Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

http://www.molendezwaluw.nl/overons.html

Jessi, ziek even lekker uit en laat je maar flink verwennen door de man thuis

Eer, doe jij het ook rustig aan.

Sandra, succes met ziek kind.

Hier straks controle en afgelopen weekend marathon geslapen, zegt hier een wijze collega dit komt door als je veel bloed verliest gaat je hb naar beneden en heeft vermoeid als klachten, zo slim was ik dus zelf niet geweest.

O ja heeft iemand een wiegje met mastrasmaat 40 x 80 cm? Deze meut heeft de verkeerde maat gekocht dus heb nu 2 x molton (Prenatal en 2 x witte hoeslakentje (hema) liggen waar ik niks mee kan.

Dus wie o wie kan ik blij maken dan neem ik mee naar de lunch op de 26e.

Oja kilo's gaan hier hard + 10 kilo sta ik nu. Gekke is dat ik niet extreem eet, eerst 4 maanden gespuugd en nu maagzuur. Maar wel echt bolle buik.

ps: Daantje hoe was de taart?

Geplaatst

http://www.molendezwaluw.nl

het is een pannenkoekenhuis, maar ze hebben ook een gewone menukaart.... Ziet er erg leuk uit!

en Babypark Kesteren is aan de overkant inderdaad hihi.

Wie kwam er nou met dit idee?? Echt heel leuk!

nog even mijn buikje met 25,1 dag

[ATTACH=CONFIG]3837[/ATTACH]

Geplaatst

Whahaha Quin, jij was het dus met dat idee! Carpoolen is zeker leuk. Ik heb vorig jaar ook een uitje gehad met het forum en toen heb ik 2 andere meiden mee genomen.

Prima hoor! Ik rij vanuit bergen op zoom die kant op. wie kan ik oppikken?

Misschien moet je bij de vk even aangeven dat je zo moe bent. Heb ik ook gedaan en kon gelijk bloed laten prikken...

Als het goed is, dan hoor ik niks.

Maar wel even doen hoor!!

Wij doen geen wiegje, dus misschien kun je er een ander mee blij maken... Wel zonde hoor, kun je het niet meer terug brengen??

Pa komt vandaag niet stuccen, word donderdag... pfff. Maar dan komen ze wel van't weekend schilderen! Daar ben ik dan wel weer blij om.

Ik wil nu eigenlijk boven aan de slag, maar kind ligt lekker op de bank. Die laat ik maar niet alleen...

Misschien morgen dan als hij zich wat beter voelt.

Nu maar even een pasteitje eten ofzo ;)

Geplaatst

Meiden even snel ben aan het werk kom later wel even terug.

Ik ben er niet bij de 26e ga het helaas niet redden op zaterdag, maar iedereen die wel gaan veel plezier!

Verder alles goed hier!

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e en 2de kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

2 april - Quin groei echo

10 april - sas27 controle vk

12 april-EmvElin conrole gyn + groeiecho

14 april-EmvElin pret echo 3d

18 april - Sandra81 27 weken controle

23 april - 30 weken echo

27 april - Quin 30 weken echo

27 april - sas27 pretecho 3d

28 april - Chantal33 pretecho 3d

4 mei- EmvElin controle gyn + groeiecho

Uitje 26 Mei Molen de Zwaluw

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Geplaatst

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e en 2de kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

2 april - Quin groei echo

10 april - Iggie controle VK

12 - april-EmvElin conrole gyn + groeiecho

14 april-EmvElin pret echo 3d

23 april - 30 weken echo

4 mei- EmvElin controle gyn + groeiecho

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekkern vrij)

Geplaatst

Ik denk dat ik de 26e ook aan kan sluiten! We hebben dan het jaarlijkse familieweekend (kamperen), maar ik kruip dan toch niet meer in een tentje dus ga alleen zondag op de koffie. Heb 3 plekjes vrij in de auto. Ik rij langs Deventer/Apeldoorn.

Net even naar de appie.geweest, hadden geen eten en sapjes meer in huis. Toen ik thuis kwam was ik mijn buik even helemaal zat, moest bijna huilen... Willempie zit erg hoog, dus kan me niet bukken en moeilijk zitten. Twee minuten autorijden is dan al ver. En bij het idee dat ik nog 3 maanden moet had ik het ff zwaar. Pfff, we moeten er wat voor over hebben dames! En eigenlijk mag ik ook helemaal niet klagen als ik bedenk hoe zwaar Shanna en anderen het hebben. Dus sorry!

Geplaatst

Daar heeft Sandra gelijk in jessi!

Maar naar een dip komt er altijd wel weer een up!!!

Denk aan de mooie dingen, alles komt uiteindelijk goed!

Jessi...straks als je de kleine in je armen hebt, dan komt er een emoties vrij joh.... Niet te geloven! Dan komt er een super tijd aan! Zo speciaal geniet er maar van! En probeer nu ook toch te genieten, want weet je..., later zul je je buikje echt gaan missen. En dan denk je had ik maar.....!

Vandaag een nieuwe soort bekkenband binnen gekregen. Vind hem nu al een K ding!!! Eerst maar een paar dagen proberen. Vind hem veel te ingewikkeld voor dat je hem om hebt. Manlief helpt er nu mee!

Gr. Shanna

Geplaatst

Hallo allemaal, ik kan de 26e ook!

Gezellig hoor, heb er zin in!

Ik kom uit haarlem, dus iggie dat is omgeving Amsterdam dan kunnen we samen wel wat regelen denk ik.

Eer jij komt toch ook hier uit de buurt? Kan jij ook mee?

Jessi, het is niet gek dat je vandaag een hui moment hebt, je bent toch ook helemaal niet lekker? Je kan nu gewoon wat minder hebben.

Shanna, wat naar dat als je er juist wilt zijn voor je zoon bij het afzwemmen dat je lichaam je straft..... Sterkte

Eer volgens mij kan je niet zonder je bad! Fijn dat je daar zo goed kunt ontspannen, doe maar rustig aan, je hebt het blijkbaar nodig.

Sandra, wat naar een ziek kind thuis en dan ook nog met het klussen, gelukkig kan je vader stuffen en wordt er geschilderd voor je.

Quin hoe was je controle? Wordt je hb nog geprikt?

Chantal ,jammer dat je niet mee kan. Maar fijn dat alles goed gaat!

Iggie, dat is idd nog niet veel aangekomen, maar als je buik maar lekker groeit is het allemaal goed!

Quin je vroeg nog naar de taart, ik ben er natuurlijk weer veel te lang mee bezig geweest, tja je bent een perfectionist of niet ;-)

Maar hij is heel erg mooi geworden! Ik ben er eigenlijk best trots op.

En het belangrijkste: de jarige en haar mama en zus vonden hem helemaal geweldig!

Ze herkende alle figuurtjes van Dora, de rugzak aapje en de vos die achter een bosje verstopt zat.

Dus dan is het een succes!

Nu na het werk wel weer heel erg moe, gewoon te weinig uitgerust het weekend.....

Maar lekker vroeg naar bed vanavond.

Geplaatst

Tjee hadden jullie allemaal zin om te schrijven... Ha Ha niet bij te benen.

Wij willen precies dat weekend vd 26 mei nog n weekendje weg met zijn tweeën dus denk dat ik er niet bij ben. Zal het zo weer even aan tafel bespreken. Ga nu eten koken kom straks teug om op jullie te reageren.

Eer

Geplaatst

zo eventjes snel op mijn foon onder werk tijd.

weekend van de 26 gaat hier ook niet lukken, maar wens jullie een fijne dag!

Geplaatst

Gister een goede echo gehad, de uk ligt 2 weken voor op het schema. Ben wel ontzettend moe en ik lijk af en toe wel een klagende zwarte weduwe....

HB prikken moet ik nog even navragen, gister was alleen de echoscopiste er de gyn. was weggeroepen.

meiden, ben zelf persoonlijk nooit bij babypark Kesteren geweest wel in de molen een x wezen lunchen op zondag en dat was goed.

Weet iemand of je een beetje leuk kan shoppen daar?

Geplaatst

Geen flauw idee Quin... Ik denk ook dat ik tegen die tijd alleen nog maar hebbedingen nodig heb... ;)

2 weken voor op schema! Das lekker! Bij de 20 weken liep die van ons 1 week voor... Heerlijk als ze dat zeggen!

Wel ff bellen he voor je HB!

Geplaatst

Quin: fijn dat de echo goed was en de kleine voor loopt op schema! Bij mij hebben ze nog niks gezegd over grootte, volgende keer maar eens naar vragen.

En inderdaad je Hb laten checken! Mijn Hb was met 12 weken ook aan de lage kant (7.0) dus ik moet deze week opnieuw prikken, ook ivm Rhesus. Maar mijn Hb is altijd laag. De vlos wilde me ijzertabletten voorschrijven, maar die heb ik geweigerd omdat ik daar vreselijk obstipatie van krijg. Ik neem nu elke dag een glas Roosvicee ferro (is overigens heerlijk door de sinaasappelsap!). Ik heb ook heel goede vehalen gelezen over Floradix. Ik ken het zelf niet, maar misschien helpt het tegen je vermoiedheid?

Mijn baal-bui van gisteren is weer over. Willempie ligt niet meer zo irritant hoog, dus ik kan weer zitten en ademhalen. Ben nog wel ziek thuis, want de verkoudheid wordt niet minder. Morgen maar een poging wagen om te gaan werken. Heb trouwens net een afspraak gemaakt voor de 3D echo! Beentje laat, dus het kon alleen maar midden op de dag, als ik 29,5 week ben. Weer een dagje vrij nemen...Er blijven nog maar zo weinig werkdagen over! Ik ben nu van plan om met/na pinksteren te stoppen, ik ben dan 5w+2d van tevoren met verlof. Inmiddels neemt de werk-stress wel toe, want er moet nog zoveel gebeuren!

Oh ja, hebben jullie ook moeite met schoenen nu? Ik droeg altijd hakken, maar dat is nu natuurlijk niet goed voor mijn rug. En om nou op mijn AllStars naar het werk te gaan...Bovendien kan ik daar de veters niet meer van strikken. Ik heb zaterdag na heel lang zoeken eindelijk nette sportieve zomerschoenen gevonden die ik niet hoef te strikken: http://www.schuurman-schoenen.nl/collectie/dames/dames-veterschoenen/linnen/7042_beige_esprit-zomerse-dames-gymp.html. Heel veel zomerschoenen van Esprit hebben een ritsje aan de zijkant, zodat je ze zonder veters strikken aan kan trekken. Misschien handige tip voor jullie?

Zaterdag ook nog nieuwe kleren gekocht, die ik ook na mijn bevalling gewoon kan dragen. Vind het namelijk een beetje jammer van het geld om nu nog veel speciale positiekleding te kopen. Bij Shoeby zag ik dat veel zomerbroeken/capri's nu van joggingstof zijn. Heerlijk voor nu thuis, maar joggingbroeken schijnen nu ook buitenshuis te 'mogen'. Ik heb deze gekocht: http://www.shoeby.nl/dameskleding/kleding/broeken/capri-iowa-lichtbruin.html , met een leuke wijde tuniek erop. Helemaal klaar voor de paasdagen!

Oh ja, mijn vriendin is nu 41 weken + 4 dagen. Ze krijgt morgen een balloncatheter om de ontsluiting op gang te brengen. Pfff, ellendig zeg om zo lang op de kleine te moeten wachten. Hoop dat t bij ons allemaal sneller gaat.

Geplaatst

jessi leuke kleding zeg!!! die linnen schoenen vind ik zoo leuk ik had ze ook al in de winkel zien staan.

hoe is het met je vriendin?

@Quin wat fijn dat de echo goed was!

ik heb net gebeld met de vk, ik voel de baby al een paar dagen eigelijk niet of heel zwak. kon volgens de vk goed voor komen omdat de placenta er voor ligt

ik an vanmiddag terug bellen of ze een plek vrij hebben voor een echo, ze was nu bezig met een bevalling.

hopelijk kan ik wat eerder terecht dat volgende week, is toch fijn voor je gevoel

fijne dag all

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

10 april - Iggie controle VK

12 april - EmvElin conrole gyn + groeiecho

14 april - EmvElin pret echo 3d

23 april - 30 weken echo

4 mei - EmvElin controle gyn + groeiecho

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekken vrij)

Jessi79 (3 plekken vrij) komt langs Deventer en Apeldoorn

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Geplaatst

Grrrr heel verhaal, foetsie!!

Dus.....

Nu heb ik gee ntijd meer om te typen.

Jessi gaat het goed nu?

Sas laat je ons iets weten??

Shanna hoe is het nu met die band? Beter of nog een onding?

Jo , al lang niks van je gehoord, weet ook niet of je dit leest, gaat alles nog goed??

Hier alles prima, de medicijnen werken geweldig, ik heb totaal geen maarzuur meer!!! kan het iedereen aanraden!!!!

Fijne dag ladies, later uitgebreid!

Geplaatst

oww nee ook mijn verhaal kwijt,wat eri zeg

sandra wat fijn dat je geen last meer hebt van maagzuur houden zo he!

Ik ben gisteren voor een extra echo naar vk geweest, alles was goed! de baby bewoog veel en het hartje klopt goed

een van de redenen dat ik het niet of soms voel is de placenta die er voor ligt.

als ik het na het weekend nog niet voel, dan moeten wij langs het ziekenhuis daar kunnen ze toch wat beter bekijken waarom ik de baby niet voel

gister avond lag ik in bed, en ja hoor toen voelde ik de baby, hopelijk blijft dat zo.

Gaan julie nog wat doen met de paasdagen??

ik moet het paasweekend werken:-S beetje jammer

fijne dagen allemaal

doeiiidoeiii

Geplaatst

Wat fijn dat je ze voelde! Gelukkig niks aan de hand!

Hier een damanacht gehad. Huilend van de pijn in m'n zij/rug. Wist niet meer hoe ik het had. Uiteindelijk in slaap gesukkeld en vanmorgen nergen last meer van. Heb wel een afspraak gemaakt voor zwangerschapsmassage...

26 april komt hier de babykamer!

15 mei intake kraamzorg

14 juni rondleiding zkh

deuk druk! ;)

En ben er per ongeluk achter gekomen dat ze een verassingsbabyshower gepland hebben :S

10 juni... Heel erg lief, maar ik haat verassingen. Ben dus wel blij sat ik het weet, alleen weet niwmand dat ik het weet... Oeps

Ach ik ben dan zeer verrast ;)

Fijne dag!!

Geplaatst

Oh en 1ste paasdag gaan we brunchen en later gourmetten met met ouders en broer met de kids.

2de paasdag hebben we een verjaardag in zaandam en mieten we de jongetjes weer naar huis brengen....

Jammer dat je moet werken sas!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden