Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee Wish, het is laatste 2x, waar 1 jaar tussen zat, 4 milj. geweest. Er is toch geen peil op te trekken bij mijn man, dus we hebben 3x iui afgesproken zoalng het zaad het toelaat.

Bij de eerste iui waren het net 1 milj. zaadjes en toch zw.

Het zal dan wel telkens afwachten zijn wat de telling is maar dat zien we dan wel weer.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, hoe zit deze bank??? lekker zacht?

Ik krijg vanmiddag een telefoontje wanneer ik mijn cryo's mag komen ophalen om ze vervolgens heel wat maanden in mijn buik te laten groeien tot 1 of 2 pachtige mensjes. Dus als alle gaat zoals ik hoop, dan wil ik hier ook op komen zitten en heerlijk te wachten en te wachten......

Geplaatst

Bedankt voor de reacties, overstimulatie zou ik alleen niet zo snel verwachten aangezien er maar 7 follikels zijn aangeprikt. Maar misschien kan het wel, ik doe nog lekker rustig aan en drink heel veel!

Bedankt lieve meiden

Geplaatst

@Louise: Fijn meid, dat je je TP achter de rug hebt. Hoeveel emmies heb je teruggeplaatst gekregen?

Ik wens je heel veel succes met je wachtweken.

@Moos: Succes morgen met je TP van 2 emmies. Zijn het cryootjes?

@Guusje: Spannend meid dat je vandaag een telefoontje krijgt.

Ik hoop dat ze de komende maanden lekker warm bij je blijven. Heel veel succes.

@Esther: Wat spannend voor je. Ik hoop dat morgen je bloedtest een positieve uitslag laat zien. Ik duim voor je.

Aan alle wachtende meiden................. ik hoop op veel GROEN.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi dames, na 3 dagen niks gevoeld te hebben , heb ik vandaag al de hele dag van krampjes niet overdreven pijnlijk.

Andere wachtende dames hoe voelen jullie je??

Groetjes Suus

Geplaatst

succes meiden.

Wat een verhalen zijn er weer bij gekomen.

wel fijn dat 2012 het pas verwerkt word in de verzekering geeft ons wat meer lucht. hopelijk hebben ze gelijk

Geplaatst

mia ik heb er maar 8 aangeprikt gekregen de laatste keer en ik had flink overstim. maar was ook zwanger dus het kan allemaal

doe maar echt rustig aan en heel veel drinken en goed wegen en tempen in de ochtend

Geplaatst

Hier wachtdag 8 en voel vandaag ook bijzonder weinig. Volgende week om deze tijd weten we hoe het er voor staat.

Geplaatst

Beste dames,

Allemaal veel rust toegewenst in deze 2 moeilijke weken.

Heb wel eens geroepen kan ik niet kiezen om 2 weken kunstmatig in slaap worden gehouden dat zou denk ik zoveel stress schelen!

Ik zie dat Wish en Witje ook op 4 oktober een tp hebben gehad. Moi dus ook.

Ik verbaas mij wel eens dat de ziekenhuizen verschillende protocollen hebben:

Ik lees dat Witje ook nog een aantal in de vriezer heeft liggen. Bij ons krijg je dat niet gelijk te horen maar pas de bloedafname.

1) Bij ons plaatsen ze 3 dagen na de punctie terug

2) Pas op de dag van de TP krijg je ook pas te horen of er een bevruchting heeft plaats gevonden!

3) Je krijgt ook niet gelijk te horen of er cryo's pas bij de bloedafname/uitslag.

Heb eigenlijk sinds vandaag last van menstruatie krampen. Bij de vorige poging was op wachtdag 11 al ongesteld.

We wachten dus gelaten af.

Wat duurt wachten lang....

LIefs,

Gabrie

Geplaatst

Gabrie wanneer mag jij testen??????

Wish de 16e dacht ik en ik de 18e.

Ach mijn lichaam zegt het toch altijd eerder als het niet goed zit. Dan zou het morgen, woensdag of donderdag fout gaan. Ik ben al heel blij als ik de vrijdag haal, echt een mijlpaal zeg maar hihi.

Maar tot nu toe voelt het van binnen nog goed dus probeer vertrouwen te hebben in mijn lijf...

Geplaatst

hoi allemaal

wil ook graag plaatsnemen op het wachtbankje.

wij hebben vandaag de tp gehad van 1 emmy

als het goed is hebben wij nog 4 om in te vriezen maar daar krijgen we nog bericht van..

27ste mag ik testen

wil jullie allemaal succes wensen in de ww

en dat het bankje mooi groen mag worden..

liefssssss

Geplaatst

Ha meiden,

Na een eigen klusmaand die helaas mislukt is, gaan wij deze maand voor de allerlaatste behandeling.

IVf nr. 3. Nu is 3 altijd al mijn geluksgetal, dus daar houden we maar aan vast.

Woensdag a.s. is cd 10, dus dan hebben we de 1e fm. Ik spuit deze keer 300 menupur, normaal deden we 75, dus ik ben benieuwd !!

Ik vind het ook wel prettig, zo zonder lijst, ben er de laatste 2 keer ook al niet op gaan staan ...... maar als je zoals ik nu, halverwege invalt, heb je wel heeeeeeeel veel leeswerk hoor, ik ben begonnen op blz. 1 en uiteindelijk van 16 eerst maar eens geswitched naar de laatste, jeeeetje mina, dit is ff niet te doen. Ik blijf vanaf nu dagelijks maar weer wat bijlezen, en misschien toch ook nog wat van de eerdere blz.

Nou, hierbij iedereen maar weer heeeeeel veeeeeeel succes !!!! Geluk !!!!! en sterkte als het helaas nodig is !!!!!!

veel liefs Hope hope

Geplaatst

Welkom nieuwe wachtbankbewoonsters!! Hoop dat ik morgen plaats kan maken voor jullie, en op mag schuiven naar het bankje van Lot, blijf jullie natuurlijk wel volgen spannend hoor....succes allemaal!

Geplaatst

@hope hope nou hoop en duim voor je mee dat de laatste poging je meer geluk mag brengen..

veel succes

liefss

Geplaatst

hallo dames

jeetje wat is er weer veel geschreven, bijna niet meer bij te houden!!

Esther, houd goede moed hoor, je bent immers nog te vroeg met testen......

Mia, pas goed op jezelf, neem rust, en behalve veel dirnken is eiwitrijkvoedsel ook juist goed, inderdaad, ja kan overstimulatie hebben met weinig follikels, het is maar net hoe je hormonen reageren!

Alle nieuwe dames op het bankje , heel veel succes!!!

Het ziet ernaar uit dat ik er deze maand niet bijkom maar wel in november, (er vanuitgaan de dat ons cryootje de dooing glansrijk doorkomt!)

nav. mijn mail aan onze arts bleek dat de beoordelend arts de laatste bloedwaarden nog niet in beeld had! alles zag er goed uit, inderdaad wel weer een lange cyclus. Daarom weer wat bij-stimuleren (was ik gisteravond voor de zekerheid al mee begonnen) en vrijdag een echo + bloedafname.

Met wat geluk is de tp in week 42 en in week 44 testen......

liefs

Babeth

Geplaatst

Ook ik wil alle nieuwkomers welkom heten, succes allemaal!

Angel,

Fijn dat de tp een feit is, nu maar wachten.

Wanneer krijg je te horen of dat er cryo's zijn?

Hope Hope,

Wat shit dat het in jullie 'eigen klusmaand' niet gelukt is.

Nou maar hopen dat 3 idd je geluksgetal mag zijn!

Succes!

Babeth,

Toch een cryo tp in november!

De meeste hier zijn assistent gyn, maar jij bent bijna een geschoold gyn.

Meid, ik hou je in de gaten dat weet je wel en ik duimerdeduim zo hard voor je!!!!

Spaatje,

Maak plaats, maak plaats, schuif jij maar mooi door naar het bankje van Lot!

Ow, succes nog 1 dag..........

Let it be!!!!!

Witje en Gabrie,

Denk niet dat ik 16 okt ga testen hoor. Ben geen tester zeg maar.

Helaas komt elke keer de menstruatie precies op tijd. (dag 14 na punctie of eisprong)

Ik ben van het afwachten, dus we zien wel.

Geplaatst

Hpo Allemaal,

Deze dag weer doorgekomen, voelde me vanmorgen erg down na die negatieve test vanacht.

maar heb nu toch weer hoop.

ben immers nog niet ongie en normaliter knal ik door de mutsenbollen heen.

Dus vol vertrouwen morgen bloed laten prikken.

gr Esther

Geplaatst

Hoi Esther. Heb precies hetzelfde. Wd 11 vandaag. Negatief getest en ook geen ongi. Weet niet wat ik moetdenken. Bij m'n eerste Zwangerschap had ik nu al positief gestest! Afwachten ! Succes morgen xxx

Geplaatst

Wat een drukte idd, het is moeilijk om alles bij te houden.

Denk dat ikzelf in december terechtkom.

Veel succes allemaal, ik kan het niet vaak genoeg blijven zeggen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden