Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2011


Mariek

Aanbevolen Berichten

Jaaaa!!! Jessica, wat super! Weer een groene erbij!!! Gefeliciteerd meid! Dringt het al een beetje door?

(En hoeveel testen heb je vandaag al versleten? Haha)

 

 

Twinkestar... Jeetje... Wat balen zeg... :( Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, dat je je afvraagt of het ooit wel gaat lukken. Ik denk dat iedereen hier dat heel erg bekend voor komt.

Maar echt... Ook bij jou gaat het lukken! Als alles goed is bij jou, dan moet dat gewoon echt wel!

 

 

Iggie, voor jou ook goed nieuws! 7 in de vriezer is een heleboel!

 

 

Cuci, ik denk echt dat je te vroeg getest hebt. Ze zeggen vanuit het ziekenhuis niet voor niets dat je later mag testen, denk ik altijd maar. Nog even die slopende dagen vol proberen te houden en dan nog een keer testen!

 

 

Shirley, 1 rietje is inderdaad 1 kans. Wij hadden 10 embryo's ingevoren in totaal 5 rietjes. Uiteindelijk zijn er daar maar 2 van goed ontdooid voor terugplaatsing. Bij ons hadden ze wel aangegeven dat als ze allebei goed zouden ontdooien (uit 1 rietje dus) en het er echt goed uitzag, ze dan opnieuw konden invriezen.

 

 

 

 

 

 

Hier in ieder geval goed nieuws... Ik heb zomaar het idee dat ik morgen wel eens groen zou kunnen gaan kleuren.

Genoeg klachtjes, maar dat zegt mij niet veel omdat dat ook gewoon 'schijn' kan zijn.

Maar... Ik heb pregnyl gespoten en daardoor weet ik precies wanneer ik ongesteld moet worden. Vandaag dus.

En nog geen spoortje te bekennen, terwijl ik meestal 1 a 2 dagen van tevoren al wat bruinverlies heb. En nu dus helemaal niets!

Dus morgenochtend eerst een plastest doen en daarna door naar de bloedtest. Maar ergens heb ik al het idee dat het gelukt is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Liedje dat klinkt positief, ik ga voor je duimen.

 

Ik mevrouwtje ongeduld heb vandaag ook een test gedaan, wachtdag 8, ja ik weet het, veels te vroeg, maar er is een licht streepje te zien. Ik blijf hopen en positief denken dat het gaat lukken.:toppie:

 

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames.

 

Jo meid ik doe eigen cyclus en ik heb 6 poging eigen en 2 gestymuleerd en dit was poging 5 poging 2 was ik zwanger bij 12 week mk.

Dus van alle tp ben ik zwanger geraakt.

Ik ben misselijk last van mijn rug en borsten.

 

Liedje 1 test ik doe niet aan veel testen heb ik bij mijn zwangerschap ook niet gedaan.

Wel spannend dringt ook niet helemaal door haha.

Ik hoop dat je posi test zal duimen ik ben normaal ook eerder ongie.

 

Iggi klink goed we houden de wave er in

 

Iedereen heel veel succes als ik iemand vergeten ben sorry.

 

En bedankt voor de lieve reachtie

 

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

twinklestar.. wat jammer voor jullie .. ik hoop dat het de volgende x gaat lukken

 

liedje klinkt spannenddd ben echt benieuwd morgen bij jou .. haha

 

iggie al getest ja.. joekie teste ook op dag 8 volgens mij al licht positief ! dus maybe wel een heel goed teken :D hoop het voor jullie

 

xxx mywish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden, wat hebben jullie veel geschreven! Ik moet even bijlezen...

 

Jessica en Mmywish: gefeliciteerd met jullie positieve test!! Ik hoop dat er nog veel groene namen volgen deze week.

 

Twinklestar: wat balen zeg. Heel veel sterkte gewenst. *knuffel*

 

Iggie: wow, nu al een licht streepje! Ik duim me suf dat je hartstikke zwanger bent. Wij hebben op dezelfde dag de tp gehad, en ik heb nog niet eens aan testen gedacht! Volgend weekend duurt nog zoooo lang. Ik mag volgens het ziekenhuis op 30 oktober testen, volgende week zondag dus. Ik denk dat ik zaterdag ga testen, vroeg genoeg haha.

 

Hier alles prima. De punctie lijkt al weer vier weken geleden in plaats van 1 weekje, dus ik zit pas op de helft van het wachtbankje. Ik vind het lichamelijk meevallen, voel me superfit. Het enige dat ik merk is dat ik het erg koud heb 's avonds, en natuurlijk veel plassen. Sinds vandaag heb ik af en toe een beetje het gevoel alsof mijn menstruatie over een paar dagen gaat komen, het zeurt in mijn buik en rug. Maar dat schijnt ook door de bollen te kunnen komen. AAAARRRRGGGHHHHH ik wil niet meer wachten, ik wil zwanger zijn!!!! (sorry...)

 

Wachtende dames, veel succes deze week. Ik doe nog een keer de emmywave, hoop dat het helpt:

 

ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤øø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd jessica geniet ervan,en Twinklestar sterkte,ik hoop voor jullie dat het bij een volgende poging wel gaat lukken.mywish gefeliciteerd en geniet ervan.

vandaag ben ik een beetje bloed verloren en heb een zeurende gevoel onder in mijn buik moet ik mij nu zorgen gaan maken?

ik mag zaterdag gaan testen,gebeurt dit wel vaker dat je wat bloed verliest?

zit er wel een beetje over in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat een groene golf ineens!

Hier dringt het nog niet helemaal door. Het is zó onwerkelijk allemaal!

 

Shirley, ik heb zo nu en dan ook ongesteldheidspijn en dan ben ik iedere keer bang dat het toch begint, maar tot nu toe nog geen drupje. Het kan alle kanten op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden