Ga naar inhoud

Wie start er in februari 2011??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mutske, begrijp ik goed dat je morgen de punctie hebt? Heeeeeeel veeeeeeeel succes meid!!! En die oxazepammetjes doen vast hun werk wel ;)

• Reacties 588
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ mutske gaat m' niet worden dan denk ik.. We worden om half negen al in nijmegen verwacht!!! Dus duik nu ook mijn bedje in want we willen 6:30 gaan rijden want wat je zegt beter uur te vroeg dan 5 minuten te laat...

Nogmaals super veel suc6

Ik duim voor je

Geplaatst

Ohh dames wat is er veeeeeel gekletst! Hahaha wel hartstikke gezellig hoor ;)

En wat een spanning hier met de dames die dit weekend mogen testen! Hoop zoooo op goed nieuws :D

Jose, welkom hier en succes met alles..

Mutske heel veel succes bij de punctie! Ik ga voor je duimen voor een mooie oogst :D

Heb ik nog meer belangrijke zaken over het hoofd gezien? :$ Trek me dan maar ff aan me haar want ben een beetje een zeef :P

Ik ben afgelopen Dinsdag ongesteld geworden en Dinsdag de uitgangsecho gehad. Alles was weer goed, geen cystes maar wel ongeveer 45 eiblaasjes die klaar liggen. Vanavond beginnen met de Puregon, dus vanaf vandaag officieel broedkip!

Verder heb ik gisteren de botste naald ooit getroffen! Auww! Hele blauwe plek op mn buik.. De puregon naaldjes schijnen minder gevoelig te zijn als die van de deca, iemand hier ervaring mee?

Ohh ik ga de hele dag het forum in de gaten houden! Zie dat Judith gaat testen :D My fingers are crossed!

Geplaatst

Allereerst Jose van harte welkom!

Mone heel veel succes bij FM3 vandaag. Even afwachten, je weet nooit wat er tevoorschijn komt.

En mutske en linda uiteraard heel veel succes! Beentjes uit elkaar maar tandjes op mekaar!!!

Liminous...... er is al wat geschreven over het naaldje van de deca. Dat je het beste het lange puntje van de naald als eerste er in steken en het het makkelijkst gaat als je de naald er als een pijltje 'ingooit". Scheelt echt hoor! Hoe langzamer hoe blauwer je wordt.

Tenslotte Roestvlek: hou vol en Judith........ it's D-dAY vandaag! We hopen allemaal op goed nieuws!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Goedemorgen ladies!

@ Liminous: je bent geen broedkip met 45 eitjes die klaar liggen... dat heet eerder een paashaas!! hihihi... wat een boel zeg!

@ Jose: Welkom hier en veel sterkte.

Ik wil eigenlijk tegen iedereen wel wat zeggen, maar er is zoveel geschreven en mijn hoofd is er ook niet rustig genoeg voor om even rustig terug te kijken naar wie-wat-hoe en waar... Ik heb vanmorgen namelijk getest!!

En ik kanhet bijna niet geloven: Ik heb een positieve test in handen!!!!! voor het eerst in mijn leven!!!!!!

Ik weet niet wat mij overkomt... morgen nog een keer testen om te kijken of het echt wel waar is en of ie donkerder wordt!!!

Geplaatst

Hier ook nog een keer, word er helemaal vrolijk van...

11 november is de dag, dat jouw lichtje....dat jouw lichtje....branden mag ;)

Meid, gefeliciteerd... we waren wel weer aan lentegroen toe!!!

Knuffel

Geplaatst

Meiden, voorzichtig bedankt alvast... Ik durf nog niet te hard te juichen, eerst morgen nog eens testen!

Hij is wel onmiskenbaar positief hoor, die van vanmorgen!! echt TE idioot gewoon....:happydance:

Geplaatst

Woehaaa!!!!! Van harte gefeliciteerd Judith!!!!!

Wat een heerlijk nieuws! Zo zie je maar he, het kan toch echt gebeuren he!!!!

Kijk daar worden we blij van!

Geniet er lekker van!

Groetjes en fijne dag (zal zeker lukken, ik kan je smile vanaf hier zien...!!!!)

Noor

Geplaatst

Super, Judith! Van harte gefeliciteerd - dat alles goed mag gaan!

Zelf denk ik dat ik ook zwanger ben maar helaas vandaag ook wat beetje bloedverlies bij het afvegen... ga ervan uit dat het weer een vroege miskraam wordt... vreselijk... zie ook de nut meer erin om morgen nog te testen? zit er doorheen... sorry, meiden

Geplaatst

Oh nee Roestvlek!!! Hoop dat het niet doorzet en je gewoon zwanger bent. Sterkte met de laatste uren wachten....pffff.....

Als ik jou was, zou ik wel een testje doen...

Geplaatst

Ohh Roestvlek, hopelijk zet het niet door!

''Gelukkig'' hoor je het wel vaker dat vrouwen die zwanger zijn wat bloed verliezen dus het is niet gelijk afgelopen nu.. Als het niet doorzet zou ik wel degelijk een testje doen.. Keep my fingers crossed!

Geplaatst

Het was ff zoeken, maar volgens mij is dit het laatste lijstje..

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Danielle..: ICSI 2 (kort protocol)

Noekie1988: ICSI 1

Liminous: ICSI 1

Daisydoo: Cryo terugplaatsing 1

Appel: ICSI 2

roestvlek: ICSI 4

Sowiebo: ICSI 4

Joske: IVF 2

Zjoediezzz: IVF met uitval naar ICSI 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk):

Liminous: 05-02 start pil, 20-02 start Deca, 05-03 start Puregon

Daisydoo: bij 1e cyclusdag van februari aanmelden

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet:

FM (Follikelmeting):

Sowiebo: woensdag 23/2 1e FM

Liminous: Zaterdag 12-03 1e FM

Punctie:

Noekie1988: 22/02

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Roestvlek: 20/02

Zjoediezzz: 21/02 (1x 8 cellig + 1x 6 cellig)

Testen:

Danielle..: 21 Februari

Roestvlek: 06/03

Zjoediezzz: 07/03

Geplaatst

Ik heb mijn deel even bijgewerkt :D

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Danielle..: ICSI 2 (kort protocol)

Noekie1988: ICSI 1

Liminous: ICSI 1

Daisydoo: Cryo terugplaatsing 1

Appel: ICSI 2

roestvlek: ICSI 4

Sowiebo: ICSI 4

Joske: IVF 2

Zjoediezzz: IVF met uitval naar ICSI 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk):

Liminous: 05-02 start pil, 20-02 start Deca, 05-03 start Puregon

Daisydoo: bij 1e cyclusdag van februari aanmelden

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet:

FM (Follikelmeting):

Sowiebo: woensdag 23/2 1e FM

Liminous: Zaterdag 12-03 1e FM

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Roestvlek: 20/02

Zjoediezzz: 21/02 (1x 8 cellig + 1x 6 cellig)

Noekie1988: 26/02 (8 cellig en 7 cellig)

Testen:

Danielle..: 21 Februari

Roestvlek: 06/03

Zjoediezzz: 07/03

Noekie1988: 12/03

Geplaatst

Oh Roestvlek, ik hoop en duim voor je dat het goed is... 1 op de 3 vrouwen heeft bloedverlies bij zwangerschap! Er is dus nog gewoon hoop...

Ik heb een foto, even kijken of ik die hier kan plaatsen...

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]893[/ATTACH]

Op de foto lijkt ie iets lichter, maar duidelijk positief toch? De streep was er binnen de minuut... Morgen ff kijken of ie donkerder wordt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden