Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja Sen graag! Dacht eigenlijk dat ik dat al had doorgegeven maar ik merk aan dit soort dingen dat ik nog niet helemaal 'ontzwangerd' ben. Duurt lang deze keer.

Wen mooi hoor! 17 kleinkinderen! Wow... Gewaagd dat je het al aan je zoontje hebt verteld, mijn dochter hebben we pas later gedaan want die had nooit haar mond kunnen houden!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen ik zou ook graag een kaartje willen ontvangen ; -)

Wen mooi berichtje, kan het ook niet zo goed uitleggen, maar het is gewoon mooi en ontroerend om te lezen, en natuurlijk brengt het jee ook bij je eigen gemis. Maar t hoort er allemaal bij, en met de tijd wordt het minder pijnlijk en denk k ook aan andere manieren om t leven te vieren en te delen met de mensen om me heen. Het is een heel lief iets wat je gedaan hebt, benieuwd hoe je moeder gaat reageren ; -)

hier niet naar kinderatelier, begint pas in september. Dus hele dag opgeruimd en schoongemaakt en even met n vriendinnetje afgesproken, fijne dag gehad

fijn avondje iedereen xxx

Geplaatst

Te moe voor goeie reactie op mooie en emotionele berichten. Wel even melden dat ik graag kaartje ontvang Sen.

Truste allemaal, dikke knuffel.

Geplaatst

Sen, wij ontvangen ook graag een Kaartje!

Fren en ivfsh, wat fijn dat het zo gezellig was en dat het met de 2 kleine meiden ook goed ging, hebben jullie toevallig nog foto's gemaakt?

Fren hoe reageerde BP op je klacht over de kinderstoel? Goed geregeld?

Henne, ik hoop dat je morgen een betere dag hebt!

Syl hoe gaat het met de twee terroristjes?

Geplaatst

Sen, ik ontvang ook graag een kaartje.

Wen, maak je neit druk. Ik vind het alleen maar topdat je zwanger bent. Dit hoort bij het leven hoor!!!

Ben de computer aan het leegmaken. Wat een drama zeg!!! Iemand nog tips?

Dikke knuffel

Geplaatst

Helaas vergeten foto's te maken! E & F zaten samen in de box, uitgebreid te kletsen en elkaar te verkennen: hè, jij hebt ook een neus/oor/been/hand ;-)

BP reageerde top Babeth; gister is de gloednieuwe stoel afgeleverd. Nog steeds wel stugger dan t showmodel, maar stukken beter dab de eerste.

Geplaatst

Mooi hoor wen! Fijn dat je dit mee mag maken!

Ja, we waren eerst vergeten om foto's te maken en toen we eraan dachten lag E in een diepe slaap. Het was inderdaad super cute om ze samen te zien! Hele verschillende meisjes qua uiterlijk, maar allebei echt makkelijk en vriendelijk!

Sen, ik ontvang heel graag een kaartje.

Ik ben weer tante geworden, de tweede kleine van mijn broer is geboren: een meisje. Ik ga morgen kijken.

Sla

ap lekker!

X

Geplaatst

Sen, ik wil ook graag een kaartje.

Ivfsh, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Fren, hand gaat dus goed. Fijn! Jammer dat er geen foto's zijn van de dames. Heb er nog over gedacht om naar jullie toe te komen. Ging pas vanmiddag werken, normaal op woensdag hele dag. Alleen erg drukke week, dus maar verstandig rustig aangedaan en even lekker paardgereden.

Henne, 16 weken alweer. Gaat echt snel. Blijft grappig dat jij en mijn zusje zo dicht bij elkaar zitten. Volgende maand jullie allebei al weer de 20 weken echo.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ben niet de eerste die vroeg op is zie ik.

Zat om 6 uur al achter de computer om die leeg te halen. Vandaag wordt de nieuwe gebracht. Maar ja, dat gaat nooit zoals ik het wil. Dus nu douchen en wat eten. En verder met de computer. Ben benieuwd hoe laat ze de andere komen brengen. Dan rij ik heen en weer vanaf mijn werk. Of misschien toch een middagje vrij. Zou lekker zijn.

Jammer dat er geen foto's zijn gemaakt. Maar er komt vast nog wel een date met deze meiden.

Dikke knuffel allemaal. By the way ik heb megahoofdpijn.

Geplaatst

Ik wil ook graag een kaartje Sen.

Wen nog gefeliciteerd met M, ik kijk weer eens op fb en zie alleen maar berichten van jou, hihi.

Jij komt nog eens ergens zeg.

Fren en Ivfsh wat leuk dat jullie geluncht hebben met de dames, jammer dat er geen foto's zijn.

Babeth heel druk maar verder goed, ze zijn nu 1 week bij ons.

Jammer dat ze op elke mat/kleed plassen, vandaag alles weghalen.

Ruby sterkte met je hoofdpijn, hopelijk zakt het snel.

Ik ga een poging doen om te poetsen :-)

Geplaatst

Sen wij ontvangen ook graag een kaartje!!

Ruby succes met je mega koppijn, hier nog 1 ermee. Succes ook met de computer, hoeft toch niet leeg te zijn als ze die nieuwe komen brengen???

Henne ik heb ook mijn hele zw gehad van eerst zien dan geloven, het is niet anders. Pak je momentjes.

Syl wat een snoepjes zeg!!!! Hopelijk leren ze het kleedje plassen nog af...

Wen leuke manier om het oma's te vertellen. Maakt volgens mij niet uit hoeveelste kleinkind het wordt, het blijft bijzonder. Nu de andere oma!! Veel plezier!!

Nog even Eef en het kinderatelier begint weer!!!

Fren fijn dat controle van de pols goed was.

De damesdate is dus geslaagd, mooi zo. Jammer van de foto's.

Toen was ik het kwijt verder dus gewoon een dikke knuffel allemaal!!

Hier eerste dag van mijn vakantie, net als Ruby mega koppijn. R was al vroeg wakker en heeft al een tukje gedaan, ik ook maar mocht nog niet baten. Gelukkig heb ik vandaag en morgen alleen (samen met R natuurlijk) en dan heeft P ook vakantie. Ik moet altijd even bijkomen en vind het prettig als alles schoon en fris is als de vakantie begint. Nou ja vandaag lekker op het gemakje aan doen en dan zie ik het verder wel weer. R ontwikkeld zich razendsnel, gaat nu ook hele verhalen soms brabbelen, zo schattig. Los lopen daar wacht ie nog even mee, maar wel overal aan vasthouden. Klimmen is ook ontdekt en gister in een onbewaakt momentje het traphekje niet goed gesloten en hij wist het dus open te krijgen die doerak. gelukkig niks gebeurt maar poe hee moet er niet aan denken.

Tot later!!

Geplaatst

Hier nog even foto van onze schutting en puintuin hihi. En eindelijk een droogmolen, jammer dat die berg stenen nu in de weg staat, maar ga hem straks toch in gebruik nemen. Wordt van zulke sommige dingen zo blij, heerlijk.

[ATTACH=CONFIG]4490[/ATTACH]

Geplaatst

San, had ik ook.toen we pas daar woonden, kon ik eindelijk de was buiten ophangen, blij dat ik was toen het de eerste keer buiten hing, hahahaha.

Geniet lekker van jullie vakantie, heerlijk!

Jammer dat er gisteren geen foto's zijn gemaakt z'n de brabbelende dames, zou heel leuk zijn geweest. Wellicht een andere keer.

Voor de dames met megahoofdpijn, balen en sterkte! Rustig aan doen vandaag! Gelukkig niet meer zo benauwd warm, dus dat zal een beetje schelen!

Sen, nog voortekenen gehad?

Snds gisteren dus aan de 10 mg. Voel me nog steeds super, lichamelijk dan. Ben ook weer langzaam eraan het opkrabbelen van het zw.nieuwtje van mijn kennisje. Hapto zei al dat ik ze moest toestaan, ze benoemen en erkennen en dat ze er mogen zijn, deze gevoelens. Daarna weerzin perspectief plaatsen en dan kom ik weer bij mezelf terug.

ben echt zo benieuwd of het gaat lukken...of zwanger op vakantie of niet...

Geplaatst

Tool wat fijn dat je weer aan het opkrabbelen bent na het nieuwtje. Dat toelaten van dingen is wel moeilijk he? Heb van de week tegen mijn vrienden uitgesproken dat ik het moeilijk vind dat ze voor de 4e bezig zijn gezien hun situatie en ook waarom. Luchte ontzettend op.

Geplaatst

Witje lekker de schutting staat. R het klimmen ontdekt. Een onbewaakt moment en ze hebben het open.

Tool, jij 10 mg prednisolon. Wat doet de hapto nu precies?

hier kwam ik gisteren thuis was de hele beneden vloer gedweild en gedaan. Heerlijk. Wat heb ik een schat van een man..

Vanmiddag vrij.

De computer wordt omgeruild. Hij zal daar ook nog helemaal leeg gemaakt worden, maar ik wilde niet te rigoreus doen. del*.* bv in de dostermen te spreken.

hoofdpijn komt uit mijn nek. Dus van de week een afspraak maken met de fysio.

Geplaatst

Kan ik me wel voorstellen dat het oplucht.

hoe reageerden ze erop?

toelaten is idd erg moeilijk, maar wel noodzakelijk op dit moment van mijn leven. Anders gaat het weer mis. Het is een evenwicht/balans vinden tussen alle dingen en soms hebbe idd de neiging om meer naar de andere kant door te hellen dan naar de ene kant. Blijft balanseren.

Mijn kennisje weet wel dat ik het moeilijk vind, anders schrijft ze als onderwerp niet "moeilijk", tja en dan weet je al voldoende.

Geplaatst

Hey Ruby, de hapto doet in mijn geval eerst een knuffel geen bij binnenkomst en dan gaan we bespreken hoe ik me voel, wat ik ervaren heb en aan de hand daarvan wordt beslist op welk gebied en welke emotie we ons gaan concentreren, we aan gaan werken met de muziek. Soms komt ze dan naast me zitten op t bed en legt haar hand bv. Op m'n arm of been of hoofd om te voelen. En dan tijdens de muzieksessie vraagt ze ook steeds tijdens of na het liedje hoe ik me voel, wat dat liedje met me deed en dan bespreken we dat. En op het einde laat ze me dan even helemaal in de muziek meegaan zodat ik weer tot mezelf kan komen. Verder kan zij ook nog andere dingen voelen en zien, die wij niet zien. En soms vertelt ze dat dan.

Geplaatst

Ze reageerde met begrip. We kunnen het allebei van elkaars kant bekijken en respecteren elkaars gedachten en ideeën en opvattingen. Dat maakt hun zo bijzonder, maar ja ook dan is het een moeilijk onderwerp om te bespreken. Ik wilde dat mijn gevoelens en gedachten hierover niet tussen ons in kwam te staan. Hun leven, hun keuzens. Ergens heb ik er ook wel respect voor, ze durven de sprong te wagen en zeggen: we zien wel hoe we problemen waar we tegen aanlopen oplossen. Zo'n instelling hebben wij dus juist helemaal niet. Wij plannen en bekijken het eerst van 100 kanten voor we een beslissing nemen. Geen van bijde "verkeerd" en leverd soms verhitte discussies op.

Geplaatst

kom me even melden... was gisteravond wat opgeknapt maar 'snachts begon het gerommel weer. Paar uur wakker gelegen en tegen de ochtend weer als een blok in slaap gevallen. Nu net gedoucht en klein wasje opgevouwen. Zweet gutst van me af en voel me niet fit. Even rustig zitten en bijkomen. Straks naar vriendin. Is gelukkig in de buurt dus als ik het niet trek, ben ik zo weer thuis

heb alle namen voor de kaartjes genoteerd, toch weer 10 extra kaartjes :-)

fijne dag allemaal

Geplaatst

Sen lijken me toch wel een beetje voortekenen hoor!!!! Die kunnen lang aanhouden dus zoek lekker afleiding. Veel plezier bij je vriendin en de tweeling vanmiddag!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden