Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn quin dat beebje al klaar ligt!!! Hier zit ze nog overal.

En doe rustig!!!

Shanna jammer meid maar wat niet is is niet :(

Mijn vriendin is 24 weken die is al even ermee gestopt. Je hebt het dus nog lang volgehouden!

Hier druk aan de schilder!!!!!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

Iedereen druk bezig (behalve sandra haha)? Hier even alle kasten leeg gehaald en morgen worden ze door man en vriend verplaatst van de ene naar de andere kamer. Dan even de nieuwe meubels van Elin in elkaar zetten, en dan kan haar kamer weer ingericht worden. Dus morgen druk dagje. Vanochtend de 3d echo gehad, was erg leuk om te zien. Ze werkten niet helemaal mee, ze lagen een beetje voor elkaar, maar alles zag er goed uit. Meiden, fijn weekend!!

Geplaatst

Ze lagen voor elkaar! Hihi dat beloofd wat!!! ;)

Ik heb vandaag al een muur gedaan ;) ben nu bejaf whahaha

gister was echt gaaf! Mijn vader is verkozen tot meest inspirerende consulent van de 400 die er zijn! Hij heeft gewoon een 10daagse reis naar curacao gewonnen!!!

Overdag was john williams onze gastspreker en maarten van der weijden kwam ook nog langs om te spreken. Die was echt heel leuk!!

Ben om 11 uur naar huis gegaan maar toen was het feestje nog lang niet over!

Over 5 jaar weer jubileum!! ;)

fijne zondag nog dames!

Geplaatst

Emvelin, haha dat ze voor elkaar liggen nu dus al lekker dwars, kan nog wat worden als ze er eenmaal zijn ;)

Sandra wat gaaf zeg dat je vader heeft gewonnen mag je met hem mee?????

Dat je het nog zolang vol hebt gehouden zeg en dan ook nog dat hele stuk teug poeffff hier gaat dat allemaal niet meer lukken hoor.

Viel de file nog mee gisteren?

Heb net de foto op FB gezien leuk hoor worden alle muren zo rose of laat je ook nog een muur licht?

Shanna geen echo bij veenstra? Krijg altijd een echo als ik bij haar ben dinsdag mag ik weer komen en dan gelijk een groeiecho omdat ze niet goed kan voelen hoe het ligt en ze vind hem aan de kleine kant ( bij de snelle echo''s dan) hopelijk gaat het goed met hem.

Hier echt helemaal kapot we hadden gisteravond een feest en waren om 0:15 thuis gelijk mijn bed in gedoken maar ben er wel achter dat dat hem niet meer gaat worden. Vanmiddag een kinder feestje gehad van de jongste van onze donor die alweer 4 is geworden ook nu weer compleet uitgeteld in bad hopelijk voel ik mij zzo wat beter en lig ik niet om 20:00 alweer in mijn bed ( vind het wel ongezellig worden voor mijn hub). Hier gaan we morgen verder met schilderen op onze dochter haar kamer dan hopelijk ook deze week de vloer er in en dan inrichtenn volgend weekend, daar na de baby kamer maar even opfrissen hoeft niet zo veel aan gedaan te worden alleen het rose weg en de auto's erin!

Wel hebben we deze week de kaarten uitgezocht dus daar hoef ik niet meer achteraan morgen nog even de tekst mailen en dan wachten op de proefdruk.

Zijn jullie al uit de naam? Wij nog steeds niet grrrr bij onze dochter hebben we het ook pas een dag van te voren beslist wil het nu wel graag eerder weten zodat ik kan oefenen met onze kleine meid die nu net begint met praten....

Meiden ga nog even baddereen!!!

Geplaatst

Hebben jullie dat ook? Ene keer een mega buik en de andere keer niet?

Sandra... Als je vader niet op vakantie wil dan bied ik mij geheel vrijwillig aan! (doe ik ook eens vrijwilligerswerk hahaha)

Chantal... Ja we weten haar naam al een poosje. Afgelopen week versprak ik mij ....(vloek vloek) bij mijn tante. Baal er zo van. Heb het niet gezegt tegen mannetje. Zal hij niet leuk vinden!

Geplaatst

Nog 9 weken zijn we met zijn viertjes, daarna zijn we met zijn vijfjes. Ons gezin zal totaal totaal veranderen. Zo spannend allemaal!

Komend weekend bruiloft! Met meivakantie samen met hus en kids naar de camping in Ulsen! (9 dagen)!

Morgen laatste dag naar orkest daarna pas na de zomer.

Dinsdag eerste keer zwangerschapsclubje!

Trouwens iemand vroeg iets over pijnbestrijding.

Net zoals de vorige keer kies ik voor ruggeprik. Is zeer goed bevallen!

Gr. Shanna

Geplaatst

OH shit Shanna, verspreken daar ben ik ook elke keer zo bang voor onze donor vraagt geregeld of we er al uit zijn met de naam, tot nu toe nog niet dus dat is nog makkelijk!

Verder heeft ze een vermoeden dat we weer een vernoeming hebben naar 1 van hun we hebben onze dochter namelijk haar doopnaam gegeven als 1 van de doopnamen en het is de bedoeling dat we deze keer haar man gaan vernoemen is namelijk ook al vanaf de kleuterschool de beste vriend van mijn hub en onze getuige geweest op ons huwelijk.

Nog maar 9 weken voor jullie dat gaat lekker hard.

Ook hier gaan we voor een ruggeprik als dit nodig is heb het ook gead bij onze dochter terwijl ik hem kreeg bij 3 cm die niet op schoot had ik direct na de prik 10 cm en hebben ze moeten rennen om op tijd op de verloskamers te zijn.

Geplaatst

sandra wat een een mooie prijs zeg!!! dat is wel weer een gelukje heerlijk :-)

@Chantal, ook lekker aan de klus dus. wat fijn dat jullie het kaartje al afhebben hebben jullie gewoon kaarten uitgezocht bij een drukker?

Wij wete de de naam ook al :-) manlief heeft het ook al een keer veraden aan familie gelukkig viel het niet op haha maar wel een lullig moment

@shanna 9 weken pfff wat gaat dat snel zeg!! zo leuk

wat lekker dat jullie een weekje op vakantie gaan, hopelijk lekker het zonnetje erbij

wanneer geef je eigenlijk aan wat voor pijnstilling je wil hebben, doe je dit als je met weeen in het ziekenhuis aan komt ofzo??

Geplaatst

Sas27

Zelf heb ik dit duidelijk met de gynaecoloog besproken. Tevens staat het in mijn geboorteplan die ik gemaakt heb die in dossier is toegevoegd.

Trouwens even correctie... Over 8 weken dan word ik gestript (indien mogelijk). Dit houd voor mij in dat indien deze kleine meid net zoals Nina reageert. Wij twee dagen later een dochter in onze armen hebben. Dusss op 11 juni weet ik of het kan "strippen" (voorwaarde je moet wel ontsluiting hebben). Ben dan 36 weken en 5 dagen. Ze kan dus op precies 37 weken komen. Met andere woorden op woensdag 13 juni. Wie weet.......!!??? En anders word ik op 18 juni ingeleid. Spannend...!!

Chantal...ben benieuwd hoe de groei echo morgen gaat, laat je me het weten?

gr Shanna

Geplaatst

Pfff shanna over 8 weken al... Wat vliegt de tijd!!!!!

Ik weet niet of ik pijnstilling doe, heb ik bij de vorife ook niet gehad. Mijn vk denkt zelf dat ik het zkh niet ga redden... Omdat Jamey er in een half uur was....

Over het kamertje, chantal, ik geb een man die na 4 zonen een dochter krigt... Denk je dat ik enige andere keus heb dan dat het kamertje cimpleet roze word????? ;)

Kaartje hebben we, de tekst ook. Shanna volgens mij hebben we dezelfde tekst ;)

Nu alleen nog doorgeven aan de drukker ,)

Verder weinig nieuws. Zit nu bij de HA omdat ik vermoed een kleine schimmelinfectie te gebben... Het jeukt!!! En ze lopen gigantisch uit! (as usual)

Kreeg gister brief sat die kleine man van mij met z'n 4 jaar gewoon op schoolreis gaat naar de efteling... Zo'n klein frummeltje!!!! Ik wil ook!!! Whahahaha

verder weinig nieuws... Morgen weer controle vk, volgende week kamertje.... Moet echt veel schilderen nog!!! Dit weekend wil ik de vloer kunnen leggen.

Fijne dag nog ladies!!

Oh en we moeten nog een tijd afspreken voor de 26ste zodat er gereserveerd kan worden. Ik denk dat dat het verstandigste is?

Geplaatst

Gister met spoed toch weer naar tandarts geweest! Ze zouden a.s. woensdag eigenlijk helpen...maar bleek al te laat. Een gaatje vullen had geen zin meer.

Gister dus eerste zenuwbehandeling gehad. Ze konden geen antibiotica geven en ook geen pijnstillers voor thuis. Ondertussen verga ik nu van de pijn en het ziet er niet goed uit!

Morgen waarschijnlijk weer terug naar de tandarts alles opnieuw doen! (En ik ben al zo'n angsthaas...liever een bevalling dan naar de tandarts, zeg ik altijd!)

Shanna

Geplaatst

Shanna ... Wat kl@te van de tandarts ... Wat zul je n pijn hebben bah!!! Not funny.Sandra n schimmelinfectie met jeuk ... Hebben ze je iets gegeven tegen de jeuk ... Zo irritant. Iggie hoe was duinrell ??Ik klap eruit dus ga zo verder

Geplaatst

Sandra hoe was t gala diner ??? Trok je het nog tot laat?

Emvelin ... Hoe gaat t met de twins ?? Wordt wel zwaar voor je denk ik zo .

Sas begrijp dat je graag bevestiging wil van je beebje dmv voelen maar hier word ik er af en toe hor en dol van. Die van mij heeft hele uitvoeringen en steeds krachtiger .. En natuurlijk net als je wilt gaan slapen want dan ligt mammie lekker ontspannen.

Quin hoe bevallen de zes uurtjes werk je ?? Ik werk er vijf en doe ook echt niet meer... Zit dan echt tegen harde buik aan dus dan is t mooi geweest.

Nog even over de meeting ik hou even n slag om de arm aangezien vriend weer begon over toch weggaan... Mannen !!!

Verder gaat t redelijk tot goed. Bloeddruk verleden week was prima , Beeb groeide goed lag nog heerlijk overdwars , bloed laten prikken voor resus en As dinsdag weer controle.

Ik slaap daarentegen k.ut met peren ... Niet leuk meer ben gister gewoon niet gaan werken aangezien ik maar 3 uur nachtrust had gehad. Blehhhh.

Vorderingen mbt kamertje ... Tja wat zal ik zeggen... Het kamertje is leeg, verf is gekocht ,deur is geschuurd en voor de rest is het een puinhoop. Vriend heeft beloofd het af te hebben 6 weken voor 8 juli dus ik ben opgehouden er over te zeuren ... Niet goed voor mijn bloeddruk. Ha Ha anyway het zal wel goed komen ...

Beginnen jullie de buik ook af en toe zat te worden of ligt het aan mijn leeftijd ( ouwe taart ) :-)??

Meiden als ik iemand vergeten ben, sorry.

Liefs eer

Geplaatst

Oh ja ben ook naar de tandarts geweest en zoals ik al vreesde ... 3 gaatjes ( mijn moeder heeft al haar tanden eruit moeten laten halen na 5 kids dus wist wel dat t bij mij ook effect zou hebben). Tevens zijn er 3 oude vullingen toe aan vervanging dus ik mag begin mei dik uur gaan liggen.

Nou ja liever de tandarts als de pedicure ( heb last van ingegroeide nagel ... Dat doet zo'n pijn daar is de tandarts en punctie niks bij).

Laterrr

Geplaatst

He meiden,

even snel voor het slapen gaan een kort verslag van vandaag;). Controle was goed ons mannetje ligt echt in stuit had ook niet anders verwacht krijg alleen maar rake trappen onderin en op mijn blaas ( is dus ook niet bevordelijk voor mijn bi).

Verder loopt ons manneke een beetje achter in de groei nu een week dus heb over 3 weken weer een groeiecho.

Shanna en Sandra denk aan jullie en hopelijk gaat het snel beter met jullie!

Voor de rest reageer ik morgen even ( dan heb ik mijn laptop weer terug als he goed is)

Geplaatst

Chantal lekker dat alles gisteren weer goed was... Zag dat ik je dus vergeten was in Mijn reactie van gisteren, niet de bedoeling hoor. Ben je weer n beetje bijgekomen van je nachtelijke uitje en kinderverjaardag ?

Liefs eer x

Geplaatst

Meiden ik reageer straks ff uitgebreid... Ws vanavond dan heb ik de controle wrer gehad en kan ik toch niet schilderen ;)

Kamer moet voor het weekend geschildert zijn!!! Wil vandaag minstens 1 muur en kozijn vd deur schilderen. Anders word ik boos op mezelf ;)

Geplaatst

Sandra wat balen een schimmelinfectie, hoop dat je snel van de jeuk af bent, staat zo raar als je daar staat te krabben:-)

Shanna hebben ze alles zonder verdoving gedaan bbbrrrr ik moet er niet aan denken, hier ook geen held voor de tandarts.

Chantal mooi dat alles goed is, en een week achterstand zegt nu toch niet zoveel, of heb ik dat verkeerd begrepen.

Eer ook al tandarts wat doen die ukkies met ons gebit.

Wilde niet klagen want volgens mijn man doe ik dat te veel de laatste tijd maar ook hier nachten lang wakker door een schoppend en boksende beeb. veel maagzuur en moe moe en nog eens moe. 6 uur werken bevalt alleen ik krijg mijn werk niet af en dat frusteert als je een soort work alcholic bent. Man gedreigd met inhuur van schilder en dat hij niet mee mocht bepalen in de kleur, resultaat het kamertje is eindelijk geschilderd;-)

Verder moet ik alles nog doen en kopen, vooral kleertjes die heb ik dus nog helemaal niet.... mmmhhh ben dus bijna net zo erg als mijn man ha ha alleen merkt hij hier niks van.

Geplaatst

Sandra doe jij het een beetje rustig aan met dat schilderen.

En anders gewoon manlief dreigen dat je iemand inhuurt desnoods een student die doen het voor weinig heeft vriendinnetje van mij ook gedaan € 100,00 en alles was gewit;-)

Geplaatst

Whahaha quin, de pest is dat hij echt geen tijd heeft :(

En ik vind het ook te leuk hoor ;) maar daarom heb ik mezelf gedwongen masr 1 muur per dag te doen ;)

Jij ook al zo'n nachtbraker?? Hier ook...

Bewaar die kleertjes voor de 26ste whahaha ;)

Ga gauw kind op school afleveren ;)

Geplaatst

Sandra niet zo hoog de lat leggen hoor ... En zeker niet boos worden... :-)

Quin let it go meis, straks ga je met zwangerschaps verlof en moet je het voor de volle 100% los laten. Try try .

Trouwens dan heb je tijd zat om te shoppen... Ga ik ook doen, waar moet ik het nu kwijt is hier ook zo'n probleem ... Ons huis is nu al te klein.

Ik wil ook schilderen maar mag niet van vriend lief ivm alles op latex basis ipv water...

Kan niks doen grrrr, morgen komt hier de schilder alle nog bruine deuren crème schilderen en kozijnen van velux ramen ook opnieuw schilderen/lakken. Verduisterende rolschermen worden vanmiddag besteld dus n klein beetje schot in de zaak.

En mijn pa is begonnen met het spuiten van de wieg , ben benieuwd.

Eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden