Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WOOOHOOOOO!!!! Wat een goed nieuws Nofje!!! Van harte meid! Kan me voorstellen dat je nog wel door blijft testen, maar ik denk dat een streep een streep blijft hoor! Super, al 2 nu!!! Hopelijk een geod voorbeeld!!!

Mijnbaby- super dat je ook een TP gehad hebt. Zat al zenuwachtig het UMCU boek in de gaten te houden na je 1e berichtje, maar toen je daarna wat langer weg bleef, kreeg ik al goede hoop! Welkom in de WW nu ;-)!

Eef -wat knap dat je nog niet gaat testen zeg! Zou ik echt niet kunnen! Maar wanneer zou je in je eigen cyclus ongesteld moeten worden? Want als je dat nu nog niet bent geworden, is dat misschien wel een heel goed teken, of niet?

Liminous - geen idee van dat plassen, wanneer etc. Ik weet wel dat ik vanaf dat ik die bolletjes al gebruik, dat ik veel moet plassen en er 's nachts uit moet, maar dat komt bij mij misschien doordat ik er wakker van wordt omdat het een beetje pijn doet als m'n blaas te vol is ivm de punctie ofzo? Weet niet of dat nog steeds kan, 5 dagen na de punctie, maar heb vannacht ook weer de hele nacht lichte buikpijn gehad.. Moest wel lachen om je broek-loer-dag! Is ook echt wel spannend! Hihi, maar ik loer momenteel zo min mogelijk - weet dat er toch nog niets te zien zal zijn behalve die vieze troep van die bolletjes! Bah zeg!

Veer - wanneer ga jij denk je testen dan? Wanneer zou je anders ongesteld moeten worden?

Knuffel ook voor alle andere meiden. Ik moet ff wat uurtjes gaan werken voor ik de auto in ga pakken - morgen weekendje kamperen...

Mag ik vragen tot hoe lang jullie trouwens last hebben gehouden van wisselende en lichte buikpijn na de punctie? En weten jullie op welke dag na de TP een innesteling kan plaats vinden?

Geplaatst

WAUW NOFJE !!! gefeliciteerd !

ben blij dat het lijstje steeds groener wordt !

bij mij is het broek-loeren ook begonnen ! heb namenlijk wel last van lichte buikpijn en ik wordt steeds onzekerder ? ik weet het niet zo goed meer ?

ik moet nog 4 nachtjes slapen en dat weten we waar we aan toe zijn !!

alle dames veel succes !!

x monika

Geplaatst

O, wat goed om te lezen dat er al 2 positief getest hebben!!! Ik heb 29 mei TP gehad van 2 emmy's en dus nu ook weer het wachten. Ik ben wel weer erg zenuwachtig aan het worden en vergeet nu al van alles. Op mijn werk vroegen ze al waar ik zat met mijn hoofd: BIJ MIJN EMMY'S! Maar dat kan ik niet zeggen natuurlijk...Hopelijk heeeeeel veel groen deze maand!!

Neel

Geplaatst

Hahaha Neel, dat beloofd nog wat voor de komende dagen dan ;)

Koekka, ook spannend hoor! Ik voel ook van alles in mn buik maar durf nu niet echt te zeggen of het de welbekende ongi krampjes zijn of want anders... Heel veel succes nog even!

Ink, ik heb denk ik tot wel een week na de punctie ''last'' gehad.. De ene keer wat minder als de andere, maar het was wel gevoelig..

Ha, ik heb eindelijk vakantie! Lekker 6 daagjes vrij en geen verplichtingen :D

Geplaatst

Nofje gefeliciteerd weer een groene erbij

Ink zou eigenlijk gisteren ongesteld moeten zijn geworden vanochtend maar een test gedaan maar was negatief wie weet te vroeg getest denken er nu aan om maar elke dag te gaan testen

Succes weer iedereen

Geplaatst

Jeanine: heb je al een bloedtest gedaan? Ik ben benieuwd wat er uit komt.. Jij bent toch ook vroeg begonnen met testen of vergis ik me nou?

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties.. Het besef komt nu langzaam.. Het is allemaal nog wel zo ontzettend pril. Ik ben nu wel aan het werk (of ja, nu even niet dan!) en dat leidt wel af. Maar als ik krampjes krijg dan schrik ik toch wel even... Op de WC kan ik nu dan even bijkomen en mijzelf vermannen...

Ik denk dat ik vrijdag en zondag nog eens test en dan daarna een bloedtest laat doen. Het is nog erg pril en kan ook nog alle kanten op gaan..

Liefs,

Nofje

Geplaatst

dames ik breek even in, wat spannend hier!!!

Nofje en Jeanine, van harte gefeliciteerd!!!, iedereen die nog in die akelige spanning zit, heel erg veel succes!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Nofje, alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Hopelijk blijft hij ook positief :)

Veer, je bent ook nog wel vroeg met testen, dus het kan nog alle kanten op gaan. Blijf positief..

Eef, jij hebt nog niet getest he? Knap hoor dat je de rust nog kunt bewaren tot morgen. Hopelijk zijn de duivels niet gekomen en maak jij de bovenkant van de lijst mooi groen!!!

Alle wachtenden nog heel veel sterkte!!

Hier nog alles rustig en wachten rustig af. Ik heb gevoel dat ik zwanger ben, hopelijk is mijn gevoel goed!!

Geplaatst

krampen willen niet altijd wat zeggen hoor!! Heb ik ook heel af en toe heel even, maar die verdwijnen ook zo weer.. Positief blijven...

Jose, ik ga vrijdag testen. Nog 1 dagje geduld hebben ;)

Geplaatst

Lianne, wat spannend!!!!!! Ik hoop dat je gevoel juist is en dat je hartstikke zwanger bent EN mag blijven, tot er in de winter een mooi en gezond kindje geboren wordt!

Ik duim mee voor je!

Liefs, Dee

Geplaatst

Lianne succes morgen met testen

Liminous wanneer mag jij ook al weer testen kan op m'n geen handtekeningen lezen

Volgens mj zijn er dit weekend nog een aantal meiden die mogen testen succes

Hier vanochtend weer een test gedaan en weer negatief zolang de duivels er niet zijn heb ik gewoon te vroeg getest voel me wel zwanger namelijk weet het echt niet meer

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Aangezien er bij het opstaan nog steeds geen menstruatie te bespeuren was, heb ik er maar een testje tegenaan gegooid..

Ik twijfel nog steeds heel erg maar de test is wel positief.. Ben alleen zo bang dat het van de Pregnyl komt.. We durven allebei nog niet blij te zijn..

Ik zal even een foto toevoegen van de test, wat denken jullie? Kan dit door de Pregnyl komen???

Geplaatst
Lianne succes morgen met testen

Liminous wanneer mag jij ook al weer testen kan op m'n geen handtekeningen lezen

Volgens mj zijn er dit weekend nog een aantal meiden die mogen testen succes

Hier vanochtend weer een test gedaan en weer negatief zolang de duivels er niet zijn heb ik gewoon te vroeg getest voel me wel zwanger namelijk weet het echt niet meer

Ohh Veer, wat klote meis :( Ik hoop idd dat je te vroeg getest hebt! Geen bloed=moed he ;)

Geplaatst

Nofje gefeliciteerd! Limonous, wanneer was je laatste pregnyl? En hoeveel? Wanneer mocht je testen volgens het ziekenhuis.

Veer, wat naar voor je. Wanneer mocht jij eigenlijk testen?

Ik had de mazzel dat ik op de achtste dag al positief testte. Maar evengoed kan ik het allemaal nog steeds moelijk geloven.

Gisteren had ik mijn bloedtest. Een normale vrouw schijnt op die dag 200 te hebben. Ik bedoel met normaal: een vrouw met één baby. Ik had 800!!!! De verpleegsters hadden onderling al geroepen: tweeling! Maar ze zei tegen mij: pin je er niet op vast, maar hou er wel rekening mee.

Ik moet zeggen dat ik toch wel even een 'oef-moment' had. Dat wordt me een drukke bedoening! Maar goed, onze insteek was: alles of niets, liever twee dan geen, dus alle kansen optimaal benutten. Zul je zien dat wij net in die 15% vallen die dan wél zwanger raken van een tweeling haha. En uiteraard zijn twee baby's ook van harte welkom. Moeten we kleine Tuur maar goed opvoeden dat hij kan helpen ;-)

Succes voor iedereen die mag testen dit weekend!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Ohh Jeanine wat een supergoed nieuws! En misschien zelfs een tweeling, woow!! Gefeliciteerd meid :D

Ik heb Maandag de laatste Pregnyl gezet, 1500 eenheden.. Volgens het ziekenhuis zou ik kunnen testen vanaf de dag dat ik ongesteld zou moeten worden..

Normaliter wordt ik tussen 11 en 13 DPO ongesteld. Ik zit nu op 13 DPO, maar morgen dus echt 2 weken na eisprong.

Geplaatst

Ik denk dat het gelukt is hoor!!!! Ik hoor wel eens dat 1500 na 2 dagen eruit is. En als je nu op dag 13 zit, dan geloof ik er echt in hoor!!!!

Morgen nog een keer testen! Hier liggen ook 6 testen op een rij.

groet en geniet vast een beetje. Ik weet hoe lastig dat is hoor. ik besef het nog steeds niet. Vanochtend dacht ik te voelen dat ik ongesteld was. Met een heel eng gevoel naar de wc. Maar gelukkig niks.

groet,

Jeanine

Geplaatst

*********breek even in*********

hoi liminous...volgens mij ligt het wel een beetje aan de vrouw zelf, maar ziekenhuis zeiden ze dat het tussen dag 7 en dag 10 wel uit je lijf is (5000 eenheden dan he), ik testte net zoals jeanine op dag 7 al superpositief, maar we zijn beide gewoon zwanger van een tweeling denk ik, hahaha....en streep is streep....je kan altijd die goedkope van kv halen, als het echt pregnyl is zou de test lichter moeten worden, maar als ik zo kijk kan je voorzichtig gaan juichen...zeker omdat je al tegen je NOD aanzit.....ik hoop het in ieder geval voor je en dat je gezellig bij jeanine en mij komt zitten op de uitgerekend in februari bankje :)

liefs van brigit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden