Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jane, wat geweldig.....dubbel gefeliciteerd met dit super goede nieuws.

Geniet er lekker van en dit zal idd nog lang bij blijven.

Hoe gaat het met de andere 2 ladies die vandaag naar het ziekenhuis moesten, alles goed gegaan???

Kuzzz

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank meiden. Tis toch wat, ben je zo lang bezig geweest om zwanger te worden en dan krijg je maar liefst 2 kindjes. Wie had dat durven dromen!

Michelle, het is een 2-eiige tweeling. Dit betekent overigens wel dat ik bij de gyn onder controle blijf en dat ik dus niet naar de verloskundige ga. Verder heb ik over 2 weken weer een echo en met 12 weken de nekplooimeting!

Vind het zo spannend allemaal!

Liefs, Jane

Geplaatst

Jane, echt zo super!!!

Gek he, om te zien dat er echt kleine mini-mensjes in je buik zitten. Heel onwerkelijk, maar aan de andere kant wordt het nu opeens ook wel heel écht, of niet.

Wel een gek idee trouwens, ik loop een paar dagen op je voor, maar denk dat jij je beebs al wel eerder in je armen zult hebben... Nog wel ver weg, maar de tijd gaat sneller dan je denkt... We zijn immers al 9 weken zwanger!!

Michelle

Geplaatst

Oh Jane wat onwijs leuk! Een tweeling, dubbelop plezier! Wat fijn dat alles goed gaat meissie, ga nu maar lekker genieten van dit onwijs goede nieuws en mijmer nog maar lekker lang na over de prachtige beelden die je vandaag hebt gezien.

Liefs Dani.

Geplaatst

Afspraken

April

06: Krullie Allerlei afspraken op het ziekenhuis, waaronder 2e echo

06: Lucky-t 1e echo

07: Dani 20 weken echo

09: Tammy 1e echo

10: Snoekse 1e echo

14: Daan Nekplooimeeting

14: Popje 2e Echo

16: Champietal combinatietest

20: Mijn baby 2e echo

20: Champietal VK 18:15 uur

21: Daan VK 10:00 uur

27: Michelle 12 weken echo + combinatietest

mei

4: Dani controle gyn.

juni

8: Daan 20 weken echo

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

05 november: Krullie

08 november: Michelle

10 november: Jane

15 november: Popje

25 november: Tammy

Krullie en Lucky, het duurt zo lang....

Hoop dat alles goed is hoor....

Groetjes van Daan

Geplaatst

Afspraken

April

06: Lucky-t 1e echo

21: Jane 2de echo

27: Jane 12 weken echo + nekplooimeting

mei

juni

Uitgerekende datum

Heb ff mn afspraken toegevoegd!

Geplaatst

Jane en alle andere meiden die afgelopen week een goede echo hadden: GEFELICITEERD. Na zo'n goede echo kun je er toch wat meer van genieten lijkt me.

En Jane, 2 is natuurlijk helemaal fantastisch. Ik heb vrijdag mijn eerste echo en ben ook erg benieuwd...

Groeten Snoeske

Geplaatst

Afspraken

April

21: Lucky-t 2e echo / mag nu naar ziekenhuis dichtbij

mei

juni

Uitgerekende datum

23 november: Lucky-t

Nou dames, het is echt zo. We hebben het vandaag met onze eigen ogen kunnen zien. We zijn zwanger, vandaag 7 weken, alles zag er prima uit en het hartje klopte ook goed. Ben zo onwijs blij. Ik mag nu naar een ziekenhuis dichtbij, dus dat zal voor ons veel reistijd gaan schelen. Ik moet wel onder ziekenhuisbegeleiding blijven maar dat komt omdat ik Thyrax gebruik voor mijn schildklier probleem en omdat wij TESE hebben gedaan. Maar ik vind het wel een veilig idee.

Geplaatst

Lucky en Jane... wat super dat alles goed was en jullie het hartje zagen kloppen, geweldig he!!!!

Ik voel me echt niet super, ik ben niet normaal meer moe, naar me werk moet ik meteen op de bank liggen en bij komen.... verder ben ik in de ochtend misselijk ( hoef gelukkig niet te kotsen) en naar het eten heb ik zo een vol gevoel boven me borst als of het eten daar nog zit pffffff......

Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Hey lucky,

Fijn voor je dat t zo goed ging vanmiddag. Ik hoop dat je het nu een beetje kan geloven!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hoi trudy,

Gefeliciteerd met je geweldig echo. Wat heerlijk dat je nu echt kan geloven dat jullie zwanger zijn. En helemaal lekker dat je niet meer zover hoeft te reizen.

Geniet nog lekker van je mooie echo.

Dani: succes morgen met de echo. Lekker genieten.

Kuzzz

Geplaatst

Lucky, gefeliciteerd met je goede echo!!!

Zit dat je een mooie ticker onder je naam hebt staan, toppie!

Weet iemand iets van Krullie??

Zij moest gisteren voor haar 2e echo en onderzoeken...

Dani, vandaag je 20 weken echo! Ik ben even kwijt vanaf wanneer ze ook alweer zagen dat je een jongen kreeg... was dat bij 16 weekjes???

Mannetje is nog druk aan het verzinnen of hij het wil weten of niet....

Geplaatst

Hey Maatje, ja met de echo bij 16 weken zagen we dat het een jongen is, ik vind het heerlijk dat wij weten wat het wordt zodat we heel gericht bezig kunnen met het kamertje en met kleertjes e.d.

Vanmiddag de 20 weken echo om half twee, ook wel weer spannend omdat ze alles goed gaan nakijken maar ik heb er wel zin hoor.

Ik ben ook wel heel benieuwd naar Krullie.

Geplaatst

Sorry ladies, dat ik jullie in spanning heb gelaten!!!

We hebben gisteren weer zo enorm genoten...2 van die superlieve schatjes!

Ze zagen er echt zo schattig uit. Ze lagen allebei enorm te bewegen! Knap hè, dat je dat met 2,55 en 2,56cm al kan! Verder lagen ze met hun koppies bij elkaar. De arts zei dat ze meestal gedraaid lagen, maar onze puk en muk kijken elkaar gewoon gezellig aan! We vinden het helemaal super!!

Wel wordt m'n uitgerekende datum aangepast. Begrijp ik eigenlijk niet zo goed, maar goed...maakt niet uit, die 2 dagen (zij ging uit van de terugplaatsing en de fertiliteitsarts van de punctie...de ene was nu 9 weken en 1 dag oud, de andere 2 dagen, dus dat komt wel overeen met wat deze arts zei...).

Maar goed...het was zeker niet de bedoeling om jullie in spanning te laten, maar ben gisteren na de echo zo enorm ziek geworden! Heb dus voor de eerste keer de pot van dichtbij gezien...gedver! Ik ga ervan uit dat ik wat verkeerds gegeten heb, want vannacht was ook m'n mannetje aan de beurt.

Hij zei net: 'Echt wel gezellig hè! Zo met ons hele gezinnetje in bed', hahaha daar heeft ie dan wel gelijk in!

Ik lees bij de anderen ook goede berichten! SUPER hè!

Leuk Jane...een tweeling! Dan zijn we ongeveer even ver! Da's gezellig!

Geplaatst

Afspraken

April

20: Krullie 3 echo: kijken naar het tussenvlies

28: Krullie 12 weken echo + nekplooimeting

mei

juni

Uitgerekende datum

07 november: Krullie

Heb de afspraken voor de maand april er weer bijgezet. Dat vind ik dan wel weer fijn aan onder controle blijven in het ziekenhuis; we mogen onze beebs om de 2/3 weken zien!! Joehoe!

Geplaatst

Wat goed om te horen dat het helemaal goed gaat met de 2 beebs.

En al weer over 2weken mag je weer naar ze kijken, heerlijk.

Als jullie allbei al vrienden waren met de wc pot, dan is het echt wel het eten geweest. Bij jou komt het er mss wat eerder uit vanwege de echo.

Wel leuk/ lief dat je man zegt dat jullie met zn allen in bed liggen.

Mijn man kan nu echt niet meer wachten op de echo, dan krijgt ook hij eindelijk de bevestiging dat we zwanger zijn. Daarna moeten we wachten tot we terug zijn van vakantie. Maar dat hebben we er wel voor over :P

Iedereen lekker genieten van de echo's!!!

Kuzzz

Geplaatst
Afspraken

April

mei

juni

Uitgerekende datum

23 november:mijnbaby

We lopen gelijk op lucky hahha.... zelfs met de echo die er aankomt haha...

Geplaatst

April

mei

juni

Uitgerekende datum

23 november:mijnbaby

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad, en voor ons zat er toch een kleine tegenvaller, ons kindje wordt geboren met een gespleten lipje en een gespleten kaakje, schisis. Het is gelukkig een enkelzijdige splitsing en verder waren er geen bijbehorende complicaties te vinden zoals een open rug, open gehemelte, klompvoetjes of hartafwijking. Het houdt wel in dat de kleine man rond zijn derde maand al voor het eerst op de ok ligt om de lip te sluiten, het sluiten van de bovenkaak gebeurd als hij een stuk ouder is, tussen de 8 en 10 jaar. Tot die tijd zal de splitsing worden opgevuld met op maat gemaakte plaatjes. Over twee weken hebben we een gesprekje met de kinderarts en dan zullen we er vast iets meer over horen.

Geplaatst

Oei Dani...

Dat is idd even een kleine tegenvaller meissie...

Gelukkig kunnen ze tegenwoordig alles en ik zie het zelf met mijn nichtje, ze kunnen wonderen verrichten!

Maar kan begrijpen dat het toch ff niet leuk is.. heel veel sterkte met dit nieuws...

Groetjes van Daan

Geplaatst

Jeetje Dani,

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Is toch wel een tegenvaller, maar wel fijn dat de rest goed was. Het is wel een goed behandelbare aandoening, maar leuk is natuurlijk anders...

Dikke knuffel,

Michelle

Geplaatst

Ow Dani ik kan heel goed begrijpen dat het even schrikken was voor jullie..

Maar gelukkig is het voor de rest wel goed met de kleine jongen.

Zoen van mijnbaby

Geplaatst

Hey Dani,

Kan me idd voorstellen dat je daarvan schrikt. Wel is het heel goed te behandelen gelukkig.

Dikke knuffel voor jou van Jane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden