Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's (als ze goed ontdooien), testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Hoi!

Ik kom me ook maar weer aansluiten op het bankje. De IVF gaat helaas niet door. Heb namelijk te weinig grote follikels. Er zitten er zeker 8-10 maar er staan er 2 al op springen dus vandaar een IUI. Toch wel weer hoopvol want 2 follikels is toch weer dubbel kans :good1:

Ik duim en lees weer met jullie allemaal mee....

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden en heren!

Allemaal veeeeeel succes en gezellig dat we zo'n goed gevuld bankje hebben! Ik hoop datt groen wordt!!!!

Heb zelf nog helemaal geen symptomen,niet dat ik dat verwacht maar zelfs geen dingen die me voor de gek zouden kunnen houden.....

Heb nog wel een heel gevoelige buik van de punctie. Hebben meer mensen er last van? T is morgen een week geleden.... Wilde gaan hardlopen maar denk dak morgen maar ff op de crosstrainer ga zodat ik geen schokbelasting heb.

Fijne aaf!

Kwis

Geplaatst

Hello,

@ kwisjuh: de vorige keer met punctie heb ik ook wel een week echt last gehad. Ze zeiden dat ik wel gewoon weer mocht sporten,maar heb het ook rustig opgebouwd. Beetje wee-ig gevoel elke keer.

Veel succes in ieder geval!!!

En mijn lievelingskleur wordt GROEN!!! We gaan ons best doen:smileinbox:allemaal!!

Vandaag lukte het allemaal even niet met de deca en puregon. Ik werk in de verpleging,maar jezelf prikken is toch anders. Het deed pijn en zat echt een potje te janken(hormomen ook) boven mijn buik. rrrrrrrrrrrrrr!

Maargoed het is weer gelukt!!

Fijn WeEkend!!!!AllEmAAl!!

Ga me eens verdiepen in een eventuele vakantie in de wachtweken!!

Geplaatst

Goedemorgen! Wat spannend zeg Janine! Mooie wens zo samen!

Wij hebben onze wens al 3,5 jaar. Helaas lukt het niet op de natuurlijke manier! Door dit alles samen mee te maken zijn we alleen nog maar dichter naar elkaar toe gegroeid. Heel bijzonder! En fijn!

Hier gaat verder alles goed, voel me super goed! Zat de vorige keer al in zak en as, omdat ik toen al voelde dat het niet was gelukt.

Mijn arts zei dat ik 3 dagen na tp niet mocht sporten of veel bewegen en al helemaal niet hardlopen. Ik sport zelf nl ook, hardlopen en fietsen. Dus nu ben ik met hardlopen ook gesport en fiets ik nu weer wat. Ik heb echt 1,5 week door de ounctie en tp niet gesport, dit was me ook echt aangeraden.

Nou succes allemaal allemaal!!!! Ik heb er bijna een week opzitten, het vliegt gelukkig voorbij!!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi Allemaal!

Hoe gaat het met wachten bij iedereen?

Hier is toch echt even een stressmomentje aanwezig, ineens besprong het gevoel me dat het zoooooo spannend is... ik heb het nog een week rustig weten te houden in mn hoofd, maar ineens kon ik dat niet meer.... STOM HÈ???

Vandaag, hier wachtdag 6 pas dus moet nog wel even!!! Ik ga zo maar even slapen (ben echt extreem moe van die utrogestan!) en daarna in relaxbad ofzo....

Hebben jullie ook soms last van die momenten? Wat doen jullie dan?

Geplaatst

nou heb gister me laatste iui gehad gelukkig konden we nog voor de iui stop we hadden 32miljoen zaadjes...

ben benieuwd of we deze x meer geluk hebben

en anders hebben we 2 september het eindgesprek en zullen wij over gaan op ivf...

zal me zelf ff op het lijstje zetten mag 6-8 testen

iedereen veel succes

angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus

liefsssssssssss

Geplaatst

Ik bad werd mij ook afgeraden! Darum, het ene moment denk je dat je zwanger bent en het andere moment weer niet. Ja je wordt er erg onzeker van. Maar ja nog een weekje!!! Duim, duim, duim...

Geplaatst

angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus

Vanmorgen de IUI gehad en dan hoop je op een nieuw begin...maar vanmiddag moest ik tevens mijn maatje de kat in laten slapen.. Hij was 13 jaar bij me. Wat komt een nieuw begin en het afscheid nemen dan dicht bij elkaar...

Een heel verdrietige KrisKras...

Geplaatst

meteen even gecheckt bij de digipoli van mijn ziekenhuis, maar je mag gelukkig wel gewoon in een warm bad . Niet direct na de utrogestan, maar er kan niets met de embryo gebeuren (zit in je afgesloten baarmoeder). Met IUI is het wat anders volgens mij... misschien bedoelde je dat?

pfff gelukkig want ik schrok wel eventjes!

Geplaatst

Oh ik dacht dat niet niet mocht, vooral niet net na de tp. Wel zwemmen, maar geen sauna's, warme baden enzo. Maar het zieknhuis zal er wel meer verstand van hebben toch?

Hoi Kriskras, wat ontzettend verdrietig van jullie kat. Ik weet hoe erg dat is. Bah niks aan. Hopen dat de iui dit keer goed zal uitpakken!!!

Heel veel sterkte en succes!

Mijn symptomen:

-Pijnlijke borsten/warm en zwaar

- 2 dagen na de tp een slijmpropjes verloren

-Warme rode wangen

-Met vlagen duizelig, misselijk

-Het ene moment van alles voelen, dan weer niets

-Moe en smorgens heel vroeg wakker

-Veel plassen

-Geen menstruatiepijn(had ik de vorige keer wel, toen ging het mis), heel soms een klein steekje

Nou een hele waslijst al! Ik hoop echt op een wonder dit keer, na 3,5 onzekere jaren.

Hebben er al meer mensen symptomen?

Geplaatst

Dat is mij ook altijd verteld, sowieso de 1e 3-5 dagen na de tp warme baden/sauna's vermijden.

Maar ja, inmiddels zijn we er ook wel achter dat ieder ziekenhuis zijn eigen protocol hanteert.

Kriskras, heel veel sterkte meid. Ik leef met je mee, weet helaas hoe het is, vreselijk!

Soms is het leven inderdaad heel tegenstrijdig, nogmaals sterkte!

Ik ben trouwens ongesteld geworden vandaag, dus als alles eens een keer volgens boekje mag gaan, plof ik hier rond 11 augustus neer. Tijdje terug al een plekje gereserveerd, dus die is inmiddels dan heerlijk voorverwarmd :)

Maaruhhhh... niet warmer dan 37 graden hè meiden ;)

Liefs

Geplaatst

Myrthe, het kan alle kanten op meid. Het klinkt wel hoopvol, maar een positieve test zal het moeten bewijzen.

De Utrogestan doet rare dingen met je lijf. Maar ik hoop voor je dat dat niet de boosdoener is en dat je 1 augustus gewoon een knalpositieve test in handen hebt.

Succes!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Als alles goed gaat dan kan ik me vanaf woensdag ook

bij dit wachtbankje aansluiten.

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Hermien, ben 34 jaar en ik heb vandaag weer een punctie

gehad van een icsibehandeling!

We hadden 17 eicellen en we worden maandag gebeld over een

eventuele bevruchting of meer natuurlijk!

Officieel is dit onze 3e behandeling, maar na een zwangerschap/

bevalling kom je weer op 0 te staan.

En daardoor is dit dus nu onze 2e behandeling.

Ik hoop dus dat ik me hier woensdag mag gaan aansluiten!

Ik zie trouwens dat er al dames zijn die volgende week al

mogen gaan testen, heel veel succes meiden!

Hermien

Geplaatst

Welkom Hermien!

En duimen maar en hopen op goeie berichten,succes!!

Als het goed is bij mij dan 7 dagen voor onze vakantie,punctie en tp.

Nu willen wij toch op vakantie,last minute(even wachten totdat ik precies weet hoe&wat)

Maar ik lees al bepaalde dingen wat wel en niet mag,maar wat als we willen vliegen en naar de zee gaan.(warm land) mag dat wel? met name vliegen?

@mirthe: meid ik hoop het zo voor je! ik duim mee voor jullie!

@ kriskras: gadsie wat naar van je kat, 13jaar is echt heel lang, wat zal je dat beestje missen. knuffellll

Geplaatst

Goedemorgen de onzekerheid begint toe te slaan, heb nl menstruatiepijn en rugpijn. Dit had ik de vorige keer ook en toen liep was ik niet zwanger.

Maar goed geen bloed geeft moed. Misschien heb ik me al die symptomen wel ingebeeld...ik zit nu wel in een dipje...

Geplaatst

hallo myrthe

positief blijven denken:)

ik heb ook menstruatie buikpijn,maar ook last van mijn darmen,dus ik weet het dan ook gewoon niet,voel me vandaag ook veel minder als gisteren,moe,duizelig warm,zweterig,heel apart,maar we laten de moed niet zakken...ik denk maar zo zit pas op wd 8 kan vast nog niet ongesteld worden....

liefs janine

Geplaatst

hoi allemaal!

Niet zo twijfelen hoor! Ik had het vanmorgen ook, ik had een bloedneus (had ikv orige keer ook) en was helemaal in paniek, dat het dus mis was. Toen zei mn man heeel relaxt...."je weet niet of je dat niet zou hebben als je zwanger zou zijn" dus dat is meteen wat ik jullie mee wil geven.... die klachtjes kunnen ook gewoon allemaal ontstaan juist omdat je WEL zwanger bent... toch???

Dus geen bloed? HOUDT MOED!

Geplaatst

Dank jullie wel, ik blijf natuurlijk hopen.

Heb nog steeds rugpijn, zweterig, warm en mijn borsten voelen iets minder vol aan. Vorige keer werd ik op wachtdag 10 ongesteld. Misschien hoort het er idd bij en misschien is er wel gewoon 1 vruchtje die het niet heeft gehaald, dat daar die krampjes van zijn? Jullie ook veel sterkte!!!!

Geplaatst

Nou ik kan m'n naam ook net zo goed van het wachtbankje halen:lac:. Er waren na het opwerken vanmorgen nog maar 300.000 zaadcellen.

Wat ontzettend balen zeg! Er kan nog wel een domper bij zeg. Eerst gaat de IVF niet door, oke dan een IUI ook prima er gebeurt in ieder geval wat en dan nu dit weer :crybaby2:

Ik moet voor volgende week een afspraak maken want we worden dinsdag besproken omdat ik me afvraag of dat wij ook niet beter voor ICSI kunnen gaan. De kwaliteit is zo wisselend dat het natuurlijk ontzettend zonde zou zijn dat we straks misschien een goede opbrengst hebben wat betreft follikels en dan de zaadcellen ons in de steek laten. Ook gaan ze overleggen over de hoeveelheid hormonen die ik straks moet gaan spuiten want dat was dit keer ook niet voldoende.

Nou ik ga weer even lekker verder balen!

Geplaatst

boogie wat balen meid jeetje...

ben benieuwd wat ze nu gaan doen.....

veel sterkte..

veel liefssssss

Geplaatst

hai Boogie

wat enorm klote voor jullie! ben benieuwd wat er uit het gesprek met het zkh. komt, wellicht doen ze gedeeltelijk ivf of gedeeltlijk icsi? als jullie denken meer succes met icis te hebben hoop ik dat ze daar gehoor aan geven! veel sterkte voor nu en succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Marlijnne,

Volgens mij kun je rustig op vakantie gaan hoor!

Ik zou wel rustig aan doen en jezelf een beetje in de

gaten houden.

Maar bij twijfel, zou ik altijd de arts raadplegen, dan weet

je het in ieder geval zeker!

Myrthe,

Hoop houden meid, je lichaam kan je heel goed voor de

gek houden.

Bij mijn vorige zwangerschap, geen enkele aanduiding dat ik

zwanger was en bij de vorige 2 tp, harde borsten, aders en

zelfs melk uit de tepels, maar geen zwangerschap.....

Dus het kan nog alle kanten op totdat de dag waarop je

mag gaan testen.......

Boogie,

Ja, dat is zeker balen!

En je hebt gelijk als jij de hele behandeling doorloopt en als

er dan op het laatst te weinig zaadcellen zouden zijn dan is

dat zeker kloten, sorry voor m'n woordkeuze!

En met icsi heb je er in ieder geval niet zo veel nodig!

Veel succes!

Liefs Hermien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden