Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Rubster, natuurlijk, jullie Grieks poesje komt zaterdag, wat geweldig!en wat fijn dat er een ook een lift naar Venlo kan krijgen, jeetje wat een trip, zowel voor jullie als de dieren.

San, tsja, roze.....

Geplaatst

Henne ik las het, lees eigenlijk niet mee in jullie topic maar omdat het over een tweeling ging... arme meid, wat een drama! Doet me weer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad - en heb.

Leuk dat het Griekse katje komt en goed dat jullie er nog 1 meenemen. Zal wel een foto zien op FB denk ik he?

Had vanmiddag al een mail over een van de wiegen maar helaas krijg ik net een mailtje dat haar vriend m niet mooi vindt. Daar zou P zich nou echt niet mee bezig houden maar ja, jammer. Wel aardig dat ze nog even mailt want soms hoor je gewoon niks meer. Hopelijk krijg ik nog meer reacties.

Geplaatst

Hihi dat was ik Caro ;-) nee hoor... Vroeg J vanavond, wil jij wiegje op slaapkamer of niet. Maar hij neigt ook naar niet. We zien wel, nu nog niet belangrijk.

Ruby leuk dat jullie haar eindelijk op kunnen halen! Verder dikke knuffel.

Babeth beterschap voor jullie meiske!

Ik ga slapen, weer een dag voorbij.

Geplaatst

Bah, wat een nare berichten, Henne. Zeker over zo'n missed abortion. Moeilijk hoor, om steeds maar weer met die angst te worden geconfronteerd. Het is fijn dat je zwanger bent, maar zwanger zijn is niet per se fijn, hè? Ik hoop zo dat er een periode komt waarin je wat meer rust kunt vinden.*

Wat een heerlijk vooruitzicht, Fren, 15 dagen zon!

Tool aan het opbouwen met werken. Hoe voel je je daarbij?

Eef nog even genieten van het laatste weekje!

Wat sneu dat je meisje zo ziek is, Babeth. Hopelijk knapt ze snel op en is de ab niet nodig.

Wat fijn dat de asring klaar is. Lijkt me heel bijzonder en waardevol.

Ruby, frustrerend is dat hè? Dan wil je lekker iets creatiefs doen maar komt er niets uit je handen. Ik 'knutsel' graag met stofjes en draadjes. Vaak is het een uitlaatklep en helpt het me om dingen te verwerken maar juist in moeilijke periodes komt er ook vaak niets uit.*

Wat leuk dat jullie katje van het weekend komt. Iets om naar uit te kijken.

Esther, balen van die band. Moest je lang wachten op de ANWB? Ontzettend lief dat je je vriendin zo helpt!

Kaartje, wat jij noemt bij adoptie, speelt bij ons ook een rol bij ons besluit dat niet te gaan doen. Ook bij ons is mijn man niet zo enthousiast over pleegzorg. Misschien, later, zegt hij weleens.

Wat leuk (en knap!) dat je zo'n rol kunt spelen in het leven van je neefje/nichtje. Super dat je daar evengoed van kan genieten. Ik ben ook zo blij met alle momenten met mijn neefje en nichtje. Die koester ik!

Ik had gelezen over je bbz, heftig. Ik hoop dat het bij jullie spontaan gaat lukken. Dat zou toch geweldig zijn!*

Bij ons geloof ik niet dat dat zal gebeuren, al kan ik iet goed zeggen waarom niet. Ik heb wel moeite met de onzekerheid, merk ik.

Mijn man en ik zijn weer thuis na een heerlijk weekje weg. Was goed om weer even echt samen te zijn, samen huilen maar vooral ook veel samen lachen, heerlijk!

Morgen gaan we beginnen met het opruimen van het kamertje dat de kinderkamer zou worden. Daar staat een complete babyuitzet en kindermeubilair. Ooit gekregen van een familielid omdat het anders zou worden weggedaan, nog voordat we 'aan kinderen begonnen'. Had ik toen geweten wat ik nu weet, zouden we het nooit hebben aangenomen. Maar ja, dat wist ik niet. Dus nu staan we voor de klus om dat uit te zoeken en weg te doen. Kan niet zeggen dat ik ernaar uitkijk. Maar ik kijk er wel naar uit om iets anders met dat kamertje te kunnen doen dus vooruit maar.

Fijne avond nog allemaal!

Geplaatst

Oei freya dat is een pittige job! Ellendig om dat te moeten doen...en dat is dan nog zacht uitgedrukt! Mooi om te lezen dat jij, net als Kaartje, kunt genieten van mooie momenten met tante zeggertjes! Ik moet ook zeggen dat dit één van de dingen zijn waar wij echt met een enorm fijn gevoel op terugkijken! (en uiteraard nog heel veel mooie momenten mee hopen te maken!)

Fijn dat jullie echt een fijne week hebben gehad!

Ruby spannend zeg dat jullie poesje dit weekend komt! Geniet ervan! Moeilijk om te lezen dat je in een soort 'niet happy, onbestemde mood' zit. Soms kan het allemaal een beetje uitzichtsloos lijken of niet?

Henne ik las het ook van die tweeling. Echt afschuwelijk...! Ik kan me ook voorstellen dat dit weer emoties bij jou teweeg brengt!

Babeth wat een toestanden met I!!! Bah...zo'n kleintje en dan zo ziek...rot om te zien hé? Lijkt me dat je je dan zo machteloos voelt! Fijn te lezen dat ze iets beter lijkt. Sterkte!

Ik ben wel erg benieuwd hoe de ring is geworden. Misschien een fotootje tegen de tijd dat je eraan toe bent?

Vanmiddag uiteindelijk 1,5 uur staan wachten op de anwb. Ik was ook wel suf bezig hoor...met dat ik tegen een enorm hoge stoeprand aanrijd realiseer ik me dat ik echt aan het suffen was. Het was gewoon helemaal mijn eigen schuld. Geluk dat er geen lantaarnpaal ofzo stond. Het was op een doorgaande weg door Oldebroek waar je 80 mag. Had heel anders kunnen gaan.

Daarna doorgereden naar vriendin. Echt een rotsituatie daar. Ze hoeft maar op te staan en ze krijgt harde buiken. Heel eng allemaal. Ik heb was opgehangen, gestreken, gekookt en met de drie knullen een ijsje gegeten. Houd me echt wel rustig hoor! Geen drukte

Geplaatst

Es, wat super van je,slaap lekker straks,

Freya sterkte morgen, rotklus, hoop dat het naast verdriet ook ruimte gaat brengen xxx

Henne wat een rotnieuws....sterkte, wat moeilijk toch zoiets..knuffel

Babeth jij ook zware dagen, knuffel voor I, hoop dat ze snel opknapt!

Slaap lekker allemaal x

Geplaatst

Freya sterkte morgen, lijkt me zo moeilijk, maar nu is er natuurlijk ook iedere keer de confrontatie....sterkte!

Es, ik plaats tzt wel een foto, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat moet ik zeggen. Sjonge gelukkig us het goed afgelopen maar wat je zegt, had ook zo anders kunnen gaan!wat akelig bij je vriendin zeg, klinkt zorgelijk. WT zeggen ze in het zkh?lief dat je zo kon bijspringen.

Slaap lekker meiden

Ceeke hoe aat het met jullie?nsamen ziek maar samen ook weer wat Beter? X

Geplaatst

Ze loopt niet in het ziekenhuis. De verloskundige komt om de dag geloof ik. Het heeft gewoon nog geen zin om naar het zh te gaan, ze heeft de grens van levensvatbaarheid nog lang niet bereikt en ze kunnen verder toch niks doen op dit moment.

Geplaatst

Hoi meiden, vloer ligt erin. Vandaag alleen nog laatste plintjes. Hij had gisteren niet genoeg bij zich. Kan hij mooi nog even andere plinten nalopen. Blijven niet overal goed plakken door de ondergrond. Even nog puntjes op de i. Gisteravond ook weer laat thuis door laatste grote spullen op hun plek zetten. Nu wel even gaar na zes lange dagen op de praktijk. Wat een werk, maar resultaat mag er zijn. Ga misschien nog wel voor/na foto's op fb zetten binnenkort. Vandaag dagje vrij en tijd voor mezelf. Vandaag naar osteo en acu. Even lekker relaxen dus. Zo eerst even bij mijn paardje kijken.

Reageer later even op jullie berichten.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Niet veel tijd en energie gehad om te reageren, wel een beetje meegelezen!

Babeth, hoe is het met I nu? Hoop toch echt wat beter... En morgen een spannende bijzondere dag voor jullie! Denk aan jullie!

Kaartje, wat een klus! Nu even tijd voor je zelf, geniet ervan;-)

Freya, welkom thuis;-) Niet gemakkelijk om die stap te zetten, sterkte vandaag!

Fren, lekker naar GC in oktober. Goed vooruitzicht! Waar zit je? Wij zijn er vorig jaar geweest en hoorden toen dat het hoogseizoen op de Canaren van oktober t/m april is;-) Met dat weer komt het vast goed!

Es, wil me nergens mee bemoeien maar... zou jou vriendin niet beter af zijn in het ziekenhuis waar ze volledig bedrust kan houden? Thuis met kleine kinderen is dat vrijwel onmogelijk. Geen idee of de vk daar het over heeft gehad maar misschien toch de moeite waard om te bespreken? en wat balen van je wiel en de tijd die je daarmee kwijt bent geweest;-(

Wen, hoe gaat het met jou?

En San, wat een leuke foto's van R op FB! Een bijzondere dag voor jullie samen. Komend weekend weer samen met je ouders... Fijn vooruitzicht, hoewel niet gemakkelijk gezien de situatie. Maar goed, samen zijn is zo kostbaar in deze fase.

Ego, hier weer een beetje opgeknapt na een zieke zondag. Manlief begon 's nachts al, ik einde van de ochtend... Gisteren toch maar aan het werk gegaan omdat ik een beetje achterloop gezien het wat lage tempo en gebrek aan concentratie. Vannacht weer niet zo lekker geweest maar goed, de plicht roept en anders ga ik wat eerder naar huis vandaag. Verder baal ik van mijn cyclus, na een positieve ovutest op dag 21, heb ik sinds dag 25 weer bloedverlies. Geen kans op een zw deze maand dus;-( Ook geen idee hoe dit opgelost kan worden. Wat dat betreft ben ik blij met een second opinion, wellicht dat die doc een oplossing weet... Nu aan het werk, daarvoor ben ik ten slotte brak m'n bed uitgerold!

Fijne dag allemaal.

Liefs,

Geplaatst

Kalimera dames!

Freya, mogelijke dag voor jullie vandaag, tenminste, lijkt mij heel moeilijk om een kamer leeg te ruimen die al helemaal als kinderkamer was ingericht en die nu een andere (en waarschijnlijke ook mooie) invulling krijgt, al wordt het een logeer/hobbykamer.

Je vroeg me hoe het nu voelt om weer op te bouwen. Ik zit al een hele periode op 5 uur per dag (vanaf 19 juni). En bewust zo lang màar halve dagen aangehouden (begin om 7 uur met werken, dus kan om 12 uur naar huis). In eerste instantie werkte ik nog wat thuis, maar dat is sinds een maandje niet meer het geval. Da werkte niet samen met mijn herstelproces. Dus in overleg met mijn leidinggevende en de bedrijfsarts idd voor halve dagen ziekgemeld. Op zich voelt het wel goed het opbouwen, maar het is ook nu een rustige periode ivm vakanties hier. Nu komt langzaam iedereen weer terug en begint het weer wat drukker te worden. Merk ook dat ik daar soms nog niet tegen kan. Heb gelukkig binnenkort vakantie, dus hoef nog maar 3,5 week te werken en dan 2,5 week verlof en een maandje later alweer bijna een week vrij ivm onze trouwerij. Tegen die tijd hoop ik weer alles in en op orde te hebben, voor zover dat mogelijk is. Maar ik ben al een stuk verder dan driemaanden terug en voel me ook weer wat beter. Langzaam komt de oude Tool weer terug en dat heb ik al heel lang niet meer kunnen en durven zeggen. De hapto helpt me hierbij ook heel goed en blijf ik zeker nog doen. En tuurlijk zullen er nog moeilijke momenten komen, maar ik ben nu op weg naar een bestemming die ik zelf aan het creëren ben en dat voelt goed. Niet alleen een bestemming maar ook mezelf ben ik (opnieuw) aan het creëren.

Babeth, hopelijk blijft t beter gaan met I.

Es, heftig zo met je vriendin. En wat heb je een geluk gehad met de auto!

Ivfsh, hoe bevalt t om weer terug in nl te zijn? Welkom terug!!

Guusje, hoe istie bij jullie?

Ruby, dikke knuffel meid! Het is ook niet altijd makkelijk allemaal. Maar gelukkig kun je je verheugen op de komst van een nieuw gezinslid, die het zeker weten heel goed bij jullie zal krijgen! En fijn dat jullie ook nog een ander koppel blij kunnen maken!

Wen,hoe voel je je? Wanneer heb je nu de eerste echo?

Ceeke, voelen jullie je alweer wat beter?

Syl, nog in Genève? Of ben je alweer terug?

Henne, langzaam maar zeker ben je iedere dag weer een beetje dichter bij de bevallingsdatum! Het gaat nog steeds goed meid!

Kaartje, hoe vinden de klanten de nieuwe vloer?

Simba, lekker aan het genieten van jullie vakantie op de camping? Binnenkort in het zuiden, leuk! Als je wilt langskomen, hoor ik t wel. Oja, je hebt natuurlijk geen internet daar, dus dit lees je nu niet. Komt m'n haarkleur weer bovendrijven, Hahahaha.

Fren, al iets bekend over hoe laat je je morgen moet melden? En al opvang ggeregeld voor F.?

Sen??

En toen wist ik t even niet meer...

Geplaatst

Vanochtend vroeg in bed bijgelezen, ben het nu alweer bijna kwijt...lekker geheugen heb ik tegenwoordig :-S

Freya sterkte vandaag, een lastige klus.

Tool weer zes uurtjes werken.

Esther vandaag en relaxdagje.

Babeth dikke knuffel voor I. Hoop dat het vannacht goed is gegaan.

Kaartje ook een dagje voor jezelf. Die G de groeten als je hem ziet, heb nog steeds niet gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben erg he.

Fren hoop dat je vandaag eindelijk duidelijkheid krijgt.

Sen hou je het nog een beetje vol meis?

Ceeke he bah, allebei ziek. Doe kalm aan!

Wen hoe gaat het bij jou? Heb je al een echo datum en heb je eea op werk kunnen bespreken?

Iedereen verder veel liefs en een dikke knuffel.

P.S. De CreaDate is bijna door iedereen ingevuld (Simba, Miki?). 20 oktober staat op 13 x ja en 4 x twijfel, Zara kan dan helaas niet. Laatste is wel erg jammer, maar het is wel de dag dat de meeste meiden kunnen. En een andere datum kan iemand anders weer niet, dan moeten we gaan kiezen wie we erbij willen hebben, is ook zo wat. Dus eigenlijk wou ik voorstellen om 20 oktober maar vast te leggen? Dan kunnen we plannen gaan maken. We zullen ook iets moeten 'boeken' tenslotte.

Geplaatst

Henne, lijkt me verstandig om vast te gaan leggen. Heb wel even gekeken, glaskralen vindt ik erg leuk, maar als het mozaiek is bv is ook helemaal goed. ben niet zo moeilijk. Schilderen is niet mijn ding.

Zaterdag heb ik een creadag gehad en heb van de 3 workshops er maar 1 gedaan. Dat was ook nog de simpelste. Er komt gewoon op creatief gebied niet veel uit de handen. Daar baal ik een beetje van. Maar tegen die tijd zal het wel over zijn. Heb gisteren nog een aantal voorbeeldkaarten geprint voor inspiratie. Wie weet vanavond...

Dikke knuffel voor iedereen. Denk aan jullie allemaal.

Geplaatst

Hey meiden,

Hier compleet brak, heb voor de tweede achtereenvolgende nacht wakker gelegen. San jij zei voorbereiding moeder natuur nou die moeder natuur was bij mij al jaren de weg kwijt dus die mag nu ook nog wel effe van het pad afblijven dan

Ga zo maar eens opstaan, lig nog in bed. Van het weer hier word je momenteel ook niet echt vrolijk. Het heeft hier keihard geregend.

By the way: Wen heeft volgens mij 13 aug de echo

Geplaatst

Ruby als er iemand crea is ben jij het wel toch! Ik helemaal niet zo, doe altijd maar wat met de oudste maar die is gelukkig snel onder de indruk...

Workshop + lunch wordt het toch zeker he?

Geplaatst

Leuk leuk! Leg maar vast die datum....en hoop op creabea en lunch ja. Mij maakt het niet uit wat we gaan doen, geen voorkeur. Mijn mening is, ook al ben je niet crew, er komt. Altijdwel iets moois uit je eigen handen gerold...

Geplaatst

Oke, dan ga ik de datum vastleggen en zal ik een mail sturen over budget e.d. :-)

Net fysio gehad, halverwege MOEST ik naar het toilet om te checken, erg he. Gelukkig niks.

Sen, jij loopt volgens mij echt op je tandvlees. Wat zegt de vk daarvan? Zo ga je doodmoe de bevalling in, lijkt me ook niet echt een strak plan.

Ruby als je hoofd te vol zit, loop je creatief soms ook vast is mijn ervaring. Maar joh, gezelligheid, kletsen en ondertussen wat moois maken....dat komt wel goed.

Geplaatst

nou hehe, eindelijk zh gesproken. Blijkt dat de normale gang van zaken is dat je pas na goedkeuring door anesthesie een datum krijgt. Wist ik veel! Maar ben nu voorlopig ingepland voor as vrijdag, aarrgghh! Das wel heel snel ineens, maar dan heb ik het maar gehad.

Henne, wen er maar aan, dat geheugen ben je de komende maanden kwijt. Dat van mij is nog steeds een zeef. Zo irritant af en toe, kan de simpelste woorden niet bedenken en ben op mn werk af en toe met 30 dingen tegelijk bezig. Lang leve de hormonen!

De 20e is dus zeker? Leuk, heb er zin in. Ben ook niet heel crea bea, maar dat geeft niet. Schilderen is inderdaad ook niet echt mijn ding.

Ivfsh, jullie worden waarschijnlijk lekker geleefd op het moment? Iedereen wil je zien weaarschijnlijk? Hoop dat de verhuizing goed is gegaan en je niet de helft van je s[pullen kwijt bent :-)

Geplaatst

Even snel...

Es, je klinkt ook echt bezorgd en niet zonder reden, ik sluit me bij Ceeke aan....volledige bedrust is.toch onmogelijk.met een.gezin? Maar.er.zal.toch wel.bloed.en.urine.onderzocht zijn.op.infecties.mag ik.hopen? Toen ik met weeen lag kreeg ik.wel.wat toegediend.in.de.hoop dat de weeen zouden stoppen maar toen werd eerst gecheckt op infecties...jeetje meid!

Mozaiken leuk! eerst de agressie eruit bij het tegelsbreken en vervolgens weer.wat moois opbouwen ;-)

In ieder geval erg leuk de crea lunch!!

Geplaatst

Fren dat is snel! Maar dan is het maar gebeurd ook joh. En lekker voor het weekend, kun je de eerste dagen echt rust houden.

Leuke link Ruby, ik stuur 'm nog even door! Die vazen maken vind ik ook wel wat :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden