Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahaha caro dat had ik al gedacht, hihihi.:happy:. Dat zou een hele prestatie zijn als de Beebs al zouden meelopen, al kan t wel in de kinderwagen. Of mag dat niet? In elk geval, leuk dat ze dit doen!

Bbq eet ik me ook altijd vol aan stokbroden salades en als t vlees aan klaar is, heb ik geen honger meer, Hahahaha. Smakelijk alvast!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden!

Henne: hoe was de BBQ? Hier vanavond ook garnalen, wij hebben ze met risotto gegeten: mjammie

Caroline: wat leuk dat dochter en vader samen gaan lopen. Goede motivatie ook voor haar, leuk om naartoe te werken samen met haar papa.

Tool: leuke schoenen: heb ze ff gegoogled. Mooi hoor.

Babeth: heel veel plezier!! Hoop dt je een leuke dag hebt gehad. Weet helemaal niets van vroegtesten. Mijn iets eerdere testen worden door de die hards denk ik niet als vroegtesten bestempeld :-) Duimen draaien nog steeds volop!

Sen: bah, dat maagzuur..... dat is iets wat ik totaal niet heb gemist!! Bleh...

Sandra: ben heel erg benieuwd hoe jouw weekend is: denk aan jullie!

Ruby: zag een mooie foto op fb: gefelicteerd met jullie nieuwe aanwinst: schatje hoor!

Wen: hoe is het met jou?

Hier gezellig weekend. Wel naar de huisarts geweest voor mn borst: heel irritant, maar gelukkig geen borstonsteking, wel een fikse huidonsteking. Echt niet fijn, zeker niet als er gedronken wordt, maar dat is nog maar 1 keer per dag.

Verder maandag laatste ronde voor die baan, had ik volgens mij nog niet geschreven, toch? Ze hebben twee rondes samengevoegd omdat ze snel af willen ronden, dus zowel gesprek met directie als met 'collega's'. Mooie was dat ik gisteravond een telefoontje kreeg van degene met wie ik al had gesproken. Hij kan er maandag niet bij zijn en vond dat heel jammer want hij had me willen spreken over een aanbieding! Wist niet wat ik hoorde. Ik moet nog twee rondes, maar hij gaf wel al een me een aanbieding te willen doen. We waren al prosecco aan het drinken met vrienden en toen hebben we nog maar een flesje opengetrokken. Als alles goed gaat ga ik dus per 1 september al aan de slag! Maar ik hou nog een slag om de arm hoor, eerst alles maar eens helemaal concreet zien worden, maar het fijn dat zij het zo zien zitten!

Jammer van de hockeymannen trouwens....

slaap lekker zo allemaal!

X

Geplaatst

Oi meiden,

Ivfsh, wat een goed bericht zeg! Logisch dat jullie een extra fles opengetrokken hebben, super, oké even wachten op de handtekening maar dit klinkt erg goed!

Henne ik hoop dat jullie toch wel het eea hebben kunnen uitpraten en ook een gezellige avond hebben gehad!

filmpje van I met de losse pasjes staat op fb.

Sen, wat zwaar zeg dat gespuug, slecht slapen en je bekkenklachten, nog eventjes meid!

Vanavond Bbq gehad, erg gezellig, ik ben eerder naar huis gegaan want onze smurf moest ook naar bed, morgen een drukke dag. Thuis viel ze, krijsen en bloed veel bloed ( uit haar mond) , gauw een natte doek in/ tegen haar mond gehouden en M gebeld, of hij met zijn nichtje kon komen (zij is huisarts) en bij hun ( (een straat verder) was de Bbq. I was snel weer rustig en met de schaarse momenten dat ze zich in de mond liet kijken zagen we dat het tandvlees boven haar bovenlanden brpeschadigd was, pffff zij was weer stil en rustig maar bij mij kwamen de tranen, jeetje!!

wel grappig was dat ze de hele tijd daarna me aar handje/ vinger naar de mond van onze "spoedarts" ging, zo van, nu mag ik!

Geplaatst

Babeth zie t filmpje niet op fb??

ivfsh, ooohhhhh nu al helemaal spannend dus, zou toch te gek zijn als je de baan krijgt! Duik voor je!

Oja Babeth, ik had op wd 10 getest met een ovutest. Tenminste, dag 10 gerekend van de dag na de punctie. Wd 11 dus eigenlijk dan. Hoe voel je je dan zo verder?

en even schrikken van/met i. Jeetje, gelukkig was er snel een arts bij en viel t nog wel mee.

Ruby, is jullie tr.uli alweer terecht van haar verstopplaats? Hoe hebben de andere katten gereageerd?

Henne en caro, leuke BBQ's gehad?

Jammer van de heren, maar zilver is ook mooi en kunnen we trots op zijn.

San, hoe is t bij je ouders?

Fijne avond nog allemaal en alvast slaap lekker!

Geplaatst

Uiteindelijk was de bbq lekker, iets teveel gegeten maar het viel mee, alleen de marshmallows had ik misschien niet moeten doen. Ik ben helaas weer flink aan het aankomen, was zo mooi afgevallen na de bevalling, was al in 10 jaar niet zo slank geweest maar nu... Overdag eet ik niet veel, heb ik ook niet veel tijd voor maar als ik na een drukke dag op de bank plof en het hele spul ligt in bed... tja, dan ga ik snaaien! Er komt binnenkort vast een tijd dat ik het ineens zat ben maar nu nog niet... ja ik zou wel slanker willen zijn maar ik ben nog niet toe aan echt lijnen.

Geplaatst

We zijn nu onderweg naar huis

we gaan dan kijkrn of er nat voer is gegeten.

ze is klein en slank, dus kan ze ergens liggen waar wij het niet verwachten. baal er wel van. begreep dat ze op het vliegveld van heraklion erg bang was.

Weltrusten allemaal.

Geplaatst

Kalimera!!!!!!!!

Hoe is t met iedereen?

Ruby, zijn jullie en Truli de nacht goed doorgekomen?

En de rest?

Testr, hele mooie foto van Binkie op fb!

Hier al wakker. Ga maar eens opstaan en wat strijken na m'n ontbijtje.

Geplaatst

Tool bedankt, ik zal eens kinken wanneer ik een of andere test durf te doen, vandaag dag 8 na eisprong pffff.

voel mijn onderug minder, wel wat weeeig maar ja, gebruik ook bollen.was even vergeten hoe killing deze dagen zijn!

Filmpje staat er toch echt op, op mijn prikbord op vrijdag, tekst ons meiske wordt al zo groot.

Rubster wat een zielig hummeltje is het dan toch...logisch dat ze angstig is, lang in het vliegtuig, opgesloten, herrie, niet wetende wat er allemaal aan de hand is.....ze zal echt wel tijd nodig hebben maar komt vast goed met geduld en veel liefde!

Caro ik herken het wel, eerste weken was ik ook afgevallen. Maar met er n

maand of 3 kwam ik weer aan, puur doordat I alle tijd opslokte en in de kleine momentjes pakte ik dan snel iets makkelijks en ongezonds Koekje bv.... Wat je zegt dat komt wel weer, het opletten lukt mij ook weer goed in principe al merk ik dat het nu weer moeilijk is ;-)

Geplaatst

Meiden,

Heb truli vannacht even gezien. doordat we haar zochten hebben we wel de slaapkamer en een deel van kantoor (waar al het gereedschap staat) drastisch opgeruimd. nu mijn hobbydeel nog. zal denk ik het een en ander gaan verkopen. heb zoveel spullen.

Vanmiddag lag ze in de kledingkast en heb ik even met haar op bed gezeten. vlooienspul gegeven. want dat haren dekje van haar is zo dun dat je ze ziey lopen. is zielig. van de week even check up bij de dierenarts doen.

A heeft het kattenluik met chipwerking geinstalleerd. en hij werkt.

Verder vanmiddag via kortenhoef en

loosdrecht een rondje gefietst. 20 kilometer

ongeveer. dikke knuffel allemaal.

Dikke knuffel all.

Geplaatst

Ruby: veel plezier met Truli!

Wat een rust hier?! Allemaal aan het genieten van het mooie zomerweer?

Fijne avond en welterusten!

Geplaatst

Wat is het rustig hier!

Ivsh wat een positieve ontwikkelingen! Heel veel succes deze week met de laatste loodjes, maar het klinkt wel heel goed!

Babeth, heb je een leuke dag gehad? Wordt langzaam aan al wel spannend ; -) duim voor je!

Henne, jij krijgt eindelijk wat meer energie? Ook al een beetje rust? Misschien is dat nog wel te veel gevraagd, hoop dat het mag groeien en je nog een beetje kan genieten van de zwangerschap en het gevoel van koekie in je buik; -)

Wel bijgelezen maar uhhh waar was ik...Ruby wat een lieve kat is het, gefeliciiteerd met de komst van dit schatje, geniet ze en lekker zorgen, kan je volgens mij heel goed,

Verder kiesproblemen las ik tijdens zwangerschap...es hoop dat het allemaal meevalt, fijn dat het zo goed gaat verder, ondanks de vermoeidheid, fantastisch!

Fren, al beetje nieuwsgierig onder het verband gekeken? Wat zul je onthand zijn... goed herstel toegewenst

Hoop dat Sen het een beetje heeft uitgehouden met dit warme weer! Heb nog in het plaatsje gekeken naar blauwe rozetten en babywinkel, maar niet gevonden, hoop dat het goed gaat met die laatste loodjes, xxx

Iedereeen een knuffel, hier alles goed, gisteravond thuis gekomen, allemaal voorspoedig gegaan, en nu lekker bij aan het komen, vakantie was goed, heerlijk hotelletje, lekker eten, veel zon, mooie balans tussen fietsen in de bergen en lekker lezen bij de ligwei en zwemmen ; -)) wat betreft het ongewenst kinderloos zijn en de confrontaties, dat vond ik duidelijk beter gaan deze vakantie, het is nu echt een jaar geleden, en dat is te merken, emotioneel voelt het nog niet zoals ik het zou willen, zoals ik me zou willen voelen, maar goed daar ga ik in het najaar mee aan de slag. maar gezinnetjes, en kinderen, ik kan het echt anders bekijken en het raakt me niet zo als het vorig jaar nog deed, die pijn is duidelijk minder, en dat is wel fijn om te merken.

Morgen weer vroeg aan het werk. Benieuwd, en ook benieuwd wat mijn voornemen voor een andere baan dit najaar gaat brengen ; -) xxx Eef

Geplaatst

Gelukkig Eef, dat het beter ging nu... Klinkt als een heerlijke vakantie!

Morgen de oudste weer naar school (en het is eindelijk zomer... geluk voor het midden en noorden die nog vakantie hebben). Gaat weer een drama worden, ze is al een week zenuwachtig en uit haar doen. Het stomme is dat ze school hartstikke leuk vindt en dat weet ze ook maar kan ze nu nog niet inzien... Altijd na de vakantie tranen: ik wil niet naar school!! En dan komt ze thuis, hoe was het? Leuk! Pfff...

Geplaatst

Benvenuta a casa Eef :-) en wat lief dat je voor de rozetten hebt gekeken! by the way, ik heb lekker in de zon gezeten vanmiddag hoor, gewoon af en toe even de verkoeling opzoeken en voldoende drinken. Fijn dat jullie zo genoten hebben in Italia en goed om te horen dat de confrontatie met gezinnetjes steeds minder pijnlijk is.

Caro, tjee is de schoolvakantie daar bij jullie nu alweer voorbij. Wel sneu nu het net lekker weer is.

Verder erg stil hier vandaag... ligt iedereen voor pampus ofzo? ;-)

Geplaatst

Ik had een dagje me-time. Fiene heeft bij oma gelogeerd en vin was met de buurman op en neer naar Limburg om een uitlaat opte halen... Kan me leukere dingen bedenken dan 4 uur in een warme auto zitten, bijvoorbeeld lekker in bikini op het dakterras lezen. En das precies wat ik gedaan heb. Héérlijk!

Geplaatst

Heb het weekend wel meegelezen hier, maar geen puf gehad om te reageren dus nu maar even proberen wat ik onthouden heb.

Henne hopelijk stopt het troeplozen bij jou ook helemaal nu en kan je op je gemakje de rest an je zw "wachten" op koekie en alles uitzoeken en bij elkaar sprokkelen.

Het is jammer dat ik er nog niet aan toe ben, anders had je bij ons wel wat kunnen overnemen als jullie het mooi hadden gevonden. Wij hebben veel 2e en 3e en 4e hands hihi en ook veel geleend van anderen. Lekker dromen verder samen en laat J zich maar bezighouden met de wagen hihi.

Ruby jullie meisje is er eindelijk, logisch dat ze zich wegstopt na alles wat ze meegemaakt heeft. Maar met heel veel geduld en liefde wordt het vast een heerlijke kroeler!!

Es jij weer op je gemakje aan het werk. Lekker hoor dat alles goed gaat en die meubels, mooi!!!!!

Caro jullie dochter weer naar school vandaag. Succes, gelukkig weer je nu op voorhand dat haar huilen ongegrond is. Gewoon zenuwen hihi.

Fren je operatie dus geslaagd en gister Fren time!! Heerlijk he??

Tool je schoenen gevonden!!!! Toppie hoor, alles verder klaar dus met voorbereiden???

Wen fijn dat je werkgever zo meedenkt en jou en je kleine mini gezinslid helpt beschermen!! Nog een paar daagjes en dan is het kijktijd voor jullie!!!!!

Babeth hoe is de verjaardag verlopen????? Hopelijk heb je door de drukte (40 man toch??!!!!) ook nog een beetje kunnen genieten van deze geweldige dag. Zal met een lach en een traan gegaan zijn???

Eef weer terug in de "gewone" wereld hihi. Lekker vakantie gehad en nu weer vroeg aan de slag vandaag. Succes, maar met de gedachten aan de prachtige ontspannen vakantie in je achterhoofd zal dat wel lukken toch. Gelukkig merk je zelf dat je nu een jaar later beter met jullie afsluiting om kunt gaan en de gezinstafereeltjes anders kunt bekijken!!!

Syl hoe heb jij het nu zwervend door Europa en zakelijk en prive mixen???

Verder weet ik het niet meer dus maar gewoon een dikke knuffel voor iedereen!!

Hier het weekend naar mijn ouders geweest. We hebben moeilijke momenten meegemaakt, maar ook mooie. veel foto's gemaakt. Heerlijk weer gehad en een verassingsbbq van mijn vader!! Nu weer brak thuis de rommel opruimen en 3 avonddiensten draaien. Zo geen zin in, maar nog 2 weekjes en dan lekker vakantie!!!

Oh hier is een klein jongetje eindelijk wakker dus even wat ontbijt gaan fixen voor die hongerwolf!!

Geplaatst

Hi meiden,

Niet veel tijd om te reageren vandaag... Lees wel een beetje mee maar zit een beetje in de knoop met mezelf deze dagen. A.s donderdag afspraak met maatschappelijk werk dus ik hoop dat die weg weer een beetje ruimte brengt in mijn hoofd.

Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft en voor de rest wens ik iedereen een fijne dag toe!

Liefs,

Geplaatst

Goedemorgen,

Weinig geslapen. Truli heeft ons gevonden hoor!! Nou althans mij. A gaat slapen en ze gaat dan niet naar hem toe. Hele nacht een kat over mijn gezicht gelopen en alleen maar kopjes geven. Echte knuffelkont. Hoop dat het vannacht beter gaat. Heb 3 uurtjes geslapen. Wel de slaapkamer een een deel van het kantoor opgeruimd.

Ruim 20 km gefietst gisteren lekker in de zon.

Vandaag dagje werken en even naar de muziek. Dan is de dag weer om.

dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Gezellig Ruby!

Nou, kies is er uit... Viel erg mee maar nu begint de ellende, gaat nu pijn doen en zit met zo'n bloederig gaasje in mijn mond. Helaas heeft de kies ernaast, de achterste linksboven, ook een ontsteking dus daar moet ik voor terug voor een wortelkanaalbehandeling. Ze zei ik zou eerst de verzekeraar bellen en dat anders uitstellen tot volgend jaar. Moet ook nog naar de mondhygieniste namelijk... Dus dat ga ik maar doen denk ik. Bah, heb zo'n weeiig gevoel nu...

Vanmorgen inderdaad tranen bij dochterlief maar het viel mee. Mee naar school gegaan en in de klas wilde ze bijna weer beginnen, trillipje was er al maar ik zei dat kan nu niet en toen zei ze oh ja en ging dapper zitten. Niet leuk, ze zit dit jaar in een noodgebouw op de eerste verdieping, heel krap allemaal, maar ja, hopelijk zit ze daar niet mee. En ze zit niet naast haar favoriete meisje dus benieuwd hoe ze zometeen thuis komt...

Geplaatst

Nou Caro 1 probleem is opgelost. Jeetje nog wachten tot volgend jaar met die worteldingesbehandeling. Bah. Gelukkig is je dochter met minder drama naar school gegaan hihi.

Sen MELDPLICHT!!!!!!!

Henne hoe voel jij je vandaag??????

Babeth hoe is het met de zenuwen?? in de ww??

Volgens mij zit iedereen een beetje te luieren in de zon?? Groot gelijk. Ik zit te wachten tot R wakker wordt, samen een boterham eten, naar de opvang brengen en dan ga ik eens heerlijk onder de douche en even tijd voor mezelf voor ik ga werken om 14.45 uur. Ben ik ook weer helemaal fris en ontspannen voor de nieuwe werkweek.

Geplaatst

Hi meiden, meld me even.....ben beetje met mezelf bezig. Gisteren enorme dip, maar wilde hier niet blijven zeuren over hetzelfde. Nog steeds bruinverlies. Nog steeds angst dat het erger wordt en fout gaat en nog steeds de balen dat ik niet onbezorgd kan genieten. Veel in gedachten. Zal wel snel weer over zijn hoor ;-) dus tot dan. Dikke kus (lees wel mee)

Geplaatst

He bah!!! Maar bruine troep is ouwe troep!!!!!! Dikke KUS.

Waarschijnlijk zul je net als ik je genietmomentjes hebben en geen ikbenzwangerdusikstraalvangeluk glimlach hebben de komende tijd. Pak je momentjes, want die hebben jullie vast wel en geniet daar dubbel van....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden