Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth wat een mooie foto´s dta word echt een knappe meid.

Mooi ook dat je nu al kan zien dat ze op haar broertjes lijkt.

Ik ga wel naar de forumdag 11 juni.

Wish wat een mooi kamertje daar ligt jullie kleintje straks misschien wel lekker in.

Gelukkig dat de jurk nog wel helemaal vermaakt kan worden.

Lala ik ben ook wel benieuwd hoe het met je is ik hoop dat alles goed met je gaat?

Met mij gaat het wel weer. Natuurlijk heb ik wel mijn momenten dat het even te veel word maar ach dat hoort erbij.

We zijn lekker uit eten geweest gister met vrienden en vandaag zijn mijn nichtjes en neefje op bezoek geweest met een grote bos bloemen als opkikkertje.

En echt zo lief mijn nichtje was van de week naar mijn schoonzus gekomen om te vertellen dat ze de avond ervoor uit bed waren gegaan en de lamp aan hadden gedaan, waarom dan zegt mijn schoonzus nou dat was om een gebedje te doen voor mij om te zorgen dat ik een kindje ging krijgen. Echt ik had de tranen in de ogen staan zo lief vond ik het.

Welterusten allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee Wish,

Wat heb je een mooie baby kamer!!!Vind de kleuren ook erg mooi!!

Benieuwd hoe hij er aangekleed uit ziet :D!!

@Babeth,Wat een mooie duidelijke foto s van je meisje!Lekkere bollie is het al hihi.

Hoe voel jeje??

Ook ik ga naar de forumdag.

@Maris,Ach wat is dat lief!!Was even een emotioneel momentje dus!!Wel lief dat je nichtje er toch zo mee bezig is!

Slaap lekker!!

Geplaatst

Ik ga ook niet, aangezien ik Levi niet mee mocht nemen... Dus ik doe dan een forumdag met kids.. Alles of niets he ;)

Maar Wish, geen zin? Of is het persoonlijk.

Geplaatst

ahh Maris wat een lief nichtje, logisch dat je daar helemaal van vol schiet, ik vind het ook erg ontroerend!!!!

Ik had al aangegeven dat ik echt per dag moet bekijken of het wel of niet gaat lukken, voor mij fysiek maar tot op heden mag ik ook niet te ver uit de buurt van het ziekenhuis verkeren, maximaal 20 minuten vanwege de ligging van de placenta, en naar de locatie is het voor mij zeker 1 uur.

De kans is daarom erg groot dat ik er niet bij zal zijn.

Kimmie Wish zal je wel pb-en en dan zeg je ohhhhhhhhhhhh ja!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik weet ervan Kimmie, erg jammer!

Moet zeggen dat ik het eigenlijk best wel raar vind. Tuurlijk kan het confronterend zijn voor sommige meiden, maar vergeet niet.... we hebben allemaal het zware, emotionele pad bewandeld.

Dus ook jij hebt een heel traject moeten afleggen voordat je Levi in je armen kon sluiten.

Wou ik toch even zeggen!

Geplaatst

Kimmie het had mij ook niet uitgemaakt hoor, vind het wel jammer dat er nu een aantal meiden niet kunnen komen.

Ik heb er geen moeite mee, maar goed kan me indenken dat sommige dames er moeite mee hebben.

babeth ja dat snap ik dan is het lastig inderdaad. Ik hoop dat je tegen die tijd misschien wel zou mogen zou wel leuk zijn als je erbij bent.

Ach en anders spreken we met dit topic een keer af.

Geplaatst

Ik sluit me volledig aan mij Jose!!De meiden die er moeite mee hadden die komen juist niet!!

Ik wilde het nog eens in de groep gooien en weet dan zeker dat levi gewoon welkom is!

Maar door sommige reacties heb jij er zelf geen zin in dat snap ik ook!!

Maar je weet dat je welkom bent!!! ;)

Geplaatst

Ja dat is nu eens een goed idee, lijkt me best leuk om eens te meeten met jullie!

En ik snap heus dat het voor sommige lastig zal zijn, maar ook een zwangere buik zal lastig zijn en die laat je ook niet thuis ;)

Maar goed geen woorden meer aan vuil maken, lieve Bianca en Jose ik weet hoe jullie erover denken en lief wat jullie zeggen

maar ik pas en wie weet de volgende keer..

Geplaatst

Maris,

Och wat een schat van een nichtje!

Hoe oud is ze?

Kreeg toen ik het las al tranen in mijn ogen, laat staan dat jij dit te horen kreeg. Emotioneel hoor!

Bianca,

Dank je wel.

Wij willen denk ik als aankleding, rood, grijs, groen ofzo gaan gebruiken.

Maar dat is nog even 'ver van m'n bed'.

Vond het al een hele stap om aan een babykamer te denken...... en nu hebben we er één besteld.

Heb niet meer gelezen hoe het nu met jullie verder gaat.

In je handtekening staat dat jullie nu af moeten wachten. Kun je dat hier uitleggen of heb je dit al ergens geschreven.

Meid, ik wil je nogmaals een hele, hele dikke knuffel geven.

Het lost niks op, maar zal hopelijk warm aanvoelen.

Kimmie,

Zal je zo een pb sturen.

Geplaatst

Kimmie ik zou zeggen kom gezellig met Levi als degene wie er moeite mee hadden toch niet komen.

Ik wil die knappe man van je wel eens zien in het echt.

Wish ze is 8 jaar en doet volgende week de communie normaal zou een kind zich dat helemaal niet aantrekken maar zij wel zij denkt daar verder over na. En het is niet eens dat ze een neefje of nichtje erbij wil hebben maar het gaat haar om mij, ik heb dan pijn en verdriet en dat vind ze zo erg.

Het is echt een schat van een meid. En dat terwijl het van de familie van mijn vriend is.

Geplaatst

hallo dames

ik ga ook niet naar de forum dag maar dat is omdat wij de woensdag voor hemelvaart al naar de camping gaan en daar dan blijven tot na de pinksteren dus om dan nog halverwegen in nederland een paar uur gezellig thee te drinken is me te ver rijden dat red ik niet met mn bekkeninstabiliteit

maar als we elkaar een keer treffen in eindhoven of een andere brabandse plek ben ik er bij

en om dan maar wat spijkers met koppen te slaan wat vinden jullie er van om tussen de komende babys in elkaar te treffen en dus bv op zaterdag 18 sept. (hoe symbolisch , de dag dat eindhoven bevrijd werd) of bv op zaterdag 1 oktober elkaar te treffen om iets te gaan eten in eindhoven ???????

en natuurlijk mogen /moeten de kleintjes dan mee want dan zijn ze er of hebbenjullie ze nog lekker warm binnen allemaal in gelukkige toestand hoop ik dan

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel bijgelezen!

Babeth, wat een mooie foto's zeg! Echt duidelijk hoor.

Maris, fijn dat je wat afleiding hebt gehad, ik wil je toch even een dikke knuffel geven, ik had zo'n goede hoop voor je.

Lala, ik ben ook heel benieuwd naar je! Hoe is het met je? Hopelijk niets ernstigs.

Zoë, hoe is het met jou?

Wish, jullie kunnen echt al aftellen naar de 20 weken, goed zeg! De tijd vliegt. Al zal dat voor jullie misschien niet zo voelen.

Kimmie, hoe is het nu met Levi?

Bianca, hebben jullie alles doorlaten gaan of hebben jullie moeten stoppen voor deze poging?

Pleun, Hoe is het met jullie?

Vandaag hebben we 1e fm meting. Als we kijken naar de vorige poging zullen we woensdag misschien de IUI hebben. Als alles er goed uit ziet natuurlijk. Ik vind het toch wel weer heel eng. De teleurstelling of het geluk en onzekerheid.

Ik kom ook niet naar de meeting. Ik ben wat aftastend en een kat uit de boom kijker, en voel me niet prettig in zo'n grote groep 'onbekende' mensen. Ik spreek liever af met jullie. Dat is toch wat bekender en vertrouwder. en het speelt ook mee dat onze situatie iets anders is dan bij jullie en daardoor zal ik me wel een beetje een buitebeentje voelen, al is dat niet nodig.

Geplaatst

Pippe dank je wel

Jullie vandaag ook heel erg veel succes ik hoop zo dat jullie dit keer al het geluk van de wereld hebben.

En ga je geen buitenbeentje voelen want in mijn ogen is jullie situatie niet veel anders jullie willen net zo graag een kindje als wij alleen jullie wisten avn te voren al dat het niet zonder medische hulp zou lukken nou ik zou zeggen fijn toch heb je ook niet een jaar verspild met proberen wat toch niet wou achteraf.

Het enige wat ik misschien zou hebben is dat ik er straks als enige zonder buik of kindje zou zitten en ik weet niet of ik daar moeite mee ga krijgen, sorry niet lullig bedoeld en begrijp me niet verkeerd want ik wil jullie kindjes absoluut zien ik ben zelfs heel erg benieuwd maar ik ben bang dat ik dan niet zo veel te vertellen heb omdat ik niet over kwaaltjes enz kan mee praten.

Maar goed dat komt ook wel weer goed en daar kom ik ook wel weer door heen.

Geplaatst

hoi meiden

Pippe (en Lena) succes vandaag met de eerste meting, spannend weer zeg!

Pippe ik vind ook echt dat je je geen buitenbeentje hoeft te voelen hoor!!! we maken allen op een bepaalde manier de medische toestanden mee, niet iedereen dezelfde behandeling maar wel dezelfde afhanlijkheid en daarbij ook de onzekerheid.....

Maar Maris ik kan me ook voorstellen dat als je zelf nog "met lege handen" staat dat je je dan daar wellicht wat ongemakkelijk bij voelt, ookal gun je iedereen kindjes en zwangerschappen, je eigen gemis voel je het meeste, ik herken dat ergens wel.

Maar wie weet, als het eenmaal zover is.

Als jullie een datum gaan prikken dan kijk ik wel of het me lukt om erbij te zijn, lijkt me in ieder geval erg bijzonder, mede omdat we al zoveel met elkaar gedeeld hebben.

In april is er een meeting geweest van de pauze meisjes, ik zat toen net in de weken dat ik complete rust moest houden, waardoor ik er niet bij was maar ik vind dat zo jammer, de reacties waren zo mooi en warm. Een stuk of 15 meiden voor het eerst bij elkaar en dat ging helemaal geweldig.

Oh Wish, met de Ipad en telefoon zie ik geen banners maar jeetje, jij gaat inderdaad bijna de 20w echo krijgen, spannend! jullie wilde het geslacht als een verrassing houden nietwaar?

Ik las hoe je de babykamer denkt te gaan aankleden, zal erg mooi worden!!

Maris hoe gaat het eigenlijk met je knie?

Geplaatst

Babeth het gaat redelijk met mijn knie die rust doet me wel goed.

Maar jij zit ook alweer mooi op de 28 weken, elke week is er weer een lijkt me.

Maar eigenlijk moeten we wel een datum hebben dat iedereen kan en niet dat er een niet kan komen door rust met zoveel zijn we nu ook weer niet dat we geen datum af kunnen spreken dat iedereen kan lijkt mij.

Maar of ik het nu moeilijk zou hebben of niet ik kom hoor haha ik ben veel te benieuwd naar jullie allemaal haha

Wish ik ben wel benieuwd inderdaad hoe de babykamer gaat worden zal vast heel erg mooi zijn.

Geplaatst

Maris, dat vind ik wel ontzettend stoer van je! Als je ondanks je gevoel toch zou komen. Maar iedereen hier kan zich echt wel indenken dat het voor de niet-zwangeren confronterend kan zijn. Maar we weten ook allemaal van elkaar dat het allemaal zo gegund wordt. en wat Babeth zei: (Dacht dat het babeth was) Iedereen hier heeft hetzelfde ondergaan. De hoop, de vrees en de teleurstellingen.

En ik ben het met je eens dat er een datum te plannen moet zijn dat iedereen kan. Als we een beetje ver weg zitten qua datum moet het makkelijker te regelen zijn. Eindhoven lijkt me perfect. :happy:

Geplaatst

dames ik kan voor als nog ieder weekeind dit jaar behalve op 25 sept. dan wordt mijn toekomstige peetekindje gedoopt

dus prik een datum en ik ben er bij en heeft er iemand ook een voorstel waar we lekker kunnen zitten en kletsen en mss eten oid

Geplaatst

Haha ik kan niet elk weekend dit jaar en sorry ik heb geen idee waar je wat kan doen in die buurt daar kom ik nooit haha.

Maar ik hoor het wel.

Nou heb ik vanmorgen gebeld met het zh Enschede dat het weer niet gelukt is en de manier hoe ik mij voelde vorige week en dat het met veel pijn en bloed los gekomen is nu moet ik woensdag al voor een controle afspraak, niet dat ik er wat van verwacht en ik ga er ook van uit dat dit de laatste afspraak is bij dit zh.

Ook moet ik morgen naar de arboarts, beetje raar want vorige week is hier nog controle aan huis geweest, maar goed het zal wel.

Geplaatst

En ik kan ook redelijk vaak de weekenden hoor! Lijkt me eng, maar zeker ook leuk!

Met Levi is het een stuk beter...Alleen dat spugen he! Nu ik dit tik moest ik hem weer uit bed halen omdat hij heel veel spuugde en het niet kwijt

kon. Zo zielig. En dan ook nog eens strontverkouden het ventje..

Geplaatst

Pippe,

En??

Hoe is het gegaan?

Maris,

Ben het eens met Pippe. Dat het dapper is als je zou komen. Enne, Pippe dat geldt ook voor jou hoor.

Succes morgen bij de arboarts!

Inderdaad raar dat je nu weer op gesprek moet komen.

Hoezo ga je ervan uit dat dit de laatste afspraak is bij dat zh?

Ga je dan volledig naar DD of naar iets anders?

Kimmie,

Wat &@#$ dat dit spugen aan blijft houden. Zïelig klein menneke!

Dikke knuffel voor Levi en voor de lieve mama natuurlijk ook.

Succes!

Geplaatst

Dank je wel ja ik vind ik ben nu al meer als een jaar lief en leed met jullie aan het delen dan horen we ook allemaal te komen met of zonder kleine. En van jullie weet ik dat jullie het net zo zwaar en sommigen nog wel zwaarder als wij hebben gehad. En ik ben hoe dan ook gek met kinderen dus kom maar op met die kleintjes van jullie haha

Ja dit zal de laatste zijn (als alles goed is) omdat we er over denken om het geertgen te bellen voor een gesprek en aan de hand van dat gesprek gaan we kijken of we daar heen willen.

Wish heb jij je kanjer al gevoeld of voel je nog niks?

Kimmie wat naar dat het spugen maar blijft mijn neefje heeft dit ook lang gehad echt zielig hoor.

dikke knuffel voor jullie.

Pippe hoe ging het en net wat Wish zegt van jou is het net zo dapper hoor.

Zoe hoe gaat het met jullie?

Kom jij ook als we afspreken dan kunnen we samen rijden is wel zo gezellig en handig?

Ik zal me eens gaan omkleden ik moet zo naar het klootschieten we moeten tegen het eerste van onze vereniging (wij zijn het tweede) en ik hoop zo dat we winnen want dan staan we in de halve finale. Moet kunnen maar word wel moeilijk haha.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Heee Meiden!

@Wish,Ik ben benieuwd naar je kamertje als hij klaar is!!Plaats je dan weer wat foto s??Wat vond je vriend van het kamertje want jij mocht heb uit kiezen toch??En bijna je echo!Altijd weer spannend lijkt mij!!

@Pippe,Wat goed om te horen dat je al bijna je iui gaat doen!!

Ik dacht dat je hiervoor ivf deed of vergis ik me nu?

Hoop zo dat deze keer het geluk met jullie is!!Ik gun het jullie zo!

@Maris,wel fijn dat je terecht kan in het ziekenhuis,Maar je weet zelf dus ook niet wat je er van kan verwachten?

Waar ga je nu verder met je behandelingen??

De arboarts kun je soms zo gek van worden!Ze doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk aan het werk te krijgen die echt iets mankeren!En de mensen die niks hebben mogen relaxed thuis blijven!

@Babeth,Hoe is het met jou??28 weken vandaag!!!Super zeg!!Op naar de 42 weken ;)

Wat lees ik gaan jullie gezellig een meeting met zn alle doen!!Veel plezier!!Jammer dat jullie niet naar de forum dag gaan!!Was wel nieuwsgierig naar een aantal van jullie B-) Wat gaan jullie doen??Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Hier gaat alles goed.

We hebben besloten te stoppen.We hadden toch besloten door te gaan maar wat bleek had nog maar 5 follikels en die waren gekrompen.Toen moest ik 2 dagen door spuiten maar had 1 dag gespoten en toen was ik er helemaal klaar mee.Dacht nog waar spuit ik voor!De gyn was daar niet zo blij mee toch een echo laten maken omdat ze toch nieusgierig waren hoe het er uit zag en wat bleek ze waren nu weer gegroeid!Niemand snapt er iets van!!Maar naar mijn idee klopt het niet.Iets wat groeit krimpt en dan weer gaat groeien kan naar mijn idee nooit goed zijn!Dus zodra ik ongi word is het kijken of ik nog rest follikels hebt(vast wel) zo niet mag ik gelijk van start zo wel dan word het juli weer.Dus het word weer afwachten!

Liefs Bianca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden