Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sas, wat een geruststelling dat alles goed was op de echo, toch een beetje eng als je het niet goed kan voelen.

sandra wat naar dat je zo'n last hebt gehad in je rug en zij. hopelijk slaap je vannacht beter.

wel fijn dat je van het maagzuur af bent.

Ik heb net avonddienst gehad en morgen heb ik de laatste. vanaf dan is het alleen maar overdag werken.

wel raar idee als je diensten gewend bent en nu niet meer zomaar een ochtendje vrij of een dagje door de week vrij als compensatie voor je diensten.

Maar wel beter. Ik merk wel dat ik veel te veel loop in een dienst, je moet overal tegelijk zijn. pfffff wat zal ik zo lekker slapen!

en wat ga ik doen met pasen, ehm, zondag naar de verjaardag van mijn zwager en maandag naar mijn ouders voor een paaslunch, gezellig met mijn ouders, zusjes en de vriendjes van mijn zusjes! Daar heb ik zeker zin in, zo vaak zijn we niet met z'n 10-en samen! gezellig! en ze waren alweer heel benieuwd hoe mijn buik nu weer gegroeid is. Ik zal iets aantrekken waarin mijn buik goed te zien is!

fijne pasen allemaal!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sandra hoe is het gegaan?? is de pijn weg gebleven??? wat gezellig dat je een babyshower krijgt! hoe ben je er er achter gekomen??

@daantje zou idd wel wennen zijn die dag diensten. wel lekker ook beter voor je zelf!

Jullie paasdagen klinken gezellig! geniet er maar lekker van

Geplaatst

Geen pijn meer gehad gelukkig!

Ivm die storing van vodafone Sas. Mijn man kreeg steeds meerdere berichtjes binnen, maar wel steeds dezelfde.

Hij was ff boven en dat ding ging steeds af. Dus ik wou ze weg klikken... Toen zag ik de conversatie....

Ik heb vanmiddag besloten dat ik ga bevallen met de finale van het EK als Nederland tegen Duitsland moet spelen ;)

Ik lach me kapot als dat gebeurd!!! Mijn man is er nu al sjagie om hihi

zou wel veel te vroeg zijn maar dat roept mijn man al weken ;).

Sas werk ze van't weekend!

Daan, heb je lekker geslapen?

Iedereen fijne dagen!!!!!

Geplaatst

Sas: werkse dit weekend.

Sandra: leuk zeg een babyshower! En idd stiekum wel fijn dat je het weet, ik hou ook niet zo van verrassingen.

Bevallen tijdens NL-DUI, haha. Ik zou er zelf ook van balen hoor. Kan ik mijn nieuwe oranje buikband maar één keer dragen. Na de groepswedstrijden van Oranje lijkt me handiger, ik ga er niet van uit dat ze de finale halen. Ik heb zelfs steeds vaker het rare voorgevoel dat beeb te vroeg gaat komen. Misschien ook omdat het kamertje nog lang niet klaar is en we nog geen naam en geboortekaartje hebben. Vriendlief vroeg of we niet gewoon een mailtje kunnen sturen, haha.

Mijn vriendin is gisteren met exact 42 weken bevallen van een dochter Lotte. Die naam kan dus van ons lijstje af. Ze had woensdag al een balloncatheter gekregen maar de ontsluiting schoot niet op. Uiteindelijk dus vrijdagochtend ingeleid. De kleine meis is met een tang gehaald en heeft nu hoofdpijn, arm kind.

Wij hebben niet verl plannen dit weekend. Morgen paasbrunch bij schoonouders, en maandag gaat mn vriend de babykamer stucken, en ik ga bij de bouwmarkt verf inkopen met paaskorting. Ik ga zelf een plaat mdf maken en schilderen voor boven de commode, in plaats van een plankje.

Fijn paasweekend allemaal!

Geplaatst

Erg leuk dat kastje!!!!!

Ik wil zelf ook niet tijdens de vietbal bevallen. Ben veel te fanatiek ;)

Ik ben erg bang dat ik ga bevallen terwijl mijn man de kinderen naar lelystad brengt of haalt... Dan kan het zo maar 2 a 3 uur duren voor hij terug is...

Manlief had vannacht gedroomt dat toen hij wakker werd ik de baby in m'n handen had hihi. Mocht hij willen dat het zo makkelijk ging!!

Geplaatst

Weet iemand of en hoe je op de mobiele site een foto kunt plaatsen vanaf een Android toestel? Mijn vriend heeft net een buikfoto gemaakt en ik wil m hier laten zien.

Geplaatst

jessi en sandra dank julli wel!!

sandra bevallen tijdens nl in de finale hahaha dat zou wel wat zijn, daar zou manlief niet blij mee zijn

haha wel toevallig dat je er zo bent achter gekomen van je babyshower, wel fijn kan je je er mooi op voorbereiden en dan heeeel verbaast over komen he ;-)

@jessi leuk dat kastje, ben benieuwd hoe hij gaat worden!

wat fijn dat je vriendin is bevallen, gaat het goed met ze?

erg leuke naam heeft ze gekregen

ik heb geen idee hoe je een foto plaatst, ben wel benieuwd groeit het buikje al goed???

Vanmiddag zijn de gordijnen opgehangen op de babykamer, het staat zo schattig

woensdag komen de meubels, als dat staat zou ik een foto plaatsen hoe het is geworden dat is wel leuk

nou ik ga lekker slapen

fijne avond

Geplaatst

Wat n leuk kastje ... Echt tof !! Kun je idd zelf ook maken ben benieuwd naar je creatie.Meiden ik denk dat ik ook naar kesteren kan komen. Weekendje weg gaat hem niet worden denk ik. Daan dan kunnen we wel samen poolen als je wilt. Ja dat EK zit wel n klein beetje in de weg tegen die tijd, trouwens al die spanning van zo'n wedstrijd is al niet goed voor ons... Ha Ha.Gister en vandaag op pad geweest voor verf, schuurspullen, kwasten etc . Nog gekeken naar behang maar vriendlief zat in de nee fase dus dat werd hem niet. Gaat nog wat worden aankomende weken want morgen gaat hij stoppen met roken... Hebben jullie ook van die huilbuien af en toe ??? Nou ik wel, blehhhh Morgen brunch schoonouders en 2e paasdag lekker niks ( misschien dat ik ga strijken).Lieverds niet teveel paas eitjes eten ( 40 kcal per stuk) Ha Ha Fijne paas Eer

Geplaatst

Leuk zeg die kast, het heeft wel veel voordelen als je weet wat het gaat worden.

Gezellig eer als je er ook bij bent. En ja hier ook drama queen tranen met tuiten.

Ik woon omgeving schiphol dus als er meer uit deze hoek komen? Begreep wel dat het met openbaarvervoer lastig te bereiken is, weet niet of we daar nog rekening mee moeten houden.

Hier is de schilder afgelopen vrijdag geweest, jee wat een troep geeft dat weer. Maar mooi alles weer fris en strak wit.

Wieg is klaar, wil wel een foto plaatsen maar ben er nog niet achter hoe ik dat moet doen. Dus als het komt kan het slapen. Nu de rest van de kamer nog afmaken.

Leuke naam Lotte en 42 weken pppffffftttt moet er niet aan denken.

Geplaatst

Hey meiden,

Even een teken van leven van hier, heb nog steeds mijn laptop kapot en moet het nu even met mijn telefoon doen ( wat ik erg onhandig vind)

Hopelijk heeft iedereen een fijne 1e paasdag gehad en hebben jullie het vandaag ook nog lekker gezellig.

Hier gaat he redelijk de BI is gewoon niet leuk meer maar moet er mee om gaan zoals het is en ik moet zeggen dat het me redelijk afgaat.

Verder heb ik gelezen dat ik dus niet de enige ben die nog niet met de kamer van de baby bezig is al zal het nu toch echt wel ee keertje moeten ook al hoeven we er niet zo heel veel aan te doen maar moeten eerst de kamer van onze dochter nog klaar maken ( hopelijk vandaag dat alles geschilderd wordt en dan deze week nieuwe vloerbedekking en dan inrichten heb daar al wel alles voor in huis gelukkig. Dan nog alles wassen voor de wieg en wandelwagen en de babykamer een paar jongens dingen aanpassen.

Oja wat wij ook al gedaan hebben is alle kleertjes uitgezocht en heb alle merk kleding ( lief, mexx, ralf lauren, burbery barbera faber, carbone ) om te verkopen misschien iemand van jullie belang bij deze kleertjes hoef echt geen hoofdprijs te kosten en heb van alles in maat 50/56 tot maat 80. Kan jullie zo een foto mailen als jullie dat dan willen zien.

Oeps onze dochter is weer aan he huilen kom later uitgebreider teug als mijn laptop weer heel is deze week.

Geplaatst

Hoi allemaal,

.... Ook ik heb alles wel gelezen maar geen puf gehad om te lezen.

Wel leuk om te lezen dat jullie allemaal zo druk zijn met het voorbereiden. Ja ja dames het gaat nu allemaal echt gebeuren! Het wordt nu wel heel spannend allemaal, heel realistisch! Nog eventjes (voor mij 10 weken max.) dan hebben we onze kleine in de armen! Begin echt de kriebels te krijgen! Lijstjes nakijken en afwerken. Hebben we alles? Is de kamer oké? Is de proefdruk geboortekaartje oké? Zijn we iemand voor een kaartje vergeten? O ja wat voor een geboorte geschenkje gaan we doen? Oja.... Tel kraamhulp in mobieltjes doen.....en tas voor ziekenhuis inpakken..... En huhhhh wanneer bed op klossen ook alweer??? Hè.... We hebben nog geen doos van verzekering gehad.... Er gaat iets mis...! Shit .....waar moeten we nog allemaal aan denken?? Heb het gevoel van alles te vergeten.....(help...!)

Gr. Shanna

Geplaatst

shanna klinkt ook kort he 10 weken al zeg!! voor je het weet is het om maar komt vast allemaal goed!

Iedereen leuk dagen gehad?

Hier fijn gewerkt pfff hoort erbij he

vanmiddag weer nar de vk om he hartje te luisteren, de baby was donderdag heerlijk druk en sinds vrijdag voel ik weer helemaal niks pfff

morgen ook naar het ziekenhuis hier voor dan gaan ze een hartfilmpje maken bij de baby ben wel erg benieuwd

fijne dag allemaal

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar -1e IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e en 2de kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

9 april - Shanna controle gyn

10 april - sas27 controle vk

10 april - Iggie controle VK

12 april - EmvElin conrole gyn + groeiecho

14 april - EmvElin pret echo 3d

18 april - Sandra81 27 weken controle

23 april - 30 weken echo

23 april - Shanna controle gyn + groeiecho

27 april - Quin 30 weken echo

27 april - sas27 pretecho 3d

28 april - Chantal33 pretecho 3d

4 mei - EmvElin controle gyn + groeiecho

Uitje 26 Mei Molen de Zwaluw

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekken vrij)

Jessi79 (3 plekken vrij) komt langs Deventer en Apeldoorn

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Geplaatst

Hoi Hoi....

Vandaag gyn. geweest. Alles is goed. Helaas dit keer geen echo. Tja dr Veenstra... zij doet het anders he...

Verder vandaag enveloppen binnen gekregen (http://www.enveloppenland.nl). Hier hebben ze enorm veel keus voor in verhouding weinig geld (aanrader!!!). Hebben voor parelmoer wit gekozen.

Nu kunnen we alvast de adressen erop gaan zetten, dan is dat alvast gedaan (Pokke werk).

Sas is het een idee om zelf zo'n doppler te kopen? Zelf gebruik ik hem nog heel af en toe. Echt heel handig.

Jessi laat je een foto zien als het kastje af is? Ben wel nieuwsgierig.

gr. Shanna

Geplaatst

Hi all,

Ik zie dat er weer veel geschreven is en dat volgens mij iedereen fijne paasdagen heeft gehad.

Wij hebben tijdens de paasdagen de laatste dingetjes aan de babykamer verricht. Klamboe opgehangen, schilderijtje, nieuwe grodijnen...... En het is af. heerlijk gevoel.

Gisteren ook nog bij de verloskundige geweest. Hartje gehoord. Gewldig geluid!!! Alles was goed. Over drie weken weer terug en dan alweer om de twee weken. Gaat opeens zo snel. Ik heb mij ook opgegeven voor een informatie avond bevallen in het OLVG. Tijdens deze avond wordt ook pijnbestrijding besproken. Heeft iemand daar toevallig al over nagedacht? Ik zelf slik op dit moment nog niet eens een paracemol, maar ik hou zeker de optie open om tijdens de bevalling pijn bestrijding te nemen, maar wat....., dat weet ik nog niet. Ook heb ik mezelf opgegeven voor een informatie middag borstvoeding geven. Bij de eerste ging dat rampzalig, maar ik wil het toch wel een nieuwe kans geven.

iedereen alvast een heel fijn weekend, een beetje vroeg, maar ik vertrek morgen voor een lang weekendje weg naar Duinrell. Is een verjaardags cadeautje voor mijn zoon, maar verkapt natuurlijk ook een heerlijke minivakantie voor onszelf:-)))))

Lfz Ig

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar -1e IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e en 2de kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

23 april - 30 weken echo

1 mei - Iggi verloskundige

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Geplaatst

Shanna en Iggie: fijn dat alles goed is met jullie kleintjes! Het gaat nu snel he, vaker controles enzo. Erg fijn, want tot nu toe doen ze bij mijn verloskundige om de zes weken controles. Vind ik wel erg lang duren soms...

ik ben wel erg jaloers op de meiden die het kamertje al bijna klaar hebben hoor! Hier schiet het voor geen meter op, o.a. omdat vriendlief regelmatig in het buitenland zit (Engeland deze week) en dan in het weekend geen klus-zin heeft, en ook nog het huishouden moet doen. Maandag heeft hij de muren gestuukt (fix&finish ofzo), en komend weekend gaat glasweefselbehang op 3 van de 4 wanden. De week erna het behang schilderen het het andere muurtje behangen met Pip. De meubeltjes komen eerste week mei, hopenlijk zijn de muren dan bijna klaar. Geboortekaartje hebben we nog niet eens naar gekeken! Hoop zo dat onze meid niet ineens 8 weken te vroeg komt...

Iggie: ik heb me ook opgegeven voor een borstvoedingsavond bij een consulente, en de rondleiding in het ziekenhuis. En morgen heb ik de eerste 'Baby op komst' bijeenkomst (gratis), gaat over voeding volgens mij. Pijnbestrijding heb ik al over nagedacht maar nog geen definitieve keuze gemaakt. Over drie weken heb ik een afspraak bij de anaesthesist in het ziekenhuis. Ik heb stalen schroeven in mijn onderrug, op de plek waar ze normaal een ruggeprik zetten. Op advies van de gyn en vlos heb ik dus ruim op tijd een oriënterende afspraak gemaakt, zodat de anaesthesist tijdens de bevalling (en eventuele keizersnede) goed voorbereid is als ik een ruggeprik zou krijgen. Vind ik wel een fijn idee.

Oh ja, hierbij alsnog mijn buikfoto van afgelopen zondag (27,5 week). Vandaag precies 28 weken, het derde en laatste trimester is begonnen!

[ATTACH=CONFIG]3912[/ATTACH] Ik ben erg benieuwd naar jullie buiken. Wie volgt?

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

20 april - Jessi79 controle verloskundige + 3D echo

23 april - 30 weken echo

1 mei - Iggi verloskundige

Quin

EmvElin?

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik was de hele Pasen kapot van die avonddiensten pffffff, gelukkig ben ik er nu vanaf! wel als een blok geslapen, de laatste tijd wordt ik alleen maar vroeger wakker maar nu kon ik zelfs tot 10 uur slapen!

Gisteren naar de vk geweest, alles meer helemaal goed met een krachtige hartslag. De verloskundige werd ook nog geschopt toen ze mijn buik aan het opmeten was, haha, ik zei al dan moet je ook niet duwen!

Sandra, bevallen met de EK finale! Haha, maak er maar geen grapjes over! Zometeen gebeurd het ook nog ;-)

Jessi, wat fijn dat je vriendin eindelijk bevallen is! En leuke naam Lotte, hopelijk heeft ze al wat minder hoofdpijn.

Wat een leuk idee dat kastje/plank boven de commode, creatief hoor!

En wat een mooie buikfoto! Goed dat je ook alles al met de anesthesist gaat bespreken, dat moet zeker met die pinnen wel goed op papier staan!

Sas, wat leuk dat de gordijnen er zijn, dat kleed meteen al mooi aan, is het al veel meer af.

En hoe was het hartfilmpje vandaag? Alles goed?

Eer, jammer dat je weekendje weg niet gaat lukken. Maar wel leuk dat je mee kan naar het uitje! Dan gaan we gezellig poolen, even kijken wie er nog meer uit de buurt komen, Schiphol (Quin) en Amsterdam (iggie) is ook wel dicht bij, dat scheelt toch weer brandstofkosten met z'n allen!

Chantal, wat naar die BI, ik snap dat je er af en toe helemaal klaar mee bent! En succes met alle dingen die nog moeten gebeuren, ik krijg het er af en toe ook Spaans benauwd van!

Shanna, nog 10 weekjes! Oh wat kort! Zo te lezen heb je lijstjes wel goed in je hoofd zitten, nu nog allemaal doen....... Maar als het dan gebeurd is kan je weer een stukje loslaten en tot rust komen. Enveloppen kan je alweer afstrepen van je lijstje ;-)

Iggie, fijn om het hartje weer te horen! En wat goed dat de kamer klaar is! Knap hoor, en lekker op tijd! Dan kan je nu dubbel genieten van het weekendje duinrell, veel plezier!

Groetjes Danielle!

Geplaatst

Zo ben bij het ziekenhuis geweest, alles was goed met de baby ze hebben alles weer goed bekeken en ze bewoon super goed

ik kon het vandaag ook weer goed voelen haha dat zou je net zien he

we hebben ook een hartfilmpje gehad van 30 min en deze is ook helemaal goed

dat is een fijn idee.De reden waarom ik het niet goed voel is echt de placenta die aan de voorkant zit en de ligging van de baby te trapt naar mijn rug toe.

tip die ik mee kreeg probeer elke dag even te gaan liggen en te voelen. en dit bijhouden.

als ik weer dagen niks voelde kon ik altijd weer even bellen, beter 4x te veel dan 1x te weinig. dus dat is wel een fijn idee

Hier zijn vandaag de meubels binnen gekomen, staat erg schattig zo samen!

@iggie een heel fijn weeken gwenst, geniet er lekker van het word beter weer zeggen ze!

ik zelf ga ook nog naar de openavond over bevallen in het ziekenhuis. dus over pijnbestrijding heb ik ook nog niet gedacht

@jessi wat leuk dat pip behang, welke heb je genomen? dat hadden wij ook bijna gedaan toen

mooi buikje zeg! gaat snel nu he

@daantje wat fijn dat bij jou ook weer alles goed is!!! leuk dat de vk een reactie terug kreeg van de beeb haha

lekker zeg dat je tot 10 hebt geslapen, dan had je het ook echt nodig

Nou fijne avond allemaal

Geplaatst

hey meiden, even een kortberichtje voorik moet gaan werken...

daantje, blij dat alles goed is! en nu weet de vk in ieder geval wat haar staat te wachten metde bevalling ;) een kind wat niet met zich laat sollen hihi

iggie have fun in duinrell! Altijd leuk!

ook wij gaan naar infoavond. is hier pas 14 juni. pijnbestrijding durf ik eigenlijk echt niet! En ik heb dat bij mijn eerste ook niet gehad omdat dat thuis was... Vind dat ook wel zo fijn. Ik kon gelijk douchen enzo, jehoeft niet te wachten tot het uitgewerkt i.... nou ff luisteren wat ze op de infoavond vertellen

jessi, lekker buikje heb je ook al!! Ik had de mijne paar dagen terug al geplaatst ;) Maar ik ben nog maar 26,5 weken. Loop nog beetje op je achter hihi

lekker dat klussen... wij zijn ook druk bezig ;) maaar nog laaaaaaaang niet klaar ;) en demeubels komen hier 26 april. moet dus echt ff doorbikkelen hihi

Vandaag maar weer een muurtje schilderen denk ik. of de radiator........

shanna, fijn dat het goed was!! Ook ik krijg geen echo volgende week, dat doet ze pas weer bij 30 weken. hoe is het verder met je??

eer, jammer idd van je weekend weg, word dat nu nog wel een andere keer? wel super dat je gezellig mee gaat!

Heb er zin in dames!!

sas, heerlijk dat alles goed is! En idd gewoon bellen hoor. Dat moetkunnen vind ik. We hebben al zoveel moeten doorstaan. Mogen best extra gecheckt worden.

Ik had het bij mijn zoon ook hoor, lag de placenta er ook voor, voelde ik ook bijna niks.

Nu is dat niet en ik word soms echt helemaal gek van het schopen. Vorige keer gebruikte ze mijn ribben als xilofoon ofzo. Geen pretje!!! ;)

Nu dat ff snel werd iets langer, klant is al te laat, goed begin van de dag!!!!! grrrr

meiden werk ze, en tot schrijfs!!!

Geplaatst

@sas fijn dat alles goed was met de beeb. Idd gwoon bellen bij twijfel.

@jessi wat ben je lekker gegroeid, mooie buik hoor. Ha ha nog een paar weken en je krijgt de schoenen niet meer aan.

@shanna niet stressen alles komt goed en gelukkig heeft de man ook nog een geheugen.

Vandaag controle geweest en beeb is al ingedaald en ligt er helemaal klaar voor, nu over anderhalve week de 30 weken echo en dan hopelijk uitsluitsel of het een keizersnee wordt of niet. Weer op mijn donder gekregen en nu ga ik nog maar 6 uur per dag werken dus als workalcholic zal ik moeten afkicken.

Kijk uit naar de lunch erg leuk om vele te ontmoeten.

Geplaatst

Helaas moeten beslissen vandaag laatste les saxofoon gehad! Heb te weinig adem...werd er duizelig van.

Knoop doorgehakt... Pas weer na de zomervakantie!

Baal baal baal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden