Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

'Predictor verteld je niet alleen of je zwanger bent, maar ook hoelang!' AAARRGGGHHHH, rot toch op, alsof je dat niet weet!

Esther en Sylvie veel succes morgen!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik vond ook dat mijn ongeluk niet een ander zijn geluk mocht overschaduwen. Maar te lang te vaak mijn gevoel uitzetten om anderen te sparen, brak mij op een gegeven moment op.

Nu probeer ik meer een balans te vinden, in ruimte voor mijn gevoel en respect voor die van een ander. En soms kies ik dan even voor de mijne als het echt niet anders kan, andersom gebeurt dat ook vaak genoeg.

Zeker, oprotten met die predictor. Steek hem maar in je HOL ja!

Geplaatst

Esther, hou de moed erin hoor. We hebben tenslotte een deal. We hadden hier met z'n allen een deal over een estafette stokje. Helaas is het stokje tussendoor op de grond gevallen, maar wij gaan hem gewoon oppakken en daarna doorgeven aan de rest. Morgen 'lekker' de punctie, maandag tp en dan 'rustig' afwachten. We kunnen het!

Miki, heel fijne vakantie! Geniet ervan.

Heb gelukkig niet zo'n last van als mensen in mijn omgeving zwanger zijn. Heb juist liever dat er geen nadruk wordt gelegd op het feit dat wij nog geen kinderen hebben. Vind het juist allemaal erg interessant en leef graag mee. Als mensen dan ook echt een ervaring met mij willen delen, omdat ze weten dat ik dat ook leuk vindt geeft dat juist iets speciaals vind ik. Zo is mijn collega nu met zwangerschapsverlof. Tijdje terug heeft ze 3d echo laten maken. Die foto's neemt ze dan speciaal mee zodat ik ze ook kan zien. Kan er niks aan doen, ik vind baby's gewoon leuk hihi. Wel fijn, want dat maakt dat ik me er ook niet ongelukkig bij voel. Uiteraard vind ik ook dat wij nu wel eens aan de beurt zijn en de een gun je het meer dan de ander (dat is nou eenmaal menselijk), maar ik misgun het mensen absoluut niet. Ik heb er wel een hekel aan als mensen doen alsof zwanger worden iets heel erg simpels is en even te plannen.

Nico, wat rot om zoiets te horen van je vriendin. Hebben die mensen dan nooit van een morning-after pil gehoord of zo?

Geplaatst

Oh, ik hoor regelmatig mensen over die cd van Zita West. Wat hoor je dan? Ben wel benieuwd.

En wat is ook al weer het idee mbt het denken aan de kleur blauw?

Geplaatst

Miki mijn uitgangspunt is: als zij verdrietig kunnen zijn voor mij, kan ik blij zijn voor hen. Dus idd. als er niks gen medeleven, vraag, belangstelling of wat dan ook komt, dan hoeven ze van mij ook weinig te verwachten.

Geplaatst

Babeth...wat fijn dat alles goed was met de echo...een hele geruststelling!

Esther...heel veel succes vandaag met de punctie!!!

Sylvie...succes met de eerste fm!!! hoop dat alles in orde is en dat je binnenkort de iui hebt...duim voor je!!!

Miki....je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar ik wil je toch een hele fijne vakantie wensen! geniet ervan! hals & beinbruch (niet letterlijk natuurlijk, want dat kun je niet gebruiken)!

Als collegaatjes bij mij kwamen vertellen dat ze zwanger waren, wist ik het ook al aan de manier waarop ze mijn kamer binnenkwamen...voetje voor voetje, niet goed een houding weten aan te nemen...wel fijn dat ze het me persoonlijk kwamen vertellen en ik feliciteerde hun dan ook, maar verder hield ik me afzijdig in het begin totdat ik er zelf klaar voor was om me met hun zwangerschap te bemoeien...we hebben hier ook een keer 5 zwangeren gehad...pfff...dat was niet leuk...

heb vandaag de eerste keer lichte hoofdpijn...maar goed...is nog mee te leven...vriend heeft maandag dagdienst, maar kan eerder weggaan...echt...een wereld van verschil dan waar hij hiervoor gewerkt heeft...een verademing...en ze zijn heel tevreden over hem, dus er zit waarschijnlijk een contractje in...zelfs de big boss is tevreden...doet een mens toch goed om te horen...ik zag hem gisteren gewoon stralen toen hij dat vertelde...bij zijn vorige werk werd ie alleen maar gekleineerd op het einde (maar hij niet alleen, ook de andere medewerker werd als vuil behandeld)...

ga nu snel beginnen aan de planning projecten, inzet van medewerkers in ons tijdschrijfsysteem was nog niet geregeld. Een behoorlijke klus, en ook een langdurige klus, want het systeem is erg traag...zucht...maar goed...vandaag ga ik dat dus afmaken en dan heb ik mijn goeie daad ook weer verricht...hihihi

fijne dag allemaal!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Gisteravond een leuke discussie gemist over het leed dat zwanger worden heet.

Als je het zo terug leest moet ik toch wel gniffelen er worden nogal wat items in donkere holletjes gestopt, hihi.......

Esther hier gaat het gelukkig wel weer maar vervelend om te lezen dat het met jou niet zo lekker gaat. Hopelijk geeft de punctie vandaag wat opluchting.

Het is ook niet niks al die hormonen in je lijf. Ik ga hard voor je duimen dat je mooie embryo's krijgt en dat je wat rustiger wordt.

Sterkte meid, zet hem op.

Miki zit je al in de auto, uitkijken met rijden en veel plezier.

Nico is er na je uitbarsting van gisteren wel wat opluchting gekomen? Weer lekker geslapen vannacht. Was even in de war met je startecho dat is de 17de. Met mobiele telefoon krijg je geen handtekening dus zag ik het even niet.

Klaartje weer wat uit de lappenmand, een dakkapel is dus een baby op komst, wat irritant zeg. Onze vorige buren had 3 kinderen, zij was zw van haar 3de toen we daar kwamen wonen, gelukkig zijn ze al meer dan 1 jaar opgerot. Ze waren ook niet echt ouders van het jaar met hun geschreeuw tegen de kids.

Fran hoe gaat het met de ballen of zijn ze weer wat gekrompen?

Sen jij ookm wat frustratie kwijt hoop ik met al die zw mensen in je omgeving. Wat een gekloot, blijft moeilijk om je gevoel dan uit te zetten.

Sandra ligt lekker op de bank of nog in bed.

Babeth mooie bercihten met de echo.

Hier dadelijk richting de kliniek voor de eerste fm meting, om 12.10 zijn. Omdat ik een lage dosis spuit gaat het wel hard met de spuitjes van de Puregon, ik kom te kort.

Dadelijk maar eens vragen.

Geplaatst

Ho ho Sandra nog op bed of op de bank????? Nee hoor heb al een actieve morgen achter de rug. Om 9 (voor mij laat) uur uit bed. Al 3 wasjes gedraaid, fiets is gerepareerd bij de fietsenmaker, heb nog even in de stad gewandeld en ommetje naar huis gefietst. Ben net weer thuis. Ga zo mijn wasje ophangen en opvouwen. En daarna weer even lekker uitrusten.

Sylvie succes met je fm!!

Geplaatst

Sylvie, ik heb nog een massa spuitjes voor de puregon liggen en een pen. Iemand belangstelling, duurt een tijdje voor het aankomt met de post? Geen idee of die dingen duur zijn. Heb toen, zonder naar het bedrag te kijken, mijn bankpas door het pinmachientje gehaald. In noorwegen moet je altijd (ziekenhuis of privekliniek) je medicijnen zelf betalen tot een bedrag van ongeveer 1500 euro.

Babeth, wat fijn dat jullie brusje het zo goed doet. En nu wil ik geen bloedingen meer hebben bij jou of sandra!

Geplaatst

Sylvie...ja...ben volledig uitgebarsten gisteren...hihihi...

Heb zojuist een gedichtje op mijn blog geplaatst over vandaag:

Vandaag is weer een nieuwe dag

een dag met hopelijk ook een lach

een lach die de lichte hoofdpijn doet verdwijnen

als regen die verdwijnt door zonneschijnen

de zonneschijn die een glimlach tovert op mijn gezicht

want ik ben weer terug in de race met mijn gewicht

mijn gewicht dat heel gestaag omlaag gaat en zakt

mijn lichaam bereidt zich voor op een zwangerschap die 'pakt'

een zwangerschap waarvoor de voorbereidingen goed aanvoelen

maanden geleden begon ik met deze voorbereidende doelen

doelen die tot stand kwamen tijdens een heerlijke vakantie in Griekenland

waar we genoten van de zon, de zee, de warmte en het strand

heerlijk luierend in het zwembad, lekker wegdromen

dromen over een toekomst die dit jaar eindelijk gaat uitkomen

een jaar waarvan al 2 weken voorbij zijn

weken die bestaan uit dagen, waarvan sommige beslist heel fijn

Dagen die we op dit moment vullen met moe zijn en spuiten zetten

spuiten die me moe maken en mijn hormoonhuishouding pletten

hormonen die door mijn lichaam gieren

en me af en toe flink van binnen laten tieren

binnen speelt zich vanalles af, van buiten is het niet altijd te zien

maar hopelijk duurt dit in totaal nog een maand of tien

maanden zullen voorbij vliegen totdat het moment er is

het moment dat we tot nu toe hebben gevoeld als een gemis

Maar vandaag is weer een nieuwe dag

een dag met zeer zeker ook een lach!

Sandra...wat lees ik nu? Heb je nog steeds wat gekleurde afscheiding??? he verdulleme nog aan toe zeg...misschien moet je het toch maar wat rustiger aan doen, toch maar de bank goed gaan uitproberen, zodat je weet waar je het beste zit en ligt...

Sylvie...heb je de fm al gehad?

Esther...hoe is de punctie gegaan??? hoop dat het reuze is meegevallen en dat je je weer beter voelt...

oja...ik ben administratief medewerker en ik doe eigenlijk vanalles, van inhuur uitzendkrachten tot afhandelen facturen en reisdeclaraties van medewerkers, van beheer tijdschrijfsysteem tot beheer creditcard van onze afdeling...een beheersassistente dus...hihihi...ben al halverwege met de planning...schiet al aardig op...

liefs,

Nico

Geplaatst

Sandra je hebt nog steeds afscheiding, had ik ook even niet meegekregen, het was natuurlijk gestopt voordat je naar de ha ging.

Woensdag naar de gyneacoloog hopelijk dan eindelijk meer duidelijkheid.

Nico mooi gedichtje, verwoord mooi hoe jij je voelt.

Esther hopelijk is alles ok gegaan.

Hier net terug, de grootste is maar 9mm dus ik moet dinsdag weer terug komen. Ze durft de dosis niet te verhogen want er zaten weer iets van 30 follikeld klaar om te groeien.

Net druiventrossen hierbinnen.

Geplaatst

Boh...Sylvie...iets van 30 klaar om te groeien...daar zal ik met mijn ene eierstok nooit aankomen..hihihi...goed dat ze het goed in de gaten houden...dan moet het maar even iets langzamer gaan...zou jammer zijn als het door overstimulatie of te veel follikels mis zou gaan...

Al iemand iets van Esther gehoord? Hoop dat de punctie is meegevallen...ondanks dat ze er gisteren finaal doorheen zat en het met alles en iedereen even had gehad...

liefs,

nico

Geplaatst

Ben ook heel benieuwd met Esther ben ook even helmaal kwijt hoe laat ze mocht komen.

Heb dus ook 2x tegen overstimulatie aangezeten met veel gevolgen waardoor ik nu ook blijkbaar veel littekenweefsel heb zitten.

Net alles al gesneden en gemarineerd voor de nasi vanavond, smek smek.....

Ga nu maar weer eens de regen in het hondje uitlaten, zal ze wel weer naar buiten moeten duwen want ze heeft zo'n hekel aan regen.

Geplaatst
Sylvie, ik heb nog een massa spuitjes voor de puregon liggen en een pen. Iemand belangstelling, duurt een tijdje voor het aankomt met de post? Geen idee of die dingen duur zijn. Heb toen, zonder naar het bedrag te kijken, mijn bankpas door het pinmachientje gehaald. In noorwegen moet je altijd (ziekenhuis of privekliniek) je medicijnen zelf betalen tot een bedrag van ongeveer 1500 euro.

Babeth, wat fijn dat jullie brusje het zo goed doet. En nu wil ik geen bloedingen meer hebben bij jou of sandra!

Bedankt Ursela dinsdag een nieuwe poging met vragen aan de arts, neem aan dat ik ze ook los kan krijgen anders laat ik het weten.

Geplaatst

He Sylvie, ik heb dus hetzelfde als jij, veel follikels en snel overstimulatie (was ook al bij mijn iui pogingen). Ik heb laatst een kijkoperatie gehad (vanwege endometriose) maar toen werd er niets gezegd over verklevingen die zouden kunnen zijn ontstaan door de overstimulatie. Hoe zijn ze daar bij jou achter gekomen en waar zitten die verklevingen?

Och ja meiden, al die zwangeren om ons heen, volgens mij zei Kaartje het maar ik probeer er ook maar zoveel mogelijk van te genieten, hoe gek dat ook klinkt. Ja, het doet vreselijk veel pijn maar babies zijn ook zo leuk en ik vind het heel leuk om de verhalen te horen en te genieten van andermans kindjes.

Haha, die stomme reclame van predictor. Mijn vriend en ik zeggen altijd: ' predictor vertelt niet alleen of je zwanger bent maar ook van wie' hahaha. Daarom moeten we nu eigenlijk altijd alleen maar lachen om die stomme doos.

Ik heb nu twee keer decapeptyl gebruikt en een keer puregon. Gisteren was ik echt enorm moe, vorige keer had ik nergens last van maar ja, nu stap ik natuurlijk in een keer van de Lucrin in de decapeptyl en blijkbaar maakt dat toch verschil. Gelukkig vandaag lekker vrij. Maar ik heb niet op mijn kont gezeten, nee, ik heb de houten balken van de badkamer geschilderd! De badkamer is onlangs verbouwd en dat moest nog gebeuren. Ben trots op mezelf en ik denk dat mijn vriend straks erg blij is.

Miki, fijne vakantie!

Liefs, Laika

Geplaatst

Hoi Laika, bij IVF 1 had ik met 11 follikels al tekenen van overstim. Bijna in het zkh beland was volgens arts niet mogelijk. IVF 2 bij een kliniek gedaan en van 13 follikels naar 30/35 in 24 uur tijd. Meteen Pregnyl en punctie, gelukkig. Daarna begon de ellende cyclus ontregeld heel echt heel veel pijn, kon niet meer normaal functioneren. 7 maanden na de punctie ging het eindelijk wat beter, bijna 1 jaar niets gedaan om te " herstellen" zeg maar. Verklevingen is volgens mij allemaal wat heftiger. De arts had het over elke follikel krijgt een wondje en daar komt littekenweefsel bij de symptomen die ik had duiden dan op littekenweefsel. Schijnbaar heb ik PCOS maar omdat ik nu weer iui probeer heb ik me daar nog niet in verdiept. Nu ook weer met een lage dosis veel last van buik en eierstokken.

Geplaatst

Hey...

Ik ben weer terug. Punctie is enorm goed gegaan, eigenlijk de 'fijnste' punctie van alle vijf die ik nu achter de rug heb. Ik heb nu ook eigenlijk geen last, beetje mentruatiepijn maar meer niet. Fijn dus.

De opbrengst was wat minder. Uit die zeven follikels zijn drie rijpe eicellen gekomen. Ik weet het...we hebben er ook maar twee nodig maar ik begin zo langzamerhand zo te twijfelen aan mijn lijf. Als ik bij jou lees sylvie...zelfde eh puregon en dan zoveel follikels! Hoe kan het dan dat dat bij mij niet gebeurd? Ik merk aan mezelf dat ik zo onzeker word van hoe het gaat. Bij mijn zussen gaat alles eigenlijk vlekkeloos wat betreft zwanger worden, nooit geen problemen. Ik heb nu vier tp gehad en nog niet zwanger...zou er dan toch iets mis zijn met mij?

Gisteren de discussie zitten lezen over verdere onderzoeken die gedaan worden in dd naar het zaad...zou dat voor ons een optie zijn? Tegelijkertijd wil ik niet verder mijn grenzen gaan verleggen, je kunt gewoon niet alles verklaren...we doen er al zoveel aan om zwanger te raken, het stopt een keer met 'grenzen' verleggen. Ik denk ook niet dat ze ons in dd zullen helpen aangezien wij geen cryo's willen. Ik wil het ook hierbij laten, nog een aantal behandelingen op deze manier en dan is het klaar. Maar het kriebelt ergens. Het lijkt wel of ik er steeds meer moeite mee krijg vergeleken met een jaar geleden.

Poehé...nu eerst deze behandeling weer een eerlijke kans gaan geven. Op naar maandag en hopen op twee mooie emmy's.

Sylvie...baal je dat de grootste nog maar 9 mm is? Hoe is het verder met je?

Sandra...wanneer had jij nou ook weer de volgende echo? Bah, zo ellendig dat dat vloeien nou niet eens stopt! Geeft zoveel stress en onrust!

Nico...harde werker vandaag! Prachtig gedicht...meid wat ben jij toch goed in schrijven...wat weet jij dingen toch altijd goed te verwoorden!

Klaartje...hoe is het met je? Beetje opgeknapt? Nog even en je hebt lekker weekend denk ik zonder deadlines!

Fran...hoe is het met vin? Voelt hij zich een beetje goed?

Miki...geniet, geniet, geniet!

Laika...jij ook weer in de race! Super hoor.

We zijn met veelmensen bezig momenteel, kan me voorstellen dat dit voor de mensen die in de wachtstand staan lastig is?

Caroline...wanneer heb jij ook alweer je cryo tp?

Kaartje...alles rustig bij jou in je buik?

Ik ga even een programmaatje kijken...iemand nog tips?

Geplaatst

Even een aanvulling je krijgt het niet van de overstimulatie maar van het aanprikken. Bij de een kan dat dan heftiger zijn als de ander. Nogmaals zijn woorden van de arts.

Badkamer nu helemaal klaar, zal je man blij zijn.

Geplaatst

Zo Laika lekker bezig geweest. Hou jezelf wel in de gaten hoor. Een hormoonkuurtje is maar tijdelijk en als je rust nodig hebt gewoon pakken hoor. Wel lekker dat de badkamer af is.

Die gekleurde afscheidig komt en gaat. Vandaag nog niet zo veel gezien, maar uit ervaring weet ik dat dat niks zegt en het morgen ineens weer terug kan zijn. Gelukkig heeft de huisarts me gerustgesteld en hoewel hij dat niet kan voor 100% heeft ie het goed gedaan. Het is bijna woensdag, dan zien we wat de gyn te zeggen heeft.

Oh ik hoop dat Esther een heel mooi aantal follikels heeft aan kunnen prikken met een mooi aantal eicellen........

Geplaatst

Esther, fijn dat je punctie goed is gegaan. Ik verbaas me ook altijd over de grote hoeveelheid follikels en bevruchtingen bij anderen hoor. Die 6 eicellen van nu (waarvan dus 2 bevrucht) vind ik al veel. Andere keren 4 en 2 en die beide keren maar 1 bevrucht. Heb nu hoogste dosering menopur (300 eenheden) gebruikt. Nou heb ik wel een wat verhoogd FHS (jaar geleden of zo hoogste waarde 28), maar de laatste keer bij controle 11 (en tot 10 is normaal). Waarschijnlijk heeft het bij mij dus daarmee te maken.

Nu gewoon duimen dat je maandag 2 mooie emmy's teruggeplaatst krijgt en dan gaan we samen 'rustig' wachten en straks dat estafettestokje oppakken. We kunnen het!

Geplaatst

Zou ik dan nog een keer moeten vragen of ze weer eens uitgebreid bloedonderzoek laten doen bij mij?

Ik ben nu 30, toch gek als je op die leeftijd een low responder blijkt? Hoe oud ben jij? Of schat ik mezelf medisch gezien wat vruchtbaarheid betreft te jong en ben ik gewoon al wat ouder eigenlijk?

Geplaatst

Esther had over je berichtje heengelezen. Gelukkig is het een "fijne" punctie geweest. 3 eicellen, kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld ben. En dan kan er wel gezegt worden je heb er maar 1 nodig, dat neemt je gevoel niet weg. Gelukkig toch iets........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden