Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1355[/ATTACH]

de eerste 2 zijn van de doop

de 3e is samen met de 5e van een fotoreeks die ik zelf gemaakt heb en de 4e is onze beache boy

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris, wat balen zeg dat je zo'n last hebt vd knie. En idd, die 2e week wachten is het ergst. Welke datum mag je ook alweer testen of ben je van plan om er eerder een test tegen aan te gooien? Spannend hoor, duim voor je!

Babeth, wauw wat een goed nieuws. Komt dat nu puur door het rusten? Dan weet je in ieder geval waar je het voor gedaan hebt! Zal ook wel iets meer rust geven nu of niet?

Wish, ben je al een beetje aan het oriënteren op babyspulletjes of nog eerst met de voorbereiding van jullie huwelijk bezig?

Pleun, wat een gave foto's! Hoe was de doop?

Ik kom net terug van de controle voor Duuk z'n helm. Het gaat de goeie kant op! Helm is weer iets aangepast en over 4 weken weer terug. Verder had hij afgelopen week ineens koorts. Hmm, toch even schrikken want hij was nog niet eerder ziek geweest maar hij was eigenlijk wel goed te pas. Totdat m'n moeder ineens zegt: ik voel iets! Jawel z'n eerste tandje is erdoor! Dat m'n moeder dat moet ontdekken haha.

Maris, ik denk dat jij dan wel weet waar wij gezten hebben gister! Is perfect daar, heel kleinschalig en volop rust. Mijn man is normaal ook niet van dat soort dingen hoor maar wist dat ik dat wel heel lekker vond. Maar achteraf vond hij het ook wel heel ontspannen hoewel van hem het programma wel een uur eerder afgelopen had mogen worden haha.

Bianca, jij bent weer begonnen! Hoe gaat het met je? AL last van bijwerkingen of valt het mee? Spannende tijden breken er weer voor jullie aan. dikke knuf

Geplaatst

Zoe wat goed dat het zo goed gaat met Duuk en wat zal dat schrikken zijn geweest dat hij koorts had maar gelukkig is het door een tandje dan zal hij er nog wel meer last van krijgen.

Haha toevallig dat je bij die spa bent geweest ik ben daar nog niet geweest maar ik zat er nog over te denken om dat met mijn moeder een keer te doen.

Ik mag volgende week vrijdag of zaterdag testen maar we willen tot nu toe vrijdags afwachten omdat dan de ongi moet komen en als die er dan niet is testen we zaterdags.

Zoals ik nu denk test ik een keer niet eerder maar dat weet je bij nooit haha

Geplaatst

Maris,

Inderdaad terug sturen en een andere vragen zonder dat jij de verzendkosten moet betalen.

Leuk, samen een mooi setje kleding uit gaan zoeken voor het feest!

Op tijd een pauze in lassen, lekker wat gaan drinken dan hoop ik dat het gaat lukken met je knie!

Babeth,

WOW!!!! Wat een geweldig bericht!

En Bianca,

Hoe is het met je??

Pleun,

Ook al zo'n prachtige knul op de foto gezet!

Prachtig mannetje hoor!

Zoë,

Je dacht het zelf al dat de helm aangepast moest gaan worden.

Zit er aan de binnenkant iets waarmee ze hem kunnen verstellen?

Eerste tandje is er dus doorgekomen, wel met wat lichamelijk ongemak.

Mijn moeder zegt regelmatig tegen mijn nichtjes (als die wat 'hebben') dat groter groeien niet altijd makkelijk is. Dit vind ik wel een toepasselijke zin om nu te gebruiken.

Geplaatst

Dank je Wish gaat ook vast goed komen neem ik aan. Even gedachten verzetten is al goed voor ons allemaal denk ik.

Haha ik heb vandaag gebeld en ze bezorgen zaterdag een nieuwe zonder verzendkosten. Ze hadden het ook wel goed in de computer maar verkeerd verzonden dus komt helemaal goed.

Maar hoe voel jij je?

Alles klaar voor de grote dag?

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1361[/ATTACH]

Hierbij nog even een fotootje van onze kerel met z'n helm. Staat stoer toch?

Ze neemt de helm mee, dus ik weet niet precies hoe het in z'n werk gaat maar heb me laten vertellen dat ze de helm verwarmen waardoor hij dus flexibel wordt en ze hem iets ruimer kunnen maken.

Wish, mooie oneliner van je moeder. Ik ga hem onthouden!

Fijne avond alemaal!

Geplaatst

Maris,

We zijn bijna klaar voor dé grote dag.

Puntjes op de i en dan zijn we klaar om te feesten!!

Hebben er reuze zin in.

Zoë,

Toen ik op de foto klikte en deze groter werd, verdronk ik in de ogen van Duuk.

Wat een prachtige kijkers!!

De helm staat hem inderdaad stoer!

Oké, de helm wordt dus verwarmd om hem te kunnen vervormen, dat wist ik niet. (weer iets geleerd)

Geplaatst

Wish, zo leren we weer van elkaar :-). Lieve reactie. Die ogen worden vaker genoemd haha. Dat wordt nog wat later ;-)

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat lief dat jullie naar mij vragen.

Normaal word er met 9 dagen pas een fm gedaan maar in mijn geval met 7 dagen.

Er was nog weinig te meten ze waren allemaal nog erg klein.

Maar het leken wel trossen druifjes!!Ze waren aan beiden kanten niet eens te tellen zoveel waren het er :(

Hopelijk groeien ze dus niet allemaal door want dan ga ik de 30 wel redden en word de poging gestaakt.Maar probeer positief te blijven.

Ik hoefde nog geen 50 eh te gaan spuiten.Dus dat scheelde weer.Zaterdag een 2de fm.Met een beetje mazzel als alles goed gaat wo of do de punctie!!

Dames ik zal morgen ook even reageren op jullie maar ben dood moe ga even mijn oogjes sluiten.

Slaap lekker,Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca,

Natuurlijk leven wij ook met jou mee!!!!! We zijn hier om elkaar steun proberen te geven en met elkaar mee te leven in fijne maar helaas ook mindere tijden.

Goed van je dat je positief probeert te blijven!

Ik hoop ook voor je dat ze niet allemaal door gaan groeien, maar dat er een een aantal dominantie follikels aanwezig gaan zijn die ze met de punctie aan kunnen prikken.

Welk follikelstimulerend hormoon spuit je?

Vandaag 2e Fm, ik duim voor je!

Maris,

Hoe gaat het nu met jou?

Je let nu op alle lichamelijke 'dingetjes', of niet? (deed ik wel)

Meid, je weet dat ik heeeeel veeeel aan je denk en voor je duim!

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Bianca heel veel succes vandaag.

Ik duim voor je.

Wish dank je ja je voelt nu vanalles haha.

Ik heb sinds gister van die ongi krampjes en weet niet zo goed wat ik daar mee moet het kan een goed teken zijn maar ook juist helemaal verkeerd (nou heb ik nooit van die krampen voordat ik ongi word alleen wanneer ik ongi ben)

Verder ben ik ook wel moe maar dat kan ook komen omdat ik niet zo heel erg goed slaap s´nachts maar we wachten gewoon verder af bij alles wat ik nu voel denk ik zou het dan toch een keer zover zijn maar goed dat gevoel ken je maar al te goed.

Ik weet ook niet zo goed wanneer nu mijn ongi kan komen want officieel zou hij dit weekend moeten komen maar omdat mijn eisprong ook veel later was zou hij vrijdag moeten komen maar we wachten af.

Ik ga zo lekker naar mijn moeder even een broodje eten en dan gaan we met mijn zus even naar de stad en kleren kijken.

Haha heb net trouwens de goede bolero eindelijk binnen gekregen.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Maris,

Krampen klinken bij mij goed in de oren! Dit had ik de na de laatste tp ook een dag of 5 voordat ik een positieve test in handen had!

Het blijft lastig om op je lichaam te 'vertrouwen' nadat je een tp hebt gehad.

We proberen positief te blijven!!!!

Fijn dat je nu de juiste bolero toegestuurd hebt gekregen!

Veel winkelplezier vandaag, enne op tijd gaan zitten om pauze te houden en om wat te drinken. (is prettig en gezellig)!

Geplaatst

Haha dank je wel ja we blijven positief en we zien het wel.

Ik heb vanmiddag hele leuke schoenen gekocht haha ben er helemaal blij mee (dat dat nog kan met 40 paar schoenen in de kast haha)

Maar goed mijn moeder is helemaal in het nieuw voor haar eigen feest ik had al wat nieuws en nu mijn zusje nog maar dat doen we 4 juni dan gaan we nog een keer winkelen maar dan ergens anders haha.

Fijn weekend allemaal ik ga even met de beentjes op de bank want ik ben kapot.

Geplaatst

Hoi meiden,

Zoé het geeft inderdaad een geviel van rust en daardoor durf ik nu ook af en toe weg te gaa, even naar de winkel ofzo.

Jeetje die Duuk, wat een mooi kereltje en ogen om in te verdrinken haha!

Wish jullie datum komt al erg dichtbij, wat heerlijk, wij zijn d 25ste 4jaar getrouwd en als ik aan onze dag terugdenk krijg ik gewoon weer kriebels....

Bianca, ik hoop dat je fm weer goed was!

Lala hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Maris, jouw kwaaltjes klinken mij ook wel positief moet ik zeggen, meid wat spannend!! Heel veel succes met de laatste wachtdagen, ik hoop het zooooooo voor jullie!

Pippe jullie al wat wijzer mbt mogelijke slaapapneu?

Geplaatst

Dank je wel Babeth ik hoop ook zo dat het goed is maar het is afwachten en meer kunnen we niet.

Ik moet zeggen dat ik ook wel erg moe ben hoor haha na het winkelen ben ik op de bank gaan liggen en mijn vriend vond mij slapend op de bank dus hij zei direct dat hij het een goed teken vond dat ik overdag kon liggen slapen haha maar we gaan het zien eind van de week.

Geplaatst

Maris,

Hahaha, dus die paar schoenen passen er nog maar net bij.

Fijn dat je moeder geslaagd is! Gezellig dat je nog een keer met je zusje gaat winkelen.

Je weet dat ik blijf duimen!!!!

Babeth,

De trouwdatum komt inderdaad in zicht. Hebben er echt reuze zin in! Zal op hyves wel wat foto's zetten als ik die in handen heb na de bruiloft.

Wat super om te horen dat je nog kriebels krijgt van jullie trouwdag! Hoop ik ook te krijgen!

Lala,

Long time no see hier op het forum.

Hoe gaat het met je?

Pippe,

Ben net als Babeth wel benieuwd wat jullie voor informatie hebben gekregen en hoe het nu verder gaat.

Geplaatst

Hoi dames hier een hele onzekere Maris haha

Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat mijn borsten een beetje gevoelig begonnen te worden maar dacht ach kan ook liggen aan de manier hoe ik gelegen heb en het zal zo wel weg trekken, maar nee hoor het werd steeds erger in de loop van de dag.

Ik heb dit ook altijd wel iets als ik ongi moet worden maar niet zo erg als dit.

Ook hadden we vanmorgen verjaardag en omdat we niet gegeten hadden werd ik helemaal raar tegen een uur of 2 kreeg in de verte een beetje last van een soort van misselijkheid en dat komt nu sindsdien de hele dag verder met vlagen op zetten.

echt ik word hier zo onzeker van de tekenen lijken me wel heel erg goed maar straks heb ik hele goede hoop en krijgen we weer een teleurstelling aan het einde van de week en testen lijkt me nu nog niet heel erg zinvol op dag 8 na tp (dag van de tp is dag 0) of is het zo dat wanneer je kwaaltjes hebt je ook moet kunnen testen ik weet het namelijk niet.

En dan die krampjes komen en gaan ook elke keer ik weet het niet meer haha

He bah ik wou dat het vrijdag was dan wist ik het zeker.

Lala net wat Wish zegt gaat alles goed met je?

Pippe hoe gaat het met jou en Lena?

Zoe heb je nog Twente gekeken wat jammer he het was ze zo gegunt.

Verder alles goed?

Wish ik ben heel erg benieuwd naar de foto´s op je hyves ik hoop dat je ze dan kunt bemachtigen haha.

Geplaatst

Lieve maris, het klinkt zeer hoopvol!!! Wat je testmoment betreft, ik had met mijn cryotp op een bepaald moment wel al het gevoel dat het raak was maar de test was nog negatief, 2 dagen later opnieuw getest en wa toen positief....er zijn er die op wd8 al een pos.test in handen hebben hoor.misschien wachten tot dinsdag?? Owwwwww spannend, ik duim voor je!

Liefs Babeth

Geplaatst

Dank je babeth

We wachten ook zeker nog hoor ik denk op z´n vroegst donderdag (als ik mijn vriend kan overhalen)

we zien het wel misschien is morgen alles weer weg en misschien word het ook wel erger.

Ik let er natuurlijk wel erg veel op nu dus je voelt alles wel extra.

Geplaatst

Ik herken het wel ja, voor mij was de misselijkheid echt een signaal, vermoeidheid, krampes die ik niet herkende van een naderende menstruatie en lage rugpijn, verder een gevoel in min lijf dat ik niet kon definiëren, soort van gekriebel in mijn aderen

Geplaatst

Ja die krampjes heb ik normaal nooit voor mijn ongi en dat gevoel van misselijk heb ik ook nog nooit gehad dus het lijkt wel aardig in de goede richting maar ik ben zo bang dat ik mezelf gek maak nu met niks.

Oh ja heb ook een mega buik sinds gister echt ik lijk wel 16 weken zwanger niet normaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden