Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dee, wat super! Kun je het al geloven? Gefeliciteerd!

Esther, bijna weer beginnen. Zal weer spannend worden. Hoop dat jullie de overstap naar Duitsland niet hoeven te maken ;-).

Babii, jammer! Gelukkig nog cryo'tjes.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Dee je bent gewoon echt zwanger :happydance: Wat geweldig meid. Heel erg gefeliciteerd. Wat een onwerkelijk gevoel he? En zo spannend....

@ Esther wat spannend zeg. Weer een nieuwe poging. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt met de spanning. Het ligt nog zo vers in het geheugen. Mijn man moest 2x een potje inleveren omdat de kwaliteit zo slecht was. En dan ga je naar huis. Wij helemaal in de piepzak omdat we er van overtuigd waren dat er geen bevruchting op zou treden. Maar gelukkig kregen we goed nieuws. Dan heb je dat overwonnen, komen die vreselijke wachtweken weer om de hoek. De eerste week van goede hoop, de 2e week van slopende onzekerheid en om jezelf niet teveel teleur te stellen hou je je maar voor dat het toch niet gelukt is. Wij vonden het vreselijk en we waren zo blij dat het gelukt was want ik had dit geen 2e keer kunnen doen. Ook mijn man zegt (op dit moment) dat het eens maar nooit weer was. Zeg natuurlijk nooit nooit maar hij is er erg stellig in. Hij vindt dat we straks dankbaar moeten zijn met wat we hebben.

Ik hou je hier in de gaten en zal zoveel mogelijk met je meeleven...

@ mijnbaby,

Voor jouw ook spannende dagen. Hopen dat je snel verder kunt.

@ Babii,

Wat verdrietig dat het niet gelukt is. Wel 'fijn' dat je meteen door kunt. Mijn duimen draaien overuren.

@ Roossie,

he meid wat leuk dat ik jouw ook weer eens spreek :happy: Alweer 20 weken zwanger!! Super hoor. Gaat het allemaal goed? Hoe was de 20 weken echo? Ik hoop dat alles goed was.

@ Ink,

Hele fijne vakantie. Maar dat zal vast wel lukken.

Geplaatst

Nee, kan het nog maar moeilijk geloven hoor...... Heb nu wel m'n handtekening aangepast, maar het lijstje aanpassen schuif ik nog ff door naar morgen ;-). Elke dag een stapje verder (aanmelden nov-topic heb ik nog niet gedaan, ziekenhuis nog niet gebeld -officiele UMC testdatum moet nog komen natuurlijk-, nog geen ticker in m'n handtekening.... komt allemaal wel de komende dagen, als het goed blijft gaan).

Heb wat last van m'n buik (vind dat wel een beetje eng eerlijk gezegd, dus probeer maar rustig aan te doen) en ben de hele dag al brak/misselijk, vandaag op m'n werk de ene na de andere boterham weg zitten werken tegen dat brakke gevoel. En dat terwijl het hCG toch nog niet zo hoog is (gezien de kleur van het streepje). Vorige keer was het ook met vlagen dat ik ergens last van had, moet maar afwachten wat me de komende tijd te wachten staat en zal de kwaaltjes omarmen ;-) (zeg ik nu).

Marielle, bedenk me ineens dat jij vandaag jarig bent: gefeliciteerd!!

Geplaatst

@ mijnbaby, ik had ook 6 toppers in de vriezer en nu nog 4. Snap je angst, maar ze komen er vast goed uit :-).

@ Dee, gefeliciteerd! Heerlijk zeg!!

Ik hou wel van de link die je hebt geplaatst, ga het zeker doen!!

Mag de 23e weer voor een meting, pfffff. And there we go again :-(

Geplaatst

Heb ik een lap tekst getypt is het weg... :(

EDR: zou leuk zijn als we elkaar zouden treffen in de wachtkamer! haha

Dee: spannend meid geniet ervan! ik kon het bij mijn zwangerschap ook niet geloven ( hij is nu al weer 1,5)

Ralletje en Boogie: thnx meiden hoop ook dat het nu gauw komt... Ik hou het nooit in de gaten normaal komt het rond de 30 dagen..

maar zit nu al weer op dag 33.... als je er opwacht komt het niet hahha

Geplaatst

Poehee Dee, heb alleen nog maar de link geopend en begin al met tranen in m'n ogen - hoe moet ik me dat in hemelsnaam voor gaan stellen als het allemaal nog zo ver weg en onbereikbaar voelt en alleen maar pijn doet / ik het gemis voel als ik er aan denk?!? Maar ga 't wel downloaden - s ff kijken of t helpt om er posi in te gaan staan. Ik zit zelf te denken om met accupunctuur te beginnen na m'n vakantie (of is t beter pas te starten zodra ik écht start met t traject?). Heb dit vorig jaar ook al gedaan toen we nog niet wisten dat er een medische oorzaak was van het niet zwanger worden en ik werd er rustiger/ minder gestresst van, dus zou zeker geen kwaad kunnen bij mij momenteel :-)...

Geplaatst

Hallo, mag ik hier ook mee schrijven? Loop ook al weer een heel poosje in Utrecht maar helaas zonder het nog o zo gewenste resultaat. Over ruim een maand beginnen we, als het allemaal goed gaat met onze derde ivf. En dat is al meer dan ik had durven hopen want heel lang gedacht dat we na onze tweede poging zouden stoppen.

Groetjes Pien.

Geplaatst

@Pien, welkom hier! Wat naar zeg dat jullie alweer voor de 3e ivf gaan. Ik hoop van harte dat dit jullie ronde wordt!!!

@babii, ik hoop zo dat je nu deze ronde een goed gevoel zal krijgen en het ook echt gaat lukken! Ik ga super hard voor je duimen meis!!!!

@Marielle gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@Dee, neem de tijd om weer te durven genieten van je zwangerschap meis, komt allemaal wel en die misselijkheid is wel een heel goed teken!!!

En zo´n CB test heb ik ook alleen gedaan toen ik zeker wist dat ik positief ging testen, was altijd een droom van me om zo´n test te doen. Alleen jammer dat die niet houdbaar is.

Wat een mooie affirmaties! Ik heb de link ook geplaatst op een ander forum waar ik schrijf, hopelijk hebben die meiden er ook wat aan. Als je er alleen al om moet janken is al een goed teken. En zulke affirmaties tegen jezelf zeggen kan best moeilijk zijn, maar je wel helpen.

Ik heb zelf heel veel gehad aan het spirituele, vond het eerst ook zweverig, maar ben er juist meer door gaan aarden en het heeft me heel veel geholpen bij de verwerking van het overlijden van mijn ouders en heb er nu nog steun aan.

@Ink, fijne vakantie!!

@Esther, wow meis al 9 maar bezig! Tweemaal zo lang als ik bezig was. Petje af hoor dat je zo´n doorzetter bent! Ik straal wat geluk naar je toe meis en naar jullie allemaal trouwens, het moet hier gewoon zwangeren regenen!!!

Gisterenochtend hebben we dus de 20 weken echo gehad, alles zag er heel goed uit. De verloskundige zei zelfs, oh meisje het ziet er zo goed uit heb het zelden zo goed gezien. Oh wat maakte me dat enorm blij! En we hebben zelfs de kleine in 3d mogen zien, denk dat de verloskundige zelf ook zo enthousiast was en misschien ook door onze geschiedenis van behandelingen. Al heb ik me nooit druk gemaakt of het allemaal wel goed zou zijn, maar blijft spannend zo´n echo. Ennnnnnnnn........het wordt een meisje! Het was overduidelijk te zien.

Gisterenavond gevierd met Jip en Janneke champagne en taart!

Ik heb ook mijn bloeddruk weer laten meten, zou vandaag eigenlijk niet gebeuren alleen met controle. Ik voelde gisteren steeds of er flink bloed naar mijn hoofd steeg. Maar mijn bloeddruk is in orde, even aankijken als het nog met 24 weken zo is even checken op suiker.

Vandaag ben ik toch wel moe van gisteren. Ongemerkt brengt het toch veel spanning met zich mee zo´n echo en smiddags ook nog een gesprek met een nieuwe klant gehad van 2 uren. Maar ik mag echt niet klagen, alles gaat goed en ik voel me ook een enorme bofkont dat wij dit mogen meemaken.

Gisteren vertelde mijn man het op het werk aan een collega die zelf ook een dochtertje krijgt. Zei hij ja dat dacht ik al dat je een meisje zou krijgen, hij zei hoe zo dan. Als mannen rond de 40 zijn wordt het zaad traag, meisjes zaad is traag maar sterk zaad en jongens zaad is snel zaad, dus vandaar. Zelf dacht ik dat het ook kan zijn doordat de laborant de sterkste zwemmer uit kiest. Achja maakt allemaal ook niet uit, maar had nog niet bij die theorie van die collega stil gestaan. In mijn mans familie zijn het ook allemaal meiden, mijn schoonvader krijgt nu zijn 5e kleindochter hhahahaha.....

Liefs Roossie

Geplaatst

Roosie

Wat fijn dat alles goed was! geniet ervan meid!

De duivels zijn doorgebroken vandaag :D ik mag meteen door! 25 maart 8.15 moet ik voor me echo...

Geplaatst

Meiden, even snel tussen mijn broodje door: heb zeurbuikpijn en een heel klein beetje (bruinig) bloedverlies. Nog niet zo erg dat ik zeker weet dat het mis is, maar 'k hou er wel rekening mee, de angst van de vorige keer zit er ook nog zo in..... Ik weet dat buikpijn erbij kan horen (had ik vorige keer ook rond deze tijd en toen ging het nog goed) en dat een klein beetje bloed ook vaak voorkomt (vorige keer de eerste weken geen druppel bloedverlies gehad).

Bleh, ben er nog wel rustig onder maar het voelt zo onzeker...

Geplaatst

Dee wat een onzekerheid nu meis! Slopend of niet? Sterkte. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, je moet het denk ik ervaren om te weten hoe jij je nu voelt. Duim voor je!

Pien welkom hier! En succes met jullie volgende behandeling.

Dat grenzen verleggen dat herken ik wel :(

Mijn baby...joehoe....de rode duivels zijn gekomen! Op naar een cryo tp!

Even een misverstand uit de wereld helpen. Ik noemde het getal negen jaar maar daarmee wil ik zeggen dat vanaf het begin van ons trouwen kinderen welkom waren. We hebben nooit wat gedaan/gebruikt om het tegen te houden. Na twee jaar gingen we wat meer bewuster ermee bezig en dit hebben we drie jaar volgehouden. Toen zijn we naar de ha gegaan en in de medische molen beland. Nu zijn we dik drie jaar bezig met een pauze van een jaar tussendoor. Dusss....dat relativeert die negen jaar een beetje. Klinkt zo dramatisch hé!

Maar dan nog...ik vind het zo langzamerhand wel mooi geweest en het heeft wel lang geduurd...dus vol goede moed aan nr 6 beginnen...dit moet hem gaan worden toch!

Geplaatst

@Dee, meis oh wat erg hé die onzekerheid, maar als het bruinbloed blijft dan is het niet erg hoor!

Ik heb ook bruin bloedverlies gehad, ook ik had grote paniek maar achteraf blijkt het de innesteling geweest te zijn.

Ik hoop heel erg dat het bij bruin bloedverlies blijft en dat het ook snel stopt!

@Mijnbaby jaaaa ongi!!! Heel veel succes met je cryo tp!

@Esther, ja dat klinkt wel wat anders, maar toch is zijn jullie al met al erg lang bezig. Met 4,5 jaar bedoel ik 1 jaar zelf geprobeerd en 3,5 jaar in de mmm.

Toen mijn man en ik elkaar leerden kennen hadden we al naar een half jaar relatie besloten dat we graag kinderen willen samen. Dus bijna onze hele relatie tijd heeft ook in het teken gestaan van zwanger worden.

We hebben nu een relatie van 5 jaren en in juni zijn we 2 jaar getrouwd. We zeggen regelmatig tegen elkaar hadden we elkaar maar eerder ontmoet, hadden we meer tijd en rustiger aan kunnen doen met zwanger worden.

Maar we zijn erg happy dat we elkaar gevonden hebben en dat we een kleine krijgen. Vorige week maandag 40 jaar geworden, heb er heel erg tegenop gezien, maar dat werd een stuk minder toen ik zwanger bleek.

Ohja wat misschien leuk is om mee te geven, mijn acupuncturiste vertelde me altijd dat als het mooi zonnig weer is er meer kindjes verwekt worden. Iedereen is dan meer open, vrolijker en positiever, dat weer meewerkt met zwanger worden!

Ik hoop dat dit nog extra zal meewerken, al heb je wel vaker een poging met mooi weer gedaan.

Liefs Roossie

En jaaaaaaa dit moet hem echt echt gaan worden!!!!

Geplaatst

Dee: moet hoop dat het niks is waar je je zorgen om moet maken..... je bent nu natuurlijk extra onzeker omdat het al eens mis is gegaan...

rustig aan meid en hopen dat het dit keer gewoon goed zit!

Esther: Ja je bent al een tijd bezig meid, hopen dat poging zal slagen meid! elke poging is een kans...

Ja hier idd happy normaal ben ik altijd chagie als ik het ben.... haha nu op naar een TP...

Geplaatst

Mijn baby, jij gaat voor cryo tp toch? (volgens mij ben ik je al eens ergens anders op dit forum tegen gekomen). Succes hoor, laten jullie er één of twee terug plaatsen?

Roossie, wat gaaf zo'n goede echo! Fijn hoor.

Dee, wat een spanning voor jou. Net wat je zegt; het komt vaker voor maar kan me voorstellen dat je er wel wat onrustig van wordt. Weet je al wanneer je een eerste echo hebt?

EDR, ja grenzen hebben we zeker verlegd; in eerste instantie wilden we niet verder gaan dan iui. Maar de reden dat we na de tweede ivf poging zouden stoppen was dat mijn man bepaalde medicatie moest gebruiken waarbij we gewoon niet zwanger zouden kunnen worden. Nu hij hier mee gestopt is biedt dat toch weer perspectieven! Maar dit is echt wel de laatste poging, m'n leeftijd gaat ook meespelen (ben pas 40 geworden). Jij heel veel succes met de 6e poging!

Geplaatst

Heeey Pien ja klopt bij de topic TP in eigen cyclus :D... Nou leuk kunnen we hier weer verder beppen...

We laten er 1 TP ik ben 27 jaar, mijn eskimootjes zijn ook verpakt per stuk...

Ik wil je alvast heeel veel suc6 wensen met jullie laaste poging! hoop dat jullie poging zal leiden tot een wondertje!

Geplaatst

@ Roossie, meid, meid wat moet je date en heerlijk, fantastisch en trots gevoel hebben gegeven! Wat super gaaf dat jullie een meisje krijgen (jongen was ook gaaf hoor). Ben super blij voor jullie!!!

Moest wel lachen om je Jip en Janneke champagne hihi, erg leuk bedacht!!! Hoe gaat het met je buikje? Groeit die goed? Ben onwijs benieuwd….

@ Dee, potverdikkie wat lekker irritant dat je wat bruin verlies hebt! Meisje van een ander forum had dat ook en dat was de verdere innesteling van het embryo (beebje zit er nog steeds prima hahahaha).

Wil dit niet zeggen zo van: ah die babii weet het beter, maar probeer je wat gerust te stellen, want ook jullie zeggen tegen mij: buikpijn kan erbij horen. Maar goed, ga ervan uit dat beebje lekker aan het plakken is!!!

@ mijnbaby, yeahoeeeee!! Zit je net 2 dagen na mij haha, wellicht komen we elkaar nog tegen! Je moet dus ook op CD10 voor een echo? Enne, ik zei het toch dat je door kan ;-). Super spannend meid!

@ Pien, natuurlijk kan je hier meekletsen, gezellig! Heel veel succes met die vervelende wachtweken (tot je verder mag).

Geplaatst

@ Babii thnx meid... ja was zo blij dat ik door mocht ze zei ook het is op het moment niet druk...

maaaaaaaaaruh het kan een keer zo zijn dat je een wachtmaand heb....Grappig joh zitten we straks samen op de bank...

Geplaatst

Leuk en fijn dat jullie bijna gelijk opgaan, is fijn dat je elkaar dan zo kan steunen op het forum en misschien ook wel live in de wachtkamer!

@Babii thanks meis voor je lieve reactie. Ja we zijn helemaal happy de peppie, maar ook nog vaak zo onwerkelijk! Al heb ik wel een dikke buik hoor, echt een flinke ronde zwangere buik.

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie:

Leuk man al een dikke toeter... Ik had pas een buikje met 23 a 24 weken daarvoor vroeg een collega me een keer ben je afgevallen... ( hij zat op een andere afdeling en wist niks van mijn zw af hahah) maar met 24 weken was die ineens zichtbaar echt grappig.....

Geplaatst

@ mijnbaby, de enige keer dat ik heb moeten wachten, was tijdens de rustmaand tussen punctie, TP en nieuwe menstruatie. Wel super fijn dat je door kan hoor, wellicht zitten we daar met ze tweeën inderdaad! Ik moet de 23e om 08.15 uur hahahahaha.

@ Roossie, dat wordt dan TIJD VOOR EEN FOTO!!!! Van je buik he ;-). Enneh, ik kan wel lief zijn al komen me reacties soms botter over als bedoeld, maar ja.... Het is en blijft internet he (geen gezichtsuitdrukkingen).

Ben trouwens wel weer enorm bang dat me bms niet gaat groeien, meisje van het forum geeft dat ook aan! Niet dit forum overigens....

Vrijdag ga ik weer voor het erst naar acupunctuur. Eerst hielp het niet, maar had ook geen cyclus. En nu heb ik een cyclus dus hoop ik op positief resultaat! Ga er niet vanuit, maar wellicht kanz e helpen...

Geplaatst

Roossie - gefeliciteerd meid met een mooi meisje! Wat moet dat een heerlijke ervaring zijn om te horen/ zien! Super!

Dee - we gaan gewoon afspreken dat als ik terug kom van vakantie jij prinsheerlijk op die 9 maanden bank zit, goed?! Ik hoop het zo voor je en gun het je van harte!

Plien - welkom hier en succes met het wachten op jullie 3e ivf. Sja, dat verleggen van grenzen ken ik niet - wij waren voor ons gevoel gewoon in 1x bij het eindstation geland voor een kindje samen via ICSI (IUI kwamen we al niet meer voor in aanmerking...)... Kostte wat tijd om plekje te geven, maar ik heb er ondertussen zoooo ontzettend veel zin in! Ben zo nieuwsgierig hoe het allemaal gaat zijn en hoe we er over een half jaar voor staan ofzo...

En Esther- JAAA, dit moet m inderdaad gaan worden hoor meid!

Geplaatst

Babii lache man.... Meid wil je in het kort uitleggen wat er dan volgt?? dus dag 10 ( 25 maart, 8.15) kom ik voor een echo...

en dan???? binnen hoe lang naar dag 10 moet je pregnyl spuiten en krijg je de TP?? sorry voor al mijn vragen maar dit is nieuw voor mij...

Geplaatst

Het hangt uiteraard af van jouw cyclus, wanneer je normaliter een eisprong hebt. Bij mij is er meestal op CD17 en CD18 een positieve ovulatietest en CD19 de eisprong (cyclus tussen 30 en 31 dagen).

Ze kijken dan of er al een follikel groeit en welke afmeting die is. Daarna meten ze je BMS op en desnoods kom je nog een keer terug (die kans zit er dik in haha), want op CD10 zit er meestal geen rijp follikel. Zodra je follikel tussen de 16 en 18 mm is, mag je bloedprikken. Ze meten dan je LH waarde om te kijken of het follikel nog niet op springen staat, anders kunnen ze je TP niet meer plannen.

Als je LH waarde oké is en er nog te weinig LH wordt aangemaakt voor een eisrpong, wordt je gebeld door eht IVF LAB (zelfde dag nog). Ze geven je die dag het tijdstip door waarop je gaat spuiten! Bij mij was dit dezelfde avond, zeker als je follikel al tussen de 16 en 18 mm is.

Vervolgens heb je binnen 2 dagen je eisprong, had zelf op maandag 28 februari de Pregnyl gezet om 23.00 uur in de avond en op woensdag 2 maart de eisprong (36 tot 40 uur na de injectie komt je eisprong). 4 dagen na de eisprong, dus 4 DPO wordt je embryo teruggeplaatst en deze word al op 3 DPO ontdooit en 4 DPO wordt je gebeld of het goed is ontdooit.

Ik had dus kort gezegd:

maandag 28 februari: CD15 een follikel van 16 mm, LH geprikt en die was goed. Gebeld door het lab en om 23.00 uur de Pregnyl gezet.

woensdag 2 maart de eisprong.

zaterdag 5 maart is ons cryo ontdooid.

zondag 6 maart gebeld voor de TP en of cryo goed is ontdooit. Die zondag ook teruggeplaatst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden