Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden

sylvia: succes morgen lieverd op naar een +

noor: hoe is het met je?

sas; heel veel sterkte morgen, vreselijke dag voor jullie

gabrie: wanneer gaan jullie weer starten?

tool: let 's hope!! we duimen voor jullie

meiske: hoe gaat het? Wanneer gaan jullie op vakantie?

schrok net enorm van een bericht van balu geloof ik, ze post hier op het forum haar dilemma over een spontane zwangerschap

Zo dat kwam effe binnen bij mij zeg....

verder geen nieuws, prik je hcg in cito..... ja hoor na half elf is het bij de huisarts. Dus niet de hele dag gebeld en gehoopt op nieuws.

morgen maar weer hoop ik

laat je hcg in cito prikken weet je nog niets :(, och ja morgen een nieuwe dag

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Syl successsssss!!

Ivfmoeke wat vreemd, Cito en nog geen uitslag pffff maar goed, de test is iig al geweldig mooi toch? Dat bericht van Balu ja,ik sn wat je bedoelt, heb ook gereageerd, hoop dat ze de juiste keuze zal maken!

Tool wat moet dat iedere maand ook weer dubbel zijn, blij met de kans maar ook weer de spanning, ik hoop het en duim voor jullie lieverd!

Noor hoe gaat het bij jou? En Dee bij jullie?

Met wat geluk kunnen we de volgende cyclus starten maar dan moet mijn. Menstruatie op zijn vroegst 15-9 beginnen.

anders zijn we niet op tijd terug uit italie voor de uitgangsecho...nu was mijn cyclus 32 dagen dus misschien kan het net.

Geplaatst

sylvia waaaaaaar ben je!? nog niet wakker, op nu op de wc met het bekende staafje.

duim voor jullie!! Ik kijk later weer.

manlief vond dat ik vandaag (officiele testdatum) echt een test moest doen, oké dan! Super dikke vette plus blij.

Nu nog twee lange weken en dan hebben we de echo.

Geplaatst

Kalimera!!!

Sas, heel veel sterkte vandaag!!! ben in gedachten bij je!

Sylvia, je maakt het spannend, hoop dat je dadelijk hier komt posten met een heel mooi berichtje!!!

ivfmoeke, grmbl, nog geen uitslag, balen! hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt! en top dat je een vette positieve test hebt op de officiële testdatum!

meiske, mooie datum om ongi te worden, verjaardag van A., hihihi.

Noor, hoe is de fm gegaan? of heb je die nog niet gehad?

Dee, hoe is het bij jou?

tja, ik denk dat bij ons nu ook de ww zijn aangebroken. geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad, vermoed afgelopen weekend, want vrijdag was de ovutest weliswaar nog negatief, maar gisteren ook nog. en heb in het weekend niet getest omdat ik toen op een festivalletje was...blijf gewoon doortesten, niet alleen om te kijken voor mijn ei, maar zo weet ik ook hoe lang mijn cyclus duurt, omdat ik aan de d.h.e.a zit.

Gabrie, hoe is het bij jou eigenlijk? ben je al begonnen met spuiten?

Eva, zie dat je eind augustus begint met spuiten. Succes meid, ga je dit keer met prednisolon werken?

fijne dag allemaal! Hier is het niet echt afgekoeld vind ik...

Geplaatst

Jaaaaaaaaaa hier ben ik hoor: positief!!!:) Jippie!

Het begin is er weer in ieder geval, zo blij mee!! Pfff....zit nog half te shaken hier op de bank:)

Meiske bij jou is het helaas niet gelukt dus? Wat balen zeg!! Hoop dat je gauw door kunt en dat het goed uitkomt met je vakantie.

Moeke was vandaag pas jouw officiele testdag dan?! Wow, heb ik dan zo laat getest of jij zo vroeg?:) Maar gefeliciteerd meid! Laten we hopen dat alles goed blijft gaan!

X

Geplaatst

Jeeeeeeeeeejjjj Sylvia: gefeliciteerd!! Super joh, ben blij voor je!

En Moeke, jij ook, met opnieuw een mooie test. Dat moet nu dan toch wel goed zitten met je hcg lijkt me. Nu netjes doorstijgen!

Moet nu naar huisarts, reageer straks nog ff uitgebreider maar kwam alvast snel even kijken voor nieuws van Syl :-)

Geplaatst

Sylvia, gefeliciteerd!

ik hoop echt voor je dat deze baby zeker 40 week in het buikje blijft.

Tool,ja dit keer begin ik met 25 mg prednisolon.

alle dams succes,

Groetjes

Eva,

Geplaatst

Ha die Tool,

Heel erg raar maar de hormonen....... het is inmiddels zo'n gebruikelijk onderdeel van mijn leven geworden. Ik word er niet warm of koud meer van. Mijn lichaam protesteert er niet eens meer tegen en vindt t blijkbaar doodnormaal.

Ik hoop maar dat het nog wel zijn werk doet. Morgen eerste fm.

Ik voel nog niets in elk geval. Spannend dus.

Groetjes

Geplaatst

Ook hier nooit last van de hormonen....ehh maakt niet uit hoeveel ik spuit. Ben denk ik gewoon een hormonen junk.

Voor nu nog aan de pil. Half volgende week een uitgangsecho om te kijken of er een cyste zit.

Noortje op naar de eerste fm.

Tooltje spannend!! Hoop dat het klussen iets gaat opleveren.

Geplaatst

Bedankt lieve meiden voor jullie felicitaties! Zo lief!! Voor nu zijn we heel erg blij, ik hoop dat dit nog even lekker zo blijft voordat die nare onzekerheid weer de kop op gaat steken!

En wat hoop ook ik met heel mijn hart dat jullie allemaal heel gauw mogen volgen!!!

Geplaatst

@ Syl, gefeliciteerd!! Super nieuws!!

Vandaag de begrafenis geweest. Erg emotioneel.

Maar nu de focus op onze vakantie. We vertrekken vrijdag naar Spanje, nu eens niet voor de kliniek maar "gewoon"2 weken relaxen.

Geplaatst

Sas, een heftige dag achter de rug. Maar vrijdag gaan jullie lekker met zijn tweetjes dan relaxen en bijkomen van alles. Geniet ervan!

Geplaatst

yes yes sylvia geweldig!!

ik heb al vanaf vorige week dinsdag positieve testen dus gewoon vroeg! :)

vandaag eindelijk HCG waarde 4 weken nu 367 dus voor nu goed. bij Caz zelfde week 480 maar goed zegt natuurlijk niets,

Kan niet wachten tot 4 sept.

meiden reageer later uitgebreider,

Geplaatst

Bedankt Wen en Melis!:)

Jeetje Moeke wat een mooie waarde zeg!!! Dat zit wel goed!

Vandaar dat jij ook al zo vroeg positief kon testen denk ik!

Ik ben wel blij dat ik niet zo vroeg heb getest hoor, want vanmorgen was het streepje nog wel vrij licht (KV 2x5). Bracht gelijk onzekerheid natuurlijk, maar ik had gelukkig ook nog een andere test, en die gaf al vrij snel een duidelijke +. Over 2 dagen nog eens testen, hopelijk dan een wat donkerder streepje.

Geplaatst

wen nee het zijn er geen twee. Bij mijn zoontje 4 weken zwanger 480 toen zeiden ze misschien wel twee..

sylvia die kv 2voor5 vind ik echt rottesten, nu ook gebruikt en mega licht streepje. Doe ik daarna kruidvat paarse dop knaltest dus ik zweer bij die.

Nu test ik niet meer sinds zondag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden