Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoe voel je je vandaag Maris? Duimen blijven draaien hoor!

Hier alles goed. Lena en ik kunnen er goed over praten en huilen. Maar we blijven ook

positief. Alleen ben ik gewoon bang voor als het weer lukt. Die eerste weken... die onzekerheid en spanning.

Maar we hopen een beetje dat we dit niet 2x mee hoeven te maken.

Morgen gaan we thuis e.e.a. schilderen. We moeten er zelf een keer aan geloven en niet alles aan vader/zwager vragen.. haha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe gelukkig dat jullie weer positief zijn en ik ga heel erg hard duimen dat de volgende keer direct weer raak is en dat het dit keer allemaal goed gaat.

Veel succes met schilderen morgen haha ik ben daar ook niet zo goed in en mijn vriend heeft er een hekel aan dus dat doet een kameraad altijd.

Tja hoe voel ik me ik heb sinds vanmorgen steeds meer krampen en weet niet zo goed wat ik daar van denken moet.

Gisteren heb ik niet heel veel last gehad van kwaaltjes mijn borsten waren ook niet echt pijnlijk alleen mijn tepels en echt misseljk was ik ook niet.

Maar vandaag heb ik het idee dat het wel weer wta meer word met die (.)(.) haha

Ook moest ik vanmorgen snel wat eten want ik werd echt weeig in de buik.

Maar meer als afwachten kunnen we niet want ik durf toch echt niet eerder te testen haha schijterd dat ik ben.

Geplaatst

Nou die krampen waren dus toch niet goed ik ben net ongi geworden.

Echt ik voel me zo k&$%#t het zag er zo goed uit van de week maar dat zullen dus wel zenuwen geweest zijn ik weet het anders ook niet.

Geplaatst

Nee Maris dat meen je niet?!?! O nee toch. Ik had zóó'n goed gevoel! Hoe kan dat nou. Jeetje, ik schrik hier echt van.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel...

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen... :-(

Geplaatst

Dank je wel dat geeft niet ik weet het zelf ook even niet meer.

Ik heb het idee dat het wel z´n best heeft gedaan in te nestelen anders had ik mij namelijk zondag en maandag niet zo gevoeld.

Mijn moeder komt zo deze kant uit, mijn vriend zit namelijk te ver weg vandaag dus die moet ik het vanavond ook nog vertellen.

Geplaatst

heeee bah maris

is het ook echt vol los gegaan met bloeden of is het maar een beetje ?

ik had het je zooooooo gegunt sterkte en een dikke knuf?

Geplaatst

Hoi dames,

Ohhhhh Maris wat een vershrikkelijke domper!!!!! Hèt zag er zo goed uit.......dit doet pijjn hoor. Het zou heel goed kunnen dat er toch even iets s geweest, meid, fijn dat je moeder er is, heel veel sterkte!!

Pippe fijn dat het et jullie weer wat beter gaat, je schrijft dat het bij een volgende zwangerschap erg spannend zal zijn, inderdaad meid maar daar komen jullie wel doorheen, veel succes met het schilderen!

Kimmie wat fijn dat het met Levi wat beter gaat, nu nog het slapen....

Geplaatst

Wish onze bbb-bride To be, bride with the big boobies ;-) , hier had je natuurlijk geen moment rekening gehouden ! De oplossing met bv. Lint klinkt erg mooi in ieder geval, nog even....

Dames dat over de 40 weken zou wat zijn zeg ;-) maar zover zal het niet komen, mits het spontaan gaat beginnen zal de bevalling gepland gaan worden met bij voorkeur onze eigen gyn, we gaan het nog uitgebreid bespreken gelukkig. Kans op een keizersnede is er ook nog vanwege de ( tot op heden) ongunstig liggende placenta .

Liefs Babeth

Maris, nogmaals sterkte lieverd!

Geplaatst

Dank je wel dames mijn vriend is er ook net even weer en we zijn er wederom kapot van.

Hij had heel lief stiekem vrijdag vrij genomen zodat hij lekker thuis zou zijn wat voor een uitslag ook.

Maar nu hebben we lekker een dag samen en gaan we maar achter een andere auto aan.

We gaan zorgen dat we rond de bouwvak een afspraak ergens hebben bij een ander zh in Ned. voor een gesprek en er zal dit jaar nog een eerste spuit weer in gaan ook al is het eind van het jaar daat maakt mij niet uit maar ik ga niet weer een jaar stil zitten.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Pippe en lena,Wat goed om te zien dat jullie zo positief blijven!Jullie kunnen zwanger raken en daar kun je ook weer veel kracht uit halen!!

Ik ga zo voor jullie duimen!!

@Lieve Maris,Verdomme zeg dat meen je niet hoe kan dat nou!!

Je was zo onwijs positief!!Waarom nou!!!Kan me voorstellen dat je even stuk bent en onwijs verdrietig bent!!Lieverd een hele dikke knuffel voor jou!!Helaas komen we elkaar straks dan weer tegen!

Marlijnne,Goofy jij en ik wilden met zn 4en zwanger zijn 11 juni met de high tea nou mooi niet wat zit het toch ook allemaal tegen bij ons 4en zeg :( Knuff!!

@Babeth,Voel jeje nog goed??Mag jeje al wat meer doen??

Dat zal hem wel zijn als je de 40 weken gaat halen zeg!!

@Wish,Wat balen dat je jurk niet pasten!! Wat heerlijk dat je nu grote boobies hebt hihi.Maar wel onwijs balen!Hopelijk gaat het ze lukken!!

Gaat alles goed??

Verder bedankt voor de lieve woorden iedereen!

We moesten gister en vandaag toch nog blijven spuiten.Waarom?

Omdat mijn follikels gister zijn gekrompen allemaal zon 3mm!!Zo apart ook waren ze ineens langwerpig!!Ze staan voor een raadsel!

En willen nu dus dat ik door spuit omdat ze benieuwd zijn wat er nu gaan gebeuren!! Ben ik heel blij mee niet dus!

Had eerst besloten toch de punctie te doen totaan gister!!

Dus word helaas toch afwachten wanneer ik ongesteld gaat worden en of er geen rest follikels blijven zitten.

Fijne avond iedereen!!

Liefs

Geplaatst

Maris, wat ontzettend kloten (sorry). Bah bah bah. Je kwaaltjes klonken toch wel erg positief. Mag ik vragen waar jullie naar toe gaan voor een gesprek? Kan me in iedder geval goed voorstellen dat je niet weer een jaar wilt wachten.... Meis, dikke knuf.

Pippe, fijn om te lezen dat jullie zoveel steun hebben aan elkaar. Weten jullie al wanneer jullie verder willen? Kan je angst erg goed begrijpen maar ook daar gaan jullie overheen komen! Hoe moeilijk het soms ook is maar blijf dromen, want soms komen dromen uit....

Bianca, jee wat een verhaal. Wat moet je daar nu mee? Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik begrijp uit je verhaal de artsen zelf ook niet?....

Wat verschrikkelijk balen zeg dat het stimuleren altijd zo moeilijk moet gaan bij jullie. Meis, ook voor jou heel veel sterkte.

Geplaatst

Hoi dames

Maris, lief dat je vriend thuis is vrijdag, lekker een dagje samen en op zoek naar een andere auto, altijd leuk in ieder geval.

Je hebt het over een ander zkh, weten jullie al waar jullie op gesprek willen gaan? Het is fijn om te horen dat jullie vooruit kunnen kijken, je bent een kanjer meid!!!

Bianca, wat gebeurt er toch allemaal bij je? eerst de enorme kans op overstimulatie, dan valt het aantal tegen, niet echt een gelijkmatige groei, dan krimp en vervolgens vervorming....

Ik begrijp uit je verhaal dat deze poging niet volledig afgemaakt wordt? erg balen maar kan me ook voorstellen dat je weinig vertrouwen hebt in de kwal. van de eicellen....

Ben benieuwd wat het zkh. er van gaat zeggen...andere medicatie of is het de verwachting dat dit bij een nieuwe poging niet gebeurt?

Sorry, ik bestook je met vragen waar jij natuurlijk ook zo geen antwoord op hebt....

sterkte meid!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel dames.

We weten het nog niet zo goed waar we heen willen dat willen we de komende tijd gaan uitzoeken.

Bianca ja ik had ook zo gehoopt dat we alle 4 zwanger naar de high tea zouden gaan maar het mocht niet zo zijn jammer genoeg.

Maar dat word zowieso een leuke dag.

Maar bah wat naar dat ze gaan vervormen jeetje en dan ook nog door spuiten het zit je toch ook echt niet mee.

Lieve Bianca jij ook sterkte en ik hoop dat dit snel achter de rug is dat je verder kunt.

Geplaatst

Korte reactie van mij.....

Lieverd,

Wat vind ik dit ontzettend Klote!!!

Word er zo :angry5::angry5: van.

De kwaaltjes die je voelde en nooit eerder hebt gehad klonken veelbelovend.

Misschien is het wel wat je zegt. Dat hij/zij echt zijn/haar best heeft gedaan en even is blijven zitten?

Een hele dikke :hug:

(je weet me te vinden)

Bianca,

Jou wil ik ook heel veel sterkte toewensen!!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish ik word er ook inderdaad er boos om maar ja het is niet anders.

Ik denk inderdaad dat het een soort van vroege miskraam is want ik heb me toch een buikpijn en lage rugpijn dat heb ik nooit gehad, normaal heb ik nergens last van 1 of 2 keer een kramp en dat is het maar nu heb ik de hele dag al buikpijn en rugpijn zo irritant net of het nog niet erg genoeg is.

Sorry voor mijn klaagzang.

Ik dnek dat ik morgen maar eens verstand op nul ga zetten en de grote voorjaarsschoonmaak ga houden.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris,

Ben je nu helemaal.....

Je hoeft echt geen sorry te zeggen, hoe kom je daar nu bij?

Je kan je gevoel niet uitschakelen en hier mag en kun je alles kwijt wat je voelt.

Wat balen dat je pijn hebt, heel veel sterkte en ik hoop dat vandaag de pijn een heel stuk minder (of weg) is!

Dikke knuffel!!

Pippe,

Logisch dat je bang bent om het nog een keer mee te maken.

Wel fijn om te lezen dat jullie positief blijven en de kracht kunnen vinden om door te gaan!

Jullie staan samen zo sterk!!

Wanneer gaan jullie door? (of had je dit al ergens geschreven)?

Geplaatst

hoi dames

Maris, hoe gaat het nu met je? het is zo klote, het voelde zo positief..... verdorie meid, sterkte!!

Bianca, hoe gaat het met jou? deze poging is zo rot en abrupt geeindigd, hebben jullie nog een gesprek in het zkh?

Pippe, jullie angst is zeer begrijpelijk, als er weer een zwangerschap is, eerst de blijheid, het ongeloof en dan ineens de het besef dat je naar de termijn toegaat waarop het eens mis ging....maar ik kan je alleen maar zeggen, daar kom je doorheen (hebt geen keus...) en ik hoop dat als jullie jullie termijn straks door zijn het genieten beter gaat lukken.

Wij hebben vandaag de pretecho gehad, ik vind het lastig om hier de foto´s te plaatsen, ik heb de link naar het uitgerekend augustus toegevoegd voor de mensen die interesse hebben....

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13388-Uitgerekend-in-augustus-2011.../page43

liefs

Babeth

Geplaatst

Wow, Babeth,

Wat een prachtig snoetje heeft jullie kleine meid.

Vind de afbeeldingen wel duidelijk.

Grappig wat je zegt over de bolle wangetjes......Hahaha!

En jullie hebben gezien dat ze op Lars en Nick lijkt.

De echo zal zeker veel ontroerende momenten hebben gekend.

Dikke knuffel van mij!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Wish, schattig hè? Ik ben zo blij met de beelden en ja, zo ontzettend jammer dat we ze niet van de jongens hebben, een dag voor de afspraak was ik bevallen...

Ik heb inderdaad wel wat traantjes weg moeten pinken maar dat geeft niet. Ik zag wel gelijkenissen met Lars en Nick maar ben benieuwd hoe mijn moeder en bekenden er op reageren...

Ik heb trouwens jullie kamertje bekeken, persoonlijk houd ik niet van strak maar vind de combinatie van dat Grijsachtig en wit wel juist weer mooi! De kamer heeft een stoere uitstraling, heb je ook al een idee mbt de rest?

Morgen wordt hier nog 1x 2 muurtjes opnieuw geschilderd en vrijdag komt het kamertje....

Oh lieve Pippe, Maris, Lala, Bianca, ik hoop dat jullie dit snel ook mee mogen maken!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Hey meiden,

Jee Babeth, wat een supermooie foto's van jullie meis. Wat echt he? Wij hebben geen 4-d echo laten maken maar achteraf toch wel een beetje spijt van...

Wish met de big boobies ;-) Grappig he, omdat je buik nu zo groeit heb je helemaal niet in de gaten dat je borsten lekker meedoen! Maar neem aan dat ze de jurk wel zodanig kunnen vermaken?

Heb ook even gespiekt naar jullie kamertje, super!! Had zo mijn kamer kunnen zijn.

Lieve Maris, hoe is het met je?

Geplaatst

Babeth,

Laat je weten hoe je moeder en andere op de beelden van jullie prachtige dochter hebben gereageerd?

Smaken verschillen, is alleen maar goed. Anders had iedereen het zelfde kamertje en dat zou erg saai zijn, toch. Haha!

Ben steeds naar de foto's aan het kijken en smelt helemaal weg bij de gedachten dat dit het kamertje zal zijn voor ons kleintje.

Wanneer ga je de beelden aan je moeder laten zien?

Zoë,

Tja, had dit echt niet verwacht, dat juist daar de jurk niet zou passen. Oeps!

Maar de jurk kan altijd zo vermaakt worden dat ik er helemaal in ga passen.

En dan zonder delecoté, de jurk sluit boven netjes aan zeg maar zonder dat je een 'speeltje' zal zien......hahahaha!

Wat hebben jullie voor kamertje gekozen?

Het is al even geleden dat we iets van Lala hebben vernomen.

Hoop dat ze snel wat zal laten weten. Het is geen verplichting om op het forum te komen, maar je gaat je toch 'zorgen' maken en afvragen wat er kan zijn toch?

Geplaatst

Wish wat fijn dat je jurk in ieder geval aangepast kan worden !!

Je hebt gelijk wat smaken betreft, ik vond het nu juist leuk om een strakke kamer te zien die ik juist mooi vind ondanks de strakke look, goede keuze!!

Dat 'smelten bij plaatjes kijken herken ik wel, ohhh als het dan straks bij je thuis staat......

Ik laat weten wat de reacties zijn!

Even een vraagje, gaat iemand van Julle naar de forumdag?

Liefs Babeth

Geplaatst

Ik ga niet naar de forumdag, je zal wel weten wat de rede hiervan is........

Dat laat ik hier liever niet weten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden