Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ivfsh: Ik vind het ook wel spannend ja de pretecho. Ik zal het jullie wel laten weten wat het wordt, maar jullie zullen wel de enige zijn. Ik hoop dat ik voor de anderen goed voor me kan houden. Ik ben nog steeds met tijden heel erg kortademig. Maar ja hoort erbij denk ik. Verder ben ik sinds 3 dagen erg vermoeid. Een dutje in de middag helpt niet. Morgen moeten we naar de verloskundige.

Ik hoop niet dat de kleine zoals de vorige keer weer een groeispurt heeft gemaakt.

Armanda: jeetje zeg wat gaat dat hard met je vader. Vreselijk. Ik weet gewoon niet wat ik tegen je kan zeggen want niks kan het verzachten. Ik kan je alleen zeggen dat ik wel vaak aan je denk en ik wens je heel veel sterkte.

Elke: Ik had van een vriendin een jas gekregen die begin dit jaar bevallen is. Ik heb die nog niet gepast maar ik denk dat ik daar wel even mee kan doen. Maar ik reken erop dat ik die na de bevalling ook nog wel een tijdje moet dragen. De buik is niet ineens helemaal weg.

Wij laten ons vanavond voorlichten over kosten kinderopvang en wat mijn salaris zou zijn als ik minder zou gaan werken door onze belastingadviseur. Wil graag iets minder gaan werken straks. Ik denk dat ik terugga naar 28 uur. Het liefste 24 maar dat ga ik denk ik niet redden wat betreft het slaris.

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo dames, wat een lap tekst weer!!

Ik heb gistereavond een jas besteld op bon prix voor € 39,95, daar kan geen marktplaats tegenop!

Met kleren ben ik niet zo van MP, die wil ik nieuw... :-D Is lijkt niet echt een hele dikke jas, maar dat hoeft van mij ook niet. Ik heb het tegenwoordig zó snel warm (lees: heet!!) Hebben jullie daar ook last van?

Ga er maar eens eentje op bed gaan leggen :-)

Liefs Elke

Geplaatst

Hope, heel herkenbaar, dat je niet bijslaapt overdag. Dat doe ik ook niet.

En er zit inderdaad hier en daar weer een heerlijke nacht tussen, moet ook wel, op den duur toch wel moe he! Ik was zaterdagnacht heel verdrietig, ik droomde steeds dat mijn pap dood was en dat hij dood naast mijn mam in bed lag en dat ze niet goed wist wat ze moest doen enzo. Ik was echt aan het huilen. Daardoor werd ik wakker met een ontstoken oog! Nu loop ik met een rood oog rond en vraagt iedereen op mijn werk of het wel goed met me gaat. Flink irri dus.

Maar vannacht slaap ik hopelijk weer goed!

Ik lig echt niet lekker snachts dus ga veel op mijn rug liggen. Maar dan slaap ik niet goed. Pff, ik probeer het soms toch weer op mijn zij. Met het voedingskussen tussen mijn benen natuurlijk, haha!

Hope, fijn dat je haar zo cool is geworden! Ben heel benieuwd joh! Ik snap dat je je hoofd misschien niet op het forum wilt zetten, maar ik zou het eigenlijk wel willen zien ;-)

Winterjas, tja, ik heb ook nog niets… ik hoop hem van een vriendin te lenen denk ik. Nog even rondvragen. Of ik moet echt een leuke (en niet dure) tegenkomen.

Auto? Ja, wij hebben nu net ook een nieuwe! Een mooie Volkswagen Jetta! Van mijn werk moet je na 4 jaar een nieuwe leasebak uitkiezen, nou helemaaaal niet erg en perfecte timing! Hij is groter dan het Renault Cliootje die we hadden dus komt goed uit!

Is het gelukt met die sw auto trouwens, Hope?

Ja Yolande, de tijd gaat echt snel! Ik ben morgen 25 weken! Tjonge jonge. Over 2 maanden al met verlof!

Kraampakket, ben ook benieuwd! Leuk joh.

Hey Karin, meer last van de hormoontjes, hihi, grappig dat je dat zegt want meestal merk je dat zelf niet zo, maar als je het zelf merkt.. haha

Poezebeest, hoe is het met jou?

Ivfsh, goed om je familie weer te zien he. Hoop dat je dit regelmatig kan blijven doen, wordt iets meer regelen straks met een kleintje maar komt vast goed!

Jessieieie, ben ook benieuwd wat het wordt joh! Leuk dat we het mogen weten. Woensdag is jouw dag! Enjoy!

Ik zit ook wel met het minder werken. Ik zou denk ik 28 willen werken, maar ik weet niet of Yacht goede opdrachten voor mij kan vinden met 3 om 4 dagen. We zullen zien dan, dat weet ik ook pas na mijn verlof, kijken wat er dan speelt in de markt (ik werk in de detachering).

Elke, ik heb het idd ook veel sneller warm! Wel handig want ik was altijd een koukleum, haha.

Nou, ik zit alweer de hele avond op de bank. Top models op de achtergrond, altijd leuk die make overs ;-)

Geplaatst

Jessie, spannend de pretecho, maar hebben jullie geen 20 wk echo gehad dan?

Ik heb ook geen jas nog, maar ben 29 sept jarig en ik vraag een jas als kado van mijn man.. niet zo dure, kan ik misschien ook nog iets anders leuks erbij krijgen hahaha

Hope, ik slaap ook niet meer bij overdag, want dan kan ik ook echt niet in slaap komen s nachts. Julian is de laatste tijd wat onrustig of heeel vroeg wakker, vanochtend was het half 6, ik heb hem bij me in bed gelegd een half uurtje, mijn man was al uit bed die moest weer beginnen met werken, en daarna is hij gaan slapen tot 11 uur. Ik slaap trouwens meestal met het dekbed tussen mijn benen opgerold, niet op de voedingskussen want daar kon ik bij de zwangerschap van Julian ook niks mee worden.. pff slapen is gewoon lastig. zodra dit kleine mannetje uit mijn buik is, ga ik weer lekker buikslapen!

en geslaagd dus bij de kapper? ik heb ook extensions gehad, van echt haar maar het is niet beschadigd! en heb het 5 maand kunnen dragen.

@ivfsh:ik heb al een wagen, een stokke, maar ik wil graag een bugaboo donkey.. wel erg prijzig dus ik probeer mijn stokke te verkopen, maar als ik geen goed bod krijg dan ga ik de donkey niet aanschaffen. (heb namelijk net een nieuwe wieg en adaptars gekocht voor de stokke)

@diaan, lekker he die grote lappen hahaha, ik ben al blij genoeg dat ik nu helemaal niets hoef te gebruiken,(gister was mijn zus hier en vroeg of ik maandverband had, nou moest wel goed zoeken hoor hahahah)

@karin, emm hormonen.. oei tja ik denk dat ik dat ook heb, mijn man zegt o heb je weer last van je hormonen.. en ik neeeee je luisterd gewoon niet hahahaha!

armanda: ik zou echt niet weten hoe ik er mee zou omgaan als 1 van mijn dierbaren op sterven lag. Ik hoop voor je dat hij de kracht heeft om zijn kleinkind nog te zien. lijkt me vreselijk om hier mee om te gaan, blijdschap van het zwanger zijn, verdriet van je zieke vader.. wij zullen er als is het digitaal voor je zijn, ook al kunnen we je zorgen en verdriet niet wegnemen.

nou ik ga zo lekker slapen, nog even spoorloos afkijken en dan heerlijk int bedje. waait het bij jullie ook zo hard, mijn man kwam net thuis van de wandeling met de hond en zei duurde het lang? ik waaide namelijk naar de andere kant van het dorp.

liefss

Geplaatst

Heb net ook Spoorloos gekeken Dees! Ik vond dat t laatste verhaal met Ian uit Australie best abrubt stopte!

Lijkt me bizar om er achter te komen dat je vader zwerver is.

Thx allen voor jullie lieve woorden steeds!

Nou ik ga weer even scrabblen: Wordfeud rules ;-)

Geplaatst

Dees: we hebben wel een 20 weken echo gehad maar de kleine liet het geslacht niet zien. Die hield de beentjes stevig tegen elkaar aan gedrukt. Dus ben nu toch wel erg nieuwschierig. De kleine is nu al eigenwijs.

Maar die doet ook nooit wat ik wil. Soms voel ik het flink schoppen en als ik dan mijn hand op mijn buik leg om te voelen of kijken of ik het mijn buik kan zien bewegen stopt die met schoppen.

Ik heb me goed kunnen voorlichten over wat we moeten gaan betalen aan kinderopvang en wat ik zou gaan verdienen als ik minder zou gaan werken. Ik wil denk ik nu het voorstel neerleggen om mijn contract om te laten zetten naar 28 uur en dan nog 4 uur ouderschapsverlof aan te vragen, dus tijdelijk 24 uur werken en als we er dan financieel niet aan uit komen dat ik mijn ouderschapsverlof gewoon stopzet.

Als ik met ouderschapsverlof nu van 32 uur naar 28 uur ga en mijn contract niet laat veranderen mag ik na de ouderschapsverlof een half jaar lang geen contract veranderen dus moet ik daarna weer voor een half jaar zeker voor 32 uur aan het werk. Dat wil ik ook niet.

Pfff, je moet zoveel keuzes maken. Het zal in ieder geval een iets minder luxe leven gaan worden.

Geplaatst

Hmmmmm........ ik heb een nieuwe zwangerschapskwaal: bloedneuzen!! Grrrrrr *$^!*##

Geplaatst

Da's ook nie lekkuh Hope! Je hoort het idd wel 's. Heb jij weer he! Pff

Jessie, da's waar ook ja, je kan ook je ouderschapsverlof meerekenen in je salaris. Ik moet me er toch ook 's over gaan buigen.

Voor ons een happy moment:

Ik zag gisteravond voor het eerst, samen met mijn man, mijn buik echt bewegen!

Al vaker had ik het gevoel, als ze zo hard schopt, dat je het wel zou moeten kunnen zien.

Maar nu was het ook echt zichtbaar. Vond het bijna eng om te zien! En ze bleef maar doorgaan!

We hebben het gefilmd, echt grappig.

Geplaatst

Oooooow Armanda! Echt zo'n heeeeerlijk geniet momentje he? Knuf!

Geplaatst (aangepast)

hey meiden,

Even een vraagje: hebben jullie ook last dat jullie melkfabriek gaat lekken als je intiem bent met partner, hahahahha hoe kan ik het anders omschrijven lol

Die van mij had afgelopen weekend behoorlijk wat in zijn hand zitten whahahahhah vond het echt hilarisch om zijn gezicht te zien....voor mij is het mijn derde kindje,

maar voor D is het zijn eerste die moet nog behoorlijk wennen aan alles.

Echo's, afspraken e.d:

Kyra73: 12 september 3/4D pretecho

Yolande: 14 september controle bij gyn

Kyra73: 14 september controle vk

Kelebek: 14 september controle vk

IVFSH: 15 september controle

Hope: 15 september controle vk

Dees: 15 september controle vk 5de x

Sandra: 19 september pretecho

Armanda: 21 september controle vk

Hope: 26 september controle vk en 3 studenten ivm hun opleiding

Dees: gesprek verpleegkundige over bevallen ziekenhuis.

Sandra: 27 september controle vk

Elke: 28 september 3D pret echo!!

Elke: 3 oktober, krijg een groei echo (6de x bij de vk)

Diaan 39: 11 oktober controle.

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december, eerste kindje en wij krijgen een ZOON

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, eerste kindje,verrassing

aangepast door diaan39
fout gemaakt
Geplaatst

Ha Armanda, wat gaaf dat je dat zo zag en gefilmd hebt!! Heerlijk.Hope, heb ook een paar weken lang last van bloedneuzen maar nu door jouw bericht besef ik me dat het een zwangerschapskwaal is haha...Diaan, haha wat een lol had ik om jouw bericht. Ik zie het al voor me. Lagen jullie niet helemaal in een deuk? Behalve in de vakantie hebben we een wat minder spannend intiem leven momenteel. Ik ben erg moe en mijn man die vindt het zo langzamerhand maar een gek idee om iets te doen terwijl er al een bijna volmaakt jongetje in die buik zit dus.... Maar in de vakantie, 1,5 week geleden heb ik er nog niks van gemerkt qua borsten.Dees, ik kijk ook altijd spoorloos en daarna heb ik ' onverwacht bezoek' opgenomen, ook wel interessant vind ik.Jessie, spannend die echo ook qua geslacht dus!!!Elke, heb het ook veel sneller warm, herkenbaar,Ivsh, heerlijk met je familie op stap en tussendoor zo te lezen even tid voor jezelf. Geniet ervan!Karin, hoe is het vandaag met de hormoontjes?!!Net gehoord dat 20 sept de babykamer gebracht en gemonteerd wordt, jippie zin in.Ik ben weer wat bijgeslapen nu ik gisteren eerder naar huis ben gegaan en vandaag werk ik thuis en vanavond nog wel uiteten met klanten tot circa 22 uur dus hoop dat ik het trek.Morgenochtend naar de gyn en ben benieuwd hoe dat is. Ik hou namelijk giga veel vocht vast op beide bovenbenen net boven de knie.... Mijn enkele en onderbenen inmiddels niet meer maar ik vind het wel een vreemde plek dat het nu meer boven de knie is gaan zitten, komt dit bij iemand bekend voor?

Geplaatst

@Yolande Manlief vind het ook maar een heel raar idee hoor denk dat de meeste mannen dat wel hebben, dus echt intiem komt weinig voor maar een knuffelpartij des te meer lol en ja ook dan lekt de melk fabriek, en ja ik heb in een deuk gelegen, eigenlijk zo hard gelachen dat de meisjes 's morgens vroegen wat er zo lollig was.

Geplaatst

haha, die melkfabrieken zijn ook rare dingen he!

ik heb (nog) nergens last van zover ik weet

yolande, ik hou volgens mij geen vocht vast dus ook dat komt niet bekend voor.

gelukkig voor je wordt het straks herfst en winter, misschien zou je er anders nog wat meer last van hebben.

wel een gekke plek ja inderdaad!

Geplaatst

Ik heb ook K*T geslapen, again! Idd dat getrappel, en ik snap nu wat jullie met benauwd gevoel en kortademigheid bedoelen.... Straks naar VK, effe vragen. Ben ook zo moehoehoehoe!!!

Geplaatst

Helloooooo, ff snel iedereen bij gelezen kan niet pp reageren hoor :):) wel jammer dat het slapen minder wordt, hier ook een. Rare dromen nog steeds en gewoon niet kunnwn slapen, ach ja nog 15 weken :):):)

Vanmorgen naar de vk, alles gaar goed byikje groeit volgens schema, hartje gehoord dus wat wil ik nog meer. Heb hele drukke dagen voor de deur, moet op kraamvisite, huis nog grondig schoonmaken zusjes gaan een babyshower houden ben benieuwdddd het moest en verassing zijn maar jah ze konden het niet voor ze houden hahahaha

Ogh ja ook de kraamzorg belde vandaag voor intake, krijg 49 uur zorg en alles vergoed nou dat was ook top. Nu ga ik ff een plakje chocola eten te veel energie verbruikt vandaaggg hahaha

Dames, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Wie gaat wanneer met verlof? En hoeveel weken van te voren. Ga 4 weken voor uitgerekende datum

Geplaatst

Oh dames, wat vervelend dat jullie zo slecht slapen!! Ik heb daar gelukkig geen last van. Ik zou echt gek worden, heb me slaap echt nodig (dat wordt nog leuk wanneer de baby 's-nachts niet wil slapen, maar huilen). Ik slaap zelfs nog op mijn buik...

Ik ga ook pas 4 weken voor mijn uitgerekende datum met verlof. Mijn laatste werkdag is 22 november. Nu nog 10 weken... Hoezo aan het aftellen, hahaha.

Fijn dat alles goed was Kelebek!!

Liefs Elke

Geplaatst

hello dames,

Pff ook ik slaap slecht, ben om de twee uur wakker en kom dan gewoon niet meer in slaap.

Ik werk niet meer sinds ik zwanger ben ik werkte met chemische middelen en dan mag je niet werken als je zwanger bent.

dus ja zwangerschapsverlof heb ik eigenlijk niet, maar ik kan me indenken dat het best zwaar moet zijn hoor de laatste loodjes.

En dat je idd aan het aftellen bent.

gr diaan

Geplaatst

Dames even een egoberichtje...

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en moet acute bedrust houden minimaal 1,5 week...bloeddruk was ineens 160/70 en daarvoor altijd 115/60. Moest aan een ctg apparaat, urine 24 uur sparen en bloed laten onderzoeken. Ze was heel streng en zei dat de kans aanwezig is dat ik niet meer kan gaan werken tot aan mijn verlof. Ben me rot geschrokken. Met kindje alles ok... Ik lig nu plat, helaas is mijn man 3 dagen in buitenland voor werk en mijn ouders komen nu een dag eerder van de camping omdat ze mij willen vertroetelen, erg lief.

Morgen weer terug voor een extra ctg.

Ik ben best van slag...

Liefs

Geplaatst

Sorry even een rotberichtje van mij......

Ben net bij VK geweest en het is niet goed....Ik ben vreselijk kortademig en ik zei de afgelopen dagen tegen mijn man: het is net alsof mijn buik groeit waar ik bij sta....Mijn hele buik voelt ook strak en pijnlijk aan. Ook voel ik de baby amper. Ik kwam binnen bij de VK en ze keek al gelijk bezorgd naar mijn buik. Ze vroeg hoe het ging en ik zei heel erg benauwd en pijn in mijn buik. Ze nam mijn bloeddruk op, deze was goed 65/115. Toen gelijk op de bank. Ze voelde aan mijn buik en ze keek nog bedenkelijker. Ik vroeg aan haar hoe hoog mijn baarmoeder is. Ze zei: veel te hoog, al tegen je middenrif dit klopt niet. Ze maakte direct een echo en ze zei: jij hebt veel te veel vruchtwater, je hebt nog net niet polyhdramnion, of te wel veels te veel vruchtwater. Maar ik zat op het randje. Ik moet morgen direct terug komen voor een suikertest voor zwangerschapssuiker. Ik moet om 08:00 nuchter geprikt worden, daarna ontbijten en weer prikken, dan lunchen en weer prikken, daarna uitslag. Volgende weel woensdag hebben we extra groei echo's van de baby en vruchtwater. Ik denk zelf dat ik geen suiker heb, vorige keer was de waarde 4.1. En heb ook geen symptomen. Ik ben heeeeel erg bang dat ik polyhdramnion ( veeeeeel te veel vruchtwater ) heb. En dit is zeer riscovol voor de baby. Dit komt ook maar bij 1% van alle zwangere voor.....Aan en afvoer van vruchtwater is erg uit balans. Door het vele water wordt de placenta afgekneld, en dus ook alle toevoer van de baby. Dit resulteerd in een groei achterstand en problemen met de baby's maag darmkanaal. En de baby wordt ook eerder gehaald. Mijn broertje en ik zijn beide gestopt met groeien in de 25ste en 28ste week bij mijn moeder. Waarom dit zo was is nooit achterhaald. Nu ben ik zooooo bang dat dit mij nu ook overkomt.....Ik hoop echt op suiker, want dat valt nog goed te regelen en als het goed geregeld is, wordt het vruchtwater minder. Met dat andere, kan je amper wat regelen. Ik heb zooooo moeten huilen vandaag....4 jr erover gedaan met alle ellende erbij, nu een enorme kutzwangerschap (sorry), en dit als toppunt. Vk was echt bezorgd, en ik voel me echt niet lekker, ik snak naar adem, en de baby voel ik amper.....Weet even niet waar ik het moet zoeken. En dan ook nog eens een enorme druk van mijn schoonouders wat betreft de naam van onze zoon. En mijn ouder gaan over 4 weken op vakantie naar Bali voor 4 weken......Pfffff

Geplaatst

Oghhh yolande en hope wat lees ik nou dames, hogebloeddruk en te veel vruchtwater, jeetje zeg, weet ff niet wat ik moet zeggen, doe wat de vk zegt en luister naar je lichaam, jullie zijn in goede handen. Duim voor jullie dikkeeee knuffels voor jullie beiden

Geplaatst

Yolande en Hope: wat een rotberichten voor jullie zeg! Zo had je het allemaal niet voorsteld natuurlijk. Ik wil jullie de komende tijd heel veel sterkte wensen en zet m op meiden! Die prachtige baby's gaan er gewoon komen! Knuffels voor jullie!

Groetjes, Doortje (uitgerekend oktober topic)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden