Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

M'n baas belde net.... had een mail van hem gehad die ik totaal niet snapte dus nogal kort gereageerd dat ik het niet kon plaatsen. Sorry heeft ie niet direct gezegd, maar het kwam er wel op neer ;-)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach weet je, als ik eenmaal bezig ben, vind ik het ook wel weer leuk. Maar dat is juist de pest dat ik daardoor eigenlijk altijd net teveel doe, mijn dagen wel ruil, flexibel ben etc. En als ik dan nu om een nare reden thuiswerk, dan realiseren mensen zich niet langer dan een dag dat ze daar rekening mee moeten houden. Wat dat betreft kan ik me beter ziekmelden, dan ben ik er gewoon niet. Maar ja, dat is nu ook weer niet nodig. Gewoon een uurtje of drie thuis wat doen gaat prima. En als dat niet meer gaat, of het wordt me te gortig, dan meld ik me dus wel ziek en bel ik gelijk die arboarts die me de vorige miskraam nog een week langer naar huis heeft gestuurd terwijl ik zelf al wel aan de slag dacht te kunnen ;-)

Hoe gaat het met jou en werk San? Doe je nog steeds af en toe uurtjes of bouw je dat af? Je moet echt wel voldoende rusten nu hoor. Ex-collega van me heeft ook de halve zwangerschap met bekkenklachten gelopen en dat min of meer genegeerd en die kwam na de bevalling van de koude kermis thuis. Kon niks zonder pijnstiling, waardoor ze geen borstvoeding kon geven, wat ze vreselijk vond. En na haar verlof kon ze nog steeds maar een paar uurtjes werken omdat ze zo'n pijn had. Daar zit je echt niet op te wachten! Uiteindelijk heeft de combi van een speciale bekkentherapeute en osteopathie haar er vanaf geholpen, maar dat heeft maanden geduurd.....Hmmm, hoop niet dat ik je nu bang zit te maken. Is niet mijn bedoeling, wil je alleen op het hart drukken écht rustig aan te doen!!! Je kleintje is belangrijk, maar jijzelf ook!!

Ik ga nog even twee offertes aanvragen en dan op de bank denk ik. Nog ruim een uur....begin zenuwachtig te worden. Zo bang voor ziekenhuis, operatie, weer een tijd uit de running...zucht....

Geplaatst

KUTKUTKUTKUTKUT!!!!!!! Ziekenhuis belde, hcg stijgt dus wel. Is nu iets van 800 nog wat.... dus bijna verdubbeld. Morgen om 9.30 uur weer een echo...... ik baal hier zo van, dit is echt klote :-((((((

Geplaatst

Jezus zeg wat hebben jullie veel geschreven.

Verkeerde zin indeling, arme Kayla, haar rug insoppen en dweilen maar, nee door de hondenwerk dweilen en stofzuigen belangrijk.

Nico ik heb iets gemist over oorlellen?

Ivfsh dat was idd luxe, bij mij kwam ze 2x in de week.

Eef lekker morgen vertrekken, heerlijk alvast fijne vakantie.

Wij hebben een eigen bedrijf en zijn in de problemen gekomen door toezeggingen die een gemeente, wethouder heeft gedaan maar niet is nagekomen. Ik doe ook wel eens teruglezen maar is bijna niet te doen.

Jeroen is niet met ander werk bezig maar ontwikkeld zich verder in zijn hobby, vliegen.

Nog even aanpoten en dan klaar.

Geplaatst

Henne...verdorie....ik vloek met je mee....bah bah...hier zit je niet op te wachten...echt zwaar K*T!!! sterkte meid...:blowkisses:

Syl....gisteren had ik het volgende geschreven:

de weegschaal gaf vanochtend bij mij 85.9 aan...een opstekertje, want ik zit nu onder de 86...hihihi...als je me ziet, dan denk je...jaja...86 kilo...waar heb je die dan zitten...nou....bij mijn buik/heup/taille zitten die...en achter mijn oorlellen...whoehahahaha...

Vandaar de oorlellen....uitdrukking gebruik ik vaker als iemand zegt dat ie te dik is, maar dat is helemaal niet zo...dan zeg ik meestal...waar heb je dat dan zitten? Achter je oorlellen???

liefs,

nico

Geplaatst

he shit Henne,

Dat is geen fijn nieuws.... En wat gek eigenlijk. Het is geen super hoog HCG, maar het blijft wel stijgen.... Het zit je niet mee meid. Weer een dag wachten, killing dit.

X

IVFSH

Geplaatst

Ja dat is dus een kenmerk van een bbz.... dat het hcg te laag is maar wel stijgt. En omdat ik er nu vrij vroeg bij ben, zit het denk ik nog onder die 1500 grens die genoemd wordt. Ik zit hier nu echt helemaal in angst, zo bang voor wat er komen gaat..... morgenochtend is nu al haast te ver weg om meer duidelijkheid te krijgen. Als we die al krijgen, alle kans dat ik nog een weekend door moet lopen met maar aankijken oid. En dan ondertussen wel de hele tijd bang zijn dat je op de eerste hulp belandt met een gesprongen eileider. Oh bahbahbahbahbah, IK WIL DIT NIET!!!

Geplaatst

wat n dag henne, sterkte. Heb er geen verstand van wat de hcg waarde betreft, maar kan wel begrijpen dat het n veel rustiger idee was als t gezakt was, sterkte en knuffel!

Geplaatst

wat n rotgezondheidszorg hebben we toch, pappen en nathouden, en dan pech hebben als t mis gaat...lieve henne weet niet wat wijsheid is,....gewoon zeggen dat je dit niet gaat afwachten?

Geplaatst

even een werkvraagje tussendoor; ursula staat niet op de adresliojst, toch? Heb iemand nodig die een noors kookboek kan beoordelen :-)

Geplaatst

Oh Henne wat erg! En nu? Ik heb geen idee hoe de procedure is met een bbz...wachten totdat je hcg daalt en ondertussen in spanning zitten of dat wel gebeurt en als dat niet gebeurt een operatie?

Oh meis wat is dit ellendig! Dit kun je er al helemaal niet bij hebben nu. Je was er al een beetje bang voor hé? Net als sylvie heb ik ook zo het gevoel...konden we maar wat voor jullie doen, maar ik weet niet wat. Hele, hele dikke knuffel van mij, ook al heb je daar niks aan. Denk aan jullie!

Geplaatst
wat n rotgezondheidszorg hebben we toch, pappen en nathouden, en dan pech hebben als t mis gaat...lieve henne weet niet wat wijsheid is,....gewoon zeggen dat je dit niet gaat afwachten?

De ellende is dat ze niet veel anders kunnen Eef. Er was dinsdag absoluut niet te zien waar het vruchtje evt. zit, ik heb ook geen buikpijn aan een bepaalde kant ofzo. Misschien dat ze morgen wel iets kunnen zien en dan in kunnen grijpen. Maar ook dat is niet zeker. Ik vind dit zelf nu heel beangstigend, maar dat begreep ze ook heel goed hoor. En ze houden het supergoed in de gaten, maar kunnen moeilijk naast me komen zitten en m'n handje vasthouden. En nu opgenomen worden zou voor mij ook geen optie zijn. Weet ook niet wat ik zelf het liefste wil.... met een operatie (als dat zinvol is en kan) ben je er wel in één keer vanaf, met medicijnen kan dat nog weer gaan duren... Ben in ieder geval al erg blij dat ik dus wel vandaag heb geprikt en niet morgen pas.

Geplaatst

Verdorie Henne. Shit, dit is echt scary!

De stijging vind ik ergens nog wel best flink, maar net niet hoog genoeg om te denken dat de echo maandag wellicht toch te vroeg was (en het dus wel in je baarmoeder zit). Ik hoop het wel, maar vrees met je mee!

Ziekenhuis kon er nix over zeggen weer zeker he? Eerst de echo, morgen. Nu de dag, avond, nacht goed doorkomem. Hoop dat je vroeg aan de beurt bent!

Geplaatst

je bent volgens mij wel iemand die het hoofd koel kan houden, er zit dus niets anders op dan rustig af te wachten. Wat n stress, het lukt je vast te varen op de signalen die t lichaam aangeeft en eerst de echo af te wachten, pfff ik hou virtueel je hand vast ok? Veel liefs

Geplaatst

oh Henne, wat een klote zooi zeg!Dit klinkt helemaal niet goed.

Maar nu een rare vraag, wil je niet kwetsen hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze niet goed gekeken hebben en dat je nog 'gewoon' zwanger bent....?

of is de vader in deze de wens van....?

Geplaatst

Ohhhh bah Henne wat een klote bericht!!!! Ik zou zo graag iets voor je betekenen!

Helpt het als je je angsten bij het zkh nogmaals kenbaar maakt dat ze vandaag nog een echo kunnen maken en desnoods morgen ingrijpen? Misschien lichamelijk gezien nu geen spoed maar meid dit is zwaar!

Sjonge als het dan fout zit toch zo moeizaam.... En met deze onzekere ellende

Sterkte!!!! En een knuffel van mij

Liefs Babeth

Geplaatst

Sab, Miki, jullie moeten eens weten hoe vaak die gedachte door mijn hoofd spookt. Maar we vergeten dan voor het gemak even het bloedverlies, het vocht achter de baarmoeder en de toch wel lage hcg voor 5w4d......

J. Is inmiddels thuis, dat scheelt wat in mijn angst, echo is morgen half tien, gelukkig vroeg.

Fren, geeft niks, t leven gaat ook gewoon door hoor. Ik heb denk ik een mail van ursela, zal zo even kijke als ik van de bank ben. Wil misschien even een blokje om, even gedachten verzetten en frisse lucht happen.

Geplaatst

Henne, wat een rot bericht nou weer. Heel veel sterkte de komende tijd, ik kan me goed voorstellen dat je het erg scary vindt.

Sterkte meid.

Geplaatst

Lieve Henne

Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, wat je zegt het bruinige bloedverlies en dat vocht wat men zag.

Ik heb ook even gedacht misschien was de echo te vroeg om iets te kunnen zien, ik weet niet bij welke termijn het vruchtzakje zichtbaar moet zijn.

Nav je waarde heb ik de lablijst van Brussel opgezocht en bij een termijn van 5 weken staat een gemiddelde waarde van 373 En een spreiding tussen 19 en 7300.... De verdubbeling is normaliter bij 48-72 uur

Oh meid wat klote, gelukkig kun je morgenvroeg terecht en is J. thuis !

Geplaatst

Oh wat een ongelofelijk kl*te nieuws!!!!

Godsamme.. dat het mis gaat is al erg genoeg, en dan nu ook nog met zoveel onzekerheid...

Ik hou hier ook je hand vast... en we zitten samen met je op de bank...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden