Ga naar inhoud

Goed nieuws! Pijnloze punctie gehad!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha lieve Bean..wat een verhaal weer!! Maar je hebt helemaal gelijk!! En er komen vast nog een paar eitjes bij die 5 en dan heb je gewoon echt een mooi eindaantal hoor meid! Van mij hoeven het er niet meer te worden, ik sta af en toe echt de springen van de steken in mijn liezen..eerst alleen links (waar die grote zit) maar nu krijg ik ook rechts behoorlijk pijn, dus volgens mij zijn ze flink aan het groeien, morgenochtend moet ik bellen, hoe laat ik zondag voor de echo moet.. Ik denk toch wel dat de punctie dinsdag al is, heb het gevoel dat ze tempo maken qua groei deze keer..

Lieve Mariska, wat een fijn vooruitzicht..heb je in ieder geval het gevoel dat je dit jaar nog ermee verder kunt! We duimen voor je meid!

Lieve Juul, zeker ben ik heeeeel blij met het aantal! Ik hoop zelfs dat er niet meer kleintjes bijkomen en dat ze nu een beetje gelijk opgaan qua groei..niet dat er maar een paar uitschieters bijzitten zondag bij de 3e meting.. al met al zit ik dan pas op dag 11 van mijn cyclus..snel gegaan deze keer zeg! En gisteren met dag 8 al 1 van 20,5 mm..hopelijk is het een goed teken, dat de menopur het beter doet voor mij!

En bij jou lieve Juul, alles klaar voor de komst van jullie kleine ventje? Al ben je nooit helemaal klaar, het overdonderd je toch als je ineens "mama" bent van zo'n onschuldig hummeltje!! Ga genieten meid! Probeer door die zware laatste rotkwaaltjes heen te kijken en weet dat er over een hele korte tijd een prachtig kindje is, en dan is het elke pijnlijke rug, been, bekken, extra kilo enz waard geweest!

Lieve Sometimes, hopelijk heb je gelijk! Hoe is het met jouw zwangerschap, 18 weken alweer! Binnekort kun je voor de geslachtsbepaling! Ik las iets over bloedingen, hopelijk is alles okay met jou en je kleine hummel!

• Reacties 908
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Beanie ik mag de 12e weer aanmelden. Geen idee wanneer ik dan start. Volgens mij verandert er niks qua medicijnen. Ik hoop wel op cryo's.

Voor jullie spannende tijd. Wel leuk dat @monica en jij gelijk lopen. Ben heel benieuwd. Ik duim voor een goede afloop.

fijn weekend voor jullie allemaal.

lfs Mariska

Geplaatst

Hi lieve dames,

Even snel: Moontje, veel succes morgen bij de volgende FM! Jij weet misschien morgen al wanneer de punctie is? Toch wel weer een beetje spannend... Gaat het allemaal goed??

Maris, wat fijn dat je in ieder geval binnenkort meer weet! Zal wel beginnen januari worden?

Hier weinig te melden... vermoeidheid is aanwezig, net als bij Moontje. Vanmiddag heerlijk een beetje extra liggen slapen, was kennelijk nodig!

Lott, Juul, Sometimes, hoe is het bij jullie??

Geplaatst

Kwam ff kijken of er toevallig al bericht is van Moon, maar helaas.... Laat je het even weten als je voor de FM bent geweest?

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Hoi lieve meiden! Lieve bean..ik ben net pas terug van de fm. Het was druk daar en ik was de 7e die de punctie dinsdag heeft, dus beetje moeilijk met inplannen. Maar hij staat voor dinsdag 10 uur. Om 9.30 uur melden. Ik heb 13 eitjes boven de 18 mm en nog paar kleinere. Straks 18.00 uur laatste deca en menopur en dan om 22.00 uur de brectavid (ofzoiets) is gewoon pregnyl alleen dan de duitse. Inderdaad spannend weer!! En dan hopelijk vrijdag een TP van 2 toppers. Er worden er zowiezo 2 teruggeplaatst als er 2 embryo's zijn dan he. Jij morgen voor de fm, spannend! Ik denk dat je woensdag of donderdag de punctie hebt. Maar we zullen morgen meer weten. Heel veel succes alvast lieve Beanie! Lieve Mariska, dank je wel meid..jij ook succes! e.

Geplaatst

Lieve Moon, wat een mooie score! En dinsdag al de punctie... Niet echt iets om naar uit te kijken, aan de ene kant, maar aan de andere kant weer wel! Vanavond alweer de pregnyl... Wat is het enorm snel gegaan bij jou! Grappig trouwens dat je nog wel menopur en deca moet spuiten! Hoef ik nooit meer op de avond dat ik pregnyl moet zetten! Jeetje, 7 dames punctie op dinsdag, wat een topdrukte! En dan vrijdag alweer de TP.... Ik heb er wel vertrouwen in! Jij krijgt gewoon 2 toppers terug!

Ik weet niet hoor, of ik woensdag of donderdag de punctie al heb... Ben wel benieuwd naar morgen! Heb nog steeds steken rondom mijn eierstokken, maar of het goed gaat? Hoop dat er nog wat bij is gekomen in ieder geval... Zelf gok ik op donderdag of vrijdag de punctie, dus zondag of maandag de TP. Als dat zo is dan ligt onze officiële testdatum nog steeds heel dicht bij elkaar! Ik mag op WD13 testen, jij toch pas op 16? Overigens ga ik niet eerder testen, gewoon op de dag die het ZH opgeeft. Vond het de vorige keer eigenlijk helemaal niet prettig... Daarbij is deze keer de uitslag zo confronterend dat ik het waarschijnlijk niet eerder hoef te weten ook.... Maar ja, eerst moet het maar eens zo ver komen! Overigens krijg ik er ook 2 terug, als er 2 van goede kwaliteit zijn.... Al heb ik daar wel een beetje een hard hoofd in, dat heb ik nog nooit mogen bereiken, 2 van goede kwaliteit... Nou ja, morgen meer!

Geplaatst

Lieve dames, het ziet dr goed uit hier. Monica, veel succes!! Goeie score, Hopelijk zijn ze van een betere kwaliteit met de menopur. Ik duim voor je.

Beanie, ik zeg alleen supermix tegen jou..:)

Jansuhh, veel succes in de volgende ronde, fijn dat je al zo snel weer op gesprek mag.

Nou das ff een kort berichtje van mij.

Gelukkig is het bloeden bij mij gestopt, was wss toch een blaasontsteking, want de antibiotica heeft geholpen.

Ben ondertussen wel 9 kilo aangekomen, kortademig en moe, maar klaag niet want beebje doet het goed. Voor jullie komt het ook, alleen ff deze tijd doorkomen, dames.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Xxx

Geplaatst

Hallo meiden! Hoe gaat het???

ik heb vluchtig even de berichten terug gelezen en er breekt voor Bean en Moon dus weer een spannende periode aan!! Heel veel succes!!! Goed dat jullie er weer helemaal voor gaan!!!

Jansuh, meid geef niet op, ik kon de frustratie in een bericht van je voelen... Als ik je even ongevraagd goed bedoelt advies mag geven; vergeet niet te blijven leven, blijf leuke dingen doen, juist nu. Even jezelf resetten, maar daar moet je natuurlijk wel echt zelf achter staan, want ja het is allemaal zo lekker makkelijk gezegd.... I know, ik wens je hetzelfde als dat ik wens voor Bean en Moon!

Juul, jaaaa nog even en dan mogen we. Lekker hè verlof??? Maar dan moet je natuurlijk niet thuis nog gaan werken!! ;-)

hoop dat je nu alles van je werk af heb en echt kan gaan genieten!

Je hebt ook weer wat heftigs meegemaakt las ik. Gelukkig heb je de draad weer opgepakt.

Soms is het leven zo ontzettend dubbel.

Eergister kreeg ik verschrikkelijk nieuws van een vriendin, ik was helemaal een beetje in shock en het heeft ervoor gezorgd dat ik mijn zwangerschap nog meer waardeer, niet normaal.

Life is a miracle!

Het gaat nu wel weer....

Morgen gaat de 5e verlofweek alweer in. Gaat heel snel! Nog 2 weken precies vandaag!

Ik ben er klaar voor! Mark is afgelopen dinsdag thuis gekomen, dat was al een hele geruststelling dat ie optijd was, en hij hoeft 22 januari pas weer offshore!! Zo lekker!

Ik wil in het zh bevallen in bad. En jij Juul?

Verder is alles hier af van wat we af wilden hebben voordat de kleine er is.

Energie wisselt heel erg dus plan weinig en doe lekker waar ik zin in heb...

Ga nu lekker slapen!

liefs Lot

Geplaatst

Hey lieve meisjes!

Bedankt lieve Sometimes en Mariska, ik hoop zo dat het eindelijk mag lukken! En sometimes, wat fijn dat het bloeden niks ernstigs was en het nu gestopt is, hopelijk kun je de rest van je zwangerschap door zonder probleempjes, en de kilo's en kortademigheid en al die andere zwangerschapsprobleempjes, die horen erbij en zijn gelukkig niets bijzonders!! Even doorheen, en dan genieten van jullie hummeltje!

Lieve Lott, wat fijn dat we je weer eens horen! Ja spannende tijd voor mij en Beanie, hopelijk kunnen we ons nog voordat jullie bevallen aansluiten op het "zwanger" bankje! Lekker je verlof en je mannetje de komende tijd thuis! geniet ervan!

Lieve Beanie, ja ik vind het ook vreemd alsnog de menopur dezelfde dag als de pregnyl..maar heb het duidelijk nagevraagd terwijl we daar zaten, ik vond het meteen raar..de vorige keer was het alleen deca omdat ik zoveel eitjes had zeiden ze..maar nu moest er ook echt de menopur nog bij, dus die krijgen me alsnog een behoorlijke oplawaai lijkt mij..beetje dubbelop, maar het zal wel.. Hoop alleen dat ze niet springen, want ze waren al behoorlijk groot de meeste.. Ze zullen het wel weten wat ze doen en anders hebben ze morgen een paniek/woede aanval daar van een vrouwtje die ontploft als er iets niet goed is en de hele boel niet doorgaat, heb nu genoeg pech gehad. Spannend verder, ik ben zo benieuwd naar jouw score vandaag!! Succes nogmaals meisje! En ja ik mag pas op dag 16 testen, maar als ik na 14 dagen nog geen menstruatie heb doe ik toch echt wel een test. 16 dagen vind ik erg lang.. We beginnen vast met duimen draaien!! Ik heb voor vanavond een temazepammetje om lekker te slapen.. ben al weken slecht aan het slapen omdat ik geen slaapmedicatie meer wil nemen..maar voor de punctie mocht het wel zeiden ze, dus ik zal vanavond heerlijk slapen!

Dikke knuff

Geplaatst

Hi lieve dames,

Moontje, je voorspelling gaat uitkomen.... Woensdag de punctie! Ik was wel een beetje flabbergasted zeg maar.... Was gezellig met de fertiarts aan het keuvelen terwijl ze de metingen deed, en toen kreeg ik te horen dat ik vanavond de pregnyl moet zetten om 21.00 uur!!!! Heb voor de zekerheid nagevraagd of ik geen menopur/deca/gonal meer hoef te spuiten maar nee hoor.... Jeetje, de vorige 2x moest ik 13 dagen stimuleren (na 2-3 weken alleen deca) en nu dus maar 10 dagen, en 1 dag alleen deca... Gaat dus echt sneller in het korte schema! Er zijn geen follikels meer bijgekomen, maar de vijf die er donderdag waren zijn mooi gelijkmatig doorgegroeid en al best groot! Dus eigenlijk kan ik niet anders zeggen dat ik nu maar heel veel vertrouwen ga hebben in de vijf mooie follikels.... Dus ik zeg Sometimes: megamix! Volgens mij is dit gewoon mijn 'ei van Columbus' of zo! Megamix in combi met het (heerlijke) korte schema... Krijg er zowaar weer wat vertrouwen in! Dus jullie hebben vandaag (ondanks de hormonen!) te maken met een blije Beanie! En trouwens ook wel met een blije B.assie.... We zijn beiden blij met het verloop zonder alle hormonen-heks-aanvallen zeg maar!

Lieve Sometimes, ik ben zo blij voor je dat het toch een 'simpele' blaasontsteking was.... Ga je nu genieten, ondanks je kwaaltjes? Dit is trouwens geen vraag, dit is een opdracht! Tja, 9 kg, maar je bent ook al bijna halverwege! En bij de een gaat het snel in het begin, bij de ander aan het einde....

Lieve Lott, wat goed om van je te horen! Nog maar 2 weekjes.... Jullie zijn gewoon met z'n drieën met kerst als het goed is! Of als hij zich iets later aandient dan krijg je een kerstkindje! Spannend hoor! Ben heel blij voor je dat Mark nu voorlopig thuis is, geen stress meer daarover, dat hij niet op tijd terug zou zijn of zo. Jullie gaan een hele mooie feestmaand tegemoet! Ik hoop dat je later kunt terugkijken op een hele mooie ontspannen bevalling... Sterkte met de laatste loodjes, maar geniet er ook van meis!

Lieve Moontje, jij heel veel succes en sterkte morgen bij de punctie.... Op naar die mooie eicellen en op naar mooie bevruchtingen en op naar de TP op vrijdag! Laat je morgen weten hoe het is gegaan als je weer een beetje bij de pinken bent?

Lieve Juul, hoe is het met jou? Kun je wel een beetje genieten van je verlof?

Lieve Mariska, jij gelukkig ook weer bijna aan de beurt... Ik sluit me verder helemaal aan bij de wijze raad van Lott!

Fijne dag dames, voor allemaal een dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve beanie..yeahhh ik wist het wel! Bij jou waren ze ongeveer even groot als bij mij met je fm dus kon niet nog heel lang duren! Wat blijven we fijn gelijk opgaan zo! En ja dat korte schema is heerlijk vergeleken met het lange he.. Ikben blij dat t morgen weer effe gedaan is met alle gedoe..alhoewel..ben weer vieze bolletjes aan t pushen.. Maar goed..hopelijk is het ook eindelijk ergens goed voor allemaal. Jullie horen me morgenmiddag wel even. Ik kruip rond 21.30 uur mijn bedje in. Om 6.15 uur gaat de wekker. Om 8.00 uur zeker wel vertrekken. Beanie succes met de pregnyl vandaag en dan morgen lekker geen spuitjes meer! Liefs xxx

Geplaatst

Lieve Moontje,

Nogmaals heel veel succes en sterkte morgen! Hoop dat je nu al lekker ligt te slapen op je -pammetje..... Ga ik morgen doen! De pregnyl zit er inmiddels een uurtje in... Morgen lekker prik-vrij! En vanaf overmorgen de heerlijke bollen (ik hoef pas na de punctie daarmee te beginnen). Btw als het nou positief is moet ik over een week of vier weer gaan prikken.... maar dan fraxiparine. Zou in dat geval dus mooi zijn! (trouwens, dat is er maar eentje per dag, maar wel tot zes weken na de bevalling doorgaan). Nou ja, eerst maar eens de punctie!

Wat jij schrijft trouwens over je angst dat de follikels te vroeg springen, dat herken ik wel. Ook bij mij vandaag al flink aan de maat (ik geloof tot 28 mm) dus ik zit nu ook te denken... Aan de andere kant, de fertiarts zei vandaag dat ze 'prachtig' qua grootte zijn, dus ik vertrouw daar maar op... Ze heeft voor de zekerheid nog wel bloed laten prikken, ik heb niks meer gehoord dus het zal wel in orde zijn! Nu dus genieten van de pregnyl, veel te goed/scherp ruiken etc...

Nogmaals, lieve Moon, ik denk aan je morgen om 10 uur en hoop dat het allemaal gaat meevallen! En uiteraard dat je mooie eicelletjes hebt die leuk reageren met het zaad van je mannetje, dat ze het saampjes gezellig gaan hebben en dat je snel goed nieuws krijgt over het aantal bevruchtingen! Wanneer hoor je daar trouwens meer over? Donderdag? Of woensdag al?

Sterkte morgen en vast een dikke knuffel!

Ps is idd heel fijn dat we samen zo gelijk op gaan.... misschien even vervelend voor de andere meisjes maar het is gewoon lekker om het zo te kunnen delen zonder op een wachtbankje plaats te hoeven nemen!

Geplaatst

Goede middag meisjes..net terug.. Heb helaas van de dormicum weinig baat gehad.. Weet alleen niet meer hoe ik me broek en schoenen aangedaan heb..de rest heb kk gewoon meegekregen en niets van een roes gemerkt.. Alleen in de auto lag ik te doezelen steeds. Maar ze hebben 15 follikels aangeprikt en 10 eitjes gevonden. Zaad was 3 miljoen. Hopelijk vrijdag om 11.20 uur de TP. Lieve Beanie heel veel succes morgen! Liefs xxx

Geplaatst

He lieve Moontje, je hebt het achter de rug! Jammer dat de d.ormicum weinig deed. Ik heb 2x d.ormicum in een infuus gehad en was echt direct vertrokken, voor minstens een half uur... Maar ja dat kan bij iedereen anders uitpakken natuurlijk. Je had toch ook wat van opiaten gekregen deze keer? Is het je al met al wel meegevallen? Gelukkig waren er deze keer niet zo veel follikels om aan te prikken, dat scheelt natuurlijk ook.... Trouwens, is het voor jou direct na de punctie aankleden en wegwezen? Ik moet overstappen op een brancard en word dan naar een verpleegafdeling gebracht. Ondertussen gaat B. op stap met de stoof met eicellen. Hij laat me per sms weten hoeveel cellen er gevonden zijn zodra hij dat hoort. Als hij klaar is in de VU komt hij terug om de stoof in te leveren en mij op te halen... Dus ik ben pas aan het begin van de middag thuis! Overigens morgenochtend 8.45 uur melden... Ben niet de enige morgenochtend, vermoed de tweede!

Maar, lieve Moon, jij hebt een mooie score! 10 eicellen! Ik ben morgen al blij als ik de helft heb! Hoe gaat het nu verder bij jou? Hoor je pas vrijdag of de TP definitief doorgaat of word je eerder gebeld? Je weet in ieder geval hoe laat je vrijdag zou moeten..... Wij kunnen vrijdagmorgen bellen en dan horen we of er een TP is en zo ja hoe laat. Verdere informatie krijgen we dan pas bij de TP.

Ik meld me morgen wel weer als ik thuis ben! Misschien iets eerder.... Kwam er gisteren achter dat er sinds kort W.IFI is in het S.LAZ, dus als ik er aan denk neem ik morgen mijn i.Pad mee en dan kan ik als ik daartoe in staat ben eerder wat van me laten horen!

Moontje, pas jij goed op jezelf? Goed voor je laten zorgen en een warm kruikje op je buikje.... Heb je veel napijn? Ik hoop zo dat het allemaal meevalt! In ieder geval een knuffel voor jou!

Geplaatst
Beanie,

Ik wens je veel succes met de punctie en hoop dat de eicellen rijp zijn!

En daarna gaan we hopen op 5 bevruchtingen.

Sterkte!

Dank je wel Gabrie!

Geplaatst

Lieve Bean, bij ons is het aankleden..half uurtje in een andere kamer bijkomen met een kopje thee, koffie of boullion en dan komen ze de score vertellen en dan kun je naar huis. Ik heb echt niets gemerkt van de dormicum tijdens de punctie. Mijn mannetje was best kwaad omdat ik weer zoveel pijn had..maar gelukkig was het snel klaar en heb ik weinig napijn..niets eigenlijk op af en toe wat steken.. Gewoon lekker rustig aandoen.. Lig nu op de bank bij de tattoeerder.. Moest nog een vergeet me nietje op me arm erbij hebben van de bbz. En mijn mannetje laat zijn arm verder tattoeren..hij heeft sterren voor onze vlindertjes.. En hij laat mijn ogen op zijn arm vereeuwigen.. Maar het gaat dus goed met me nu hoor. Vrijdag worden we tussen 9 en half 10 gebelt of er een TP is en dan meteen vertrekken.. Spannend..ben zo bang dat er niets is om terug te plaatsen pfff... Jij heeeeeeel veel succes morgen meid..ik duim voor jullie en zal aan je denken!! Knuff xxx

Geplaatst

Lieve dames, even een kort en ego berichtje: het zit er op, is goed gegaan en ik kreeg net bericht van B. dat er 5 eicellen zijn.... Is voor ons de beste score ooit... Ben nu even heel blij! Nu wordt het natuurlijk weer spannend tot vrijdag!

nu nog in afwachting in het ZH tot B. me komt ophalen, maar wilde dit toch even laten weten!

Geplaatst

Lieve Beanie! Wat geweldig meid!! Dit moet gewoon een goed teken zijn..nu duimen draaien allebei tot vrijdag!! Krijgen jullie de TP zaterdag? Wij horen pas op de dag zelf hoe of wat...nog 2 dagen spanning dus!! Beterschap meid en ik hoop op 5 bevruchtingen voor jullie!!! Knuff

Geplaatst
Lieve dames, even een kort en ego berichtje: het zit er op, is goed gegaan en ik kreeg net bericht van B. dat er 5 eicellen zijn.... Is voor ons de beste score ooit... Ben nu even heel blij! Nu wordt het natuurlijk weer spannend tot vrijdag!

nu nog in afwachting in het ZH tot B. me komt ophalen, maar wilde dit toch even laten weten!

Joehoe!! Wat een goeie score!!! Super gedaan meid!!

Dikke dikke kus!!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Vanmiddag heerlijk liggen slapen in mijn eigen bedje... Nu met een kruikje op mijn buik en een paracetamol in mijn maag weer op de bank. Dat is misschien wel meteen het grootste nadeel van die opiaten, dat je in eerste instantie geen pijn hebt maar later alsnog krijgt. Het valt op zich wel mee hoor, maar ik merk dat ik gewoon rustig aan moet doen. Gelukkig verzorgt B. me goed (hoewel hij vanmiddag vrolijk tegelijk met mij is gaan slapen, maar ja als ik slaap heb ik ook niks nodig toch? En hij zag er echt moe uit dus hij kon het ook wel gebruiken!).

Moet eerlijk zeggen dat ik wel even traantjes in mijn ogen kreeg (van opluchting denk ik) toen ik het bericht van B. kreeg dat er 5 eicellen waren! Hij kreeg verder te horen dat er 'voldoende' zaad was (de vorige keren tussen de 45-80 miljoen, hij schreef zelf dat ze wel even bezig zijn als ze tot 80 miljoen moeten tellen...) en toen kon hij mij op komen halen. Ondertussen lag ik lekker alleen op een kamertje op de verpleegafdeling... Kopjes thee, beschuitje, een koekje erbij... Kon nog pijnstilling krijgen indien nodig (maar ik had als ontbijt naast het pammetje al 2 paracetamollen ingenomen). Toch was ik blij toen ik naar huis kon. En het infuus er uit mocht.

Uiteindelijk was ik trouwens wel als eerste aan de beurt, maar kwam er nog iemand na mij. Overigens heeft de fertiarts niet zelf de punctie gedaan, maar de prof (in de fertiliteit). Ik kende hem wel, van het werk op de OK (ik heb 4 jaar in het S.LAZ gewerkt) en hij herkende mij ook wel. Gelukkig ging het allemaal net zo voorspoedig als de vorige twee keren.

Nou ja, nu maar afwachten hoe en wat.... Vrijdag tussen 9.30 en 10 uur kunnen we de V.U bellen (B. mag deze keer bellen) en dan horen we hoe en wat. Ik verwacht dat als er een TP is dat deze idd op zaterdag zal zijn. Maar eerst hebben we nog een spannende tijd tot vrijdagmorgen. Lieve Moon, zitten we samen in spanning.... We weten het ongeveer tegelijkertijd!

Lieve dames, dank voor jullie medeleven... Ik ben nu even opgelucht dat het pijnlijkste er op zit en voor nu alles goed is gegaan, op naar de volgende stap!

Moontje, hoe is het met jou vandaag? Hopelijk geen pijn? Niet te veel gedaan gisteren? Is de tattoo mooi geworden? En die van je mannetje? Ben je al erg zenuwachtig voor vrijdag? Komt vast wel goed, jij hebt echt wel een paar toppers er tussen zitten! Want door de menopur en door de lagere eicelopbrengst heb je nu kwalitatief veel betere eitjes, dus dat gaat echt helemaal goed komen!

Geplaatst

Lieve Bean ik ben zo blij voor jullie! Hier gaat t vandaag echt minder goed..krijg steeds meer pijn en mijn buik is behoorlijk dik.. Ik drink echt veel en doe mega rustig aan maar ben toch bang voor overstimulatie weer..ook al waren het veel minder eitjes.. Ik baal enorm.. Weeg ook weer 62.4 kilo en dat was 59 kilo 2 weken geleden. Even in de gaten houden maar...ik lig nu plat..mag niets meer doen van Dave..die is bang dat we anders geen tp krijgen vrijdag.. Hoop zo dat het niet weer gebeurd.. Ik stuur morgen even een langer berichtje..kleine meid is behoorlijk ziek en moet steeds overgeven en heeft keelpijn.. Dus we hebben ook geen sinterklaasavond nu.. Lieve meisjes ik wens jullie een hele fijne avond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden