Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gunst wat een gedoe Henne bij het uwv! Neuterig hoor!

Opzich fijn dat er niks uit de kweekjes is gekomen of niet? Of geeft het je meer onzekerheid?

Ja leuk hé die kastjes? Ik wilde heel graag iets wat blijft, wat ik later ook nog kan gebruiken zeg maar (moeten we wel een groter huis kopen...ha ha!) en dit kun je in een later stadium ook nog leuk verven bedacht ik me. De ladekast is wel een beetje hoog denk ik maar beter te hoog dan te laag toch? Ik heb het trouwens net even nagekeken en het moet rond de meter zijn. kan wel dacht ik.

Nou die gordijnen waren toen poepieduur eigenlijk. Het zou een beetje balen zijn om ze nu alweer te moeten vervangen, ze hangen net vier jaar ofzo. Maar misschien moet ik het verhaal van de gordijnen idd een beetje loslaten, of gewoon een bank kopen die ik echt mooi vind en kijken of ik met kussens de kleur van de gordijnen een beetje terug kan halen. Gunst nu ik het opschrijf denk ik wat een goed idee! Dat is natuurlijk prima te doen! Ik wil een basic bank maar wil wel lekker fleurige kussens.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dat is nu net het probleem, ik kan mijn mannetje nu juist niet missen in deze situatie. Maar ook dan moet ik nog 2 uur naar huis rijden aan het eind van een slopende dag. Oh wat grrrr toch allemaal. Het zou geen probleem zijn om hem een dagje naar mijn schoonouders te brengen, die vinden het geweldig met hem. Het ligt aan mij helaas. Idd weloverwogen beslissingen en zeer zeker niet makkelijk.

Ook wat voor te zeggen dat je je knulletje nu niet wilt missen! Moeilijk meis! Doen wat goed voelt voor jou en vooral jezelf niet vergeten en voorbij lopen!

Geplaatst

San logisch hoor, je mannetje heb je nu juist hard nodig.

Esther is had niet verwacht dat er iets uit die kweekjes zou komen, dus maakt niet zoveel uit.

En idd, een bank kopen die je echt mooi vindt. Tenzij het compleet vloekt bij de gordijnen kun je het altijd met accesoires weer bij elkaar brengen.

Geplaatst

Freya, goed dat je het gedaan hebt, heel begrijpelijk dat dat heftig was! Knuffel x

Babeth, gefeliciteerd met je lieve meisje en heel veel succes vandaag! Xxx

Wen wat een,... genoeg over gezegd, je bent een kanjer!

Xxx eef

Geplaatst

Henne, vaag verhaal bij uwv. Nou ja, gelukkig geen vervelend gesprek denk ik dan maar. En fijn dat er niks uit de kweek is gekomen.

Es, leuke kastjes! Te laag is niks voor een commode, maar te hoog ook niet. Wij hebben een extra hoge commode gekocht, normaa;l is inderdaad 90-100 cm, wij hebben 110. wel erg fijn. Wat ik je nog mee wil geven; kijk of je de kastjes makkelijk met 1 hand open kunt krijgen en dan ook achterin de kast kunt komen. Wij hebben lades, en das wel erg fijn in de combi kind vast houden en luier pakken. Gewoon een tip, kijk maar wat je er mee doet :-)

oja voor gordijnen: KWANTUM!! Heel veel keus, mooie kwaliteit, GRATIS maakservice en lage prijzen. Wij hebben ze in het hele huis hangen en superblij mee.

Geplaatst

Met kleine beetjes....net twee jurkjes binnen die ik via Marktplaats gekocht heb. Ze zijn superleuk, zien er nog prima uit, zitten goed en staan mooi (niet van die hangende zakken maar lekker aansluitend). Blij mee :-)

Had trouwens (hormonen?) een brief van u.w.v. niet goed gelezen, krijg nu idd een ziekte.wet.uitkering. Zal daar dan tzt ook wel oproep van arts voor krijgen, ik wacht het af.

Babeth is alles goed gegaan? Of moet je nog?

Geplaatst

Ach ja, het uwv, mijn grote vrienden. Zit gedeeltelijk in de wao. Nog nooit een herkeuring gehad. Houden zo denk ik maar. Verder ben ik ooit eens door een werkgever zwanger gemeld toen ik helemaal niet zwanger was. Ook een gedoe om dat weer terug te draaien. En toen ik mijn miskraam had gehad en het contract niet verlengd werdt. Zei de arts van het uwv dat een miskraam niet echt ziek zijn is. Nu wat een sukkel zeg. toen de ww in gegaan ipv ziektewet. Maar snel weer werk gevonden toen der tijd. Daar zit ik dan nu nog steeds. Mag dus niet klagen.

Henne jij alweer 14 weken. Toch gaat het best snel, maar ik sta aan de andere kant. Voor jouw gevoel misschien echt niet.

Wen, mooie foto's op facebook.

Geplaatst

De spullen worden nu opgehaald door de kringloop. Vreemd gevoel, het is afscheidnemen maar ook fijn dat het weggaat. Het geeft ruimte, letterlijk en figuurlijk.

Geplaatst

Freya volgens mij is alles in dit hele traject dubbel. Overal zit altijd een keerzijde aan. Ik hoop dat de ruimte straks ook rust geeft.

Ruby het u.w.v......ach nou ja, laat maar ;-) Wat ik razen irritant vind is dat je nooit iemand spreekt die er bestand van heeft, je hebt alleen zo'n algemeen nummer met een soort callcenter erachter. En in mijn geval weten die het dus ook niet meer.

En idd, vandaag veertien weken.....snel, ja aan de ene kant gaat het idd snel. Tegelijk kruipen de dagen. Ook dit is weer dubbel. Ik kijk de tijd vooruit uit angst en onzekerheid en wil tegelijk zo graag bewust alles meemaken en genieten. Nu was het tot nu toe niet echt om te genieten dus wat dat betreft ;-)

Geplaatst

Ivfsh hoe is je sollicitatie gegaan?

Moet ook telkens aan Babeth denken, weet iemand hoe laat ze moest?

En Wen wat meer medewerking van de Arbo vandaag?

Geplaatst

Freya, moeilijk hoor... je had het allemaal anders gewild.. sterkte meis

Ben ook benieuwd hoe het is gegaan bij Babeth en met de sollicitatie van Ivfsh

hier echt een hangdag... geen zin om iets te doen.. baggerweer en voel me ook niet zo lekker... beetje misselijk en duizelig. Net klaarde het hier een beetje op en kwam heel even de zon door dus ik dacht ik ga even een blokje om voor een frisse neus maar voordat ik dat kon doen begon het alweer te gieten... bah wat is dit voor een zomer

Geplaatst

Ben ook benieuwd hoe t met babeth gaat.

Ivfsh, hoe was je sollicitatie?

Freya, alles is met n dubbel gevoel idd in dit traject. Of je er nog midden in zit, aan t begin, aan t eind of aan de andere kant van de lijn. T maakt niet uit. T is dubbel allemaal.

Geplaatst

Kwam ook even spieken hoe het is met Babeth.

Vandaag geen gelegenheid meer gehad om even rustig te zitten voor de arbo. Eerst kwam MvM langs. Daarna wilde ik bellen en toen kwam een vriendinnetje onverwachts een bakkie doen. smiddsg had ik al wat afspraken staan, waardoor ik te laat thuis kwam en de arbo al dicht was. Ik heb wel een afspraak met de huisarts gemaakt vanwege de duizeligheid. Mijn HB gehalte is namelijk goed. Manlief denkt dat het oververmoeidheid is. (zou eigenlijk ook best kunnen).

Nu met manlief besproken dat ik morgen het met mijn directe leidinggevende ga bespreken en hem hierbij de regels laat zien (even uitprinten dus). Afhankelijk van zijn reactie ga ik al dan niet de arbo bellen.

Geplaatst
Verstandige man heb jij Wen ;-)

En erg bezorgd......ach, ik snap het ook wel.

Even afwachten wat mijn leidinggevende en de huisarts gaat zeggen.

Geplaatst

hoi hoi

sorry dat ik nog niet eerder iets gepost heb maar dat ging niet!!

alles is goed gegaan, er is een mooie blastocyste teruggeplaatst en morgen horen we of er nog 2 cryos opnieuw de kou in gegaan zijn, 2 zijn tijdens de afgelopen dagen helaas gesneuvelld....moet zeggen dat het op de een of andere manier heel onwerkelijk is.Vanmiddag op de terugweg even bij mijn moeder geweest. Zij wist nog niets van de poging en bij het zien van de foto raakte zo ook erg ontroerd (even dacht ik , omdat ze erg slecht ziet) dat ze het voor een echo aanzag) maar gelukkig niet! Ze zei ook dat ze gewoon niet goed wist wat ze moest zeggen, zo bijzonder, zo kwetsbaar en als het lukt ook weer zo spannend! daarna vond ze het een echt kunstwerk om te zien!

En dan uiteraard toch een beetje alvast de verjaardag van Imke gevierd, ze is weer helemaal de oude, vannacht gewoon in haar eigen bedje geslapen van 21,00 tot 08,30 en nadat ze de cadeautjes had uitgepakt zijn we vertrokken. Bij mijn moeder kreeg ze een mooie babypop, ze was er helemaal happy mee en toen ze de pop echt ging knuffelen en kusjes geven toen hield ik het uiteraard niet droog!

Straks heeft ze een klein gebakje gehad, we waren uiteraard erg benieuwd hoe ze het vond, ze at er rustig aan de vruchtjes en slagroon vanaf en begon toen aan de rest, geen hilarische taferelen haha, en Fren, ook geen slagroom tegen het plafond...verdween in haar mond.

Geplaatst

Yes babeth, een mooie terug gezet en misschien weer 2 in de vriezer. DAt zou mooi zijn. Nu lekker broeden.

I is gewoon een voorbeeld kindje, blij dat ze weer is opgeknapt.

Dames hockey naar de finale. Leuke foto van F op facebook van Fren.

Zo geniet ik ook van jullie kleintjes

WEn, verstandige man. Mijn man zegt elke dag, doe je rustig aan. En kom gewoon weer doodmoe thuis.

Wilde ik vanavond wat gaan uitproberen met inkt, gaat hem niet worden. Nitsa is boven en als ik achter mijn bureau ga zitten wil ze op schoot of op mijn handen liggen. Komt wel goed van de week als de kleine Truli er is.

Geplaatst

San wat is het iedere dag weer zwaar met je moeder, er gebeurt nu ineens zoveel en dan die spoedonderzoeken er nog eens bij....ik wens je onwijs veel sterkte!!!!

Wen inderdaad wijs van je man, pas goed op jezelf hoor meid en je ukkie(s)!

Henne, wat een gedoe he met dat UWV, mijn man heeft er nogal veel mee te maken en die valt echt vaak van de ene in de andere verbazing. Nu dus maar afwachten?

Es, wat een gave kastjes!!! wat betreft de komode, hooge is uiteraard belangrijk maar ook of je je voeten er goed onder kwijt kunt.

lieve meiden ook van een stel hier mooie kaarten ontvangen, super lief, hartelijk dank!!!! nu ben ik het weer kwijt, kom later nog terug.

Geplaatst

Babeth. Wow een mooie blasto! De kaarsjes gaan voor je aan! (en de kaart is nog onderweg. was weer eens te laat met posten).

Heel veel succes en sterkte tijdens de wachtweken!

Geplaatst

Babeth goed nieuws! Nu de wachtweken...brrr.... Gelukkig heb je afleiding van je jarige dochter. Wat een enige foto op fb.

Vanavond nog even hartje geluisterd, doen we maar kort maar ik zou het echt uren kunnen blijven beluisteren, zo heerlijk. Nu snel slapen, morgen osteo.

Caro al een tweede smaak geprobeerd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden