Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Morgen komt mijn lief weer thuis!! Ben zo benieuwd of en hoe S.am reageert......

Wat ontzettend fijn! Hij krijgt vast een hele brede lach...

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie, ja dat dacht ik ook. Maar hij kwijlt al weken en kluiven op handjes, speeltjes, afstandsbediening, telefoon, mama's sleutels, mama zelf doet hij ook al weken... Ik zie nog geen nieuwe tandjes doorkomen. Wel zie je die aan de bovenkant al wel doorschijnen maar ook dat is al maanden. We zullen zien.

En of er een brede lach komt? Misschien denkt hij wel; jij paar weken mij in de steek gelaten, nu krijg jij de silent treatment.....

Geplaatst
@beanie: ik heb ff gebeld. Bij het zwembad mag alleen de mc naar binnen. Verder hebben ze familie omkleedkabines waar je met je kindje in kan. Wat is handig om mee te nemen naast luier, handoek, omslagdoek etc

Het lijkt me zo onhandig als ze zo klein zijn. Onhandig en koud?? Ik stel me zo'n huilend babytje voor na het zwemmen. In bad vindt ze het wel leuk.

Waarschijnlijk is het verschil dat in het zwembad waar ik heen ga, verschillende verdiepingen zijn en dat ik naar de bovenste moet. Dus dan sjouwen met de mc zou wel erg zwaar zijn.. Het bad is ip warmer dan normaal, 32-35 graden meestal. Het is wel belangrijk dat je je meisje snel afdroogt, zodat ze niet te koud wordt na afloop! Ik neem eigenlijk de standaard dingen mee, dus handdoek, hydrofielen, schone luier, zwemluier, zwembroekje (hoeft niet maar staat zo lief en ik heb er een paar gekregen na zijn geboorte). Kleertjes, die makkelijk zitten (shirtje en jogging broekje oid) en misschien een mutsje voor over de natte haartjes? Verder neem ik een flesje thee mee, om hem als hij is aangekleed en weer in de mc zit wat te drinken te kunnen geven. En voor mezelf niks bijzonders eigenlijk! Misschien evt. nog wat crème voor op het gezichtje of armpjes of beentjes? Ik kan verder eigenlijk niet zo heel veel verzinnen!

Geplaatst
Beanie, ja dat dacht ik ook. Maar hij kwijlt al weken en kluiven op handjes, speeltjes, afstandsbediening, telefoon, mama's sleutels, mama zelf doet hij ook al weken... Ik zie nog geen nieuwe tandjes doorkomen. Wel zie je die aan de bovenkant al wel doorschijnen maar ook dat is al maanden. We zullen zien.

En of er een brede lach komt? Misschien denkt hij wel; jij paar weken mij in de steek gelaten, nu krijg jij de silent treatment.....

Lijkt er dan wel erg op he! Hier denken we ook steeds dat de eerste tandjes er aan komen, ivm het kwijlen en kluiven op alles wat er maar voorhanden is (oa mama's vingers!). Ik zie een wit randje wat wel omhoog komt maar er is nog steeds niks voelbaar of zo. Afwachten maar! En hopen dat de luieruitslag snel over is.. Je doet er iig alles aan!

Zo ver gaan ze vast niet hoor! Hij is papa echt niet vergeten en gewoon heel blij dat die er ook weer is! Hoe lang blijft hij thuis of weten jullie dat nog niet?

Geplaatst
Morgen komt mijn lief weer thuis!! Ben zo benieuwd of en hoe S.am reageert......

Owww..wat fijn! Hoe lang is hij dit x weggeweest?

Geplaatst

Sas, wat ook nog weleens wil helpen bij luieruitslag is Maizena. Gewoon op de plekken strooien waar het geirriteerd en/of kapot is. Hier heeft het bij V. goed geholpen!

Geplaatst

Bij ons in het zwembad mag ook de wagen mee, super handig. Maar je jan haar ook omkleden en dan in de mc doen, en dan zelf omkleden.. Wij gaan het weekend ook zwemmen met de kids :)))

Geplaatst
Beanie hope so.. Hij is dol op brood.. als hij gehad heeft en ik eet nog een boterham nou krijsen :))))

Mamma het eten uit de mond kijken dus?

Geplaatst
Ben bijna jarig toen zei me man help me eens.. wat vind je leuk.. (heb alles al hahah) toen zei ik uuuh dit jaar weet ik het niet maar voor vlg set prikken en ziekenhuis bezoekjes haha.. gaat zo hard ons pop is 14 maanden..

Wat goed gevonden, mijn baby! Die ga ik onthouden...hihihi.

Geplaatst

Wat is er lekker veel geschreven, zeg. Gezellig!

Fijn Sas dat je mannetje weer thuis is! Hoe vonden ze het om elkaar weer te zien en te knuffelen?

Hoe is het nu met de luieruitslag?

Tiktak, ik doe mbt babyzwemen eigenlijk zowat hetzelfde als Beanie. Nadat zij is gedouched, afgedroogd etc, krijgt ze wat BV en dan lekker de MC is en binnen paar minuten is ze vertrokken naar dromenland. Dan kan ik mijzelf rustig douchen en aankleden.

Veel plezier!

Hier eindelijk tijd om even online te komen. Ik ben veel te druk geweest met luxe "problemen". Wij hadden namelijk gepland om dit jaar voor het allerlaatst buiten de schoolvakantie op school te gaan. (zoonlief is 5 jaar). Wij hadden dus al verlof opgenomen voor eind mei en begin juni. Dan zijn de reizen nog leuk betaalbaar. Wij hadden een leuk apartementje in Portugal op het oog. Helaas kregen wij geen toestemming van school om buiten het seizoen op vakantie te gaan en hem 2 weken thuis te houden. Dat kan alleen in speciale gevallen mbt het werk oid. Helaas....

Aangezien wij alles ingezet hadden om weg te gaan buiten het seizoen, hebben wij in de grote zomervakantie (hoogseizoen) beurtelings verlof opgenomen zodat de kinderen zo weinig mogelijk naar de opvang hoeven te gaan.

Dus een "probleem"......(nou ja, bij wijze van spreken dan). De enige optie was nog om in de meivakantie weg te gaan, maar die begint al op 26 april. Ik heb de afgelopen dagen dus veel online gezeten en nu toch nog een vakantie kunnen boeken naar Tenerife. Daar zijn momenteel de temperaturen beter dan in Portugal.

Hierdoor geen tijd gehad om mee te kletsen in jullie verhalen.

Verder nog bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor de eerste verjaardag van onze dochter. Zaterdag gaan wij het vieren. (ze is woensdag echt jarig). Ik ben al een paar dagen in mijn hoofd bezig met hoe ik er vorig jaar aan toe was. Een emotionele terugblik, zeg maar.

Beanie en tiktak, ik ga julliue nu even pb-en.

Geplaatst

Die ukkies kunnen snel hoge koorts krijgen. Maar voor die kleintjes is 40 graden minder erg als voor volwassenen. Ik ga altijd richting ha als de koorts langer dan drie dagen aanhoudt. Of als je eigen intuïtie het niet vertrouwd. Beterschap!!!

Geplaatst
Die ukkies kunnen snel hoge koorts krijgen. Maar voor die kleintjes is 40 graden minder erg als voor volwassenen. Ik ga altijd richting ha als de koorts langer dan drie dagen aanhoudt. Of als je eigen intuïtie het niet vertrouwd. Beterschap!!!

Ok, tnx!!

Geplaatst

Ik wou hetzelfde zeggen: bel de HAP als je het niet vertrouwd! Of als de koorts nog verder op loopt... Geef je wel meteen een paracetamol? Daarvan zou de koorts wel snel weer moeten gaan dalen. En het is belangrijk dat ze goed drinkt! Verder zoals Wen al schrijft... (oja, ik kan me zo goed voorstellen dat je wel wat stress voelt... Is het voor het eerst dat je uk zulke hoge koorts heeft? Dan is het toch schrikken!)

Geplaatst

Dank je! Woensdag is ze echt jarig. Gisteren hebben wij haar verjaardag voor familie en vrienden gevierd. Wat gezellig en de taart was top! Ze is schandalig verwend! Zelfs al een verkleed prinsessenjurkje gekregen...hahahha.

Het roze gehalte is flink uitgebreid. Nou had ik een overschot aan typisch dreumes speelgoed dus ik had aan iedereen dingen gevraagd voor als ze wat ouder cq verder in het jaar is. Dat is gelukt!

Wij hadden ook een echte smash taart voor haar. Dus wij haar in haar stoel gezet, compleet met 1 jaar verjaardag hoed op, kijkt ze naar alle slingers, vervolgens naar alle mensen ( die naar haar kijken in afwachting van het smash moment), gaat haar onderlipje trillen, 2 armpjes richting mama en vervolgens hard brullen. Dat was haar even teveel. Zo schattig.

Zij gaat dus vandaag maar haar eigen taartje opnieuw krijgen.

Straks lekker brunchen op het strand. ( wonen er 400 meter vandaan). Fijne dag allemaal.

Geplaatst
Tiktak, hoe is het nu met je meisje?

Wen, hele fijne dag vandaag! Wat zul je trots zijn!

Vannacht had ze nog 40 g koorts. Is ook heel vaak huilend wakker geworden. Vannochtend 38 gr. Gaat de goede kant op. Maar vannacht haf ze er echt flink last van.

Geplaatst
Ze kunnen idd ziek voelen/worden naar de ineeting. maar dat moet na 24 uur na de Prik weg zijn. Hou het in de gaten. Sterkte.

Dit was niet na een inenting..dit was na de creche:-|

Geplaatst
Ja. Een klein mini taartje, waarin ze lekker mag meppen en kan knoeien en smeren. ( als ze het wilt doen...hihi).

Ohhhh wat grappig...ken ik helemaal niet. Moet ze dan meteen in bad?? Als het 'goed' gaat...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden