zwemmen en ga nu lekker een bord pasta carbonara eten mjammm

Geplaatst

Henne, wat ben je toch een leuke lieverd :)

Tool, nog beter, Meerdere banga's. Ik wist trouwens niet dat het dus een andere betekenis had. Wij houden gewoon lekker het woordenboek van Tool aan. Banga dus!

Sen, ik miet helaas nog 1 week wachten voor de echo. Pas volgende week donderdag. Wel eigen schuld, want ik heb de echo verzet. (kwam met de diensten van manlief en opvang van M beter uit). Ik moet dus nog een lange week geduld zien op te brengen.

Ga lakker mijn bedje zo in. Slaap lekker allemaal.

Geplaatst

Even snel :-) fren van die blokverdoving voel je niks, bij inbrengen heb je midazolam ( denk aan dat nummer van doe maar, highhhh, en bij uitwerken voel je niks, alleen dat de wondpijn vaag op komt maar daar ga je natuurlijk voor over op panadol enzo :-) het bloed is alleen tijdens ok eruit, en stroomt al lang en breed vrolijk als de verdoving is uitgewerkt ( lang na ok)

Nog 1 dagje en zadag naar huis:-( ssssssst!

X van eef ( sen kan jedat echt hebben polenta? Ik alleen bij mega trek :-) strerkte met laatste loodjes!

Babeth je bent in de wachtweken, :-) spannend weer, sterkte met de stress en de duimen draaien voor je x

Geplaatst

Is dat niet dubbelop caro? Aioli knoflooksaus en aglio knoflook. Knoflooksaus en knoflook :-) zal je daar effe van uit je bakkus gaan stinken hahaha

Eef, geniet van je laatste dag! En ik vind polenta wel lekker hoor. Mits gegrild en goed klaargemaakt.

Truste ladies

Geplaatst

Babeth, duimen draaien ook hier. Spannend weer. Wel erg jammer van de andere cryo's.

Wen, altijd fijn zo'n goed gesprek. Super dat iedereen nu zo meedenkt.Nog een week tot de echo.

Henne, langzaam weer meer energie. Lijkt er eindelijk ook iets te kloppen ;-) . Hopelijk blijft stijgende lijn erin. Las het in feb topic. Wat naar dat soort berichten. Vroeg me wel af wat ze in dat soort situaties doen. Dode kindje moet er toch uit zou je denken? Hoe zit het dan met nummer twee? Vroeg ik me af.

Fren, succes morgen! Hoop dat de pijn meevalt.

Verder even kwijt. Gisteravond erg gezellige bbq in het bos. Lekker eten en goede gesprekken.

Vloer is klaar, maar nog wel wat afwerkpuntjes gespot. Mooie vloer met lelijke kitrand is natuurlijk geen gezicht. Veel vaste klanten zeggen er wat over. Erg leuk. Dat pvc bevalt nu al.

Geplaatst
Wen idd verstandige man!!Freya, *wat moeilijk moet het geweest zijn zeg, je droom nu ook echt letterlijk door de deur naar buiten. Verder tijd voor verwerking en ruimte voor andere dingen. Knuffel!!

Dit is precies zoals het voelde, San. Spijker op de kop.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Het is goed zo, fijn dat die spullen nu weg zijn. Weer een stap gezet in dit proces.

's Avonds zijn vriendlief en ik gezellig samen naar de bios geweest. Een mooie afsluiting van een moeilijke dag. Ik weet niet meer wie het schreef, maar we hebben inderdaad een heel fijne relatie waar ik mezelf zeer gelukkig mee prijs (zeker als ik mijn buren naast ons hoor ruziën - we zitten in de tuin)!

Vandaag ook weer een gezellig dagje: barbecuën met vrienden. Ze hadden hun twee meiden mee en daar hebben we heerlijk van genoten!

*Gelukkig dat er bij je moeder niets verontrustends uit scan is gekomen. Fijn dat er op de werk zo goed met de situatie wordt omgegaan. Dat scheelt zo veel in hoe zwaar het is, dat je daar geen extra energie in hoeft te steken.

Fren, morgen al geopereerd, spannend! Ik heb een kijkoperatie aan mijn schouder en ben toen én onder narcose gegaan én heb een blokverrdoving gehad. Het schijnt dat je door dat laatste veel minder pijn hebt. Het voelde daarna niet alsof mijn arm had geslapen. Ik kreeg langzaam wel steeds meer pijn maar dat heb je ook na een narcose, gewoon de napijn van de operatie.

Sen, wat naar dat je je niet lekker voelt. Ik heb er niet zo veel verstand van maar is *duizeligheid geen reden om de VO te bellen? Kan dat niet wijzen op een eventuele zwangerschapsvergiftiging? Of ben ik in de war?*Balen ook dat je van overdag slapen niet opknapt. Zou fijn zijn als je even een 'power nap' kon doen. Kan ik vaak erg an opknappen, even twintig minuutjes slapen 's middags.

Wat fijn dat je iets meer energie krijgt, Henne, en wat meer zin in eten. Je bbc-recepten klinken lekker!

Wat een goede uitslagen, Tool, super!

Ruby, veel plezier met de nieuwe katjes! Fijn hè, zulke beestjes om je heen. Ik kan ook zo genieten van onze poezenbeesten.

Lekker dat het sollicitatiegesprek zo goed is gegaan, Ivfsh! *Op naar de volgende ronde, zou ik zeggen.

Dat klinkt als een mooie tp, Babeth! Ik hoop op een mooi broertje of zusje voor I.! Jammer dat er geen cryo's over zijn. Deze moet dan maar extra goed zijn best doen. ;-)

Wen, wat fijn dat je zulke goede gesprekken hebt gehad op je werk! Nu goed voor jezelf en die kleine zorgen, hoor!

O, bah, Henne, lees nu van de zwangerschap waar hetzij is gegaan. Kon je je maar afsluiten van al dat soort berichten, hè? Want het zegt niets over hoe het bij jou zal gaan. Dat weet je niet en daar zul je ook geen zekerheid over krijgen. Dat is wat dit allemaal zo moeilijk maakt. Ik zou willen dat ik het makkelijker voor je kon maken. Sterkte. Wel fijn dat je met de doppler nu lekker naar je koelie kan luisteren, wat een heerlijke geruststelling!

En ook bah voor Caro, brrr, kies trekken, sterkte!

Eef, geniet van je laatste dagje!

Fijn dat de vloer zo goed bevalt, Kaartje!

Geplaatst

Kalimera!

Fren, succes dadelijk!!

Caro, mmm, idd een beetje dubbele smaak, stonk je niet geweldig uit je mond?? Hihihi. Morgen nummero 3 aan de beurt voor auditie? Ben benieuwd!

Kaartje, jammer van die afwerkpuntjes, maar gelukkig over het algemeen goed gelukt dus! En goeie gesprekken gehad bij de BBQ, wat wil je nog meer, hihi.

Henne, je vroeg of hoe het ging met 6 uurtjes per dag werken. Op zich gaat het wel. Moet zelfs erop letten dat ik ook om 13 uur naar huis ga. Kan het nu wel beter afzetten thuis. Dus daarin de energie nu ook weer wat meer terug te vinden, gelukkig maar.

Vandaag ga ik voor schoenen kijken. Die van m'n zus pasten niet. Had gisteren een leuk paar gezien, maar in t wit en in champagnekleur hadden ze niet. Zegt die druif ook opeens, je bent wel laat daarmee...Uhm...waar bemoei je je mee...negen weken en 6 uur vind ik tijd zat, hahahahahaha. Nee, ben niet aan het aftellen, whoehahahahaha

Geplaatst

Aaah, champagne dus Tool ;-) Dat weten we dan alvast hihi... Ik weet nog dat ik vertelde dat mijn schoenen speciaal geverfd werden en dat alle collega's probeerden me de kleur te ontfutselen. En negen weken kan toch best? Kijk trouwens ook eens bij de gewone schoenenwinkels. Ik weet niet wat je zoekt, maar in champagne kun je vaak ook gewoon mooie pumps vinden, van Peter Kaiser ofzo. Normaal een heel duur merk, maar in de uitverkoop vaak goed te doen :-)

Hier redelijk geslapen. Zo boodschappen doen. Garnalen inslaan :-)

Fren, je bent al in het ziekenhuis, hoop dat alles vlot gaat en je snel weer naar huis mag. Lekker bijkomen op je eigen bank.

Kaartje jammer dat het dan net niet overal netjes afgewerkt is. Idd wel achteraan gaan, je betaalt er genoeg voor.

Freya ik zeg vaak "aan de mmm gaat je relatie kapot of hij wordt er alleen maar sterker van". En gelukkig is dat laatste voor jullie het geval. Trouwens, voor eigenlijk alle D&D meisjes volgens mij. We hebben allemaal als het er op aan komt toppers van kerels (en sommige kennelijk ook met mooie kuiten?? ;-))

Ik ga opschieten. J had gezegd half tien weg, maar die staat zelf ook net onder de douche haha. Oh en hij vroeg gisteren wanneer we naar zo'n babywinkel gingen, leek hem wel leuk die kinderwagens bekijken enzo....als het maar wielen heeft he :-S

Geplaatst

Ben inderdaad al kn t zh. Planning is 10.10 naar ok. Heb dus wat tijd te doden ;-)

Henne, alle mannen zijn hetzelfde. Vin is ook baas over t wagenpark, hoewel ik wel 1 of 2 wagens gevetood (?) heb. Die waren echt op mannen gericht met lampen en dergelijke. Zag ik mezelf niet achter lopen.

Bij ons ook alleen maar sterker. Spreekwoord what doesn't kill you makes you stronger gaat voor ons wel echt op!

Wel grappig trouwens, lig exact 2 etages hoger dan na m'n bevalling. Dinsdag al weer (pas!) een half jaar geleden!

Geplaatst

Even snel, tool al op die schreeuwerige zalan... Gekeken? Mijn trouwschoenen waren destijds van Gabor, heerlijk, zonder in te lopen kun je er de marathon op lopen ( ahum ;-)) waren ook ivoorkleurig en ik vond ze in een gewone schoenenwinkel, Munnichs volgens mij .prijs viel toen enorm mee! Succes.

Fren, heel veel succes vandaag!!

Ga gauw verder, moeten heeeeel veel boodschappen doen,I een extra dagje kdv

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden