Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee aanstaande november mama's!

Ben al een tijdje niet meer op t forum geweest. Hopelijk gaat alles goed met iedereen!

Tweety wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! fijn he om die bevestiging te krijgen dat alles goed is!

Mag morgen eindelijk ook weer, kan niet wachten!!

Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ik wordt er niet goed van en hoop dat ik me snel wat fitter ga voelen..

Goed dat t lijstje is aangepast, veel overzichtelijker. Zet mezelf er nog even bij.

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn (3e)

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.(3e)

27 april - Debbie 12 wkn, 2 dgn (nekplooimeting en bloeduitslagen) (3e)

27 april - Ang3l Combinatietest (3e)

28 april - Jose, 10 w 4d (4e)

28 april - Danaa 12 w 3d (4e)

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn (2e)

02 mei - Ilona 11 weken - combinatietest (2e)

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (nekplooi meting en bloeduitslagen)(3e)

06 mei - Jose, 11w en 5d, combinatietest

09 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn (2e)

10 mei - Dana 15w 1d (5e)

12 mei- lisa 12w (4e)

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (5e)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tweety wat een goed nieuws, yes, geweldig zeg!! Wat super dat het nu al lekker beweeglijk is.

Danna succes voor morgen, ik mag morgen ook weer :)

Zonet naar de Prenatal geweest en toch maar 2 voedingsbh's gekocht, totaal tegen mijn principe... maar goed, niemand die het ziet toch?

Vanavond mannetje maar even verrassen als ik onder de douche vandaan kom. Bh aan, klepje losklippen en hopla...surprise:)

Geplaatst

Hihihihi... Kinky-Jose!!!! woohoo!!! You go girl... Ik denk dta hij stijl achterover zal slaan van de sexy bh's

Alhoewel, ik heb er ook een en mijn man zat toch wel heeeeeel geinteresseerd te kijken! hihihihi

Tweety, fijn dat het weer goed was! Bij mij zal het dan ook zo ruim 5 cm moeten zijn... KEWL!! Ik mag nog even wachten tot volgende week dinsdag, wat duurt het toch elke keer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggg!!

Geplaatst

Joehoe Joseetje; wat n surprise voor hem..... haha.... de mijne zal vooral geinteresseerd zijn als dat kleppie opengaat.....

Maar groot gelijk hoor, zit vast 10 x beter!!

Alvast weer heel veel suc6 voor morgen!!

Judith; wachten duurt altijd lang!!

Danaa; suc6 morgen meid!! spannend weer hoor!! Ja die moeheid herken ik wel, dat is dan ook wel het enige 'kwaaltje' waar ik aan lijd, maar k hoop ook zo dat ik na de 12 weken wat meer energie ga krijgen!!

Meiden, even een hele andere soort vraag; wat gaan jullie met zomervakantie doen? en wanneer gaan jullie?

ik heb in principe in de bouwvak vakantie, dan zou ik zo'n 25 weken zijn!! We willen heel graag nog n keertje vliegen, ws naar Turkije ofzo. Nu ben ik zo bang 'stel dat ik daar weeén krijg???' heel pessimistisch gedacht hoor, maar mijn moeder heeft het ook gehad, bij mij en bij m'n broertje, ze is toen wel gelijk aan de weeén remmers gegaan.... maar goed, de Vlos zei dat de kans maar heel klein is dat zoiets gebeurt, maar als het me meer gerust steld, gaf ze aan om anders eerder te gaan.... dat zou dan voor m'n man z'n werk alleen maar de eerste weken van juli kunnen.... dus dat betekend de vakantie 3 weken naar voren schuiven..... dit moet hij nog bekijken of dat wel écht kan!!

Maar ik wil zó graag naar Turkije o.i.d. straks met n kleine doen we t toch niet zo snel meer!!in ieder geval zal het dan anders zijn als wanneer je samen gaat zeg maar!!

Hoe gaan jullie het allemaal doen???

Geplaatst

@dana en jose succes morgen!!

Ik ben ook zo verschrikkelijk moe. misselijkheid is sinds deze week iets minder. Jose klinkt sexy hoor die bh haha

Geplaatst

Nou het zijn nog leuke ook, serieus! Niet van die oude 'omadingen' haha..... Ben nu net thuis, dus stap zo onder de douche... ze zitten nog netjes in de tas verpakt :P

Wat betreft de zomervakantie, wij hebben geen plannen. Onze vakanties lopen sowieso nooit helemaal gelijk. Dus het plan is om de babykamer te gaan inrichten en klaar te maken.

Dus buitenland zit er sowieso niet in dit jaar, misschien een weekendje in een leuk hotelletje. Vinden we ook altijd leuk.

Ik kan je me angst wel voorstellen, zou dat ook hebben. Maar het is verantwoord.... weet je, je weet het nooit van tevoren. Ik zou het persoonlijkj zelf niet doen, zo ver.... met zo'n buik. Ik ben een echte zongenieter en dat is toch niet heel verstandig om uren te bakken in de zon. Dus meid, doe gewoon waar je je goed bij voelt. En als jullie nog even met z'n 2 weg willen, vooral DOEN!!!!!

Geplaatst

Hallo allemaal :D Ben terug uit Duitsland. Ik hoop jullie hebben een fijne paas gehad. Ik was vandaag voor de combinatietest. De nekplooimeting was helemaal goed. Alles ziet er prima uit. Het bebe was aan het kicken en was aan duimen zuigen. Het is nu 5.2 cm :D Wat graaf om te zien .... Ze moest wel 15 minuuten wachten tot dat ze de bebe wakker kreeg hahahaha. Ze zei, wat een luie bebe hihihi....

Maar echt schattig om te zien.

Tweety wat fijn zeg dat je echo er ook zo goed uit zag.

Jose, ik doe het ook hoor....Maar buiten niet binnen *hihi* En ja ook nu pas weer...Mocht niet erder maar ik heb er weer zin in *schaaaaaam*

Ik wens jullie iedereen een fijne avond ....Ik zie je wel :D

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Tnx Ang3l en wat super dat het er bij jullie ook zo goed uitzag vandaag. Goede uitslag van de nekplooimeting, nu nog wachten op de bloeduitslagen?

Spannend evengoed hoor!

Geplaatst

Dank jullie. Ja Jose, ik moet 1 week wachten voor de uitslag van het bloed. Maar ik ben in goede hoop. Dus ik denk positiev :)

Ik heb van me famlie in duitsland heel veel baby kleeding gekregen. Ik moet echt niets meer kopen . Vanaf maat 50 tot met 86

Een kinderwagen heb ik ook gekregen en ik krijg nog de babybadje en voor het auto de baby schaal. Het is wel bijnaar alles 2de hands maar ja,ik ben er erg blij mee :D

Had wel mijn zoon gezien, maar alleen 7 uurtjes. Ik had er weer met mijn ex-man erg ruzie. Hij is echt zo'n klootzack...Sorry....Maar wat ie zei tegen me, ongeloofelijk, Was weer aan huilen maar ja....Dat ken ik al van hem...

Tot kijk

Lieeefs

Sylvia

Geplaatst

Oh meis, vreselijk zo'n confrontatie/conflict met je ex... gelukkig heb je je zoon wel even kunnen zien. Maar het blijft moeilijk gezien de situatie, want je zoon staat er natuurlijk tussenin.

Knuffel voor jou!

Wat leuk zeg zoveel dingetjes gekregen, echt super.... en dan maar 2e-hands, maakt helemaal niets uit! Als het leuk is en het is je smaak, waarom niet?

Vandaag ook weer cadeautjes gekregen, vind het nog wel eng om te krijgen, maar ook heel leuk. Vandaag de tip gekregen dat ik langzaamaan ook moet gaan genieten. Nou ik hoop het echt. Heb lekkere Zwitsal dingetjes gekregen ( heerlijk, ben ik zoooooo dol op), lief rompertje ( zo cute) en nog een knuffelboekje van Woezel & Pip ( ook zo leuk :))

Geplaatst

Ang3l wat fijn dat zoveel leuke dingen hebt gekregen van de fam. wat maakt het uit....2de hands?? niks toch?? alleen maar lekker van genieten!!

Spannend nog de uitslag van het bloed!!Maar hoop houden is alleen maar super goed!!

SUper dat je je zoon weer ff gezien hebt meis!!

Sommige mensen zijn zo gemeen, die worden niet anders..... hoe gemeen je ex ook is..... je hebt in ieder geval je zoon gezien, je hebt nu n lieve man, en je dochter en je bent ZWANGER!!

Nou als jij daar gewoon gelukkig mee kan zijn, dan heb hij er zelf meer last van dat hij zo'n zak is dan jij toch?!!

Ik kan makkelijk praten!! maar laat je eigen niet ongelukkig maken door je ex.... die tijd is geweest meis!!

Wel rot om met hem geconfronteerd te worden!!!

Truste meiden.

liefs

Geplaatst

Ja Tweety dat is ook zo. Maar het is echt niet makkelijk als je ex altijd iets aan je te zeuren heeft. en het erge daar van is, hij heeft het niet eens persoonlijk tegen mij gezegt, hij heeft mijn zoon gezegt hij moest het me vertellen en hij zelfs was er niet eens bij..hij is snel weg gegaan dat hij me niet meer moest zien ...Echt niet te geloofen.

Maar nu ga ik zo ook naar bed, ben heel erg moe.

Goede nacht , welterusten allemaal en slaapt lekker

Liefs

Geplaatst

Lieve sylvia,

Fijn om te horen dat alles goed is!

Even over je ex: probeer hem je niet meer te laten huilen of verdrietig maken... Mijn ex man bedreigde mij met allerlei gemene dingen, zeg maar emotionele mishandeling en chantage. Iedere keer (toen ik al bij hem weg was) kreeg hij mij in tranen en helemaal over mijn toeren door gemene dingen te zeggen. Mijn vader zei op een gegeven moment tegen mij dat ik mij moest wapenen en hem niet meer moest laten zien dat hij mij van streek kon maken: hij bleef zo macht over mij houden!

Pas toen ik dat voor elkaar had begon hij mij met rust te laten... Raar maar 3SYJTA513543133 waar.

Denk aan je fijne leven nu en je man, je dochter en je kindje op komst

Geplaatst

Jeetje, weer mijn bericht een beetje gehusseld door mijn iphone... Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel... Hij mag geen macht en invloed meer op jou hebben, jij bent sterk en bent je eigen baas!

Sterkte & liefs, juut

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe is het hier met iedereen? Wij hebben gisteren onze kleine spruit weer mogen bewonderen. We hebben de nekplooimeting gehad en alle bloeduitslagen! We mogen nu zeggen dat ons kindje helemaal gezond is 6,3 cm groot (klein) Wat was het gaaf om te zien zeg!! Zo ontzettend gegroeid en zo van ons! We hebben voor het eerst het hartje mogen horen kloppen, mijn man en ik hielden het niet meer droog, maar tijdens het onderzoek moesten we stil zijn terwijl we keihard wilde roepen van WAUW!! Maar goed dat was maar een kleine bijkomstigheid. Ook vond ik de uitwendige echo niet echt prettig zo hard moest er geduwd worden om ons kindje goed te kunnen zien, nu ik al nog steeds last heb van mijn darmen was dat geen prettig iets ze duwde zo hard dat ik het gevoel kreeg dat ze ons kindje wilde pletten (zo niet waar natuurlijk) maar heb uiteindelijk goed mijn grenzen aangegeven nadat ik een knietje gaf van de pijn, waardoor het een inwendige echo werd. Ons kindje wilde niet draaien, zij duwen op mijn buik, ik weer aankleden , moest 10 min gaan lopen hihihihi, maar nee hoor ons kindje deed lekker eigenwijs en draaide echt niet om, maar bewoog het hoofdje wel iets waardoor er uiteindelijk een goede nekplooimeting gedaan kon worden. Nou 149,- euro armer maar wel de zekerheid dat ons kindje echt gezond is! (we wisten niet dat we het moesten betalen) ik was doorverwezen door de gynacoloog maar er werd niks over geld gezegd, nu ben ik goed verzekerd en krijg misschien wel een deel terug, en anders maar niet! Daarna zijn we naar de bakker gereden voor een taart die we lekker thuis hebben zitten smullen met onze dochter (11) en mijn broertje (die helpt deze week met het schuren van de babykamer en leeghalen) het leeghalen is al gebeurd) Ook lekker even flink wat babykleertjes gekocht leek me nu wel veilig en oooooh wat gaaf om dat te mogen doen! Ik wens jullie allen een fijne dag en tot spreeks,

Liefs Debbie

Geplaatst

Debbie, wauw.... dat is ook wat ik roep als ik je verhaal zo lees. Wat een last van je schouder of niet? Zeker als je ervoor kiest om de combitest te doen.

Wij mogen zo weer, ben benieuwd! Daarna nog maar even het centrum in... lekker ergens een broodje eten.

Geplaatst

Oh ja Meiden, ik kaart he t nog even aan.... maar 11 juni staat er een forumdag gepland. Ik weet dat Tweety, Judith en Angel zich hebben opgegeven.

Maar er kunnen nog meer bij.

Je hebt nog 2 dagen om je op te geven, zou wel erg leuk zijn om jullie in het echt te zien :)

Geplaatst

Hej meiden,

Na 2 weken afwezigheid, hier eindelijk weer een berichtje van mij!!

Twee weken geleden had ik een behoorlijke buikgriep te pakken en vorige week donderdag kwam mijn schoonmoeder opeens op de intensinve care terecht.

Dus dat was behoorlijk schrikken en elke dag heen en weer naar het ziekenhuis + een hoop geregel!!

Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter, want gister is ze verplaatst naar een 'gewone' afdeling!!

Ik hoop dat met jullie én de beebjes ook alles goed gaat en ik ga zo even een beetje bijlezen (14 pagina's geloof ik, dus ik heb wat te doen!!!).

Liefs Ilona

Geplaatst

Jeej Ilona, dat is even schrikken zeg.. gelukkig gaat het nu beter. Met jou ook alles goed? En de kleine natuurlijk? Zie dat je bijna weer een echo hebt, fijn zeg!!

Blij weer eens wat van je te horen!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden