Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2011


Arzu

Aanbevolen Berichten

het kan harstikke te vroeg zijn twinkle, maar het kan idd ook negatief zijn....op dit moment echt heel weinig te zeggen, maar kan je wel vertellen dat een vriendin van mij (op de normale manier, dus geen testdatum alleen haar menstruatiedag) tot 2x aan toe negatief had getest, terwijl ze toch echt al ruim een week overtijd was en het is nu een gezonde jongemannetje van 6 jaar, dus...het zegt totaal niets nog, ga voor je duimen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

hi meiden, vandaag ongi geworden .(jippie) morgen bellen me zh,...denk dat ik gelijk zal moeten verschijnen en dan mag vriendlief weer beginnen met de dartpijlen gooien :-)

twinckelstar ...moed houden en idd een keer met ochtend urine testen.

iedereen weer suc6....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amy & Rican, veel succes vandaag met de tp! Dat ze lekker mogen blijven plakken.

 

Rican & Hoopvol, ik heb jullie op het lijstje erbij gezet. Succes met wachten!

 

Twinklestar, wat een teleurstelling dat de test negatief was. Maar...geef de moed nog niet op, hoor. Misschien was je gewoon nog te vroeg met testen.

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011, 2e echo 11-7

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

 

Punctie

Twinklestar: 27-06-2011

Amy: 8-7-2011

Rican: 8-7-2011

Noor: 9-7-2011

 

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo

Mo74: 7 juli 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Amy: 11 juli 2 verse emmies

Rican: 11 juli

Noor: hopelijk 14-7-2011

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen..., helaas geen tp

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Twinklestar: 12 Juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Mo: 19 juli 2011

Hoopvol: 23 juli 2011

Rican: 25 juli 2011

Amy: 27 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

 

Ik heb het hele topic door gelezen en ben momenteel aan het proberen om 1 liter water na binnen te werken omdat ook wij dalijk de Tp hebben. We hebben afgelopen vrijdag de punctie gehad daaruit zijn 15 eicellen gekomen. Straks horen we hoeveel er bevrucht zijn en dan begint ook voor mij de ww, 25 juli testen.

 

Zou ik me ook mogen aansluiten op dit Wb?Om af en toe eens lekker van me af te schrijven?

 

Liefs Propje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook met jullie meewachten? Ik heb maandag 4 juli de punctie gehad en vrijdag 8 juli de terugplaatsing van 1 embryo. Ik had 14 eicellen 12 bevrucht en 5 konden ingevroren. Ik mag 22 juli officieel testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor: Tnx

 

We hebben net de Tp gehad. Van de 15 eicellen waren er 11 bevrucht. Heb 1 Topemmy terug geplaatst gekregen en 3 cryo's over. Uiteraard zijn wij hier heel erg blij mee aangezien de eerste icsi maar 5 eicellen opleverde, 4 bevruchtingen, geen topemmy en geen cryo's. Hoop dat de komende 2 weken ook zo positief zullen blijven verlopen.

 

Testen mag ik officïeel 25 juli.

 

Ik heb het lijstje er even bij gepakt.

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011, 2e echo 11-7

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

 

Punctie

Twinklestar: 27-06-2011

Amy: 8-7-2011

Rican: 8-7-2011

Propje: 8-7-2011

Noor: 9-7-2011

 

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo

Mo74: 7 juli 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Amy: 11 juli 2 verse emmies

Propje: 11 juli 1 Top emmy

Rican: 11 juli

Noor: hopelijk 14-7-2011

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen..., helaas geen tp

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Twinklestar: 12 Juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Mo: 19 juli 2011

Hoopvol: 23 juli 2011

Rican: 25 juli 2011

Propje: 25 juli

Amy: 27 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkelstar; ooooh meis ik hoop zo voor je dat de test echt te vroeg was en dat deze alsnog positief uit gaat slaan, het moet gewoon hoor! Al snap ik dat je ook reeël moet blijven en jezelf niet gek moet maken maar ik duim toch keihard voor je:-)

 

Welkom Propje, op naar die positieve test he!

 

Ik ga vandaag mijn emmies ophalen, zit helaas geen topkwaliteit tussen en geen cryo's; ben dus wel teleurgesteld maar ik probeer nu mijn gedachte te richten op deze poging en niet alleen maar pessimistisch te zijn, een kans is een kans en die krijgen we nu.

 

Noor, jij verwacht denk ik vandaag een telefoontje: succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011, 2e echo 11-7

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

 

Punctie

Twinklestar: 27-06-2011

Disi: 4-7-2011

Amy: 8-7-2011

Rican: 8-7-2011

Propje: 8-7-2011

Noor: 9-7-2011

 

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo

Mo74: 7 juli 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Disi: 8 juli 1 verse embryo

Amy: 11 juli 2 verse emmies

Propje: 11 juli 1 Top emmy

Rican: 11 juli

Noor: hopelijk 14-7-2011

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen..., helaas geen tp

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Twinklestar: 12 Juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Mo: 19 juli 2011

Disi: 22 juli 2011

Hoopvol: 23 juli 2011

Rican: 25 juli 2011

Propje: 25 juli

Amy: 27 juli

 

Ik heb mezelf ook op het lijstje gezet, hopelijk is het gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

disi en propje welkom hier...dit is de ideale plek om je wachtweken door te komen en de spanningen, krampjes e.d. te delen.

Eén ding, je moet wel eelt op je duimen hebben want we duimen voor iedereen hoor:laugh:

 

heb net zh gebeld mag morgen heen voor de eerste uitgangsecho ...we gaan weer beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkelstar, hopelijk was je test te vroeg en wordt deze alsnog positief.

Belladona, voor jou komt de datum ook steeds dichterbij.

 

Alle nieuwe dames, welkom en op naar een groene kleur.

En voor iedereen die nog aan het wachten is heel veel sterkte met alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkelstar,

ik had eerst ook een negatieve test, en 2 dagen daarna was ie alsnog positief....welke wachtdag zit je?

 

 

nieuwe dames disi en propje, welkom

 

ik zit pas op wachtdag 3,maar heb wel sinds gister gevoelige tepels haha.....hoop dat t wat zegt.. maar t kan natuurlijk ook van de pregnyll zijn, das zo dubbel

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gebeld uit DD, van de 13 waren er maar 4 bevrucht :-(

En op die 4 is PGD uitgevoerd en er bleken er 3 niet het juiste aantal chromosomen te hebben!

er is er dus maar 1 goed van de 13...

Zo zie je maar weer dat meer niet altijd beter is..

De terugplaatsing is nu morgen ipv donderdag. Waarom weet ik niet, heb het nagevraagd.

Ik hoop maar dat ie niet stopt met delen anders is er helemaal geen tp...

Op zich wel beter te weten dat ie andere 3 chromosomenfouten hadden, anders had ik toch iets teruggeplaatst gekregen wat niet goed was.

Maar beetje teleurgesteld ben ik wel hoor!

 

 

Ik heb het lijstje even bijgewerkt met deze info:

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011, 2e echo 11-7

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

 

Punctie

Twinklestar: 27-06-2011

Disi: 4-7-2011

Amy: 8-7-2011

Rican: 8-7-2011

Propje: 8-7-2011

Noor: 9-7-2011

 

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo

Mo74: 7 juli 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Disi: 8 juli 1 verse embryo

Amy: 11 juli 2 verse emmies

Propje: 11 juli 1 Top emmy

Rican: 11 juli

Noor: hopelijk 14-7-2011

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen..., helaas geen tp

Noor: 12 juli

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Twinklestar: 12 Juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Mo: 19 juli 2011

Disi: 22 juli 2011

Hoopvol: 23 juli 2011

Rican: 25 juli 2011

Propje: 25 juli

Amy: 27 juli

Noor: 26 juli

 

Groetjes

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@disi en propje,welkom! En succes met wachten!

 

@noor, jeetje dat is zeker een teleurstelling. Nou dit is dan wel een heel dapper en sterk embryootje, dus laten we er t beste van hopen!

 

@twinkelstar, trek je t nog een beetje? Ga je morgenochtend testen? Ik denk dat je nog evenveel kans hebt, want t was zeker wat vroef. Maar begrijp de teleurstelling heel goed.

 

Zelf heb ik nu al sinds donderdag pijntjes in de buik, wat druk op mijn hoofd, misselijkheid, wat gevoelige borsten en erg emotioneel. Anders dan bij een menstruatie. Maar ja wat zegt t he? T zijn ook de mogelijke bijwerkingen van de hormonen. Nog 3 spannende dagen! Hopen dat t menstruatie uitblijft en op een goed telefoontje woensdagmiddag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee Noor kan me voorstellen dat je even teleurgesteld bent maar ook weer lekker dat je weet dat die andere 3 "fouten bevatten" en je nu een hélé goede krijgt teruggeplaatst.

suc6 morgen met de tp ... begrijp uit je berichtje niet helemaal of je het nu wel of niet hebt gevraagd waarom je morgen al terug moet, maar in r'dam is de tp ook altijd 3 dagen na de punctie.

uit jouw verhalen begrijp ik dat je in dd loopt en die doen het normaal dacht ik op 5 dagen na punctie....dus ben benieuwd waarom je eerder mag.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net teruggebeld: hij mag wel tot 5 dagen in de embryoscoop blijven, maar omdat het er maar 1 is adviseren ze terugplaatsing op dag 3 omdat de baarmoeder uiteindelijk toch het beste plekje is. De embryoscoop wordt met name gebruikt als er meer embryo's zijn. Ze kunnen dan op dag 5 de beste kiezen en als er een of twee afvallen dan is er toch nog een terugplaatsing.

 

Ik zit nu een beetje te twijfelen. Aan de ene kant heb ik niets aan een tp van een embryo dat toch niet sterk genoeg is, zit je voor niets in de vreselijke wachtweken. Aan de andere kant: misschien had hij het wel overleefd in de baarmoeder. Dilemma...

 

Ik denk nog even.

 

Groetjes

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Noor,

 

Jee, kan me voorstellen dat je op meer had gehoopt. Na je

Miskramen kan ik me wel voorstellen dat je dit hebt laten doen. Je weet nu wel zeker dat je een goede embryo terug krijgt, zo maak je de kans op een miskraam zoveel kleiner!

 

Kan me goed voorstellen dat ze de tp nu al doen, omdat ze niet hoeven te bekijken welke het sterkste is. Deze gaat een heerlijk plekje krijgen in jouw buik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noor, een kans is een kans. Ik snap dat je wel teleurgesteld bent, maar je hebt er in ieder geval 1. Hou moed, hoor, blijf positief! We gaan gewoon duimen dat dit net dat ene toppertje is die je nodig hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noor, doen wat het beste voelt zou mijn advies zijn. Zelf zou ik voor de baarmoeder kiezen, maar kies wat bij jou past. Bah, voor zo'n dilemma wil je helemaal niet staan... Succes meis!

 

@simonja, nee ik doe geheel geen thuistest. Omdat ik een keer 40 en een keer 95 hcg heb gehad terwijl dit 150 moest zijn. Dan ben je blij met een miskraam, dat wil ik niet meer. Vandaar dat ik netjes wacht tot de bloedtest. Maar eerst iedere keer weer hopen op geen menstruatie als ik naar de wc moet. Leuk en lief dat je ons blijft steunen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden